Auteur Topic: [OEF] Coxyde - Essevee  (gelezen 9358 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [OEF] Coxyde - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: juni 29, 2009, 08:51:41 am »
Veelbelovende oefenpartij gezien met als uitblinkers (voor mij h?) Berrier (echte dirigent, strooide kwistig met goede passes), Taravel (wat een rijpheid voor zo een jonge gast), Hyland (staat als een huis en zuigt de balen naar hem toe), Roelandts (alomtegenwoordig en altijd op de juiste plaats) en Chevalier (weet als geen ander juist op tijd te vertrekken).

Voortgaande op de commentaren staan wij al veel verder dan klupke van brugge.

We gaan nog veel plezier beleven aan dat ploegske van ons!
:o
Hyland een flikker?
Ik had zo al een donkerbruin vermoeden toen ik hem zag toekomen met zijn Loewie Vwieton sjakosjke...
 ;)

Offline stubru

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: [OEF] Coxyde - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: juni 29, 2009, 09:20:59 am »
... Kevin Roelandts staat nu verder (zeg scherper) dan vorig jaar hier in Koksijde( oefenstage 2008)...
Was ook in Wielsbeke met een straatlengte voorsprong de beste man op het veld.
Ik ben heel lang geen fan geweest van Kevin omdat ik hem wat aan de trage of zelfs luie kant vond, maar 'k moet eerlijk toegeven dat zijn werkkracht het laatste anderhalf jaar er serieus op vooruitgegaan is en dat ie z'n mindere snelheid ruimschoots compenseert door zijn techniek en zijn vista.
Klassebak, ze gaan er bij bruhhe nog spijt van hebben dat ze die laten gaan hebben... ( als 't al zo niet is )
Dan wordt het tijd dat ze ook zijn contract verlengen, want ik denk dat hij volgend seizoen einde contract is (samen met Colpaert). En zoals dit seizoen gebleken, zorgen onze goede prestaties ook voor extra belangstelling voor onze spelers.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [OEF] Coxyde - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: juni 29, 2009, 08:03:04 pm »
PS : Lebbihi geblesseerd, wel spijtig ...

Verslag van de match op www.essevee.be !
Volgens den Yslandvoarder die naar training ging vnvd: breuk kuitbeen boven de voet (lees t'zal wel paar maanden duren)
daar gaat onze aanwinst...met dank aan ne pottestamper..
Wat als Buysse geschorst of geblesseerd is? Minne op links??

Crudo

  • Gast
Re: [OEF] Coxyde - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: juni 29, 2009, 11:01:03 pm »
Aanwinst van Zulte Waregem breekt zijn enkel 
Francky Dury, de trainer van Zulte Waregem, heeft goed en slecht nieuws gekregen. Het goede nieuws is dat de schouderblessure van Ernest Nfor minder erg is dan gevreesd. Het slechte nieuws komt van Badis Lebbihi, die heeft zijn enkel gebroken.
Lees ook:
Zulte Waregem koopt Frans talent van Rijsel
Badis Lebbihi (foto), de Franse nieuwkomer van Zulte Waregem, heeft in de oefenmatch van afgelopen zondag zijn enkel gebroken. De Franse verdediger moest tegen Koksijde nog voor de rust het veld verlaten.
Belga Maandag bracht een onderzoek aan het licht dat het om een breuk ging. Het is nog niet bekend hoe lang verdediger Lebbihi out zal zijn.

Beter nieuws is er dus van aanvaller Ernest Nfor. De Kameroener is al gestart met loopoefeningen en is misschien al begin augustus speelklaar.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [OEF] Coxyde - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: juni 30, 2009, 12:38:41 am »
Aanwinst van Zulte Waregem breekt zijn enkel 
Francky Dury, de trainer van Zulte Waregem, heeft goed en slecht nieuws gekregen. Het goede nieuws is dat de schouderblessure van Ernest Nfor minder erg is dan gevreesd. Het slechte nieuws komt van Badis Lebbihi, die heeft zijn enkel gebroken.
Lees ook:
Zulte Waregem koopt Frans talent van Rijsel
Badis Lebbihi (foto), de Franse nieuwkomer van Zulte Waregem, heeft in de oefenmatch van afgelopen zondag zijn enkel gebroken. De Franse verdediger moest tegen Koksijde nog voor de rust het veld verlaten.
Belga Maandag bracht een onderzoek aan het licht dat het om een breuk ging. Het is nog niet bekend hoe lang verdediger Lebbihi out zal zijn.

Beter nieuws is er dus van aanvaller Ernest Nfor. De Kameroener is al gestart met loopoefeningen en is misschien al begin augustus speelklaar.
dit is kloten voor de ploeg en die jongen

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [OEF] Coxyde - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: juni 30, 2009, 08:41:37 am »
PS : Lebbihi geblesseerd, wel spijtig ...

daar gaat onze aanwinst...met dank aan ne pottestamper..

Verkeerd: Lebbihi liep zijn blessure helemaal alleen op toen hij een bal in het strafschopgebied wou ontzetten. Hij zette zijn voet en draaide zijn lichaam in de richting naar waar hij de bal wou trappen (zijlijn). Jammer genoeg bleef zijn steunbeen steken.

En dan nog te weten dat dit allemaal niet had gehoeven. Vanderkelen had geroepen dat hij de bal moest laten, en er was geen enkele speler van Coxyde die hem opjoeg...


Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [OEF] Coxyde - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: juni 30, 2009, 08:44:34 am »
PS : Lebbihi geblesseerd, wel spijtig ...

daar gaat onze aanwinst...met dank aan ne pottestamper..


Verkeerd: Lebbihi liep zijn blessure helemaal alleen op toen hij een bal in het strafschopgebied wou ontzetten. Hij zette zijn voet en draaide zijn lichaam in de richting naar waar hij de bal wou trappen (zijlijn). Jammer genoeg bleef zijn steunbeen steken.

En dan nog te weten dat dit allemaal niet had gehoeven. Vanderkelen had geroepen dat hij de bal moest laten, en er was geen enkele speler van Coxyde die hem opjoeg...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [OEF] Coxyde - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: juni 30, 2009, 09:46:42 am »
ah ok thx voor de info, bij een breuk denk ik toch direct aan contact met andere speler, bizar en jammer.

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: [OEF] Coxyde - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: juni 30, 2009, 12:51:46 pm »
Valt mij ook op, tijdens de oefenmatchen geraken de spelers meer geblesseerd dan tijdens de competitiematchen. 'k Dacht dat men vorig seizoen tijdens alle 3 de oefenwedstrijden iemand van het veld heeft moeten dragen... Tijdens de competitiematchen geen enkel (thuismatchen toch). Vind dit toch raar ::)

fox

  • Gast
Re: [OEF] Coxyde - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: juni 30, 2009, 01:12:53 pm »
Valt mij ook op, tijdens de oefenmatchen geraken de spelers meer geblesseerd dan tijdens de competitiematchen. 'k Dacht dat men vorig seizoen tijdens alle 3 de oefenwedstrijden iemand van het veld heeft moeten dragen... Tijdens de competitiematchen geen enkel (thuismatchen toch). Vind dit toch raar ::)

Iedereen is een tijdje in vakantie gewees en men traint nu ook zeer hard door. Dan is de kans op blessures altijd iets groter wegens vermoeidheid en zo.