Auteur Topic: [NB] SVZW - FC Dender  (gelezen 7739 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #20 Gepost op: februari 15, 2009, 11:03:05 am »
Zelden een ploeg gezien die vanaf de 1ste min. al tijd begon te rekken ongelooflijk !!!!!
Ben dan ook blij dat de 3 punten binnen zijn en dender mag voor mijn part na 2de hebben niets gebracht !!!!

pedro

  • Gast
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #21 Gepost op: februari 15, 2009, 11:05:22 am »
het belangrijkste zijn de 3punten tegen zulke ploegen.dender kwam met de bedoeling match lam te leggen en hopen op dat eene kansje.ben blij da da niet gelukt is

Offline stubru

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #22 Gepost op: februari 15, 2009, 11:13:06 am »
Roelandts had de rust die bij Berrier en Nfor ontbrak, ondanks hun grote inzet.
Taravel is een klasbak die zo meekan bij Anderlecht of Standaard, hoop dat we hem nog een jaar kunnen houden, maar kopen zal er wel niet inzitten.
Makiese kan oorlog maken in de 16, iets wat onze Est niet kan, wacht meer af. Die zal nog wat matchkes bij de reserven nodig hebben om scherp te staan, vrees ik.

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #23 Gepost op: februari 15, 2009, 11:15:05 am »
Weg met Tim Pots: ge moogt kiezen "Rode kaart voor u, Buysse of voor Deflandere" ???



Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #24 Gepost op: februari 15, 2009, 11:54:29 am »
Wat een rotmatch.  Dender gooit alles dicht, wij geraken er niet door omdat iedereen stilstaat en zijn eigen ding dan maar doet en ref Pots maakte er een potje van, voila

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #25 Gepost op: februari 15, 2009, 11:59:23 am »

Rafa

  • Gast
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #26 Gepost op: februari 15, 2009, 12:00:50 pm »
Pots en zijn drie assistenten mogen mee met Dender naar tweede klasse...
- tweede gele kaart van Buysse was lachwekkend : ze ging verdiend zijn, maar Pots ging niet eens fluiten ! Hij besliste pas van te fluiten aangezien Deflandre Buysse naar de keel greep !
- buitenspel van Dender : Destorme raakt de bal kwijt, kaatst af op speler van Essevee en komt bij Agamovich van Dender terecht. Grensrechter vlagt voor buitenspel en Timmeke fluit.
- eerste dat een ref hoort te doen is opzichtig tellen of alle spelers aanwezig zijn : hij staat zijn eigen uit te lachen uit schaamte als hij Nfor en Berrier het veld ziet oplopen...
- groot aantal gele kaarten gewoon niet gegeven waaronder enkele fasen buiten het gezichtsveld van de scheidsrechter, waar zitten die vierde assistent en grensrechters ? Waarom worden die betaald ?

Dender : samen met Tubeke triestigste voetbal dat ik dit seizoen gezien heb tegen Essevee.
Essevee : heb medelijden met Sammy, bij -5? even anderhalf uur stilstaan. Voor de rest : gedaan wat we moesten doen. Een keer scoren tegen een 6-3-1-systeem. Roelandts is nog steeds niet mijn favoriete voetbal, maar w??r een dikke match van hem. Miljaar, samen met Berrier en Hyland gisteren uitblinkers. Wat een middenveld.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #27 Gepost op: februari 15, 2009, 12:29:08 pm »
Saai match, met dank aan het anti-voetbal van Dender.
Minne, Roelandts en Taravel blonken uit..en dat vindt zowat iedereen hier ook.
Nfor werkte veel, bereikte weinig.
Ook Berrier en Buysse al veel beter gezien.

Gelukkig dat we de 3 puntjes meenemen want scheidsrechterlijk gezien konden we hier nog gekloot van af komen. Ik moet me aansluiten bij ??n van de posts hier..We moeten bijna 2-wekelijks de arbiter in ons eigen stadion uitmaken voor amateur. Dat kan toch niet aan onze mentaliteit liggen?!  ???
-SVZW Forever-

svzw sup

  • Gast
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #28 Gepost op: februari 15, 2009, 01:15:18 pm »
anti-Tim Pots groep op facebook

http://www.facebook.com/group.php?gid=34552663037&ref=ts


"na bekermatch van kvo- zulte waregem is het duidelijk gebleken dat dit arbitertje niks kan en wss nog es is omgekocht geweest"

Die groep join je toch niet! Die is potverdikke opgericht na onze match tegen kvo ! Wat een kleine wereld toch..

Voor de rest, Dender kwam voor een punt wat hun goed recht was. We moeten hun dat toch niet verwijten? Wij gaan op anderlecht of standaard toch ook niet met 3 spitsen gaan spelen.. Nuja Roelandts gisteren h??l sterk en Minne was in overdrive! Echt puike prestatie van stijn. Voor mij de man vd match. Hij verdient het, nu soit de 3punten zijn binnen en we staan weer mooi in de linkerkolom. ;)

Online Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #29 Gepost op: februari 15, 2009, 01:18:12 pm »
Ik vond Studio 1 veel te veel overdrijven in hun samenvatting ! Volgens mij hebben we een eerste helft gezien die niet zo heel slecht was:technisch paar leuke dingen gezien en verdedigend goed werk... Maar we kunnen geen grote kansen creeren en dan wordt het bestempeld als een enorm zwakke wedstrijd..(met dank aan de zevenmansmuur van Dender  :o)
Zoals hier eerder al vermeld heb je twee ploegen nodig om leuk voetbal te zien... :-\
FC Dender, hopelijk tot nooit meer...

Al bij al een tevreden Svzw-supporter na gisterenavond!

Uitblinkers: Minne(Verdedigend zoals altijd sterk en ook aanvallend z'n steentje bijdragend)
               Hyland(Soms te nonchalant,maar verdedigend sterk en verlegt erg goed het spel)
               D'Haene(Secuur zoals altijd, geen verdere uitleg bij nodig denk ik  ;))
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline TrueFloydian

  • Leden
  • Berichten: 40
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #30 Gepost op: februari 15, 2009, 01:44:22 pm »
Man van de match met 6 lengten voorsprong : KEVIN ROELANDTS !!
Wat een techniek, inzicht, balbehandeling, intellingentie, opstelling...  Verder vielen inderdaad Hyland en Taravel op.
PS : Dag Bossie, tijd om op pensioen te gaan ouwe rukker!!
Komaan, wat respect voor Bossie is wel op zijn plaats vind ik. Wat kan hij anders doen dan verdedigen met zo'n bende klungels.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #31 Gepost op: februari 15, 2009, 01:53:05 pm »
Had indruk dat de commentator bijna in slaap lag :D
3 punten waren belangrijkste vandaag (net als volgende week) om aansluiting met 5de plaats te krijgen.
Over match valt niet veel te zeggen, verdiende overwinning weliswaar en blij dat Minne nog eens zo'n match speelde.

Offline Coore

  • Leden
  • Berichten: 73
  • En Goan!
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #32 Gepost op: februari 15, 2009, 04:31:40 pm »
Nog iemand die Neemelo niet zo goed spelen vond gisteren?
Hij heeft wat problemen met vrijlopen en zich aanbieden zoals Makiese dit wel deed.

Niet?

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #33 Gepost op: februari 15, 2009, 04:42:40 pm »
Nog iemand die Neemelo niet zo goed spelen vond gisteren?
Hij heeft wat problemen met vrijlopen en zich aanbieden zoals Makiese dit wel deed.

Niet?

Tja niet echt indrukwekkend debuut, maar hij stond wel een paar keer op de juiste plaats...

Offline peterpike

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #34 Gepost op: februari 15, 2009, 04:45:44 pm »
wie had dat ooit voorspeld, na 22 matchen op 2 punten van de 4de plaats, toch puik werk met deze ploeg!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #35 Gepost op: februari 15, 2009, 04:52:34 pm »
Nog iemand die Neemelo niet zo goed spelen vond gisteren?
Hij heeft wat problemen met vrijlopen en zich aanbieden zoals Makiese dit wel deed.

Niet?

Hij heeft mogelijkheden. Maar In die 25minuten van Makiese hebben we meer gezien dan in de 65minuten van Neemelo..

sv74

  • Gast
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #36 Gepost op: februari 15, 2009, 05:12:13 pm »
Had indruk dat de commentator bijna in slaap lag :D
3 punten waren belangrijkste vandaag (net als volgende week) om aansluiting met 5de plaats te krijgen.
Over match valt niet veel te zeggen, verdiende overwinning weliswaar en blij dat Minne nog eens zo'n match speelde.

Dat de vrt maar eens kijkt naar zijn waalse broeders op studio 1.  Rtbf toont altijd alle echte kansen (schot van ver twee minuten van het einde van de eerste helft van Nemelo, kopbalkans van Roelandts enz) kan er mij iemand uitleggen waarom ze op de Vrt die kansen niet tonen?  Om de stelling van Demarez extra in de verf te zetten door enkele slechte passes te tonen ipv enkele goede kansen?  Ergerlijk!

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #37 Gepost op: februari 15, 2009, 05:27:12 pm »
wat ik gisteren gezien heb van Dender is gewoon eerste klasse onwaardig. zelfs nog niet goed genoeg voor 2de klasse. ik zou in Boskamp zijn plaats beschaamd zijn om van zo een ploeg trainer te zijn. en die scheidsrechter is een regelrechte ramp. pots zou nooit meer in eerste klasse mogen fluiten. maar toch ben ik blij dat we oververdiend gewonnen hebben. khoop dat we nu ook kunnen winnen van die andere prutsers uit tubeke. ;)

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #38 Gepost op: februari 15, 2009, 06:25:29 pm »
Verdiende overwinning na een zwakke match van beide partijen. Veel meer valt er niet over te zeggen, behalve misschien dat Neemelo toch wel ferm tegenviel gisteren.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #39 Gepost op: februari 15, 2009, 06:56:35 pm »
khoop dat we nu ook kunnen winnen van die andere prutsers uit tubeke. ;)

Nogal misplaatst. Tubeke schat ik een stukje hoger in dan het Dender van gisteren.

Hopelijk redeneren de spelers anders dan gij. ;-)