Auteur Topic: Jupiler pro league: Seizoen 2011-2012  (gelezen 4182 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Jupiler pro league: Seizoen 2011-2012
« Reactie #20 Gepost op: juli 19, 2011, 07:51:41 pm »
Hoe ziet ons seizoen er uit?    E?n met hoogtes en laagtes om uiteindelijk als 10de te eindigen.

Wie krijgt het moeilijk?      Bergen en OH Leuven

Wie wordt de revelatie?     KV Mechelen als het Buyens en Gorius kan houden. Ik vind dat een stabiele ploeg met goede flankverdedigers (Chen, Van Loo), creativiteit op het middenveld (Gorius), werkkracht (Destorme, Buyens), goede doelman (Renard), goaltjesdief (Vandenbergh), goede flanken (Wilmet en Cordaro). Mij valt het toch op hoe Mechelen keer op keer spelers als Wilmet en Cordaro kan binnenlijven. Als ze nog een goede sterke, scorende spits kan aanwerven, zullen ze serieus potten breken.

En wat verwacht je in het algemeen?      Iedereen ziet Brugge als titelkandidaat nummer 1, mochten ze dit effectief waarmaken, zou dat heel erg zijn voor het belgische voetbal in het algemeen. Als je je 2 beste spelers verkoopt (Perisic en Vargas) en je lost dat op door een nieuw leger spelers te kopen (want welke bruggeling hoor je nu klagen dat die 2 weg zijn, ah nee, ze hebben wel 10 nieuwe spelers gekocht, h? !   :-[   ALS anderlecht niemand meer bijkoopt, wordt het een h??l teleurstellend seizoen voor RSCA. Jacobs zit nu al elke dag te janken voor een kwaliteitsinjectie. Hij weet ook wel dat hij de eerste zal zijn die kop van jut is als de resultaten tegenvallen. Bij Standard dreigt een leegloop (Witsel weg, Defour bijna weg, Tchit? wil bijgevolg ook weg,...) en wat koopt men in de plaats?... Belhocine van de veekaa... 33 jaar en geen vaste waarde bij kortrijk  :-[ Ze kijken ook naar Schouterden. Pas op, goede speler. Maar eentje voor essevee en niet voor Standard. Tja Gent...afwachten ik denk plaats 3. Genk zal bevestigen, denk ik (als daar ook geen leegloop dreigt)
Het zou wel eens een rare competitie kunnen worden met een paar ploegen bovenin die je helemaal niet verwacht.
« Laatst bewerkt op: juli 19, 2011, 07:55:05 pm door balboa »

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Jupiler pro league: Seizoen 2011-2012
« Reactie #21 Gepost op: juli 19, 2011, 11:59:01 pm »
Essevee : Top 6
KVK : PO 3
de rest kan mij niet schelen  8)

Ik kan het niet beter verwoorden :P
Toevoeging: PO 3 tegen Lierse.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Jupiler pro league: Seizoen 2011-2012
« Reactie #22 Gepost op: juli 20, 2011, 07:51:50 am »
Essevee : Top 6
KVK : PO 3
de rest kan mij niet schelen  8)

Ik kan het niet beter verwoorden :P
Toevoeging: PO 3 tegen Lierse.

Dromen kunnen mooi zijn..... maar zijn meestal bedrog

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re: Jupiler pro league: Seizoen 2011-2012
« Reactie #23 Gepost op: juli 20, 2011, 04:22:04 pm »
essevee: 9e
moeilijk: lierse, bergen en ohl
revelatie: hopelijk wij maar vrees er voor, lokeren (alweer)
algemeen: club en rsca voor de titel, standard en genk ontgoochelen

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Jupiler pro league: Seizoen 2011-2012
« Reactie #24 Gepost op: juli 22, 2011, 04:18:36 pm »
Hoe ziet ons seizoen eruit? Moeilijk nu al te beantwoorden, maar ik ben eeuwige optimist : we halen PO1.  Als realist hoop ik tussen plaats 7 en 10. 
Wie krijgt het moeilijk? Bergen en Krotrijk 
Wie wordt de revelatie? OHL
En wat verwacht je van het nieuwe seizoen in het algemeen?  Voor de andere teams niet veel meer dan vorig seizoen (voor ons wel), maar als Klup nu mislukt met hun 'gekochte' ploeg, zouden er daar wel eens vroeger dan verwacht alweer kopjes kunnen rollen.

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Jupiler pro league: Seizoen 2011-2012
« Reactie #25 Gepost op: juli 24, 2011, 07:57:05 am »
Hoe ziet ons seizoen eruit? Tussen plaats 5 en 10
Wie krijgt het moeilijk? Bergen, OHL, Lierse, Cercle en Krotrijk
Wie wordt de revelatie? KVM, Lokeren of wij
En wat verwacht je van het nieuwe seizoen in het algemeen? Dat Bruhhe het verwachtingspatroon niet zal kunnen inlossen, zelfs de media bejubbelen de metamorfose van de blauw-zwarten, ze zijn nu al titelkandidaat nummer 1, alles minder zal een ontgoocheling zijn... en het zou wel eens een hele grote kunnen worden.
« Laatst bewerkt op: juli 24, 2011, 07:58:49 am door pit750 »

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Jupiler pro league: Seizoen 2011-2012
« Reactie #26 Gepost op: juli 24, 2011, 09:52:04 am »
Hoe ziet ons seizoen eruit?

Ik vrees geen PO1, maar ergens (net) daarboven. Hopelijk een paar uitschieters (derbywinst bijvoorbeeld, en een topper of twee). Veel gezelliger stadion, leukere sfeer.

Citaat
Wie krijgt het moeilijk?

De nieuwkomers, als altijd.

Citaat
Wie wordt de revelatie?

Lokeren kan je bezwaarlijk een revelatie noemen, als ze het opnieuw goed doen. Hebben heel hun ploeg behouden plus een paar versterkingen, dus het zou heel vreemd zijn mochten ze het niet goed doen. Dus eigenlijk geen idee, misschien Leuven? Hebben toch een paar leuke transfers gedaan, dus wie weet.

Citaat
En wat verwacht je van het nieuwe seizoen in het algemeen?

De pintjesleague zoals we hem kennen. Veel gezever, verplaatste wedstrijden, zagen over de arbitrage, onbestaand wintervoebal, vuile tackles, nutteloze stadionverboden, onbegrijpelijke beslissingen bij de voetbalbond. En ondertussen nog wat voetbal.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Jupiler pro league: Seizoen 2011-2012
« Reactie #27 Gepost op: juli 28, 2011, 04:01:30 pm »
38 dagen na de start van de voorbereiding vat SV Zulte Waregem komende zaterdag de competitie aan op het veld van Lokeren. Wij belden met enkele Essevee-insiders om hun mening te horen over het new look-Essevee en de competitiestart. Deel 1, voorzitter Willy Naessens.

Willy Naessens, voorzitter: "Na een woelig jaar is het uitkijken naar de start. We hebben vrij veel nieuwelingen, een goeie mix in de spelerskern, een nieuwe trainer, de spelers moeten ingepast worden en natuurlijk hopen we dat we het geluk wat aan onze kant hebben. We hebben een moeilijke start, en alle voorzitters hebben er voor aanvang steeds vertrouwen in, maar de stevige organisatie tijdens de voorbereiding en de goeie resultaten doen mij het beste verhopen."

"Het is zeker niet zo dat ik ongemakkelijk op mijn stoel zit te schuiven, maar ik ben w?l nieuwsgierig. Met Mar?val zit achteraan een stevig slot op de deur en onder meer Jonathan Delaplace ontwikkelde zich zeer goed. Ook Teddy Chevalier kan volgens mij opnieuw zijn beste vorm terugvinden en Giuseppe Rossini wil ongetwijfeld bewijzen dat hij een doelpuntenmaker is."

"Lokeren is meteen een serieuze waardemeter. Hun kern is intact gebleven en zelfs nog versterkt. Het is ietwat gevaarlijk om voorspellingen te doen, maar 6 op 12 zou een goeie basis zijn om verder op te bouwen. Zoals de trainer zegt zijn we een proces ingestapt dat niet voltooid is na vijf weken voorbereiding. We hebben ??n van de jongste ploegen in eerste klasse, wat een goeie zaak is, omdat de kern op die manier nog groeimarge heeft."

De komende uren en dagen blikken ook doelman Sammy Bossut, voorzitter van de supportersraad Bernard Loosveldt en voetbalkenner Filip Joos vooruit.


Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Jupiler pro league: Seizoen 2011-2012
« Reactie #28 Gepost op: juli 28, 2011, 11:12:59 pm »
Iemand een idee wat de uitslag is van de match in Oudenaarde?

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Jupiler pro league: Seizoen 2011-2012
« Reactie #29 Gepost op: juli 28, 2011, 11:15:01 pm »
3-1 voor KSVO
Webteam SV Zulte Waregem