Auteur Topic: [NB] Essevee - Apoel  (gelezen 7571 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] Essevee - Apoel
« Reactie #40 Gepost op: augustus 23, 2013, 03:49:19 pm »
We waren bang, vooral tweede helft, veel te afwachtend, niet echt gaan voor die tweede goal en proberen om die 1-0 vast te houden, dat was het plan blijkbaar.  Wij waren ook minder aggressief en minder fit dan Nico, we speelden niet compact genoeg, Naessens hebben we de tweede helft maar 2 keer gezien, toch konden we 2-0 voorstaan, niet te begrijpen dat je zo'n kans mist.  De fauw is nog altijd niet zoals hij verleden seizoen was, we moeten meer spelers gebruiken, ik zou tegen KVO Alex,Duplus,N'Diaye en Habibou laten spelen, we moeten roteren anders zullen de spelers al op zijn voor oktober.
Maar ik geloof er nog in, essevee speelde ooit 1-1 tegen AC Milaan om daar met 1-2 te winnen, wij kunnen dat ook in Nico.

Naessens maar 2 keer gezien? dan heb je toch een andere match gekeken.
Trouwens het was wel Trajkovski die de grote kans op 2-0 laat liggen...

Kom zeg uw positeve commentaar op Jens wordt bijna karikaturaal  :P

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.183
Re: [NB] Essevee - Apoel
« Reactie #41 Gepost op: augustus 23, 2013, 03:50:52 pm »
Ik heb wel een degelijke wedstrijd gezien van Essevee.

De meeste wedstrijdreacties op dit forum getuigen van weinig realisme.

Ja, het klopt dat bepaalde spelers op dit niveau op hun limiet zitten, maar hadden jullie dan verwacht dat we de tegenstanders zomaar zouden overklassen ?

Apoel is een heel goede ploeg en tegen dit sterk elftal hebben we, ik herhaal, een goede match gespeeld.

Sorry dat ik het zeg, maar sommigen op dit forum vind ik goed weer supporters. Als we winnen, zwaaien met de loftrompet en als we verliezen trekken onze spelers op niks. Apoel is Bergen niet h?, en wij zijn inderdaad nog Barcelona niet. So what ?

Ik ben trots op mijn ploeg en op wat ze in moeilijke omstandigheden presteren: thuis spelen op verplaatsing in een stadion dat voor 1/3 gevuld is na een seizoensvoorbereiding vol hindernissen.

Dank je wel spelers, en ik steun jullie en geloof erin dat jullie in Cyprus de kwalificatie kunnen afdwingen. Go for it, come on Essevee.

Je moet gewoon durven toegeven dat het gisteren zwak was.
Niets gevaar, en enorm weinig schwung in het elftal. EN dit Nicosia is niet zo sterk hoor, teren teveel op dezelfde dingen. Lange bal richting Sheridan, of hun linksbuiten de actie laten maken.

Wij speelden thuis tegen PSV veel beter dan gisteren.
Mits wat verschuivingen denk ik wel at het beter kan gaan, zoals een Habib in de ploeg in plaats van Naessens. En Dury moet Leye ook eens durven vervangen, want ook wij teren teveel op hetzelfde. Wij kunnen Leye in de Europese matchen niet aanspelen zoals we dat willen. We proberen hem de diepte in te sturen, maar Leye heeft die snelheid niet meer. In Brugge deden we dat ook de 1ste helft, 2de helft gingen we hem beter aanspelen, en BAM, de ploeg draaide.

Wij kunnen beter, veel beter zelfs!

Alsof Habib DE PLOEG zoveel beter laat spelen.
Toch beter dan Naessens voor de moment...

Vreemd dat hij dan niet speelt? Trouwens ik zeg niet dat hij niet beter is. Ik zeg dat hij de ploeg niet beter laat spelen. Integendeel...

Maar zorgt wel voor meer diepgang en meer gevaar!
+ weet veel beter de goal staan dan Jens!

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Apoel
« Reactie #42 Gepost op: augustus 23, 2013, 03:59:04 pm »
Ik heb wel een degelijke wedstrijd gezien van Essevee.

De meeste wedstrijdreacties op dit forum getuigen van weinig realisme.

Ja, het klopt dat bepaalde spelers op dit niveau op hun limiet zitten, maar hadden jullie dan verwacht dat we de tegenstanders zomaar zouden overklassen ?

Apoel is een heel goede ploeg en tegen dit sterk elftal hebben we, ik herhaal, een goede match gespeeld.

Sorry dat ik het zeg, maar sommigen op dit forum vind ik goed weer supporters. Als we winnen, zwaaien met de loftrompet en als we verliezen trekken onze spelers op niks. Apoel is Bergen niet h?, en wij zijn inderdaad nog Barcelona niet. So what ?

Ik ben trots op mijn ploeg en op wat ze in moeilijke omstandigheden presteren: thuis spelen op verplaatsing in een stadion dat voor 1/3 gevuld is na een seizoensvoorbereiding vol hindernissen.

Dank je wel spelers, en ik steun jullie en geloof erin dat jullie in Cyprus de kwalificatie kunnen afdwingen. Go for it, come on Essevee.

Je moet gewoon durven toegeven dat het gisteren zwak was.
Niets gevaar, en enorm weinig schwung in het elftal. EN dit Nicosia is niet zo sterk hoor, teren teveel op dezelfde dingen. Lange bal richting Sheridan, of hun linksbuiten de actie laten maken.

Wij speelden thuis tegen PSV veel beter dan gisteren.
Mits wat verschuivingen denk ik wel at het beter kan gaan, zoals een Habib in de ploeg in plaats van Naessens. En Dury moet Leye ook eens durven vervangen, want ook wij teren teveel op hetzelfde. Wij kunnen Leye in de Europese matchen niet aanspelen zoals we dat willen. We proberen hem de diepte in te sturen, maar Leye heeft die snelheid niet meer. In Brugge deden we dat ook de 1ste helft, 2de helft gingen we hem beter aanspelen, en BAM, de ploeg draaide.

Wij kunnen beter, veel beter zelfs!

Alsof Habib DE PLOEG zoveel beter laat spelen.
Toch beter dan Naessens voor de moment...

Vreemd dat hij dan niet speelt? Trouwens ik zeg niet dat hij niet beter is. Ik zeg dat hij de ploeg niet beter laat spelen. Integendeel...

Maar zorgt wel voor meer diepgang en meer gevaar!
+ weet veel beter de goal staan dan Jens!

Weer inderdaad beter de goal staan....
Jens is nooit een echte goalgetter geweest, ofja toch niet een het eerste elftal van Waregem.
Maar feit is gewoon dat Habibou meer voor zichzelf speelt dan voor de ploeg.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [NB] Essevee - Apoel
« Reactie #43 Gepost op: augustus 23, 2013, 04:30:51 pm »
ik heb mij enorm moeten kijken naar hazard, zijn vrije trappen en corners waren (een beetje) beter, maar zijn passing in de match zelf beschamend :-[

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 784
Re: [NB] Essevee - Apoel
« Reactie #44 Gepost op: augustus 23, 2013, 04:40:57 pm »
We waren bang, vooral tweede helft, veel te afwachtend, niet echt gaan voor die tweede goal en proberen om die 1-0 vast te houden, dat was het plan blijkbaar.  Wij waren ook minder aggressief en minder fit dan Nico, we speelden niet compact genoeg, Naessens hebben we de tweede helft maar 2 keer gezien, toch konden we 2-0 voorstaan, niet te begrijpen dat je zo'n kans mist.  De fauw is nog altijd niet zoals hij verleden seizoen was, we moeten meer spelers gebruiken, ik zou tegen KVO Alex,Duplus,N'Diaye en Habibou laten spelen, we moeten roteren anders zullen de spelers al op zijn voor oktober.
Maar ik geloof er nog in, essevee speelde ooit 1-1 tegen AC Milaan om daar met 1-2 te winnen, wij kunnen dat ook in Nico.

Naessens maar 2 keer gezien? dan heb je toch een andere match gekeken.
Trouwens het was wel Trajkovski die de grote kans op 2-0 laat liggen...

Ik was vroeger geen Naessens fan maar ik moet toch toegeven dat Naessens in dit Zulte Waregem toch zeker zijn plaats heeft!
Ik vond hem gisteren nogthans echt voor diepgang zorgen, zeker in de eerste helft! Speelde zijn wedstrijd en op het einde was het inderdaad Trajko die niet kon afwerken want het schot van Naessens was meer dan behoorlijk en goed gekeept van Pardo!

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [NB] Essevee - Apoel
« Reactie #45 Gepost op: augustus 23, 2013, 05:55:19 pm »
We waren bang, vooral tweede helft, veel te afwachtend, niet echt gaan voor die tweede goal en proberen om die 1-0 vast te houden, dat was het plan blijkbaar.  Wij waren ook minder aggressief en minder fit dan Nico, we speelden niet compact genoeg, Naessens hebben we de tweede helft maar 2 keer gezien, toch konden we 2-0 voorstaan, niet te begrijpen dat je zo'n kans mist.  De fauw is nog altijd niet zoals hij verleden seizoen was, we moeten meer spelers gebruiken, ik zou tegen KVO Alex,Duplus,N'Diaye en Habibou laten spelen, we moeten roteren anders zullen de spelers al op zijn voor oktober.
Maar ik geloof er nog in, essevee speelde ooit 1-1 tegen AC Milaan om daar met 1-2 te winnen, wij kunnen dat ook in Nico.

Naessens maar 2 keer gezien? dan heb je toch een andere match gekeken.
Trouwens het was wel Trajkovski die de grote kans op 2-0 laat liggen...

Ik was vroeger geen Naessens fan maar ik moet toch toegeven dat Naessens in dit Zulte Waregem toch zeker zijn plaats heeft!
Ik vond hem gisteren nogthans echt voor diepgang zorgen, zeker in de eerste helft! Speelde zijn wedstrijd en op het einde was het inderdaad Trajko die niet kon afwerken want het schot van Naessens was meer dan behoorlijk en goed gekeept van Pardo!

De eerste 2 corners in de eerste helft (waardoor we eindelijk even 2 minuten voor hun doel konden kamperen + scoren kwamen er beiden door sterke inspanning van Jens + in 2e helft was zijn doelpunt geen buitenspel.

Ik vind niet dat je hem gisteren iets kan verwijten, heeft zijn match gespeeld. Er waren anderen die veel minder waren en nochtans tonnen meer ervaring hebben.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Apoel
« Reactie #46 Gepost op: augustus 23, 2013, 06:04:40 pm »

Naessens maar 2 keer gezien? dan heb je toch een andere match gekeken.
Trouwens het was wel Trajkovski die de grote kans op 2-0 laat liggen...
[/quote]

Stelt u eens in Alex zijn plaats.  Hoeveel minuten of beter - speelseconden- heeft hij al gekregen?  Hij was de enige die in de 2e helft op doel heeft gestampt. En de laatste fase verrast omdat Leye alweer naast den bal stampt.  En zelfs mocht hij scoren, zit hij volgende keer gewoon weer op den bank.

Iedereen mag van mij een mindere match spelen, maar onbegrijpelijk dat Dury in het geval van Leye gewoon nooit ingrijpt, en iemand anders laat opdraven.  Zou hij in de eerste plaats de speler tegen zichzelf beschermen.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [NB] Essevee - Apoel
« Reactie #47 Gepost op: augustus 23, 2013, 06:14:25 pm »
Stelt u eens in Alex zijn plaats.  Hoeveel minuten of beter - speelseconden- heeft hij al gekregen?  Hij was de enige die in de 2e helft op doel heeft gestampt. En de laatste fase verrast omdat Leye alweer naast den bal stampt.  En zelfs mocht hij scoren, zit hij volgende keer gewoon weer op den bank.

Iedereen mag van mij een mindere match spelen, maar onbegrijpelijk dat Dury in het geval van Leye gewoon nooit ingrijpt, en iemand anders laat opdraven.  Zou hij in de eerste plaats de speler tegen zichzelf beschermen.


2 ,onbegrijpelijk ...waarom Habib niet laten invallen ?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] Essevee - Apoel
« Reactie #48 Gepost op: augustus 23, 2013, 06:25:25 pm »
Ik vind vooral Alex zijn speelminuten echt dramatisch weinig...

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [NB] Essevee - Apoel
« Reactie #49 Gepost op: augustus 23, 2013, 06:32:51 pm »
Ik vind vooral Alex zijn speelminuten echt dramatisch weinig...
Moet je afdwingen op training he .

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: [NB] Essevee - Apoel
« Reactie #50 Gepost op: augustus 23, 2013, 08:07:10 pm »
Met onze uitreputatie kan het nog! Dury vat het perfect samen: niet blijven mokken, maar direct vooruit kijken! Wat niet wil zeggen dat alles perfect liep! Kop op! Forza Essevee!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.262
Re: [NB] Essevee - Apoel
« Reactie #51 Gepost op: augustus 23, 2013, 09:15:31 pm »
Ik heb wel een degelijke wedstrijd gezien van Essevee.

De meeste wedstrijdreacties op dit forum getuigen van weinig realisme.

Ja, het klopt dat bepaalde spelers op dit niveau op hun limiet zitten, maar hadden jullie dan verwacht dat we de tegenstanders zomaar zouden overklassen ?

Apoel is een heel goede ploeg en tegen dit sterk elftal hebben we, ik herhaal, een goede match gespeeld.

Sorry dat ik het zeg, maar sommigen op dit forum vind ik goed weer supporters. Als we winnen, zwaaien met de loftrompet en als we verliezen trekken onze spelers op niks. Apoel is Bergen niet h?, en wij zijn inderdaad nog Barcelona niet. So what ?

Ik ben trots op mijn ploeg en op wat ze in moeilijke omstandigheden presteren: thuis spelen op verplaatsing in een stadion dat voor 1/3 gevuld is na een seizoensvoorbereiding vol hindernissen.

Dank je wel spelers, en ik steun jullie en geloof erin dat jullie in Cyprus de kwalificatie kunnen afdwingen. Go for it, come on Essevee.

Je moet gewoon durven toegeven dat het gisteren zwak was.
Niets gevaar, en enorm weinig schwung in het elftal. EN dit Nicosia is niet zo sterk hoor, teren teveel op dezelfde dingen. Lange bal richting Sheridan, of hun linksbuiten de actie laten maken.

Wij speelden thuis tegen PSV veel beter dan gisteren.
Mits wat verschuivingen denk ik wel at het beter kan gaan, zoals een Habib in de ploeg in plaats van Naessens. En Dury moet Leye ook eens durven vervangen, want ook wij teren teveel op hetzelfde. Wij kunnen Leye in de Europese matchen niet aanspelen zoals we dat willen. We proberen hem de diepte in te sturen, maar Leye heeft die snelheid niet meer. In Brugge deden we dat ook de 1ste helft, 2de helft gingen we hem beter aanspelen, en BAM, de ploeg draaide.

Wij kunnen beter, veel beter zelfs!

Alsof Habib DE PLOEG zoveel beter laat spelen.
Toch beter dan Naessens voor de moment...

Vreemd dat hij dan niet speelt? Trouwens ik zeg niet dat hij niet beter is. Ik zeg dat hij de ploeg niet beter laat spelen. Integendeel...
Wel ik zal het u zeggen. Een speler die net uit blessure komt laat je meestal niet starten.. Kon wel kwartiertje hebben meegedaan
SV TILL I DIE