Auteur Topic: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk  (gelezen 10818 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #20 Gepost op: juli 31, 2014, 11:23:56 pm »
Kijk er al naar uit om onze portugees aan het werk te zien !

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #21 Gepost op: juli 31, 2014, 11:25:40 pm »
Tuurlijk blijf ik de spelers steunen en zondag sta ik ook in Lokeren, maar het was gewoon dramatisch en na een 2-5 nederlaag is kritiek wel op zijn plaats..
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #22 Gepost op: juli 31, 2014, 11:27:42 pm »
Idd, niet vergeten dat we geen Bayern M?nchen zijn !

Ik kan me alvast geen zware verliesmatch meer voorstellen in de laatste 2 jaar, waar we met de billen bloot zwaar de boot in zijn gegaan... Welke belgische club kan dat zeggen???

Jammer? Absoluut ! Maar ik ben er alvast niet het hart van in. Liever deze competitie vroeg verlaten en volop concentratie op de competitie met de jonge/nieuwe groep!!
3keer Genk zwaar op de doos en tegen Standard in PO1 waren zware nederlagen, rustig blijven,dit is een nieuwe ploeg,ofwel uw rug rechten ofwel blijft het in het kopke hangen.  De successupporter kan zoiets niet kaderen, de supporter die al wat langer supporter is blijft achter zijn ploeg staan. Wel opvallend; had een paar weken terug een toffe babbel met Karel Dhondt, die zei dat hij de voorrondes met Oostblokploegen meestal verdacht vindt, zou hij een punt hebben?     

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #23 Gepost op: juli 31, 2014, 11:28:04 pm »
Tuurlijk blijf ik de spelers steunen en zondag sta ik ook in Lokeren, maar het was gewoon dramatisch en na een 2-5 nederlaag is kritiek wel op zijn plaats..

Kritiek kan en mag er altijd zijn, maar vraagtekens stellen bij de supporters die de ploeg ook in slechte dagen steunen...  ::)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #24 Gepost op: juli 31, 2014, 11:28:55 pm »
Kritiek kan en mag er altijd zijn, maar vraagtekens stellen bij de supporters die de ploeg ook in slechte dagen steunen...  ::)
Op dat moment vond ik het gewoon raar, maar bon, ieder zijn mening
SV TILL I DIE

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #25 Gepost op: juli 31, 2014, 11:39:13 pm »
Sorry mensen, maar dit zijn nederlagen die in het geheugen blijven hangen bij de fans, remember klup vorig jaar, we moeten daar al zeker nooit meer van spreken en verder mee lachen nu.   Onze tegenstander vanavond was ook een onbekende wit-Russische ploeg.  (al hoop ik wel dat die gasten de poules halen, maar 't zal moeilijk zijn, want de laatste voorronde of play-offronde zullen ze een topper loten ? la Tottenham of Lyon of.....  who the fuck cares).
Ik herinner me nog een nederlaag van ergens in de jaren 92 ? 94 (tegen een onbekend Lahti) ook nog goed. Ginder de boot in met 4-0, tijdens de terugmatch heb je nog een sprankeltje hoop op mssch zelfs een kleine zege, maar neen, 1-2 thuis.  Europees spelen is schitterend voor de uitstraling van het team en voor het palmares.  Ik vind dat ook wel belangrijk.   Daar speel je toch voor in de competitie (al zie ik Lokeren binnen een maand na hun 2 matchen ook wel stranden, maar zij heb'n toch nen cup erbij).
Niettemin blijven we onze ploeg steunen (na 2 mooie seizoenen), zelfs al moeten we daarvoor veel nederlagen verwerken.   
aja, ranter, de laatste zware verliesmatch die nog zo op mijn maag lag, is de bekernederlaag tegen Genk van 0-5, toch zo heel lang niet geleden (december '12 ?)

Op naar Daknam.... KOMAAN SV !

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #26 Gepost op: juli 31, 2014, 11:40:48 pm »
Op dat moment vond ik het gewoon raar, maar bon, ieder zijn mening

Wat voor zin heeft het om je ploeg nu al te laten vallen... Iedereen kan een offday hebben, gewoon focussen op Lokeren en proberen daar wat te rapen

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #27 Gepost op: juli 31, 2014, 11:45:34 pm »
Wat voor zin heeft het om je ploeg nu al te laten vallen... Iedereen kan een offday hebben, gewoon focussen op Lokeren en proberen daar wat te rapen
De ploeg laten vallen moet nu ook weer niet. Gewoon geen lieve woordjes naar de spelers. Gewoon niks zingen en naar huis gaan was beter geweest & zondag er staan in Lokeren
SV TILL I DIE

Offline Azamat

  • Leden
  • Berichten: 42
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #28 Gepost op: juli 31, 2014, 11:52:49 pm »
Doe eens normaal, we zijn 2 jaar rotverwend geweest! Dat we nu eens een bittere pil slikken, dat is dan maar zo!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #29 Gepost op: juli 31, 2014, 11:54:25 pm »
Das zo'n match waarin alles tegenzit. Zondag zal blijken of we weer weerbaar zijn dit seizoen.

Onze vrouwen gaan content zijn, weer een paar donderdagen meer thuis :)

http://tv-visie.be/nieuws/dossier/_115/

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #30 Gepost op: juli 31, 2014, 11:58:42 pm »
Thuis tegen genk 2-5 ;)! Om hierboven verder te gaan!

 5 doelpunten: doelpunt op conto van skulason, Sammy, cont? en Karel plus lucky goal. Als je dit bekijkt en er zijn 4 vd 5 vaste waarden/sterkhouders die in de fout gaan dan heb je gewoon een off day! En die off day is volgens mij grotendeels tot stand gekomen door de slechts mogelijke opstelling die dury kon doen in een Europese match tegen een onbekende tegenstander.  Natuurlijk hadden die Russen ook de nodige portie (scheidsrechters) geluk ook.

Ik ben er dan ook eens niet rouwig om dat colpaert mss gekwetst is op Lokeren. D'Haene en colpaert vind ik echt geen zeker duo samen. met onervaren baks naast hen! Raken beiden in paniek als er sterk doorgejaagd wordt! Daarmee wil ik echt niets afdoen aan hun prestaties tot nu toe en van vorig seizoen , zeker van Karel niet! Maar mss moeten we daar eens Iets anders proberen ...
Liberta per gli ultras!

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #31 Gepost op: augustus 01, 2014, 12:02:16 am »
Tactiek dury klopte niet (3-5-2), europees experimenteer je niet. Balverlies skulason en conte dodelijk afgestraft.
Nood a 6 of 8 met voetballend vermogen.

2!

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #32 Gepost op: augustus 01, 2014, 12:04:03 am »
Wat een collectief en vooral defensief drama zeg :-[
Die Wit-Russen komen hoop en al 6-7 keer aan de goal en er hangen er 5 in het mandje. Die afstandsschoten telkens in cadeauverpakking aangeboden door kinderlijk balverlies.

Mendy niet goed als back, Skulason ook een ramp als die moet een pass geven, als verdedigende mid staat hij daar gewoon niet op z'n plaats. Waarom Ndiaye dan naar de kant gehaald wordt..? Cont? ook weer zwak, net als tegen de VK slechts een kwartier echt goed gespeeld, en dan kan hij meteen het verschil maken.

Verder denk ik dat er toch 1 van onze 2 spitsen zal moeten wijken in de toekomst, zelfs met 10 draaide het vooraan beter. Bergen werk verricht die Sylla, maar alleen lukt het helaas ook niet.

Verboom, Cissako, Colpaert (out?) voor zondag? Tzal plezant worden op Daknam.. :-\

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #33 Gepost op: augustus 01, 2014, 12:12:22 am »
Heb de match niet kunnen zien of volgen via radio of sporza.be, dus toch wel ff geschrokken van het resultaat.
Blijkbaar een 3-5-2 opstelling met Ekangamene als linksback. Lijkt me toch een rare keuze...
Toen Dury 2 maal wisselde, Bongonda toen als linksback?
En was N'Diaye niet geschorst (2x geel)?


Zou Dury zich nogmaals aan een 3-5-2 wagen? Onder het motto: het was een off-day, niet het systeem. Anderzijds: dit keer niet gelukt en volgens mij probeerde hij het ook al eens zonder succes tegen Kortrijk vorig jaar. Dus het einde van de 3-5-2 voor Zulte Waregem?


Kijk er al naar uit om onze portugees aan het werk te zien !
Zeer vrolijke jongen. Lijkt me altijd te glimlachen en was gisteren zeer vriendelijk toen ik vroeg voor een foto :)
« Laatst bewerkt op: augustus 01, 2014, 12:18:50 am door ComEpsilon »
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #34 Gepost op: augustus 01, 2014, 12:19:59 am »
waarom die ekag... brengen op linksback als je een paye hebt en mendy dat is een drama ,al eens gezien hoe die een pas heeft .
skulason en ndiaye zijn gewoon brekers en geen voetballers .
we hebben ook niemand die de stilliggende ballen kan geven .
dury wil met plet en sylla spelen en dat gaat niet franky,het zijn 2 doelpuntenmakers maar geen voetballers.
en colpaert mogen ze ook eens beginnen vervangen hoor,altijd met zijn drieste tackels.
dan maar te zwijgen van onzen rode duivel ,wat was dat bij die eerste goal ,net zoals zijn goal tegen luxemburg niet onhoudbaar.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #35 Gepost op: augustus 01, 2014, 12:37:15 am »
Ik vind skulason nu al 4 matchen dramatisch spelen, zogezegd de man met ervaring maar heeft enorm veel balverlies en de slechte passen kan je op 2 handen niet tellen.
2

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #36 Gepost op: augustus 01, 2014, 12:43:54 am »
Door omstandigheden heb ik de match niet gezien, maar ik ben niet zo'n fan van een 3-5-2 en al zeker niet tegen een ploeg die je helemaal niet kent. Is toch een redelijk risicovolle opstelling.
Anderzijds zal ik de laatste zijn om Dury te bekritiseren, want me dunkt zijn er weinig Belgische trainers met zo'n vakkennis. Daarenboven is de ploeg nog niet volledig, zitten die wit-russen in the winning flow en zijn wij nog maar pas gestart. Een beetje relativeren lijkt me dan ook op zijn plaats :)

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #37 Gepost op: augustus 01, 2014, 01:04:33 am »
Na zo'n prestatie moeten de spelers weten dat we hier niet mee kunnen lachen..

Kijkte gy nie wa teveel tv vriend.. Na zo'n prestatie uw ongenoegen uiten naar de spelers toe? Proficiat... Meer dan de helft van de wedstrijd met 10 waarvan een kwart zelf met 9. Nen scheids die we ook nie meehadden en redelijk wat nieuwelingen. Prioriteiten zijn de competitie en dn beker. Niet europa waar we niks te zoeken hebben. 1 woor voor supp lijk u. 'Successupporter'.
South Lane Crew.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #38 Gepost op: augustus 01, 2014, 06:00:16 am »
Wedstrijd en campagne om snel te vergeten. Het jammere is dat je met Europees voetbal een extra troef hebt om clubs en spelers te overtuigen voor een uitleenbeurt aan Essevee

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #39 Gepost op: augustus 01, 2014, 07:49:34 am »
Kijkte gy nie wa teveel tv vriend.. Na zo'n prestatie uw ongenoegen uiten naar de spelers toe? Proficiat... Meer dan de helft van de wedstrijd met 10 waarvan een kwart zelf met 9. Nen scheids die we ook nie meehadden en redelijk wat nieuwelingen. Prioriteiten zijn de competitie en dn beker. Niet europa waar we niks te zoeken hebben. 1 woor voor supp lijk u. 'Successupporter'.
ik kan u volgen maaaaaaarrrrrrrrrr.....
ik wil u corrigeren dat wij in de europabeker reeds 2 x redelijk succesvol waren, dus kunnen wij gerust stellen dat wij daar wel thuis horen! het is gewoon zo dat we dit jaar er nog niet volledig klaar voor zijn, en we gisteren redelijk wat tegenslag hebben gekend, door een tactische keuze, een idioot van een scheids, onze vaste waarden die het lastig hadden, etc...
voor mij ist nie meer of nie minder dan dat die russen gisteren beter waren dan ons! geklopt op ons waarde gelijk damme zeggen!