Auteur Topic: kalender volgend seizoen  (gelezen 10744 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #60 Gepost op: juni 23, 2009, 02:07:58 pm »
het is maar als we verliezen van anderlecht dat we het slechter doen dan vorig seizoen tegen die eerste ploegen! en om heel eerlijk te zijn denk ik dat het dit jaar winnen zal zijn van een lokeren, cercle, genk en verliezen van de sporting! ik denk dat ons essevee toch sterker is dan vorig jaar als berrier ook zeker blijft natuurlijk!! aangezien onze ploeg al volledig ingespeeld is op elkaar.  ;D
het zal vooraan zijn dat het schoentje eventueel wringt!

Vincent

  • Gast
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #61 Gepost op: juni 23, 2009, 06:05:52 pm »
@ vincent ; t'is toch maar een bron met troebel water zulle da je hebt op den bond.............

Inderdaad ! Vincent, you don't know from nothing zeker ??  Sebiet no koffiekoeke voor u eh !

En wat is er juist verkeerd dan? In het eerste kalendervoorstel dat werd verworpen moesten we naar Lokeren en nu in de definitieve kalender dus ook. Ik heb toch nooit gezegd dat het niet naar Lokeren zou zijn, alleen maar dat er nog niets was beslist, om dat verzinsel te counteren dat de eerste speeldag thuis tegen Anderlecht was. Voor de rest zijn de eerste vijf speeldagen uit-thuis-uit-thuis-uit zoals ik eerder al aangaf. Veel meer kon ik niet vernemen, er werd dit jaar meer dan ooit geheimhouding betracht (en dan begin ik niet zomaar dingen rond te strooien). En nog een niet onbelangrijke nuance (al had ik dat al wel duidelijk gemaakt dacht ik): mijn 'bron' werkt niet op den bond maar aan de universiteit van Leuven.