Auteur Topic: [NB] Essevee - Standard  (gelezen 12110 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #60 Gepost op: maart 15, 2010, 10:56:22 am »
ONTGOOCHELING. GVD!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #61 Gepost op: maart 15, 2010, 11:04:51 am »
ja de verwerking is nog bezig..
1 troost we krijgen nog een herexamen tegen Malines.

fox

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #62 Gepost op: maart 15, 2010, 11:16:11 am »
1.Als Chevalier kan voetballen, trapt hij die laatste bal altijd met links!!
En niet buitenkant rechts..
2.Zijn "lob" moet hij gewoon afleggen en 3.zijn aflegger op Lutte trok op niets..
4.Conclusie: postzegel en versturen

2 ip 4 juust, dad'es 50%, der juuste deure...
Vertel me dan eens wat er volgens jou en verkeerd is ?
Chevalier stond met de glimlach als hij uit de spelershome kwam..
Dus zo zwaar zal hij er niet mee inzitten..

Uw 1 is niet juist. Daar doet hij alles goed, alleen beslist de paal er anders over. Als hij met links trapt dan is het recht op Bolat.

2 en 3 zijn wel correct.

4 is dan weer vrij goedkoop.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #63 Gepost op: maart 15, 2010, 11:48:24 am »
Heb dezelfde nacht beleefd als de nacht na Waregem-Westerlo in '97. Ik heb Chevalier zijn kansen op het einde er wel honderd keer ingejast al naar het plafond staren. Man man, wat een ontgoocheling.
Een korte spelersbeoordeling:
Bossut: heel goeie parade op die kopbal van Traore, verder redelijk secuur, maar zijn uittrappen moeten beter.
Colpaert: dikke match, was zelfs aanvallend een meerwaarde
Taravel: Redelijke match, al was zijn vrije trap waaruit de beste kans voor de Rouches volgde abominabel
Dhaene: goeie match, zonder meer
Buysse: man van de match, zevenendertig longen en heel goed in verdediging ook
Lutte: kwam niet veel in het stuk voor
Hyland: is geen DMC, wel een AMC. Speelde prima op zijn aanvallendere positie, heeft enorm veel power en overzicht; dankzij hem waren de laatste tien minuten volledig voor ons
Berrier: hopelijk niet te erg
Lyng: heel zwakke beurt gemaakt, maar krijgt nog voordeel van de twijfel
Roelandts: sterke partij, heeft heel veel werk opgeknapt en mede dankzij hem komt de 1-0 (heel knap zijn man omspeeld en bal meegegeven aan Matton)
Matton: begint er te komen, ik verwacht hem super op Mechelen
Teddy: tjah...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #64 Gepost op: maart 15, 2010, 12:01:24 pm »
Dominique D'Onofrio heeft zich gisteren serieus ge?rgerd aan enkele scheidsrechterlijke beslissingen. "Wat een ontgoocheling! Er zijn zeker drie spelfases in ons nadeel gefloten", brieste de Standard-trainer. "Ik zag drie penalty's die niet gefloten werden (onder meer op Daerden en Traor?; nvdr) en buitenspel dat er geen was (Traor? die alleen op Bossut afstormde; nvdr). Ik zeg niet dat de scheidsrechter het met opzet gedaan heeft, maar zoiets weegt wel. Zeker na wat we in Brugge beleefd hebben. Jammer dat zoiets moet voorvallen in een match met zo'n inzet."

Rode loper uitgerold
Standard moet echter ook naar zichzelf kijken. Al in de eerste minuut rolden ze de rode loper uit voor de openingsgoal van Chevalier. "Dat doelpunt hebben we weggegeven. We moesten meteen achtervolgen, en dat deden we gelukkig beter in de tweede helft. Ik moet mijn spelers feliciteren voor hun reactie", klonk het.

Op het einde van de match schuwde geen van beide ploegen de risico's. "We voelden dat we konden winnen, maar daardoor kwam er ook ruimte in onze rug. Er zit gelukkig vechtlust in dit team, kijk maar hoe Victor Ramos zich tijdens die laatste fase voor de bal wierp. Hij hield er zelfs een verstuikte enkel aan over."

Standard heeft zijn lot nu niet langer in eigen handen. "Dit had nooit mogen gebeuren, maar we blijven er voor vechten. Play-offs 1 blijft onze prioriteit. Volgens mij liggen onze slaagkansen op 40 procent", besluit D'Onofrio. (svm)


man man man
de pers zou zo een zever moeten verbieden....Preudhomme is ook zo enen en bij Leekens is het ook altijd de scheids... heb donofrio niets horen zeggen over hoe de goal tot stand is gekomen en dat Daerden moest rood gekregen hebben.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #65 Gepost op: maart 15, 2010, 12:07:35 pm »
Heb dezelfde nacht beleefd als de nacht na Waregem-Westerlo in '97.
Ik weet perfect wat je bedoeld, zoals ik ook al eerder aan gaf. er is wel 1 verschil, toen was het over en out en nu is er nog een re?le kans. Daar kunnen we ons aan vastklampen alhoewel ik het niet zie zitten om voor de derde week op rij een enorme teleurstelling te verwerken. Dus hopen op een vreugdedelirium achter de kazerne...

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #66 Gepost op: maart 15, 2010, 12:10:42 pm »
Zondag zesde en laatste zit tegen malinquoi... allen aanwezig!

Leatherfaceje

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #67 Gepost op: maart 15, 2010, 12:40:32 pm »
Lijnrechter was be?nvloedt door D'Onofrio(want het was hij die zijn vlag in de lucht stak omdat hij het een fout vond), ok, het was geen offside maar het was ook geen vrije trap waar de goal uit viel >:(

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #68 Gepost op: maart 15, 2010, 12:41:39 pm »
Naast de match was er nog een match in vak G.
Een boksmatch  ;) te verstaan tussen onze supporters en die van sv.

Ik pleit voor herintroductie van de fankaart.



Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #69 Gepost op: maart 15, 2010, 12:42:58 pm »
lung op de flank, ik had vooral het gevoel dat hij pocognoli het voetballen en het opkomen moest beletten pocgnoli niet gezien (behalve stilstaande fases dan) dus in die optiek heeft lung het waarschijnlijk volgens Dury goed gedaan, vergat wel daarbij om aanspeelbaar te zijn en gevaarlijk te zijn, teddy op de flank verdedigd toch minder mee vind ik

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #70 Gepost op: maart 15, 2010, 01:03:15 pm »
@ fox:
Die laatste kans kapt hij perfect, maar moet zijn voet volledig draaien om met zijn buitenkant te trappen.
Daardoor kan hij veel te weinig macht op steken op zijn schot en zit er teveel curve op.
Uw uitleg van: " trapt hij met links zit hij recht op Bolat" klopt totaal niet e..
Hij kapt hem uit, dus als hij trapt met zijn verste voet, in deze situatie links, kan hij onmogelijk op Bolat trappen.
Kappen naar rechts is trappen met links.
Maar als je linker enkel dient om op te steunen, dan ja..

Offline dakilie

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #71 Gepost op: maart 15, 2010, 01:09:36 pm »
Ik begrijp niet dat het zo stil is de laatste 10 minuten. Het is op zo een momenten dat je uw ploeg moet steunen! De kracht van de 12e man doet soms erg veel. Ik ben meer ontgoocheld in de twaalfde man dan in het team op het veld.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #72 Gepost op: maart 15, 2010, 01:10:56 pm »
Ik begrijp niet dat het zo stil is de laatste 10 minuten. Het is op zo een momenten dat je uw ploeg moet steunen! De kracht van de 12e man doet soms erg veel. Ik ben meer ontgoocheld in de twaalfde man dan in het team op het veld.

Hadden wij de eer u te horen??  ::) Weet waarover je spreekt jongen!! Voor uw eerste post sinds augustus... Er is nog werk aan!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #73 Gepost op: maart 15, 2010, 01:11:06 pm »
Ik begrijp niet dat het zo stil is de laatste 10 minuten. Het is op zo een momenten dat je uw ploeg moet steunen! De kracht van de 12e man doet soms erg veel. Ik ben meer ontgoocheld in de twaalfde man dan in het team op het veld.
Stil? De laatste 10 minuten? Er zijn dan een counter of 5 gebeurd waarbij de hele tribune aan het roepen was enzo. Ik kwam gewoon zot!

Offline dakilie

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #74 Gepost op: maart 15, 2010, 01:12:47 pm »
Ik begrijp niet dat het zo stil is de laatste 10 minuten. Het is op zo een momenten dat je uw ploeg moet steunen! De kracht van de 12e man doet soms erg veel. Ik ben meer ontgoocheld in de twaalfde man dan in het team op het veld.
Stil? De laatste 10 minuten? Er zijn dan een counter of 5 gebeurd waarbij de hele tribune aan het roepen was enzo. Ik kwam gewoon zot!
Ja het was muisstil de laatste 10 minuten. Ok, het gejoel bij de kansen was er wel, maar dit was het. Ik heb geen ??n keer een aanmoedigend lied gehoord boven in het vak en het ergerde me mateloos

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #75 Gepost op: maart 15, 2010, 01:25:07 pm »
Ik begrijp niet dat het zo stil is de laatste 10 minuten. Het is op zo een momenten dat je uw ploeg moet steunen! De kracht van de 12e man doet soms erg veel. Ik ben meer ontgoocheld in de twaalfde man dan in het team op het veld.
Stil? De laatste 10 minuten? Er zijn dan een counter of 5 gebeurd waarbij de hele tribune aan het roepen was enzo. Ik kwam gewoon zot!
Ja het was muisstil de laatste 10 minuten. Ok, het gejoel bij de kansen was er wel, maar dit was het. Ik heb geen ??n keer een aanmoedigend lied gehoord boven in het vak en het ergerde me mateloos
Het is niet onbegrijpelijk denk ik dat op zo'n moment de spanning de bovenhand neemt. Ik vond de sfeer in ons stadion gisteren goed. Dikke pluim voor alle personen die meewerkten aan de sfeeracties.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #76 Gepost op: maart 15, 2010, 01:26:42 pm »
Ja het was muisstil de laatste 10 minuten. Ok, het gejoel bij de kansen was er wel, maar dit was het. Ik heb geen ??n keer een aanmoedigend lied gehoord boven in het vak en het ergerde me mateloos
Hoe kunt ge nu in godsnaam een liedje zingen op het moment dat die counters bezig zijn. Het enigste dat er bij mij uitkwam, was geroep en gejuich (tot ik hoorde dat die bal er niet inzat...).

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #77 Gepost op: maart 15, 2010, 01:32:37 pm »
@ fox:
Die laatste kans kapt hij perfect, maar moet zijn voet volledig draaien om met zijn buitenkant te trappen.
Daardoor kan hij veel te weinig macht op steken op zijn schot en zit er teveel curve op.
Uw uitleg van: " trapt hij met links zit hij recht op Bolat" klopt totaal niet e..
Hij kapt hem uit, dus als hij trapt met zijn verste voet, in deze situatie links, kan hij onmogelijk op Bolat trappen.
Kappen naar rechts is trappen met links.
Maar als je linker enkel dient om op te steunen, dan ja..


details... je kan em met links evengoed tegen de paal trappen....
dat er hier zo een heisa over is begrijp ik niet

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #78 Gepost op: maart 15, 2010, 01:46:08 pm »
Ik begrijp niet dat het zo stil is de laatste 10 minuten. Het is op zo een momenten dat je uw ploeg moet steunen! De kracht van de 12e man doet soms erg veel. Ik ben meer ontgoocheld in de twaalfde man dan in het team op het veld.
Stil? De laatste 10 minuten? Er zijn dan een counter of 5 gebeurd waarbij de hele tribune aan het roepen was enzo. Ik kwam gewoon zot!
Ja het was muisstil de laatste 10 minuten. Ok, het gejoel bij de kansen was er wel, maar dit was het. Ik heb geen ??n keer een aanmoedigend lied gehoord boven in het vak en het ergerde me mateloos

Weet je wat mij mateloos ergert...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Essevee - Standard
« Reactie #79 Gepost op: maart 15, 2010, 02:07:25 pm »
Ik begrijp niet dat het zo stil is de laatste 10 minuten. Het is op zo een momenten dat je uw ploeg moet steunen! De kracht van de 12e man doet soms erg veel. Ik ben meer ontgoocheld in de twaalfde man dan in het team op het veld.
Stil? De laatste 10 minuten? Er zijn dan een counter of 5 gebeurd waarbij de hele tribune aan het roepen was enzo. Ik kwam gewoon zot!
Ja het was muisstil de laatste 10 minuten. Ok, het gejoel bij de kansen was er wel, maar dit was het. Ik heb geen ??n keer een aanmoedigend lied gehoord boven in het vak en het ergerde me mateloos

Weet je wat mij mateloos ergert...

Dat het OPNIEUW te veel gevraagd is om een blaadje langer dan 4 seconden in de lucht te houden?

Waarom steken wij hier nog energie en tijd (en geld) in?!