Auteur Topic: [NB] Essevee - RSC Anderlecht  (gelezen 15307 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online alex

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #40 Gepost op: november 26, 2011, 10:50:29 pm »
er zijn er een paar vergeten zeker dat ze tegen cercle die jongen hebben ontmoedigd >:(

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #41 Gepost op: november 26, 2011, 10:53:31 pm »
Diep triest, zware tactische blunder van onze coach en voor de 2e week op rij dezelfde vraag: Waarom mag Sammy keepen en wordt Muyters zomaar weer op de bank gezet?

Volgens mij uit schrik voor een blunder van Muyters....DK weet dat Sammy meer supporters heeft,en nam zo minder risico om daarop afgerekend te worden.
Fout gedacht dus zo blijkt.....maar stel je voor dat Tom dezelfde blunder maakt.....het kot ging te klei geweest zijn.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #42 Gepost op: november 26, 2011, 10:56:05 pm »
Andere resultaten ook slecht met nog 3 punten verschil met de laatste. Svzw heeft normaal teveel kwaliteit maar als ze beginnen panikeren...
 

teveel kwaliteit ????,
achteraan kan er ene een pas geven ,defauw .
dhaene ,colpaert en diene deen kunnen gene deftige pas geven .
we hebben enen met kwaliteit ,mareval ,maar als hij in het middenveld moet spelen is hij na 70 minuten einde krachten.
serwy gaat nog veel boterhammen moeten eten ,was zeer zwak vandaag.
en de zwakste vandaag was weer onze trainer.
altijd vervangen als het te laat is .
als anderlecht desutter in de ploeg brengt spelen we gewoon man op man achteraan met een 2-0 voorsprong.elke bal voor doel was gevaarlijk ,als er 6 man van ons staat en 3 van anderlecht is die bal toch nog voor anderlecht ,begrijpe wie begrijpe kan .
kalezic gaat hier gewoon doen wat hij vorig jaar gedaan heeft bij de graafschap ,misschien niet degraderen en een doelsaldo van -25 ;
en de grootste miskoop is dan nog wel onzen patrick decuyper die met zijn 2 voeten in al die praatjes van die nederlanders en bosniers is gelopen;

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #43 Gepost op: november 26, 2011, 11:10:22 pm »
Sammy heeft het gewoon verpest... face it

hij rook de overwinning en dat gaat hij maar eens als een blinde stier inlopen op hoge ballen etc ...

Hij is het soort keeper zoals Bailly dat ook is. Als hij in een goede flow doet hij een paar goede kattesprongen maar laat hem wat onder druk staan en hij bezwijkt, blundert, doet domme acties etc..

Gezien hoe Anderlecht hem onder druk zette bij terug speel ballen in de eerste helft en hoe paniekerig hij daarop reageerde?


Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #44 Gepost op: november 26, 2011, 11:12:45 pm »
Niet overdrijven he koenie. Svzw heeft geen ploeg voor play off 1 maar wel voor (normaal) rustig seizoen. Sint-truiden, lierse en westerlo zijn echt wel stukken zwakker

Offline XavierDJ

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #45 Gepost op: november 26, 2011, 11:15:13 pm »
Perfecte analyse van Marc Degryse!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #46 Gepost op: november 26, 2011, 11:17:21 pm »
Als je die beelden ziet, staat De Fauw daar toch ook maar flauw te verdedigen bij De Sutter. De Fauw rechtsback en Colpaert centraal.. dan staan ze op hun beste positie.

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #47 Gepost op: november 26, 2011, 11:18:56 pm »
Perfecte analyse van Marc Degryse!

net beelden gezien, en analyse lijkt juist;  duidelijk een gebrek aan vertrouwen.

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #48 Gepost op: november 26, 2011, 11:31:49 pm »
constant andere opstelling, mareval op het middenveld is geen goede optie, chevalier consant aan het mekkeren op andere en zelf heel egoistisch. Naesssens heeft voor mij een goeie 2de helft gespeeld.
Maar het is duidelijk dat de trainer de pedalen kwijt is...
maar ja we  moeten geduld hebben....man man man.
Hetgeen de club jarenlang opgebouwd heeft wordt door enen decuypere en konsoorten volledig te grabbel gegooid.
transfers die stukken  geld hebben gekost zijn totaal mislukt( de fauw erbuiten gelaten)
opletten of degradatie komt heel dichtbij.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #49 Gepost op: november 27, 2011, 12:04:30 am »
Als je die beelden ziet, staat De Fauw daar toch ook maar flauw te verdedigen bij De Sutter. De Fauw rechtsback en Colpaert centraal.. dan staan ze op hun beste positie.
Vorige week op Mechelen was het ook al van dat. Colpaert is een pure CV en De Fauw kan CV maar is gehaald als RB, dus zet de spelers op hun positie AUB!
SV TILL I DIE

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #50 Gepost op: november 27, 2011, 12:58:41 am »
Perfecte analyse van Marc Degryse!

net beelden gezien, en analyse lijkt juist;  duidelijk een gebrek aan vertrouwen.
en ook een duidelijk gebrek aan kwaliteit!! We speelden redelijk georganiseerd maar zonder echt druk, met laat ons eerlijk zijn 2 lucky doelpunten..

Kalezic is nu echt de pedalen kwijt, maarja zonder versterking zal hij ze nooit terugvinden.
Echt niet van mijn stoel geblazen van hem en eerlijk bij de graafschap ook geen wonderen gedaan.

Trajkovski en Milunovic, jonge mentaal zwakke gastjes zonder ervaring(met potentieel) moesten onze patrons worden op het middenveld? ferme misrekening en we betalen de rekening cash! (letterlijk zelfs)
Sterckx heeft potentieel, maar tegen dat hij terug top is na zijn blessure zijn we volgende seizoen.

Spitsen?
Maazou zonder enige interesse (had ook niet veel bewezen, buiten 1 boerejaarke in Lokeren)
Habibou die nooit meer uit b-kern komt met een echte kutmentaliteit.
Jens Naessens met goede wil die nog te jong en onervaren is.
Pino Rossini met goede wil, maar waarvan al geweten was dat hij niet de man voor doelpunten is.


Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #51 Gepost op: november 27, 2011, 01:00:44 am »
Als ge nu ne keer spreekt van nen ondankbaren eikel... Ier mag em spelen en tis weer mis. Ticketje enkele reis naar waar dan ook, kwillet nog mee plezier boeken...

Zulte Waregem heeft nog niet veel plezier beleefd aan zijn 'witte merel' Ouwo Moussa Maazou. De Nigerese aanvaller is bovendien niet zinnens lang aan de Gaverbeek rond te dolen.

De West-Vlamingen rekenden dit seizoen voor de doelpunten op de huurling van CSKA Moskou, maar dat blijkt verkeerd gegokt. Trainer Kalezic stuurde Maazou al eens naar de B-kern omdat hij te laat terugkwam van een interland.

"Ik ben nog ambitieus", zegt Maazou zonder verpinken in Gazet van Antwerpen. "In januari wil ik een goede Afrika Cup spelen met Niger. Mijn land heeft zich voor het eerst in 51 jaar geplaatst voor de eindronde."

"Of ik daarna terugkeer naar Zulte Waregem weet ik nog niet. Ik ben het beu uitgeleend te worden. Ik wil meer stabiliteit en hoop ergens een langdurig contract te kunnen tekenen. Niet in Belgi?, wel in Frankrijk of in Spanje", klinkt het.

Yves Brokken

Offline kiki

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #52 Gepost op: november 27, 2011, 01:23:24 am »
iedere week het zelfde
ben het moe

Offline dejak

  • Leden
  • Berichten: 144
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #53 Gepost op: november 27, 2011, 07:10:58 am »
Deze ploeg mist  duidelijk talent.  De bal kan niet rustig in de ploeg worden gehouden. Na 1 of 2 passen geven we de bal af aan de tegenstander.  De verantwoordelijkheid voor de slechte resultaten ligt in eerste instantie bij De Cuyper.  Hij ontsloeg voetbalkenner  Broos, omdat hij pleitte voor realiteitszin.  Pdc liet zich vangen aan voetbalmakelaar Lemic  die hier dure spelers binnen bracht die niks waard zijn. Geen enkele  trainer  kan met deze spelers een goed  klassement  realiseren.  Pdc mag dan al een  goede manager  zijn voor het vernieuwen van het  gebeuren rond het veld,  hij heeft op voetbalkundig vlak de ploeg gebracht naar de rand van de afgrond (2de klasse). Hopelijk wordt een degradatie  vermeden en kan men volgend jaar met de realiteitszin van Kortrijk wel een ploeg smeden.

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #54 Gepost op: november 27, 2011, 08:23:15 am »
De ploeg mist vertrouwen, maar heeft kwaliteiten

Er is gewoon een schrijnend gebrek aan voetbalverstand bij het bestuur waarvoor we nu de rekening cash betalen. Het is tijd dat Willy Naessens terug de leiding over de club naar zich toetrekt en de juiste pionnen op de juiste plaats zet.   

In moeilijke tijden hebben we nood aan no nonsense bestuurders die rustig blijven en de juiste sportieve keuzes maken.

De Cuyper heeft in mijn ogen volledig afgedaan.  Wie gelooft die man nog?  Het gebrek aan geloofwaardigheid (onrealistische ambities en geen juiste inschatting van sportieve kwaliteiten) en de na?eviteit in het leiden van een sportvereniging straalt ook uit op de club zelf.  Tegenstanders en hun aanhang hebben minder respect voor ons, spelers voelen zich onaantastbaar (Maazou, Habibou), supporters (achterban) zelf hebben afgehaakt en zien dat er niets in huis komt van de gestelde doestellingen (verhoging budget, sportieve verbetering...).   

De trainer mag van mij op post blijven, maar er moet een duidelijk signaal komen van het bestuur dat de toekomst van deze club weer veilig is.   

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #55 Gepost op: november 27, 2011, 08:39:53 am »

Inderdaad, volledig mee eens. Ge moogt niet vergeten wat dat PDC hier gedaan heeft in slechts enkele maanden tijd. Veel te dure spelers gekocht, die met contracten van 5 jaar zitten, nen trainer gepakt die ge niet kunt buitensmijten omdat het te duur is en die hier gans zijn entourage vastgezet heeft. Sponsoring belooft dat het nie normaal is (nog niks van gezien, buiten zijn eigen bedrijfke).
Broos lacht ook wel in zijn vuistje nu, want hij moest eruit omdat hij kritiek uitte op zijn beleid, maar achteraf heeft Broos wel gelijk wat betreft spelers binnenhalen!
Ook het feit dat Dury hier niet getekend heeft zegt voor mij genoeg, hij heeft mensenkennis genoeg om te zien dat PDC dat nooit zou kunnen verwezenlijken....
Dan spreek ik nog niet van het feit dat Mestdagh wegmoest. Verstandige mensen buitensmijten die de spelersmarkt kennen en kunnen kopen tegen betaalbare prijzen. Nee, tmoest enen zijn van Chelsea (Lemic) da ging allemaal veel beter zijn.
Triestig om te zien hoe mijn clubke verdergroeit naar de top met PDC....

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #56 Gepost op: november 27, 2011, 09:24:26 am »
Het is een gebrek aan vertrouwen, punt andere lijn!!! De eerste helft tegen Club Brugge, de manier waarop OHL werd weggetikt,  de goede match op Genk...dat waren w?l diezelfde spelers, h?, m?t w?l een fris hoofd, dan! Als je een analyse maakt van de spelersgroep, hou je hier dan ook efkes rekening mee! Dit is geen seizoen zoals een ander...goed voetbal in het begin, maar een serieuze dosis pech en als het dan eens meezat, kregen we dan het restafval van de scheidsrechters op ons dak (ik verwijs naar de penalty die Brugge kreeg, thuismatch tegen Gent, bekermatch tegen Standard). En lopen de weken maar verder, zonder 3 punters...zoiets kruipt vanneigens in de hoofden van de spelers, er is angst beginnen ontstaan. Hier op dit forum (hopelijk lezen niet teveel spelers het) is de competitie dan bezig: wie is de schuldige, wie is de pineut? Als ik het mag geleven, dan is d? oplossing voor dit alles: gooi Decuyper, Kalezic, D'Haene, Serwy, Naessens, Colpaert, Sammy, Muyters,...allemaal buiten! Nu ja, wie er in de plaats zou moeten komen, da's natuulijk niet belangrijk (niet inbegrepen in de oogkleppen, alternatieven)...mannekes toch! De situatie is wat ze is: we hebben punten nodig, punt uit! Tuurlijk had Decuyper beter eerst eens nagedacht voor hij in juli zo'n uitspraken deed over POI! Maar ik denk wel dat hij dit nu maar al te goed beseft! Ik denk ook dat dit weinig met de aanpak, de werkwijze, de visie van Kalezic te maken heeft, maar ooit zal het toch moeten keren, want de druk op hem zal zeer groot worden. Vooral vanuit zijn eigen spelersgroep, die bij een niet-zege tegen Lokeren nog meer aan zichzelf gaan twijfelen. Ons aandeel, als (trouwe) supporters zal tegen Lokeren dan ook groot moeten zijn! Als ze voelen dat wij achter hen staan, zal dat kapotte vertrouwen misschien een beetje minder zuur smaken, tijdens de match...meer kunnen wij ook niet doen. Daarnaast zullen we gewoonweg ne keer wat geluk moeten hebben (zoals het tegen RSCA voor vb Chevalier ook meezat bij z'n goal) en ne keer onverdiend moeten winnen. Pas door ne keer 6 op 6 te pakken zal de rust terugkeren, en ik hoop dat die met de huidige trainer is. Alvast aanwezig tegen Lokeren, m?t luide stem!

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #57 Gepost op: november 27, 2011, 09:26:22 am »
Volgende week hopelijk mareval terug verdediger. Het is in de verste verte geen middenvelder. En hij kan daar geen gebruik maken van zijn lange bal

Offline tsjolder

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #58 Gepost op: november 27, 2011, 09:27:02 am »
1) Grootste schuldige is uiteraard PDC.  Belachelijke ambities uitspreken, mensen die al jarenlang goed werk leveren buitenzetten (of wegpesten), dure aankopen zonder meerwaarde doen...

2) De trainer mag voor mijn part gaan.  Hij spreekt de hele tijd van een ploeg in opbouw, we moet groeien blablabla, en iedere week spelen we slechter.  Hoe kan je nu als ploeg groeien als de spelers iedere week op een andere positie staan?  Mareval op 3 posities, de Fauw op 3 posities, Colpaert op 3 of 4 posities, Delaplace op een positie of 5, Milunovic idem...  Een ander verwijt dat ik de trainer maak, is dat hij, behalve tijdens de rust, NOOIT tactisch ingrijpt.  Op Mechelen zet hij Mareval linksachter als t kalf verdronken is.  Gisteren zet Anderlecht met De Sutter en Badibanga extra spitsen erbij en wat doet onze coach? NIETS!  Mareval staat nog aanvallende middenvelder, Sivakov gaat nog regelmatig mee en sloft dan achteruit.  Serwy raakt geen bal meer.  Chevalier doet niets anders dan zagen...

Van mij mag hij eruit, en dat hij al zijn Nederlandse vrienden maar meeneemt.  Zie trouwens de parallel met de Nederlandse trainer in Brugge en hun match tegen Genk.

Online alex

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #59 Gepost op: november 27, 2011, 09:32:00 am »
tis weer allemaal de schuld van die ollanders,man man man hoe bekrompen kan men zijn ;)