Auteur Topic: [NB] Club - Essevee  (gelezen 12001 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: september 25, 2009, 09:09:42 pm »
Gehoord hoe de reactie was van de supporters van standaard op de flauwere match van hun ploeg ? het volledige stadion maakte hen duidelijk dat ze 200% inzet verwachten van hun ploeg door hen te trakteren op een fluitconcert !
Wat doet B?l?ni ??? in tegenstelling van Mr dury die zo arrogant is om in de pers de schuld van het makke vertoon in de schoenen van de supporters te schuiven !!

 =>  "Een opmerkelijk beeld: Standard-coach Laszlo B?l?ni hield zijn spelers gisteravond nog een uurtje op het veld na de makke vertoning tegen Cercle Brugge"

Rk
Ik ben nu geen voorstander van fluitconcerten, maar ik heb dit ook gezien en vond de reactie van B?l?ni niet slecht. Dury heeft al meermaals bewezen dat hij een goede trainer is, maar de laatste tijd lijkt de magie een beetje zoek... En dat heeft weinig te maken met de reacties van de supporters.

Fantastische 2 helft vorig seizoen. Fantastische voorbereiding waarbij de ploeg kan samengehouden worden. Zeer goede start van de competitie waarbij we door pech en dubieuze arbitrale beslissingen veel te weinig punten hebben. Nu zijn er 2 zeer slechte wedstrijden tegen Moeskroen en Club Brugge en de magie is zoek?

Krijgen we in het begin de punten die we verdienden te hebben dan staan we nu met ongeveer 13 a 14 punten en spreekt iedereen ervan dat we nu een kleine dip hebben en we ons moeten herpakken.

Ja het was slecht tegen Moeskroen, ja het was slecht tegen Brugge maar het is niet nodig om de drama queen uit te hangen naar 2 slechte wedstrijden. Spelers en trainer zullen nu ook wel weten dat we een antwoord verwachten op het veld en dat antwoord zal er volgens mij zaterdag ook komen.

Volledig maar dan ook volledig akkoord. Ik denk dat de mensen (fans?) teveel gewend zijn, de afgelopen 5 ? 10 jaar althans. Nooit (met Zulte Waregem bedoel ik dan) hebben we het ?cht moeilijk gehad, nooit hebben we ?cht een barslecht seizoen gedraaid, nooit hebben we een (echte) crisis meegemaakt. We zitten momenteel in een dipje, of toch bepaalde spelers, we staan even onder ons niveau - maar wat dan nog zeg. Dat is voetbal. Wanneer de bal er vorig seizoen via de paal in ging, gaat hij nu via de paal buiten. Wanneer de arbitrage vorig seizoen correct was, pakken ze ons nu (vaak) hard (en onterecht) aan. Wanneer Roelandts vorig jaar bij momenten top was, zit hij nu in een dipje. Wanneer Berrier vorig jaar strooide met assists, heeft hij nu moeite om zich te bevestigen, niet meer dan normaal.

In plaats van te gaan panikeren (wat ?cht wel niet nodig is) en te gaan zagen en klagen over Dury en bepaalde spelers en de sfeer en weet-ik-veel (kijk eventjes naar Lokeren of Westero bvb), moedig de ploeg aan, want het is op dit soort momenten dat een toeschouwer zich onderscheidt van een supporter.

COME ON ESSEVEE!


Perfecte analyse ;-)

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: september 26, 2009, 02:26:09 am »
Gehoord hoe de reactie was van de supporters van standaard op de flauwere match van hun ploeg ? het volledige stadion maakte hen duidelijk dat ze 200% inzet verwachten van hun ploeg door hen te trakteren op een fluitconcert !
Wat doet B?l?ni ??? in tegenstelling van Mr dury die zo arrogant is om in de pers de schuld van het makke vertoon in de schoenen van de supporters te schuiven !!

 =>  "Een opmerkelijk beeld: Standard-coach Laszlo B?l?ni hield zijn spelers gisteravond nog een uurtje op het veld na de makke vertoning tegen Cercle Brugge"

Rk
Ik ben nu geen voorstander van fluitconcerten, maar ik heb dit ook gezien en vond de reactie van B?l?ni niet slecht. Dury heeft al meermaals bewezen dat hij een goede trainer is, maar de laatste tijd lijkt de magie een beetje zoek... En dat heeft weinig te maken met de reacties van de supporters.

Idd, F.D. is er altijd als de kippen bij om iemand anders de zwarte piet toe te schuiven.  Wat ik nog minder begrijp, dat het bestuur maar rustig toekijkt.  Bij eender welke andere club zou een bestuur nooit toestaan dat een trainer openlijk kritiek uit aan het belangrijkste onderdeel met name zijn klanten.  Hij probeert duidelijk zichzelf te beschermen omdat hij ook wel inziet dat er interne problemen zijn.


't Is niet omdat er naar buiten toe niets gezegd wordt dat dit daadwerkelijk ook zo is! Ik durf een m'n hoofd op verwedden dat er intern al een hartig woordje is gevallen!
Met stront gooien naar de trainer en spelers van de club uit is nu eenmaal de huisstijl niet, en zal het hopelijk ook nooit worden! En daar ben 'k godverdomme blij om ook, er zijn andere ploegen genoeg als je 't liever zo ziet!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [NB] Club - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: september 26, 2009, 07:39:06 pm »
Als er intern problemen zijn dan moeten ze zich professioneel gedragen en dit niet laten zien op het veld. Ik vraag mij trouwens sterk af of er wel zoveel problemen zijn tussen de spelers zoals sommigen zeggen of zelfs gewoon vermoeden. Club Brugge was gisteren een maat te groot voor ons en hield de bal perfect in de ploeg.


brugge een maat te groot???? Komaan die waren ook zwak, mocht we gespeeld hebben zoals in de eerste twee matchen was het geen 3-1.

Hoe we nu spelen ivm onze eerste matchen is wel ne wereld van verschil. In onze eerste macthen konden we moeilijk scoren. Nu hebben we het ook al moeilijk vanachter en vanvoor ist ook nog nie echt verbeterd... .

nuja we kunnen enkel hopen da ze rap wa beter gaan spelen.

Zwak ?  Als dat zwak is wat gezegd van de prestaties van Anderlecht gisteren en Standard eergisteren? Brugge was sterk en in de 2de helft zelfs heeel sterk.  Zet daar nog eens Ryan Donck naast in de verdediging + Dirar + Sonck.  Het middelveld is zelfs zeer imponerend te noemen.  Voor mij titelkandidaat nummer 1 dit jaar.

Ja als je rap content zijt... . Ze spelen idd na al die jaren terug voetbal, maar ik von het nog niet goed. Ma tzit er wel in en idd brugge zal eerste of er toch niet ver van eindigen.
essevee till i die!!!