Auteur Topic: [NB] Club - Essevee  (gelezen 11993 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dendezen

  • Leden
  • Berichten: 24
[NB] Club - Essevee
« Gepost op: september 23, 2009, 10:48:09 pm »
3 -1

Verdiend verloren : ons middenveld draait niet

Maar ... hoop doet leven

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: september 23, 2009, 11:02:10 pm »
Triestig. Echt.
Er stonden er bij ons 2 op die een vermelding waard zijn: Sammy (heeft ons weer zo vaak rechtgehouden) en Berrier (die laatste was dan nog verre van top maar maakte tenminste het spel).

- En, Lutte??!! Dat lijkt me soms echt een patattenzak. Gaat niet meer vooruit en geeft zo'n slechte passes.
- Buysse zag je regelmatig richting z'n niveau van vorig jaar terugkeren.
- Vooraan is het ook huilen met de pet op. Sadik zwak, Nfor deed niks na z'n invalbeurt. Makiese wil ik misschien nog voordeel van de twijfel geven.
- Wat is het nu met Chevalier??!! Er scheelt duidelijk iets,hoor. 2 wedstrijden na elkaar op de bank moeten blijven. Dury opteert zelfs voor Waeghe!! Het lijkt echt alsof er iets scheef gelopen is tussen de trainer en Teddy.

Op deze manier gaan we tegen AA Gent absoluut niks rapen.
"Het komt zeker nog naar boven, de klasse van deze groep",zegt Dury dan. Ik zie ons spel echter alleen maar achteruitgaan. Zonde. :(
-SVZW Forever-

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: september 23, 2009, 11:06:23 pm »
Verdient verloren, kon evengoed 6-1 zijn maar gelukkig deed Bossut wel zijn werk.
Kweeni wa ik moe denken ervan.  Middenveld trok op niks, Roelandts kwam ni in het stuk
voor, Berrier kreeg geen seconde tijd voor zijnen bal te controleren, Lutte kan vrees ik ni
meer mee, tga te rap voor hem, Matton wou wel maar fysiek kapot na 40min.
Minne was TOP net als Bossut. Chevalier?? Raar, ik vrees dater iets ni just zit bij ons.

Kmoe wel zeggen da ik Brugge heeeel sterk vond (beste van wa ik van hen zag dit seizoen
als ik de matchen overloop die ik van hen zag).  Op bepaalde momenten lieten ze die
van ons gewoon lopen naar een ongrijpbare bal.  Ze waren pakken beter, spijtig.

Op naar Gent, waar we eigenlijk terug moeten winnen, want wie achter ons (ja ik kijk momenteel echt
naar achteren want die 15de plek komt toch dichtbij) stond pakt 3 punten
(Westel en Lokeren).  Ik vrees da we een grijs seizoen gaan spelen, maar hoop dak verkeerd ben.
Het gaat er op achteruit vind ik.
« Laatst bewerkt op: september 23, 2009, 11:07:58 pm door Boer Boerie »

Offline jason

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: september 23, 2009, 11:12:07 pm »
twas zeer flauw wa is da toch met onze groep?
en dury waar is teddy? 1 match minder spelen en op de bank?

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: september 23, 2009, 11:15:03 pm »
twas zeer flauw wa is da toch met onze groep?
en dury waar is teddy? 1 match minder spelen en op de bank?


1 match minder spelen?
Het doet me denken aan Minne, die een aantal seizoenen geleden door Dury naar de bank verbannen was. Had toen blijkbaar z'n mond te ver opengetrokken.
Kan niet geloven dat het aan een tekort van kwaliteit bij Teddy ligt.
Chevalier kon vandaag gerust iets uitgeprobeerd hebben tegen Klup.
Maar nee...Jorgo Waeghe :(
-SVZW Forever-

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: september 23, 2009, 11:23:11 pm »
Iemand geflitst in Zedelgem?

Over de match, triestig.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: september 23, 2009, 11:38:02 pm »
Om te bleiten, om te bleiten!!! Het verslecht met de week, en zeggen dat we zo een kern hebben, pfff FRUSTRATING. Alleen cercle en genk en westerlo waren een lichtpunt, en dan hadden we nog de arbiters tegen.

Pfff, weet niet wat er scheelt?  Ziekte van de rode duivels blijkbaar, een kern die v????l beter kan, maar verdomme staat te voetballen als een degradatiekandidaat!  Tes verdomme frustrerend.  Ons verdediging is de laatste 3 matchen een bende klutsers en prutsers waar de tegenstand cadeaus krijgt en gewoon doorwandeld op alle gemak!

Tes triestig, er gaat moeten veel veranderen verdomme! OM TE BLEITEN!!! Het doet pijn om ze zo te zien klutsen!  Pfff en zelfs brugge en anderlecht hoeven alleens niet sterk te zijn, en toch wandelen ze erdoor.  En kijk hoe makkelijk we goals slikken, tes verdomme TRIESTIG! Nog eens BLEITEN!
« Laatst bewerkt op: september 23, 2009, 11:41:19 pm door essevee007 »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: september 23, 2009, 11:59:12 pm »
Net terug uit Br*hhe, verdiende overwinning.
Bossut was zeer goed, ook Lutte vond ik nog cava..
De rest probeerde maar het was aanmodderen en veel duelkracht was er niet.

Dan voor mij de tegenvallers:
Berrier was weer zwak, balveries constant... idem Roelandts die onzichtbaar was..
Buysse: mijn krediet is op. Pinten drinken,roken en pokeren gaat precies beter... elke match gaat die zwaar in de fout. Dury grijp in op links, Makiese is trouwens ook geen linksbuiten en staat er niet goed.
« Laatst bewerkt op: september 24, 2009, 12:00:53 am door Soulscream »

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: september 24, 2009, 12:52:40 am »
Brugge heeft op basis van de kansen verdiend gewonnen, maar ... het scoort wel 2 doelpunten (de 1-2 en 1-3) na weggegeven vrije trappen door de opvallend strenge scheids. Op stilstaande fases gepakt.

Waarom doet Chevalier niet meer mee? Hij was verdomme de enige met vinnigheid, snelheid en inzet ! Had Dury weer een te lange teen?

De verdediging dit jaar acteert beneden alle peil. Wanneer gaat het bestuur/trainer hier eens ingrijpen?? We geven de goals ??n na ??n weg aan onze tegenstander...

Na het fantastisch resultaat vorig seizoen, staan we weer met beide voeten op de grond. 6e plaats? Ik dacht het niet, zeker dit jaar niet.

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: september 24, 2009, 07:25:20 am »
Ik denk dat Teddy iets zal miszegd hebben... en Dury kennende zal hij weer zijn kopke spelen en teddy een tijdje op den bank houden. Nochtans een spits met mogelijkheden. Maar ja, laat hem hier maar verkommeren...

Over de wedstrijd moet er niet veel gezegd worden buiten 1 ding: zwak.

Ik hoop dat we nu beseffen dat we geen vedetten zijn en dat sommige spelers zich nu eens vragen beginnen stellen bij hun -hoe zou ik het zeggen?- losbandige levensstijl.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: september 24, 2009, 07:50:58 am »
Minne, Sammy, Makiese en Lutte vond ik redelijk. De rest werd overklast door FCB. Daar verliezen is geen schande. Hun sterkte of ons zwakte? Het ??n heeft het ander mee helpen veroorzaken. Teddy op de bank? Goh, Teddy is nieuw, en nieuwe spelers die snel scoren kunnen niks meer verkeerd doen, zeker h?! Ik denk gewoon dat Teddy uit 3de klasse komt en misschien wel een beetje van onder de druk moet kunnen uitkomen...Matton, Lutte,...missen matchritme. Ik heb zelf genoeg gevoetbald om te weten hoelang het duurt vooraleer je terug je niveau haalt van voordien. Geduld, zeker? (maar geduld is nu net iets...). Buysse speelt idd niet goed, da's waar! "Dury moet iets doen op links"!!!! (met 28 uitroeptekens erachter). Lebbihi out, Ernemann out, Meert out...iemand een voorstel? Van Zundert rechts en Minne links kan...maar als Zunnie welgeteld 3 slechte passen gaat geven, hebben we een nieuwe pineut! Ik vind dat we redenen zoeken die er niet zijn, we verliezen met 3-1 op FCB, punt. Da's t enige dat telt. Feit: bekijk Standard-Cercle, Gent-Westel: t wordt nog h??l spannend. En ja, we kunnen nog altijd de top 6 spelen!! Of denk je dat Chalala, Gent, Genk, Beerschot....zoveeeeeel beter spelen dan wij? Op naar Gent! Positief denken doet echt minder pijn dan het andere..., geloof me!  ;)

real-ist

  • Gast
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: september 24, 2009, 08:01:23 am »
Nog altijd fel ontgoocheld na de zwakke prestatie van onze ploeg. Zoals anderen schrijven was 6-1 ook mogelijk. Gelukkig speelde Sammy als ??n van de weinigen wel op niveau.
Ik vraag me serieus af of ze echt niet beter kunnen of het eerder een kwestie van niet willen door meningsverschillen in de groep zoals her en der wordt gesuggereerd...
Het wordt dringend tijd dat een aantal spelers eens serieus in de spiegel kijken en zich eens afvragen hoe het verder moet.
Laat ons hopen op een kentering tegen de Buffalo's al zullen ze daar ook wel weer wakker zijn na de 1-2 tegen Westel.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: september 24, 2009, 08:11:06 am »
Speelde Makiese geen goeie match? Ik was niet aanwezig, maar op de lie verslaggeving zeiden ze dat de brugse verdediging geen weg kon met hem.

Offline snaare

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: september 24, 2009, 08:44:03 am »
Ik vond dat Makiese inderdaad een sterke partij speelde. Ik kon Dury dan ook echt niet volgen dat hij deze verving door Waeghe !! We stonden een kwartier voor tijd 2 -1 achter. Breng dan toch een derde spits in !!
Dat Chevalier op de bank moest blijven ten nadele van Waeghe vind ik totaal onbegrijpelijk !!!  Dury gunt hem, ondanks zijn kwaleiten, zelfs geen invalbeurt meer. Echt flauw  van jouw, Dury 

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: september 24, 2009, 08:48:07 am »
Het is niet op Brugge dat we punten moeten pakken, de eerste helft draaiden we niet slecht mee. Heel mooie goal van Makiese die 26 seconden ervoor nog Buysse voor de voeten liep. 2e helft overklast door Brugge. Lutte een groot lichtpunt.

Zaterdag moet minstens een punt gepakt worden tegen Gent dat verassend verliest.
Alle ploegen onder ons halen punten behalve Roeselare.
Dury is ge?rgerd aan de fluitconcerten, dat hij maar zorgt dat het zaterdag niet van hetzelfste is.

Buysse moest al lang uit de ploeg maar doordat er geen mogelijkheden zijn blijft hij erin!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: september 24, 2009, 08:53:58 am »
Ik vond dat Makiese inderdaad een sterke partij speelde. Ik kon Dury dan ook echt niet volgen dat hij deze verving door Waeghe !! We stonden een kwartier voor tijd 2 -1 achter. Breng dan toch een derde spits in !!
Dat Chevalier op de bank moest blijven ten nadele van Waeghe vind ik totaal onbegrijpelijk !!!  Dury gunt hem, ondanks zijn kwaleiten, zelfs geen invalbeurt meer. Echt flauw  van jouw, Dury 

Andere match gezien ? Makiese scoort wel , akkoord, maar was ??n van de zwaksten op't plein ze. Bijzonder slecht lopen en verdedigend al te vaak te laks. Ludwin was den enige centrale speler die het probeerde te belopen (ik zou graag eens zijn km'-aantal zien). Sammy keepte goed. Minne ook goed.
Enkel spijtig dat de 2-1 er opnieuw moet vallen op een fout die er absoluut geen is. Club Brugge lag boven, maar de ref gaf een extra assist op de overwinning.

PS : Chevalier zou bijzonder zwak bezig zijn op training, iets wat wij niet zien h?
« Laatst bewerkt op: september 24, 2009, 08:55:51 am door SVZW.BE »
Webteam SV Zulte Waregem

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: september 24, 2009, 09:03:29 am »
Een paar puntjes die me nu toch echt wel van het hart moeten na de beschamende vertoning van gisteren.
1) Sorry hoor, maar hoeveel krediet gaat Roelandts nog krijgen van Dury?
Geen enkel duel aangegaan -laat staan gewonnen- gsiteren, zich amper aangeboden als we in balbezit waren, niks gejaagd noch gelopen,...
Francky, alstublieft, zet die kerel nu toch eindelijk eens naast de ploeg en zet ofwel Berrier, ofwel Matton eens op zijn plaats. Slechter dan dit kan het nooit zijn.
Of gaat het weer duren tot de eigen supporters hem nog eens op de korrel gaan nemen alvorens meneer Roelandts wakker gaat worden?
Intrinsiek de beste voetballer die we lopen hebben, maar voor 't moment spelen we met ne man minder als hij op het plein staat.
HALLO! KEVIN! WAKKER WORDEN! HET SEIZOEN IS AL 8 SPEELDAGEN BEZIG!
2) Ik vraag me af waar sommigen het halen te beweren dat Buysse bij momenten stilaan weer zijn niveau van vorig seizoen begint te benaderen. Ook gisteren weer kwam 90% van al het Brugse gevaar van zijn kant. Akkoord, met Makiese voor je spelen is ook gene cadeau, want die kerel denkt nooit defensief. Maar aan de andere kant kan niemand toch ontkennen dat Bart zijn positiespel momenteel abominabel is!
En inderdaad, Van Zundert op rechts en Minne naar links verschuiven is misschien een gok, maar zoals het nu loopt kan het toch echt niet verder, je moet echt iets gaan proberen. Bovendien, waarom hou je Van Zundert anders, als ie toch nooit mag meedoen of invallen?
3) Het mag iedereen inmiddels wel duidelijk zijn dat we op het middenveld Hyland wel degelijk hard missen zeker?! Wanneer komt die eindelijk terug? Dit is het type speler dat pas opvalt als ie er niet bijloopt...
Enfin, mijn geklaag zal wel geen zoden aan de dijk brengen zeker, maar het moest er toch echt even uit.
Op naar zaterdag tegen de gantwaaze voor hopelijk een betere prestatie dan wat we de afgelopen weken te zien kregen...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: september 24, 2009, 09:17:52 am »
Een paar puntjes die me nu toch echt wel van het hart moeten na de beschamende vertoning van gisteren.
1) Sorry hoor, maar hoeveel krediet gaat Roelandts nog krijgen van Dury?
Geen enkel duel aangegaan -laat staan gewonnen- gsiteren, zich amper aangeboden als we in balbezit waren, niks gejaagd noch gelopen,...
Francky, alstublieft, zet die kerel nu toch eindelijk eens naast de ploeg en zet ofwel Berrier, ofwel Matton eens op zijn plaats. Slechter dan dit kan het nooit zijn.
Of gaat het weer duren tot de eigen supporters hem nog eens op de korrel gaan nemen alvorens meneer Roelandts wakker gaat worden?
Intrinsiek de beste voetballer die we lopen hebben, maar voor 't moment spelen we met ne man minder als hij op het plein staat.
HALLO! KEVIN! WAKKER WORDEN! HET SEIZOEN IS AL 8 SPEELDAGEN BEZIG!
2) Ik vraag me af waar sommigen het halen te beweren dat Buysse bij momenten stilaan weer zijn niveau van vorig seizoen begint te benaderen. Ook gisteren weer kwam 90% van al het Brugse gevaar van zijn kant. Akkoord, met Makiese voor je spelen is ook gene cadeau, want die kerel denkt nooit defensief. Maar aan de andere kant kan niemand toch ontkennen dat Bart zijn positiespel momenteel abominabel is!
En inderdaad, Van Zundert op rechts en Minne naar links verschuiven is misschien een gok, maar zoals het nu loopt kan het toch echt niet verder, je moet echt iets gaan proberen. Bovendien, waarom hou je Van Zundert anders, als ie toch nooit mag meedoen of invallen?
3) Het mag iedereen inmiddels wel duidelijk zijn dat we op het middenveld Hyland wel degelijk hard missen zeker?! Wanneer komt die eindelijk terug? Dit is het type speler dat pas opvalt als ie er niet bijloopt...
Enfin, mijn geklaag zal wel geen zoden aan de dijk brengen zeker, maar het moest er toch echt even uit.
Op naar zaterdag tegen de gantwaaze voor hopelijk een betere prestatie dan wat we de afgelopen weken te zien kregen...
Ben het grotendeels met je eens! Ik had na de wedstrijd tegen K*trijk al aangehaald dat Roelandts zich moest herpakken. Ik werd toen quasi met de grond gelijk gemaakt hier op het forum. Intussen beginnen velen (zoals jij) hetzelfde te denken. En inderdaad: Roelandts is kwalitatief ??n van de beste spelers van Essevee. En Hyland wordt idd gemist !
Als Westel de indiaantjes kan pakken, dan moeten WIJ dat ZEKER kunnen !! Komaan SV

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: september 24, 2009, 09:34:50 am »
Mja, Lutte moest op een bepaald moment een pas van 1 meter geven en hij slaagt er nog
in deze in de voet van enen van Brugge te geven, op bepaald moment kan hij doorbreken
en mekkert datem wordt vastgehouden en op de beelden kom je tot de constatatie dat zijn
TDI ni wil aanslaan en hij op de eerste meters al 3m moet toegeven. 
Ons middenveld trekt op niks.  Berrier (iedereen kent zijn speelstijl en krijg constant bij balbezit
druk van 2 man), Kevin en Lutte slagen er ni in om hun spel op te dringen en daardoor verzuipen we. 
Matton wil ik krediet geven want die jongen speelde amper 60min mee dit seizoen,
kga zelfs meer zeggen, in die 60min presteerde hij al meer dan Roelandts en Berrier. 
Die 2 zijn ook geen vechters (voortrekkers) en da is wat we missen, een leider op het veld. 
Dhaene probeert da nog een beetje (mo verzuipt zelf in zijn spel achteraan, jis ni goe bezig
op zijn zachtst gezegd) maar Lutte als Cap?
Mja, tzal wel keer beteren zeker.
Op na Gent dat ook zijn nederlaag zal willen doorspoelen :(
« Laatst bewerkt op: september 24, 2009, 09:37:36 am door Boer Boerie »

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: september 24, 2009, 09:46:08 am »
Gisteren misten we duidelijk Meert op links, met z'n over-mijn-lijkmentaliteit (zoekt Advocaat zo genen ;-) ? ) en Khaleem als centrale buffer. Lutte was erg goed als stofzuiger gisteren, maar met Khaleem heb je toch een speler die aanvallend meer z'n mannetje kan staan.

Ach, 't is niet op de Club dat we ons punten moeten gaan halen ?.
Webteam SV Zulte Waregem