Auteur Topic: [NB] Essevee - Standard  (gelezen 12026 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #100 Gepost op: maart 16, 2010, 10:59:13 am »
Het was fozie en niet fox. Komt er van als je op school via een Blackberry het forum moet lezen. ;)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #101 Gepost op: maart 16, 2010, 11:26:36 am »
Niet te veel woorden meer aan vuil maken in de zin van als en als...

Facts are facts en die stellen dat we zondag best winnen. Dus tijd om de focus naar zondag te richten. Gemakkelijk zal het niet worden. Ik had gerekend op schorsingen van Nong en/of Mununga (bepalend voor KV) maar dit blijkt niet het geval te zijn.

Wat kunnen wij doen --> Daar zijn en zo talrijk mogelijk want ze zullen onze steun kunnen gebruiken.

Kritiek spuien kan vanaf volgende week   :)

Offline dakilie

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #102 Gepost op: maart 16, 2010, 10:20:02 pm »
Ik begrijp niet dat het zo stil is de laatste 10 minuten. Het is op zo een momenten dat je uw ploeg moet steunen! De kracht van de 12e man doet soms erg veel. Ik ben meer ontgoocheld in de twaalfde man dan in het team op het veld.

Muisstil ?  Doe eens normaal !
Prachtige sfeeractie, proficiat.
Jammer dat Dury N'for niet vroeger bracht.  We waren dir?kt na zijn inbreng gevaarlijk...

We staan nog steeds op PO1 plaats.  Gaan het afmaken op Mechelen, die de week erna hun halve finale spelen...

Ik doe normaal. Ik vond de sfeer over de gehele match goed en heb zeer veel respect voor het maken van de flyers. Ik vind gewoon dat de laatste 10 minuten (zelfs vanaf de tegengoal) essevee echt wel enorm de steun van het publiek kon gebruiken en dit heb ik echt gemist en ik denk de spelers ook. Zoiets heeft hen net dat ietsje meer energie... Als dit niet normaal is wat ik schrijf, dan betwijfel ik uw referentiepunt. Voor de duidelijkheid, ik spreek over de vakken Q,R,S als ik het heb over de stille aftocht.
« Laatst bewerkt op: maart 16, 2010, 10:21:39 pm door dakilie »

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #103 Gepost op: maart 16, 2010, 10:24:02 pm »
idd, das wel waar, maar had denk ik enkel en alleen te maken met al die spanning

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #104 Gepost op: maart 16, 2010, 10:42:25 pm »
idd, das wel waar, maar had denk ik enkel en alleen te maken met al die spanning

Tuurlijk dadde, maar voor sommigen is het nu eenmaal nooit goe!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline dakilie

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #105 Gepost op: maart 17, 2010, 09:07:11 am »
idd, das wel waar, maar had denk ik enkel en alleen te maken met al die spanning

Tuurlijk dadde, maar voor sommigen is het nu eenmaal nooit goe!

Nooit goe, nooit goe. Amai, na al het stilzwijgend lezen op dit forum moest mij dit eens van het hart. Om dit direct te bombarderen tot nooit goe.  Ik hoop gewoon dat de juiste mensen beseffen dat op kritieke momenten je je steun des te luider moet roepen voor je ploeg. Ik betreurde dit in de voorbije match. That's all.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #106 Gepost op: maart 17, 2010, 09:35:04 am »
idd, das wel waar, maar had denk ik enkel en alleen te maken met al die spanning

Tuurlijk dadde, maar voor sommigen is het nu eenmaal nooit goe!

Nooit goe, nooit goe. Amai, na al het stilzwijgend lezen op dit forum moest mij dit eens van het hart. Om dit direct te bombarderen tot nooit goe.  Ik hoop gewoon dat de juiste mensen beseffen dat op kritieke momenten je je steun des te luider moet roepen voor je ploeg. Ik betreurde dit in de voorbije match. That's all.
en het eerstvolgende kritieke moment is komende zondag.
Tot dan.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #107 Gepost op: maart 17, 2010, 03:58:25 pm »
Ik vind de sfeer thuis meer dan verbeterd sinds die match tegen Sint-Truiden, toen het w?l muisstil was en Dury daar een terechte opmerking over gaf in de gazetten. Ook petje af voor de sfeeractiemakers trouwens!

De laatste minuten waren idd voor de meeste gewoon te spannend om op het gemakske nog een liedje te zingen. Had Chevalier die 2-1 gemaakt was het kot wss te klein geweest :) Nu was iedereen weer teleurgesteld na de zoveelste gemiste kans op die PO 1.

Ik hoop nu alleen, moesten we opnieuw op voorsprong komen in Mechelen, dat de ploeg weer niet achteruit kruipt en Chevalier alleen laat staan in de spits met 3 man rond zich. Ik denk dat de voorbije weken bewezen hebben dat dat uiteindelijk toch geen zin heeft. (Brugge 1-0 voor, Roeselare 1-0 voor, GBA 0-1 voor en Standard 1-0 voor) Gewoon gaan voor dat 2e doelpunt!

Dat Nfor de laatste 2 matchen nauwelijks speelde snap ik eigenlijk niet. Hij scoort dan mss niet veel, maar wat een werkpaard en een lastige klant voor elke verdediging.

fox

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #108 Gepost op: maart 17, 2010, 07:12:02 pm »

Dat Nfor de laatste 2 matchen nauwelijks speelde snap ik eigenlijk niet. Hij scoort dan mss niet veel, maar wat een werkpaard en een lastige klant voor elke verdediging.

Omdat er maar 11 kunnen spelen h?. Matton terug, Hyland weer in de ploeg... Dan zijn er altijd slachtoffers, deze keer is dat Nfor. Dat hoort bij het voetballer zijn. Nu Berrier gekwetst is komt er weer een plaatsje vrij. Ik zie Nfor dan ook starten zondag.