Auteur Topic: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee  (gelezen 11324 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline polleke

  • Leden
  • Berichten: 14
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #20 Gepost op: december 31, 2009, 02:21:40 pm »
Die andere belofte die mee mag op stage in Koksijde is Maxime Delbaere ;)

gisteren in anderlecht weet ik niet wie het was maar thuis tegen westerlo zat maxime op de bank.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #21 Gepost op: december 31, 2009, 02:23:29 pm »
Dikke match van Colpaert, Lutte en Nfor. Ernemann weer ontzettend veel zonder bal gelopen, ongelooflijk.
Taravel en Buysse meer dan verdienstelijk, zeker tegen Legear en met momenten Gillet.

Trekt de negatieve lijn gezellig door: onze nummer 8.

We waren goed, maar Anderlecht is nooit in de problemen gekomen. Denk dat Proto in totaal 4 ballen heeft moeten pakken, dusja. Veel druk, weinig gevaar. Ideaal voor RSCA...

Anderlecht aanvallend heel zwak, of wij verdedigend heel goed. Boussoufa, wat een lachertje gisteren... Is dat d? Boussoufa die vorig seizoen en het seizoen daarvoor droomde van een mooie transfer? Liever Ernemann dan dat omhoog gevallen ventje...

En het was Niels Peers in Anderlecht, maar in Genk & thuis tegen Westerlo zat Maxime Delbaere op de bank.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #22 Gepost op: december 31, 2009, 02:44:16 pm »
Eerlijk gezegd vond ik Ernemann gisteren de zwakste bij Essevee. Hij verzoop op het middenveld, samen met Lutte (wiens passing niet goed was)
Verder een zeer verdienstelijke match van onze ploeg. Het is niet op Anderlecht dat we de punten moeten rapen.
Nog ??n negatieve opmerking: Sammy gaat zeker niet vrijuit bij de 1-0...

Offline eric

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #23 Gepost op: december 31, 2009, 02:54:09 pm »
Gisteren werd vooral nog eens duidelijk dat Colpaert geen rechtsback is. Bij beide doelpunten, en bij tal van ander fases, heeft hij veel te veel de neiging om centraal te lopen. Daardoor loopt er altijd een speler vrij op de flank (vaak was het De Sutter die een tiental meters ruimte krijgt, terwijl hij juist sterk gedekt zou moeten worden). Helaas voor hem, maar beide tegengoals mogen grotendeels op zijn naam geschreven worden, en dit terwijl hij de laatste weken (centraal) juist supersterk was...
Bloempot, volledig mee akkoord dat rechtsback, geen plaats is voor Colpaert, maar kijk eens wie vrij De sutter kan aanspelen! Van Damme, en wie moest in die zone staan? Erneman of Lutte!!!
En het eerste doelpunt had D'haene het duel gewonnen tegen Lukaku dat had Colpaert niet naar binnen gekomen, + op de voorzet blijven ze er naar kijken!

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #24 Gepost op: december 31, 2009, 03:02:25 pm »
Gisteren werd vooral nog eens duidelijk dat Colpaert geen rechtsback is. Bij beide doelpunten, en bij tal van ander fases, heeft hij veel te veel de neiging om centraal te lopen. Daardoor loopt er altijd een speler vrij op de flank (vaak was het De Sutter die een tiental meters ruimte krijgt, terwijl hij juist sterk gedekt zou moeten worden). Helaas voor hem, maar beide tegengoals mogen grotendeels op zijn naam geschreven worden, en dit terwijl hij de laatste weken (centraal) juist supersterk was...
Bloempot, volledig mee akkoord dat rechtsback, geen plaats is voor Colpaert, maar kijk eens wie vrij De sutter kan aanspelen! Van Damme, en wie moest in die zone staan? Erneman of Lutte!!!
En het eerste doelpunt had D'haene het duel gewonnen tegen Lukaku dat had Colpaert niet naar binnen gekomen, + op de voorzet blijven ze er naar kijken!

Zeer zeker, ik heb enkel over Colpaert gesproken, maar ik heb ook wel gezien wat jij zegt. Bovendien is het bij Dhaene (maar bij momenten ook bij Taravel) dit seizoen al veel te vaak zo dat ze zich veel te gemakkelijk laten verrassen. (Colpaert is voor mij trouwens de enige echt betrouwbare centrale verdediger die we hebben, zowel Dhaene als Taravel hebben te veel last van ups en downs) Maar ja, zo kan je natuurlijk op iedereen kritiek beginnen geven. Ik wou gewoon zeggen dat het mij onmiddellijk opviel dat Colpaert verkeerd loopt, maar als je dan nog eens opnieuw kijkt, zie je idd dat het op verschillende posities misloopt.
« Laatst bewerkt op: december 31, 2009, 03:04:27 pm door bloempot »

Online Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #25 Gepost op: december 31, 2009, 03:06:34 pm »
Dikke match van Colpaert, Lutte en Nfor. Ernemann weer ontzettend veel zonder bal gelopen, ongelooflijk.
Taravel en Buysse meer dan verdienstelijk, zeker tegen Legear en met momenten Gillet.

Trekt de negatieve lijn gezellig door: onze nummer 8.

We waren goed, maar Anderlecht is nooit in de problemen gekomen. Denk dat Proto in totaal 4 ballen heeft moeten pakken, dusja. Veel druk, weinig gevaar. Ideaal voor RSCA...

Anderlecht aanvallend heel zwak, of wij verdedigend heel goed. Boussoufa, wat een lachertje gisteren... Is dat d? Boussoufa die vorig seizoen en het seizoen daarvoor droomde van een mooie transfer? Liever Ernemann dan dat omhoog gevallen ventje...

En het was Niels Peers in Anderlecht, maar in Genk & thuis tegen Westerlo zat Maxime Delbaere op de bank.
Niels Peers zat ook in Genk en thuis tegen Westel op de bank hoor :)
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline eric

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #26 Gepost op: december 31, 2009, 03:07:34 pm »
Het vergiftigd kerstgeschenk van Dury aan Colpaert en misschien ook aan de supporters?.
Was dit de bedanking van Dury aan Colpaert , na de verschillende goede prestaties?
Speel maar waar er plaats is, rechtsback, het is makkelijker Dachelet op de bank te zetten dan D?haene of Taravel?????.
Wat ik hier al dikwijls herhaald heb Dury heeft vriendjes in de ploeg, die moeten spelen!!!
Is de volgende stap eens Minne uit blessure komt, Colpaert op de bank?
Als Colpaert zijn verblijf aan de Gaverbeek niet zou verlengen, zou het spijtig vinden maar, ik zou het wel begrijpen.
Dury is niet goed bezig met Colpaert!
En wat was Ernemann, zwak!! 80% van de opbouwpasses verkeerd, er zat meer in die wedstrijd.
Dury was al tactisch met verlof!!!!

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #27 Gepost op: december 31, 2009, 03:17:13 pm »
Het vergiftigd kerstgeschenk van Dury aan Colpaert en misschien ook aan de supporters?.
Was dit de bedanking van Dury aan Colpaert , na de verschillende goede prestaties?
Speel maar waar er plaats is, rechtsback, het is makkelijker Dachelet op de bank te zetten dan D?haene of Taravel?????.
Wat ik hier al dikwijls herhaald heb Dury heeft vriendjes in de ploeg, die moeten spelen!!!
Is de volgende stap eens Minne uit blessure komt, Colpaert op de bank?
Als Colpaert zijn verblijf aan de Gaverbeek niet zou verlengen, zou het spijtig vinden maar, ik zou het wel begrijpen.
Dury is niet goed bezig met Colpaert!
En wat was Ernemann, zwak!! 80% van de opbouwpasses verkeerd, er zat meer in die wedstrijd.
Dury was al tactisch met verlof!!!!

::) ::) allez beste sportvrienden hierbij nog de beste wensen voor het nieuwe jaar ::) ::)

pedro

  • Gast
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #28 Gepost op: december 31, 2009, 03:20:30 pm »
Het vergiftigd kerstgeschenk van Dury aan Colpaert en misschien ook aan de supporters?.
Was dit de bedanking van Dury aan Colpaert , na de verschillende goede prestaties?
Speel maar waar er plaats is, rechtsback, het is makkelijker Dachelet op de bank te zetten dan D?haene of Taravel?????.
Wat ik hier al dikwijls herhaald heb Dury heeft vriendjes in de ploeg, die moeten spelen!!!
Is de volgende stap eens Minne uit blessure komt, Colpaert op de bank?
Als Colpaert zijn verblijf aan de Gaverbeek niet zou verlengen, zou het spijtig vinden maar, ik zou het wel begrijpen.
Dury is niet goed bezig met Colpaert!
En wat was Ernemann, zwak!! 80% van de opbouwpasses verkeerd, er zat meer in die wedstrijd.
Dury was al tactisch met verlof!!!!

Pfff altijd die kritiek,man het was tegen Anderlecht h? een TOPPLOEG en vind dat we het zeker niet slecht gedaan hebben, zijn een plaats in top6 zeker waard want hebben het ze lastig gemaakt met ons ploegske en hebben ??n van het beste jaar gezien van ons dus allen straks enen en meer drinken en een heel leuk en sportiefvol jaar gewenst

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #29 Gepost op: december 31, 2009, 03:26:12 pm »
Het vergiftigd kerstgeschenk van Dury aan Colpaert en misschien ook aan de supporters?.
Was dit de bedanking van Dury aan Colpaert , na de verschillende goede prestaties?
Speel maar waar er plaats is, rechtsback, het is makkelijker Dachelet op de bank te zetten dan D?haene of Taravel?????.
Wat ik hier al dikwijls herhaald heb Dury heeft vriendjes in de ploeg, die moeten spelen!!!
Is de volgende stap eens Minne uit blessure komt, Colpaert op de bank?
Als Colpaert zijn verblijf aan de Gaverbeek niet zou verlengen, zou het spijtig vinden maar, ik zou het wel begrijpen.
Dury is niet goed bezig met Colpaert!
En wat was Ernemann, zwak!! 80% van de opbouwpasses verkeerd, er zat meer in die wedstrijd.
Dury was al tactisch met verlof!!!!


Eerlijk gezegd zou ik ook kiezen voor taravel - dhaene achterin tegen grote spelers als lukaku
colpaert mist wat gestalte tegen zo en grote spelers die ook kopbalsterk zijn.

En ernemann vond ik nu ook zo slecht niet... vergeet niet dat we speelden tegen anderlecht

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #30 Gepost op: december 31, 2009, 03:31:45 pm »
idd,colpaert is een keigoeie verdediger.Met Minne in de basis gisteren wil ik die wedstrijd wel eens herspelen hoor....Onze Stijn is verdedigend top dus denk ik nie dat Sutterke daar helemaal alleen ging staan.Persoonlijk vond ik ook dat Sammy nie vrijuit ging op die eerste goal maarja,wat kunnen we die jongen eindelijk verwijten ee,het blijft een topper ....

Offline sparta

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #31 Gepost op: december 31, 2009, 03:32:10 pm »
Zwak Anderlecht, maar iets beter dan ons..
De wil was er bij ons, maar te slordig..vooral de 2de goal.
De scheids had toch wel rood mogen trekken voor Kouyat? en Vandamme (Berrier moet zijn kuit breken zeker ? of den elleboog van Kouyat? moet op Ludwin zijn hoofd zijn zeker in plaats van er vlak naast??)


Heel juist, schandalige overtredingen en donkerrood voor Vandamme was op zijn plaats (en zeg me niet dat onbewust was). Kzag de wedstrijd op caf?, niemand opgevallen hoe Lukaku natrapt op Colpaert in de eerste helft?? Berrier en Dhaene stonden tegen Cercle voor heel wat minder onder den douche!!!

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #32 Gepost op: december 31, 2009, 03:39:11 pm »
ik heb dat idd ook gezien van lukaku

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #33 Gepost op: december 31, 2009, 03:44:19 pm »
Verdienstelijke match van essevee, alleen spijtig dat we voor niet meer gevaar konden zorgen. Ik had er nochtans op gehoopt nadat we tegenscoorden, maar een aantal jongens hadden blijkbaar al veel brandstof verbruikt.
Jammer dat Taravel bij het eerste doelpunt te laat uitstapt, waardoor De Sutter net geen buitenspel loopt. Het is de eerste keer al niet meer dat hem dit overkomt (ook tegen Genk lag hij mee aan de basis van ??n van de goals).
Verder ben ik niet te spreken over de manier waarop sommige fouten van Anderlecht met de mantel der liefde worden bedekt : natrappen van Lukaku op Colpaert (begin 1ste helft), de elleboog van Kouyat? naar Vannieuwenhuyze, de aanslag van Vandamme op Berrier.
In de media wordt hier nogal licht overgegaan. Als je dan ziet waarvoor Berrier een rode kaart pakt tegen Cercle ...

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #34 Gepost op: december 31, 2009, 04:00:23 pm »
Verdienstelijke match van essevee, alleen spijtig dat we voor niet meer gevaar konden zorgen. Ik had er nochtans op gehoopt nadat we tegenscoorden, maar een aantal jongens hadden blijkbaar al veel brandstof verbruikt.
Jammer dat Taravel bij het eerste doelpunt te laat uitstapt, waardoor De Sutter net geen buitenspel loopt. Het is de eerste keer al niet meer dat hem dit overkomt (ook tegen Genk lag hij mee aan de basis van ??n van de goals).
Verder ben ik niet te spreken over de manier waarop sommige fouten van Anderlecht met de mantel der liefde worden bedekt : natrappen van Lukaku op Colpaert (begin 1ste helft), de elleboog van Kouyat? naar Vannieuwenhuyze, de aanslag van Vandamme op Berrier.
In de media wordt hier nogal licht overgegaan. Als je dan ziet waarvoor Berrier een rode kaart pakt tegen Cercle ...

idd, nergens het natrappen te bespeuren.....zuiver rood.Natrappen is natrappen.om nog maar te zwijgen van bosaap vandamme zijn fout.Schandalig

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #35 Gepost op: december 31, 2009, 04:18:14 pm »
Ernemann was meer stofzuiger dan lutte en was altijd aanspeelbaar, ja moet eens kijken hoeveel kilometers hij aflegt tijdens de match en hoeveel gaten hij dichtloopt, precies Sergeant.

Offline eric

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #36 Gepost op: december 31, 2009, 04:22:26 pm »
Het vergiftigd kerstgeschenk van Dury aan Colpaert en misschien ook aan de supporters?.
Was dit de bedanking van Dury aan Colpaert , na de verschillende goede prestaties?
Speel maar waar er plaats is, rechtsback, het is makkelijker Dachelet op de bank te zetten dan D?haene of Taravel?????.
Wat ik hier al dikwijls herhaald heb Dury heeft vriendjes in de ploeg, die moeten spelen!!!
Is de volgende stap eens Minne uit blessure komt, Colpaert op de bank?
Als Colpaert zijn verblijf aan de Gaverbeek niet zou verlengen, zou het spijtig vinden maar, ik zou het wel begrijpen.
Dury is niet goed bezig met Colpaert!
En wat was Ernemann, zwak!! 80% van de opbouwpasses verkeerd, er zat meer in die wedstrijd.
Dury was al tactisch met verlof!!!!

Pfff altijd die kritiek,man het was tegen Anderlecht h? een TOPPLOEG en vind dat we het zeker niet slecht gedaan hebben, zijn een plaats in top6 zeker waard want hebben het ze lastig gemaakt met ons ploegske en hebben ??n van het beste jaar gezien van ons dus allen straks enen en meer drinken en een heel leuk en sportiefvol jaar gewenst
Pedro, ik heb in Anderlecht geen topploeg gezien he! Of heb je een andere wedstrijd gezien? Op het ander veld in het park? ;D

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #37 Gepost op: december 31, 2009, 04:39:35 pm »
Wat me gisteren vooral opgevallen is dat we een echte spits mankeren!!!!
Nfor doet wel zijn best en loopt enorm veel maar daardoor mist hij scherpte voor doel we hebben dit kunnen opvangen door de goals van makiese en Chevalier maar een spits die er staat in de box hebben we vooralsnog na Salou niet gevonden en denk dat Dury dat ook wel beseft !!!!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #38 Gepost op: december 31, 2009, 04:49:57 pm »
Heb me toch ook weer ge?rgerd aan den Teddy... Als die volgend jaar in Anderlecht moet spelen, gaat ie vooral Jacobs zijn rug zien. Niets in de opbouw, puur rechtsvoetig, domme loopacties, onzeker. Pure afwerker die in de box moet uitgespeeld worden, gelukkig hadden we gisteren Nfor.

En ik begrijp niet wat het grote probleem is met Colpaert? Dikke wedstrijd van hem, zeker tegen De Schutter en Lukelekaku...
@ eric: peirdezoage. Commentaar net gebackspacet, 't is 't klappen nie wird. ;)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #39 Gepost op: december 31, 2009, 04:50:17 pm »
Gisteren werd vooral nog eens duidelijk dat Colpaert geen rechtsback is. Bij beide doelpunten, en bij tal van ander fases, heeft hij veel te veel de neiging om centraal te lopen. Daardoor loopt er altijd een speler vrij op de flank (vaak was het De Sutter die een tiental meters ruimte krijgt, terwijl hij juist sterk gedekt zou moeten worden). Helaas voor hem, maar beide tegengoals mogen grotendeels op zijn naam geschreven worden, en dit terwijl hij de laatste weken (centraal) juist supersterk was...
Bloempot, volledig mee akkoord dat rechtsback, geen plaats is voor Colpaert, maar kijk eens wie vrij De sutter kan aanspelen! Van Damme, en wie moest in die zone staan? Erneman of Lutte!!!
En het eerste doelpunt had D'haene het duel gewonnen tegen Lukaku dat had Colpaert niet naar binnen gekomen, + op de voorzet blijven ze er naar kijken!
Vandamme (die rood verdiende!!!)kwam in balbezit door domweg op de bal te stappen...
Er zat meer in mits wat meer overtuiging.  Een gemiste kans.
Jammer dat Franck niet super was ondanks zijn mooie goal en dat de voorzetten van Teddy vanop links nooit toekwamen.
De 2 A'lecht goals vielen ook al te makkelijk...