Auteur Topic: [NB] Essevee - KV Mechelen  (gelezen 9829 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #20 Gepost op: november 11, 2012, 10:20:01 am »
een echte winnersmentaliteit (zoals id tweede helft) in de eerste helft, en je wint dees match. zo is dat. Colpaert zei het zelf: "we waren even van slag door de rode kaart"... typisch een jong team, waar de captains op dat moment het even lieten hangen.
het goei uit de 2de helft dus meenemen naar de wedstrijd tegen standard.

tactische fout: 0 korte corners? misschien even in de les gaan bij genk?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #21 Gepost op: november 11, 2012, 01:21:44 pm »
een echte winnersmentaliteit (zoals id tweede helft) in de eerste helft, en je wint dees match. zo is dat. Colpaert zei het zelf: "we waren even van slag door de rode kaart"... typisch een jong team, waar de captains op dat moment het even lieten hangen.
het goei uit de 2de helft dus meenemen naar de wedstrijd tegen standard.

tactische fout: 0 korte corners? misschien even in de les gaan bij genk?

Kan ik alleen maar toejuichen !! Als je 20 korte corners geeft, zijn 18 daarvan slecht. Een hoekschop moet altijd direct getrapt worden !!

Voor de rest zat het gewoon niet mee gisteren, da's alles. "Typisch jong team". We hebben wij geen jong team ! We hebben gewoon een goede mix, waarvan er meer ervaren mannen zijn dan jongelingen.
Mechelen haalt hier met alle geluk van de wereld een puntje.
Glen De Boeck gisteren na de wedstrijd op Sporting Telenet: "KV Mechelen haalt hier een verdiend punt, h?". Heb hem onmiddellijk verzet van post.

ca. 6920 toeschouwers maar gisteren ??!!  :'( :'( :'( :'( :-[ :-[

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #22 Gepost op: november 11, 2012, 01:25:02 pm »
Op stadion zei men 8000... anders ist idd maar triestig qua opkomst.

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #23 Gepost op: november 11, 2012, 01:47:00 pm »
Glen De Boeck gisteren na de wedstrijd op Sporting Telenet: "KV Mechelen haalt hier een verdiend punt, h?". Heb hem onmiddellijk verzet van post.

Tja, den dag dat ik mij iets van de mening van Glen De Boeck aantrek, wil ik niet meer leven. Er komt alleen maar gezwam uit die blaaskaak.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #24 Gepost op: november 11, 2012, 02:14:08 pm »
wij zijn geen topclub. En daarmee is alles gezegt.
fout op de keeper? bij anderlecht, brugge, standard en heel meschien ook genk zou dit nooit gefloten worden. We hebben meschien niet gewonnen maar de vechtlust was er wel de 2de helft. herfstkampioen of niet straks maakt niet uit. We hebben al evenveel punten als vorig jaar met dat verschil dat we nu nog maar aan de helft zittenen vorig jaar was dit op het einde van het seizoen ;D
Merci essevee voor deze mooie eerste helft van het seizoen!!

even iets anders. wat was dat me de supporters?? we staan eerste maar kwa sfeer was het net alsof we de 10de stonden. veel volk in vak x die daar niet thuis hoort! Der zijn ouderen die meer sfeer maken of sommige jonge gasten. Enkel na het doelpunt van essevee was het goed.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #25 Gepost op: november 11, 2012, 02:29:02 pm »
Maar puur op het zicht leken er mij toch meer dan 7000 supporters aanwezig te zijn hoor!

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #26 Gepost op: november 11, 2012, 02:48:01 pm »

even iets anders. wat was dat me de supporters?? we staan eerste maar kwa sfeer was het net alsof we de 10de stonden. veel volk in vak x die daar niet thuis hoort! Der zijn ouderen die meer sfeer maken of sommige jonge gasten. Enkel na het doelpunt van essevee was het goed.

Heb mij in de eerste helft mateloos ge?rgerd (maar er niets van gezegd) aan een groepje van gastjes van een jaar of 13 die de hele tijd aan elkaars haar aan het trekken waren en zo. en geen 5minuten van de voetbal gezien hebben. Mij in de tweede helft een ander plaatsje gezocht, gelukkig maar. Het contrast met de 2e helft kon dan niet groter zijn m.i. Het ontbrak ons alleen een beetje aan het nodige geluk.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #27 Gepost op: november 11, 2012, 03:05:28 pm »
2-0 voor anderlecht al, daar gaat de herfsttitel

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #28 Gepost op: november 11, 2012, 03:12:55 pm »
3-0. Herfsttitel is weg...Dat ze Klup nu dan maar vandeneerste keer stevig afmaken!
-SVZW Forever-

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #29 Gepost op: november 11, 2012, 03:28:31 pm »
Bwa, toch meer respect voor Club dan voor die wankers van Schanderlecht

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #30 Gepost op: november 11, 2012, 03:40:02 pm »
3-0. Herfsttitel is weg...Dat ze Klup nu dan maar vandeneerste keer stevig afmaken!


Allemaal niet erg, je koopt er niets mee. Morgen sta je er mee in de krant, dinsdag al weer vergeten.
Zaterdag gewoon weer aan de bak !

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #31 Gepost op: november 11, 2012, 03:51:23 pm »
Ik denk dat sommigen hier en in de tribunes al vergeten zijn dat we nog altijd 'maar' Zulte Waregem zijn en dat we al heel tevreden zullen mogen zijn met een plek in de top 6 op het einde van het seizoen.
De verwachtingen van een pak supporters zijn gewoon te hoog, we gingen Mechelen even rap naar huis spelen. ???
Mechelen kon niet veel anders dan verdedigen na de rode kaart, en counterde ons bij momenten weg. Bij ons ging het, vooral in de eerste helft, allemaal veel te traag, verkrampt en aanvallend weinig inspirerend.
Lichte druk al voor maar de herfsttitel ? Dat belooft als er voor de knikkers zal worden gespeeld in de laatste matchen van de competitie.

Net zoals tegen Brugge Leye als diepe spits, moet daar zo rap mogelijk weg, behalve zijn doelpunt was hij weer nergens.

Kan de T trouwens niet opengesteld worden voor 5 euro de man voor successupporterkers? Twas bij momenten duwen en trekken in de X, gewoon stampvol, veel volk die hun mond niet open doen en heel de tijd staat de zeveren, ge kunt niet eens meer deftig gaan pissen.

En het verhoogske mag ook wel eens gebruikt worden waarvoor het dient, in plaats van er 30 pinten op te zetten.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #32 Gepost op: november 11, 2012, 04:10:36 pm »
geen herfsttitel ... no problem ... veel belangrijker : fcb op 7 punten !!!

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #33 Gepost op: november 11, 2012, 04:11:56 pm »
Het was geen voordeel voor ons dat ze na 15' met 10 kwamen te staan. We waren te zeker van onze zaak en we hebben het een beetje te gemakkelijk opgepakt en gedacht, het zal wel loslopen en dan wordt het natuurlijk moeilijk.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #34 Gepost op: november 11, 2012, 04:35:46 pm »
Die herfsttitel maakt op zich idd niet zo heel veel uit. Wat mij vooral stoort is het feit dat je niet kan winnen tegen een Mechelen dat 85 minuten met 10 man komt te staan. Er heerst 1 woord bij mij en dat is ontgoocheling. Ontgoocheling omdat die bal er maar niet in wou. Voetballend was het niet slecht, de bal wou gewoon niet goed vallen gisteren. Maar nogmaals, als je 85 minuten tegen 10 man mag voetballen, moet je in principe altijd winnen. Herfsttitel in het achterhoofd of niet.
Ben benieuwd naar volgende week thuis tegen Standard zondag 14.30 u !! Interessante wedstrijd !

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #35 Gepost op: november 11, 2012, 04:39:30 pm »
Bwa, toch meer respect voor Club dan voor die wankers van Schanderlecht

respect voor club ? op basis van wat dan wel  ::)

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #36 Gepost op: november 11, 2012, 05:26:23 pm »
Bwa, toch meer respect voor Club dan voor die wankers van Schanderlecht

respect voor club ? op basis van wat dan wel  ::)

Veel trouwere fans dan die van Anderlecht

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #37 Gepost op: november 11, 2012, 06:21:03 pm »
Bwa, toch meer respect voor Club dan voor die wankers van Schanderlecht

respect voor club ? op basis van wat dan wel  ::)

Veel trouwere fans dan die van Anderlecht

dat zou ik toch ten ergste durven betwijfelen. op basis van wat ?

ze fluiten hun eigen ploeg ook uit hoor daar in bruhhe, en voor de ueafa cup zit hun stadion ook niet vol .

vele zijn ook gewoonweg successupporters uit gans west- en een stuk zelfs oost-vlaanderen die van als het langer wat minder zou gaan, niet meer de 50 of 100 km gaan rijden naar brugge lijkt me.

wat vond je trouwens van de wedstrijd van gisteren ? of niet geweest ?

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #38 Gepost op: november 11, 2012, 06:40:06 pm »
Bwa, toch meer respect voor Club dan voor die wankers van Schanderlecht

respect voor club ? op basis van wat dan wel  ::)

Veel trouwere fans dan die van Anderlecht


vele zijn ook gewoonweg successupporters uit gans west- en een stuk zelfs oost-vlaanderen die van als het langer wat minder zou gaan, niet meer de 50 of 100 km gaan rijden naar brugge lijkt me.


Ja, en naar Anderlecht wel ofwa?

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #39 Gepost op: november 11, 2012, 07:12:33 pm »

Volgende 5matchen worden cruciaal.  De "toppers" hadden immers een gemakkelijker programma de eerste 5matchen, omdat die zich moesten "voorbereiden" voor Europees voetbal.  Vanaf volgende week hebben ze dan opnieuw de 5 "zwakkere" ploegen.  Als dat clubje uit brugge tegen dan niet in de top staat, wordt het lastig PO1 te halen  ;D

Wat de match tegen Malinwa betreft: de eerste afgekeurde goal onterecht; de keeper lost gewoon de bal.  Bij de 2e staan de voeten van Hazard en de verdediger exact op de lijn van de box, maar omdat hij naar doel kijkt en de andere weg ervan lijkt het onterecht buitenspel.  De derde is de enige zonder discussie. Soit, het zij zo.

Lendric hoort diepe spits te zijn, die geen meter uit de grote box mag zetten.

Maar bovenal: TROTS  op onze mannen, goed voetbal ?n volledige inzet in alle matchen.  Je kan niemand een gebrek aan inzet verwijten.

En dat gezaag over de supporters: denk je dat ze bij andere ploegen 90minuten lang kunnen staan roepen?? Het belangrijkste is dat X volledig was uitverkocht, en zo voor de nodige inkomsten zorgt.