Auteur Topic: Voetbalmagazine  (gelezen 165027 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline s.v.z.w

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #20 Gepost op: januari 06, 2007, 12:08:52 am »
gij zevereire ie eeft der zelf om gevraagd!
3 blunders tegen espanyol en tegen brugge zalt ie ook wel ne keer geflatert ebn!

alsde ma da te zeggen ebt da is tenminste nen echten sv-boy

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #21 Gepost op: januari 06, 2007, 01:24:31 am »
Mja ne SV-boy  ::) Ik denk dat je zal mogen blij zijn als de club die subtopper wordt waar ze toch naar streven dat je al gaat mogen blij zijn als een "echte" SV-boy nog aan de aftrap zal komen. Ik ben al blij als het mensen uit de streek zijn die niet spelen voor hun geld maar voor hunzelf te bewijzen...

Ivm Merlier die zou "moeten" vertrekken en dat zijn hart zou bloeden als hij vertrekt... Zever in pakjes, als hij echt zou blijven dan tekent hij deze winterstop normaal bij want contract ten einde... Waarom zou men anders spreken dat hij zou vertrekken... Komt nog een staartje aan  :) Hij is idd sterk verbeterd maar verwacht niet dat het DE keeper wordt in Belgi?

Vergeet niet, als 2 ezels voor dezelde brok vechten, loopt den 3den ermee weg (ofzoiets in die aard  :D Wat ik wil zeggen, ik zie al evengraag Sammy keepen)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #22 Gepost op: januari 06, 2007, 01:42:02 am »
Mja ne SV-boy  ::) Ik denk dat je zal mogen blij zijn als de club die subtopper wordt waar ze toch naar streven dat je al gaat mogen blij zijn als een "echte" SV-boy nog aan de aftrap zal komen. Ik ben al blij als het mensen uit de streek zijn die niet spelen voor hun geld maar voor hunzelf te bewijzen...

Ivm Merlier die zou "moeten" vertrekken en dat zijn hart zou bloeden als hij vertrekt... Zever in pakjes, als hij echt zou blijven dan tekent hij deze winterstop normaal bij want contract ten einde... Waarom zou men anders spreken dat hij zou vertrekken... Komt nog een staartje aan  :) Hij is idd sterk verbeterd maar verwacht niet dat het DE keeper wordt in Belgi?

Vergeet niet, als 2 ezels voor dezelde brok vechten, loopt den 3den ermee weg (ofzoiets in die aard  :D Wat ik wil zeggen, ik zie al evengraag Sammy keepen)
Als twee honden vechten om een been , loopt een derde er mee heen ...
Den enigen ezel hier , da zijde gij :P

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #23 Gepost op: januari 06, 2007, 09:24:43 am »
Mja ne SV-boy  ::) Ik denk dat je zal mogen blij zijn als de club die subtopper wordt waar ze toch naar streven dat je al gaat mogen blij zijn als een "echte" SV-boy nog aan de aftrap zal komen. Ik ben al blij als het mensen uit de streek zijn die niet spelen voor hun geld maar voor hunzelf te bewijzen...

Ivm Merlier die zou "moeten" vertrekken en dat zijn hart zou bloeden als hij vertrekt... Zever in pakjes, als hij echt zou blijven dan tekent hij deze winterstop normaal bij want contract ten einde... Waarom zou men anders spreken dat hij zou vertrekken... Komt nog een staartje aan  :) Hij is idd sterk verbeterd maar verwacht niet dat het DE keeper wordt in Belgi?

Vergeet niet, als 2 ezels voor dezelde brok vechten, loopt den 3den ermee weg (ofzoiets in die aard  :D Wat ik wil zeggen, ik zie al evengraag Sammy keepen)
Als twee honden vechten om een been , loopt een derde er mee heen ...
Den enigen ezel hier , da zijde gij :P

Beja Sammy Bossut.. al??n zijne naam ist talent al 8) ;D
[ Henri Lloyd ]

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #24 Gepost op: januari 06, 2007, 09:59:12 am »
gij zevereire ie eeft der zelf om gevraagd!
3 blunders tegen espanyol en tegen brugge zalt ie ook wel ne keer geflatert ebn!
Wat een reactie  ::) ik zou nog durven geloven dat uw avatar een foto van jezelf is  >:(

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #25 Gepost op: januari 06, 2007, 10:18:36 am »
gij zevereire ie eeft der zelf om gevraagd!
3 blunders tegen espanyol en tegen brugge zalt ie ook wel ne keer geflatert ebn!
Wat een reactie  ::) ik zou nog durven geloven dat uw avatar een foto van jezelf is  >:(
lol  ;D strike

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #26 Gepost op: januari 06, 2007, 10:20:32 am »
maar dan heb je natuurlijk ook weer de reflexen van merlier en op zijn lijn is gij zeeeer sterk.. Op hoge ballen minder  ;)
kherinner me toch ook een paar zeer knappe reflexen van De Vlieger op zijn lijn ( o.a. in GBA )

Ik herinner mij uit dezelfde match een aantal aarzelingen bij het uitkomen van De Vlieger. En tegen Anderlecht en tegen Praag kwam hij ook niet uit zoals het hoorde. Dat Pieter niet zo sterk is op hoge ballen, dat is een feit; maar om dan onmiddellijk te stellen dat De Vlieger w?l die kwaliteit heeft, vind ik gemakkelijk. Leer naar beide doelmannen kritisch kijken he mensen.

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #27 Gepost op: januari 06, 2007, 10:37:32 am »
De verdediging staat onstabieler met Devlieger in doel. Devlieger komt zelden uit, dus is het aan de verdedigers om de bal weg te werken, ze weten niet goed wat ze van hem moeten verwachten, komt hij of komt hij niet?

Met Merlier heb je die problemen niet, hij komt altijd uit. ;D

Dus het is logisch dat Merlier wel eens mistast in de lucht, en als ze dan scoren is het direct de fout van Merlier.

Devlieger blijft staan in zijn goal, en krijgt een goal binnen, maar hij krijgt de schuld niet, terwijl ik toch vind dat hij uit moest komen.

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #28 Gepost op: januari 06, 2007, 10:39:56 am »
De verdediging staat onstabieler met Devlieger in doel. Devlieger komt zelden uit, dus is het aan de verdedigers om de bal weg te werken, ze weten niet goed wat ze van hem moeten verwachten, komt hij of komt hij niet?

Met Merlier heb je die problemen niet, hij komt altijd uit. ;D

Dus het is logisch dat Merlier wel eens mistast in de lucht, en als ze dan scoren is het direct de fout van Merlier.

Devlieger blijft staan in zijn goal, en krijgt een goal binnen, maar hij krijgt de schuld niet, terwijl ik toch vind dat hij uit moest komen.

Kom tis nuj goed ?  ;D
[ Henri Lloyd ]

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #29 Gepost op: januari 06, 2007, 10:43:01 am »
ik spreek enkel de waarheid, en niets dan de waarheid.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #30 Gepost op: januari 06, 2007, 10:44:44 am »
De verdediging staat onstabieler met Devlieger in doel. Devlieger komt zelden uit, dus is het aan de verdedigers om de bal weg te werken, ze weten niet goed wat ze van hem moeten verwachten, komt hij of komt hij niet?

Met Merlier heb je die problemen niet, hij komt altijd uit. ;D
Dus het is logisch dat Merlier wel eens mistast in de lucht, en als ze dan scoren is het direct de fout van Merlier.

Devlieger blijft staan in zijn goal, en krijgt een goal binnen, maar hij krijgt de schuld niet, terwijl ik toch vind dat hij uit moest komen.
dan mag hij op corners gerust ook wat verder uitkomen hoor.
In Barcelona blijft hij 2 keer gewoon op zn lijn staan bij corners in de kleine rechthoek ==> 2 maal goal
terug on-topic nu :P

Offline KakZonderBonen

  • Leden
  • Berichten: 21
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #31 Gepost op: januari 06, 2007, 11:46:48 am »
Merlier had beter vroeger wat meer skippen onder zijnt gat gehad!  8)
Dan zou hij minder problemen hebben op hoge ballen, voor de rest is hij een goede keeper.
De Vlieger natuurlijk ook, anders zou hij niet al die caps gehaald ebben. Ik vond het eigenlijk niet zo goed vh bestuur om er voor te zorgen dat je twee zulke talentvolle keepers in je ploeg hebt. Daar komen alleen maar frustraties van voor de keeper die op de bank zit, en stress voor degene die op het plein staat die bang is zijn plaats te verliezen! Het zou msh niet zo slecht zijn moest er een vd twee vertrekken en te kijken voor nog een jong talent als Bossut ( geniaal om uit te spreken trouwens!), dan ligt er veel minder druk op onze eerste keeper. Te weinig is ook niet goed natuurlijk, maar talenten als bossut zullen ook wel hun best doen om in de basis te komen ...

En nu terug on topic :)


Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #32 Gepost op: januari 06, 2007, 11:52:48 am »
Merlier had beter vroeger wat meer skippen onder zijnt gat gehad!  8)
Dan zou hij minder problemen hebben op hoge ballen, voor de rest is hij een goede keeper.
De Vlieger natuurlijk ook, anders zou hij niet al die caps gehaald ebben. Ik vond het eigenlijk niet zo goed vh bestuur om er voor te zorgen dat je twee zulke talentvolle keepers in je ploeg hebt. Daar komen alleen maar frustraties van voor de keeper die op de bank zit, en stress voor degene die op het plein staat die bang is zijn plaats te verliezen! Het zou msh niet zo slecht zijn moest er een vd twee vertrekken en te kijken voor nog een jong talent als Bossut ( geniaal om uit te spreken trouwens!), dan ligt er veel minder druk op onze eerste keeper. Te weinig is ook niet goed natuurlijk, maar talenten als bossut zullen ook wel hun best doen om in de basis te komen ...

En nu terug on topic :)


Stop k? m?? over die k??pers te z?veren :P

[ Henri Lloyd ]

Offline KakZonderBonen

  • Leden
  • Berichten: 21
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #33 Gepost op: januari 06, 2007, 11:54:13 am »
ela man das hier allemaal serieuze klap zulle!  :P

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #34 Gepost op: januari 06, 2007, 11:54:52 am »
zullen we anders een apparte topic maken : " keepers "  ???

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #35 Gepost op: januari 06, 2007, 12:12:35 pm »
nee, alles is gezegd geweest :D
laten we uitkijken naar het volgende artikel in Sport/voetbalmagazine
eens kijken ofdat ook zoveel stof voor discussie zal opleveren :D

Offline koppa loves SV

  • Leden
  • Berichten: 58
    • http://www.crashy.be/voetbal
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #36 Gepost op: januari 06, 2007, 02:30:53 pm »
Als twee ezels vechten voor en brok haaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaaaa ;D :D

fox

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #37 Gepost op: januari 08, 2007, 10:35:23 am »
Als twee ezels vechten voor en brok haaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaaaa ;D :D

... dan stoten 2 honden zich aan dezelfde 3 stenen...

on topic:  ik lees geen voetbalmagazine

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #38 Gepost op: januari 08, 2007, 10:45:56 am »
ik normaal ook niet, maar ik heb een halfjaar-abonnement gekregen
dusja :) ik zou het wel nog kopen, maar er zijn belangrijker dingen om geld aan uit te geven

GROENSTEN

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #39 Gepost op: januari 08, 2007, 03:25:45 pm »
we hebben gewoon 3 goeie keepers voor het ogenblik !!