Auteur Topic: [NB] Zulte Waregem - Anderlecht  (gelezen 11432 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #40 Gepost op: september 23, 2012, 01:09:26 pm »
Ik denk dat Lendric een tijdje op den bank zal vertoeven.. liep hij niet direct naar de kleedkamerss
Dury zal dit niet appreci?ren... Over de match, redelijk gespeeld, puur verloren op kwaliteit en ervaring.
Onze flanken werden bij de goals in hun blootje gezet.

Lendric is een spits vooraan moet blijven staan in de rechthoek, en niet moet komen meeverdedigen. Met Alex eraf te halen verlies je aanspeelpunten vooraan, waardoor middenveld en verdediging meer onder druk komen te staan.  Durven voetballen Dury!!  Hopelijk kunnen we die jonge gasten een jaar of 2 houden.  Als ge Hinostroza ziet spelen, vraagt ge je af wat Biglia bij anderlecht (nog) doet.

Lendric kwam wel amper in de box als er een voorzet moest getrapt worden. Delaplace gaat door op rechts en niemand loopt de box in. Daar had Lendric dan moeten zijn

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #41 Gepost op: september 23, 2012, 10:29:05 pm »



Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #42 Gepost op: september 23, 2012, 10:36:15 pm »
Supporter vermenging is moeilijk tegen te gaan het probleem is dat de bezoekers vakken meestal te klein zijn. bij de "topploegen" krijgen de grootste supp. clubs de meeste kaarten dus als je er niet bij aangesloten bent kan je het meestal schudden dus wa doeie dan. dus ge kunt zeggen dat het bij ons uitverkocht was door de FCB supps bij jullie is gewoon het zelfde door de and.supps

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #43 Gepost op: september 24, 2012, 08:05:06 am »
Ik ga ook af en toe op verplaatsing kijken (meestal via mensen die dan supporter zijn van die ploeg), maar ik zorg dan dat ik niet opval en ga zeker niet recht springen bij een doelpunt.

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #44 Gepost op: september 24, 2012, 10:36:57 am »
anderlecht supporters in vak van Essevee = wederom te danken aan caf? de klauwaert die kaarten aan het boldershof (cafe van anderlecht) gegeven heeft.

bron: anderlecht supporters met kaarten van boldershof

fox

  • Gast
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #45 Gepost op: september 24, 2012, 10:58:04 am »
we hebben nu telkens een exuus als we verliezen .
we spelen met veel jonge gasten en ze moeten nog veel leren en zitten nog in hun groeiproces en bla bla bla .
we zijn een ontwikkelingsclub enz ...
supporters willen hun team zien winnen als dat met jonge of oude spelers maakt niets uit.

Gij kunt een pakske zagen zeg. Ik heb een goed Zulte Waregem gezien tegen een eveneens goed Anderlecht. Natuurlijk is het leuker als ze winnen, maar deze wedstrijd was gewoon goed en we werden geklopt op ons waarde door een tegenstander die Milan op nul kan houden. We staan in de top 6 en we hebben na 8 wedstrijd al 5 ploegen uit de PO1 van vorig jaar gehad en jij gaat hier beginnen zagen. Niet te geloven.

Online kulle

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #46 Gepost op: september 24, 2012, 11:05:27 am »
malanda minder dan in leuven
vond hem de beste speler de eerste helft
blijft sammy in zijn goel blijft het 2-2
aan het bestuur stop die 5euro tickets
denk ne keer aan de abo's
ik ken mensen die al al de matchen aan 5euro komen kijken zijn
zelfs tegen koksijde moeten wij de volle pot betalen

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 785
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #47 Gepost op: september 24, 2012, 11:08:18 am »
Lendric was enorm enorm zwak. Geen conditie, geen snelheid, geen voetballende kwaliteiten, geen balvastheid. Moet bal ook ALTIJD afleggen aan Malanda, is dan altijd 2-1.

Malanda op zijn beurt pak minder dan in Leuven. Liet m.i. een zeer slome indruk.

Jimmytje De Jonghe mag ook 2 goals op zijn naam schrijven. Laat Mar?val eens meespelen gisterenavond... We krijgen een compleet andere match, geloof me. Als je zo'n De Jonghe vergelijkt met Mar?val... WERELD van verschil.
Natuurlijk gaat ook Bossut niet vrijuit bij de 2-3. Maar om daarom weer heel die carrousel op gang te trekken met "Sammy is niet meer zo goed als vroeger" vind ik niet nodig.

Hazard was ook minder dan in Leuven. Bevestigen, dames en heren, moeilijkste wat er is in voetbal !

We hebben geen slechte ploeg, maar dit team is zeker niet zo goed als het team van 2008-2009.
Talent is niet alles. We hebben meer "talent" (walg eigenlijk van het woord) dan in het jaar waarin we 5e werden, maar t? veel goede spelers hebben is ook niet goed.

Voor de rest heeft RSCA gewoon pakken meer gestalte dan Essevee. Triestige match van Anderlecht. Proto schiet gewoon die bal richting spitsen in de hoop dat er een goal gaat vallen (lukt bij 1-1).

In de volgende weken zal blijken hoe sterk Essevee ?cht is. Met matchen tegen Lierse (uit) en Lokeren en Cercle Brugge (thuis) volgen er boeiende weken !

Wat een triestige reactie zeg!

Je mag je mening verkondigen maar dan moet het ook correct zijn!
De Jonghe speelde geen schitterende partij, oke, maar 2 goals op zijn naam?
Enkel de 3de goal kwam van zijn kant, voor de rest had De Jonghe nooit dekking in zijn rug!
Niemand die kwam bijsluiten bij De Jonghe waardoor men heel makkelijk de ruimte vond in zijn rug en telkens dat balletje tussendoor stak!

Malanda vond ik een sterke partij spelen, ok? hier en daar eens wat nonchalant maar wat duelkracht heeft die jongen!

Hazard bevestigen, hij heeft 2 wedstrijden gespeeld, denk je dat iemand van 19 die zijn 2de wedstrijd speelt in eerste klasse, direct elke wedstrijd beslissend kan zijn.

Met ons jonge team hebben we een goede wedstrijd gespeeld, ik ben fier op hen!

Het enige wat voor mij moet veranderen. Berrier eruit voor Hinostroza!

Offline Jokkeuh

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #48 Gepost op: september 24, 2012, 11:09:46 am »
Oppassen met wat ik zeg, Sammy, te zijt ne toffe knul, maar twordt tijd voor Sebastien denk ik. Heeft Bussut al punten gewonnen voor ons dit jaar..... denk het niet. :-\

Offline eddy5

  • Leden
  • Berichten: 99
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #49 Gepost op: september 24, 2012, 11:20:04 am »
Champions League team ANDERLECHT heeft gewonen tegen Z-WAREGEN punt.
Al die kritiek is niet nodig ... samen winnen als team en samen verliezen zeker.
Volgende keer beter ;-)

fox

  • Gast
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #50 Gepost op: september 24, 2012, 11:20:09 am »
Oppassen met wat ik zeg, Sammy, te zijt ne toffe knul, maar twordt tijd voor Sebastien denk ik. Heeft Bussut al punten gewonnen voor ons dit jaar..... denk het niet. :-\

Jawel alleen vergeet jij blijkbaar gewoon gemakkelijk. Hij houdt tegen Gent bijvoorbeeld Remacle van de 1-1 met een fabuleuze redding en 1 minuut later staat het 2-0.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #51 Gepost op: september 24, 2012, 11:46:33 am »
Ge zijt weer allemaal rap mee kritiek geven, maar wacht een beetje af. 't is geen schande van te verliezen van Anderlecht, ook al zat er meer in. Zij hebben nu eenmaal v??l meer geld en dus ook kwaliteit en da is het verschil en meteen de reden waarom we verliezen. Laat ons de mooie dingen onthouden, Essevee heeft zich zeer goed geweerd, volgende keer beter. Ene keer dat Jimmy de Jonghe ingewerkt is en een hoger niveau haalt zie ik ons in de terugronde in het Astridpark gaan winnen. Vergeet niet, wij spelen met jonkies, zij met dure ervaren spelers. Ze gaan niet blijven lachen ;-)

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #52 Gepost op: september 24, 2012, 12:34:09 pm »
Wat me opviel was dat onze spelers, qua omvang en gestalte, bijna twee keer in die van Anderlecht konden.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #53 Gepost op: september 24, 2012, 12:46:38 pm »
Wat me opviel is dat de spelers er na de match ontgoocheld Leken. Nog een teken dat we een goeie groep hebben. Ze gaan er 100% voor.

Online BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #54 Gepost op: september 24, 2012, 12:48:38 pm »
ben ik de enige die Jimmy een zeer goede match zien spelen heb? akkoord, de 3e goal kwam van zijn man, maar voor de rest liep hij alle gaten dicht.

Gelijkspel was meer rechtvaardig geweest. Op naar de volgende!

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #55 Gepost op: september 24, 2012, 01:07:19 pm »
Nee, ik vond Jimmy ook goed spelen.
In de 1e helft kwam alles van op zijn kant
maar makkelijk ging dit niet.
2e helft kwam alles van beide kanten.
Mss omdat het over Jimmy zijn kant niet zo makkelijk ging als RSCA verwachte.

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #56 Gepost op: september 24, 2012, 02:45:57 pm »
Wat digifredje hier zegt, is volledig juist : als je als supporter van de tegenpartij kaarten gekregen hebt of gekocht hebt in een vak van de thuisploeg, dan moet je niet rechtspringen bij een doelpunt van hen, moesten wij dit doen in een vak in A'lecht of in Brugge, we zouden het snel weten ginder.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #57 Gepost op: september 24, 2012, 04:08:41 pm »
Nee, ik vond Jimmy ook goed spelen.
In de 1e helft kwam alles van op zijn kant
maar makkelijk ging dit niet.
2e helft kwam alles van beide kanten.
Mss omdat het over Jimmy zijn kant niet zo makkelijk ging als RSCA verwachte.
Misschien daarom dat Trajkovski vervangen werd aan de eerste helft omdat hij niet hielp mee verdedigen.
SV TILL I DIE

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #58 Gepost op: september 24, 2012, 04:15:04 pm »
De Jonghe gaf zelf (terecht) aan dat hij Jakovenko niet goed gevolgd had bij dat doelpunt. Verder viel hem niets te verwijten.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #59 Gepost op: september 24, 2012, 05:11:40 pm »
Nee, ik vond Jimmy ook goed spelen.
In de 1e helft kwam alles van op zijn kant
maar makkelijk ging dit niet.
2e helft kwam alles van beide kanten.
Mss omdat het over Jimmy zijn kant niet zo makkelijk ging als RSCA verwachte.
Misschien daarom dat Trajkovski vervangen werd aan de eerste helft omdat hij niet hielp mee verdedigen.
Die kans zit er dik in
dat hij zijn verdedigende taken niet uitvoerde.