Auteur Topic: Misschien moeten Kortrijk en Zulte Waregem eens samenzitten  (gelezen 4836 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Viscoso

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: Misschien moeten Kortrijk en Zulte Waregem eens samenzitten
« Reactie #40 Gepost op: januari 22, 2024, 05:09:53 pm »
Voor Gheyssens is Antwerp ook niet zomaar een prestigeproject of speeltje. Het is het ideale vehikel om zwart geld in te brengen en het er officiëel weer uit te halen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Misschien moeten Kortrijk en Zulte Waregem eens samenzitten
« Reactie #41 Gepost op: januari 22, 2024, 06:21:44 pm »
Voor Gheyssens is Antwerp ook niet zomaar een prestigeproject of speeltje. Het is het ideale vehikel om zwart geld in te brengen en het er officiëel weer uit te halen.

Dat is tegenwoordig niet meer zo simpel ... vorger wel idd.

Zijn plan is 'denk ik', club kopen (done), opbouwen (done), stadion planten (valt ewa tegen) en indien klaar tegen dikke winst verkopen en vooral aan degene die het bedrag hij voor ogen heeft betaald ... binnen of buitenlander koosjer of louche.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Misschien moeten Kortrijk en Zulte Waregem eens samenzitten
« Reactie #42 Gepost op: januari 22, 2024, 08:42:34 pm »
Voor Gheyssens is Antwerp ook niet zomaar een prestigeproject of speeltje. Het is het ideale vehikel om zwart geld in te brengen en het er officiëel weer uit te halen.

Dat is tegenwoordig niet meer zo simpel ... vorger wel idd.

Zijn plan is 'denk ik', club kopen (done), opbouwen (done), stadion planten (valt ewa tegen) en indien klaar tegen dikke winst verkopen en vooral aan degene die het bedrag hij voor ogen heeft betaald ... binnen of buitenlander koosjer of louche.
Naar het schijnt is het ook voor de contacten met enkele politiekers.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Misschien moeten Kortrijk en Zulte Waregem eens samenzitten
« Reactie #43 Gepost op: januari 23, 2024, 02:31:14 pm »
Voor Gheyssens is Antwerp ook niet zomaar een prestigeproject of speeltje. Het is het ideale vehikel om zwart geld in te brengen en het er officiëel weer uit te halen.

Dat is tegenwoordig niet meer zo simpel ... vorger wel idd.

Zijn plan is 'denk ik', club kopen (done), opbouwen (done), stadion planten (valt ewa tegen) en indien klaar tegen dikke winst verkopen en vooral aan degene die het bedrag hij voor ogen heeft betaald ... binnen of buitenlander koosjer of louche.

Naar het schijnt is het ook voor de contacten met enkele politiekers.

Uiteraard, het is een uitstekend vechicle om mensen uit te nodigen (klanten, medewerkers, leveranciers, ... te plezieren) en vooral ook om nieuwe mensen te leren kennen. Netwerken ...
Of dacht je dat elke Essevee sponsor het voor de voetbal deed.  ;)

Een van mijn goeie vrienden deed ooit mee met Gumball3000, was een forse investering want zo'n event meedoen kost tientallen duizenden euro's aan inschrijvingsgeld, los van de andere kosten (brandstof, verteer, tolwegen, boetes...). Maar hij vertrouwde mij ook toe dat de contacten hij daar opdeed van onschatbare waarde waren.

Het is tegenwoordig niet meer wat je kent, maar wie je kent.

Dus als je bouwaanvragen in orde wil krijgen heb je wel een en ander 'volk' nodig die u gunstig is, zeker bij lastige dossiers.