Auteur Topic: [NB] ESSEVEE- KRC Genk  (gelezen 15547 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #20 Gepost op: mei 03, 2013, 11:57:13 pm »

Dat we nu 0-1 verliezen of 0-4, we winnen gewoon geen 3 punten.
Genk staat nog altijd achter ons, dus so what.

Dury moet zijn spelers gewoon weer in lijn krijgen, deels door zijn eigen beslissingen, deels door de "ruzie" tussen Leye en Berrier. Vooral dat laatste is z??r makkelijk op te lossen.
Anderzijds kan het toch niets anders zijn dan een kleinigheid, achter een MEGA-seizoen als dit.

Zonder te weten wat er ev achter zit, leek het mij oerstom wat Berrier deed.

Met een beetje geluk is er na zondag nog niets verloren!

Wat me wel opviel is wat Berrier na die bewuste fase, plots heel hard begonnen te werken, terwijl hij anders op die momenten begint rond te soffelen.

Reageer
Citaat


Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #21 Gepost op: mei 04, 2013, 12:28:42 am »
Onbegrijpelijk hoe plots de volledige verdediging wordt omgegooid en bruzzese zo bij het huisvuil gezet wordt.. Goed keepen en dan plots naar de bank vliegen voor deze bossut..

Snel vergeten en hopen dat we zondag niet op 1 punt van plaats 5 staan..

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #22 Gepost op: mei 04, 2013, 12:37:11 am »
Zo, eventjes een heel seizoen verkloot door 1 match, leuk is anders  :-\

Match was al gedaan na 10 minuten.
Iemand een idee waarom Colpaert niet speelde? Want Godeau kan de eerste 2 goals min of meer op zijn klap schrijven imo, wat een geflater daar achterin.
Daarna zat Genk in een zetel en heeft niet eens meer moeten meevoetballen.

Bijzonder triestige avond, dat het seizoen maar rap gepasseerd is  :(

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #23 Gepost op: mei 04, 2013, 12:38:51 am »
Onbegrijpelijk hoe Dury zelf zijn werk van 1 1/2 jaar zo verkloot. Keepersprobleem cre?ren, verdediging destabiliseren en vervolgens Hino opstellen die al 6 maanden geen match meer heeft gespeeld en zeker de gaten niet dichtloopt zoals Jo. Dit komt niet meer goed, meneer de 'coach' heeft het enkel aan zichzelf te wijten. 

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #24 Gepost op: mei 04, 2013, 12:41:03 am »
Dju, spijtig.. Bal die binnen kan gegeven worden kon de wedstrijd in ons voordeel bepalen! Al vroegen we natuurlijk om vroege doelpunten met al die ruimte in het begin. Vlot balbezit, te weinig kansen.. & zo heeft Genk er blijkbaar maar halve nodig. Losstaand van alles zijn de frustraties die ik had tegenover Berrier -toen nog vrij miniem - (geen duels,..) nu naar X10 gegaan. Het gezegde 'er is geen ik in een team' tot het bot verkracht..

Werk voor onze psychologische maestro, neuzen in dezelfde richting! Want in die (k*k)- playoffs weet je maar nooit..

C'mon!

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #25 Gepost op: mei 04, 2013, 12:46:28 am »
Ik ben boos op onze trainer. Wie een goed georganiseerde ploeg onnodig wijzigt op drie verdedigende posities (keeper, linker CV, linksback), neemt onverantwoorde risico's. Te meer dat je dit doet door jongens in te brengen die geen matchritme in de benen hebben (Brian en Sammy). Bovendien vervang je je verdedigende middenvelder (Delaplace) door een totaal ander type speler die ook geen matchritme heeft. Waarom daar niet kiezen voor een speler die Delaplace het dichtst benadert qua type spel (loop- en infiltratievermogen), namelijk Hazard ?

Racing Genk profiteerde in de beginfase maximaal van het feit dat onze "nieuwe" jongens volop naar positie en ritme zochten. Alle gevaar en resultrende twee goals kwamen via onze linkerflank.

We hebben ook een flinke dosis pech gehad, maar de tactische keuzes van onze trainer hebben ons vandaag echt niet geholpen.

Bovendien zitten we nu wellicht opgescheept met een aantal spelers die niet "gelukkig" zullen zijn: Bruzzese, Colpaert, Hinestroza (waarom vervangen in 40ste minuut en niet wachten tot aan de rust ?).
Zonder nog te spreken van de gevolgen van het incident Leye / Berrier.

Behoorlijk wat oplapwerk voor de boeg.

Ondanks al dat negatieve, zag ik toch veel "spirit" in de ploeg in toch zeer ondankbare omstandigheden (na 8 min twee lappen tegen de oren, goal onterecht niet toegekend, penalty pijnlijk gemist).
Niet opgeven, alles blijft mogelijk. Come on Essevee

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #26 Gepost op: mei 04, 2013, 01:19:11 am »
Onbegrijpelijk hoe Dury zelf zijn werk van 1 1/2 jaar zo verkloot. Keepersprobleem cre?ren, verdediging destabiliseren en vervolgens Hino opstellen die al 6 maanden geen match meer heeft gespeeld en zeker de gaten niet dichtloopt zoals Jo. Dit komt niet meer goed, meneer de 'coach' heeft het enkel aan zichzelf te wijten.
ok. Nu moet je mij toch eens vertellen hoe slecht onze coach wel is en hoe weinig hij al voor ons gedaan heeft? Weet jij trouwens wat er allemaal wordt gezegd in de kleedkamers ed.? Dacht het niet.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #27 Gepost op: mei 04, 2013, 01:19:52 am »
Onbegrijpelijk hoe Dury zelf zijn werk van 1 1/2 jaar zo verkloot. Keepersprobleem cre?ren, verdediging destabiliseren en vervolgens Hino opstellen die al 6 maanden geen match meer heeft gespeeld en zeker de gaten niet dichtloopt zoals Jo. Dit komt niet meer goed, meneer de 'coach' heeft het enkel aan zichzelf te wijten.
ok. Nu moet je mij toch eens vertellen hoe slecht onze coach wel is en hoe weinig hij al voor ons gedaan heeft? Weet jij trouwens wat er allemaal wordt gezegd in de kleedkamers ed.? Dacht het niet.
2!!

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #28 Gepost op: mei 04, 2013, 01:28:26 am »
Zeer zwak van berrier. Zo'n kinderachtig gedrag. Waant zich een enorme vedette maar is het helaas niet. Hij heeft mij enorm ontgoocheld in zijn gedrag. Verdoeme toch, het zag er zo mooi uit. Ik ben een enorme dury fan maar ik vind dat hij vandaag tactisch zwaar geblunderd heeft. Waarom zo schuiven in verdediging? Hinistroza vond ik niet goed. De niet toegekende doelpunt vind ik wel een keerpunt in de match. Dan kon alles nog....

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #29 Gepost op: mei 04, 2013, 01:35:58 am »
Men moet nog meer truien en lampen maken voor onze grote vedette berrier, het zal hem nog meer naar het hoofd stijgen! Meneer gaat weg na dit seizoen? Wel, meneer moet dan niet meer spelen ook, heeft toch geen meerwaarde meer de laatste maanden. Voor al zijn assists staan 23000 slechte passen en bitter weinig werkkracht. Begon na het akkefietje met leye plots te werken. Omdat wij als supporters achteraf zouden zeggen dat hij toch veel werkte? Afserveren ons vedette!

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #30 Gepost op: mei 04, 2013, 07:15:33 am »
Idd, een nederlaag met overdreven cijfers en bij bepaalde is het weer alsof de wereld is vergaan.
Even idioot als het gedoe van Berrier en de reactie van Leye achteraf.

Toch "blij" dat er deze nacht een trein is onploft in Wetteren, zodanig SVZW al niet meer het hoofdpunt is... Anderzijds ook het bewijs hoe we een mindere avond als gisteren, maar moeten relativeren.

Offline SVZWSteven

  • Leden
  • Berichten: 400
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #31 Gepost op: mei 04, 2013, 07:45:38 am »
volgend jaar berrier of leye! ik denk toch dat dit leye zal worden en ik heb dit ook liever! Berrier verpest het week na week voor mij
Idd, hoop het ook want Berrier trekt als weken op niets en ik denk dat hij het gewoon lastig heeft dat andere spelers (Cfr leye, hazard, Malanda) teveel in de picture komen en hij niet...
Laat Berrier maar vertrekken en geef zijn contract aan DELAPLACE want die hebben we verdorie ferm gemist gisteren. Misschien blijft deze laatste dat toch...

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #32 Gepost op: mei 04, 2013, 07:50:26 am »
2460 dit heeft niets met anti dury ofzo te maken. Maar iedereen die beetje van voetbal kent weet dat dury gegokt heeft en verloren heeft. Of je nu voor dury bent of niet het resultaat was dat hij geen slimme, eigenlijk domme beslissingen heeft genomen.Volgens mij was je net zo verrast als ons als je de opstelling zag gisteren. De eerste 25 min die enorm zwak waren liggen aan de opstelling dus dat is dury zijn fout. na die 25 mijn. zijn we beter gaan spelen tot het afgekeurde doelpunt.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #33 Gepost op: mei 04, 2013, 08:07:12 am »
Klagen over Dury zijn beslissingen achteraf is gemakkelijk vind ik. Dat Essevee zou achterkomen na een enorme pechgoal, dat kon niemand weten en dan krijgt de ploeg direct een tik, met als resultaat een 2de doelpunt een paar minuten later. Voor Genk wordt het dan een wedstrijdje achterover leunen en opvangen van essevee. Voor essevee wordt het dan een zware 'werk'match en in dat opzicht begrijp ik dat hij Naessens er wil inbrengen. Dat hij dat nog voor de rust doet, heeft denk ik te maken met het feit dat hij hoopte nog voor de rust de aansluitingstreffer te kunnen maken.

In ieder geval, als dat eerste doelpunt niet valt, krijg je waarschijnlijk een volledig andere match en was Dury misschien uitgeroepen als matchwinnaar... Het zat gisteren gewoon op alle mogelijke vlakken tegen. Eigenlijk vond ik dit een exacte kopie van de bekermatch tegen Genk. Ook toen leek Essevee uitgeteld na de 0-5, maar daarna hebben we bijna 20 matchen niet meer verloren. Hopelijk herpakt de ploeg zich dus volgende week tegen Lokeren.

Freve

  • Gast
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #34 Gepost op: mei 04, 2013, 08:12:10 am »
ik denk ni da we ons nog gaan herpakken.
Ik hoop van wel, maar denk het niet

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #35 Gepost op: mei 04, 2013, 08:36:07 am »
Praten achteraf is natuurlijk gemakkelijk maar imo heeft Dury gegokt en ... verloren.
Ik begrijp het eigenlijk niet zo goed. Van Bruzzese en Colpaert kan je bezwaarlijk zeggen dat ze slecht bezig waren en toch vliegen ze uit de ploeg, nota bene op een moment dat je sowieso al moet sleutelen aan je elftal door de afwezigheid van Delaplace. De sterkte van de ploeg lag voor een stuk in de solide verdediging met vaste spelers op vaste posities. De verwijdering van Bruzzese en Colpaert betekende dat er in een vijfmansdefensie op 3 plaatsen verandering kwam. Als je het mij vraagt, was dit van het goede teveel.
Wat Hinostroza betreft : ik verschil van mening met diegenen die vinden dat hij een zwakke partij speelde. Hem vergelijken met Delaplace is appels met peren vergelijken : Hino is een ander type. Hino was tamelijk balvast en de foute passes kon je op ??n hand tellen. Malanda vervangen door Naessens was volgens mij een betere optie geweest. Hino beschikt over een beter passenarsenaal en heeft meer creativiteit dan Malanda. Als je 0-2 achterstaat heb je meer nood aan mensen die een opening kunnen cre?ren, maar Dury koos voor body in plaats van technische finesse.
Wat betreft het dispuut tussen Leye en Berrier :
Ik kan begrijpen dat Berrier de penalty wil trappen, maar in deze situatie gelden in feite alleen de teamorders. Als Dury Leye had aangeduid als penaltytrapper, dan moest Berrier zich daar gewoon bij neerleggen. Ik kan mij niet voorstellen dat Leye buiten Dury's wil om, de bal zou opeisen om de strafschop zelf te nemen. Wat mij bijzonder stoorde, was de manier waarop Berrier de bal nog eens een tikje gaf, toen hij al op de stip lag. Hiermee haalde hij Leye ongelooflijk uit zijn concentratie en schroefde hij de druk op Leye onnodig op.
De reactie van leye zowel op als naast het veld is "not done". Een fysieke uithaal naar een speler van je eigen team, dat doe je gewoon niet. Na de wedstrijd moet je geen dingen zeggen waarmee je achteraf in de knoei komt (hij moet dit seizoen hoe dan ook nog 3 partijen met Berrier afwerken). Leye wordt in zijn omgeving en in de media steeds omschreven als een superprof, maar gisteren heeft hij alles behalve professioneel gehandeld.
Wat betreft het afgekeurde doelpunt :
Ik heb geen zin meer om de scheidsrechterlijke dwalingen steeds weer te verbloemen. Feiten zijn feiten. Tegen Standard werden we zowel thuis als in Standard serieus in de zak gezet op cruciale fases. Gisteren was het opnieuw van dat ... Zowat heel het stadion zag die bal er in (zelfs ik, kon vanuit het B-vak duidelijk zien dat K?teles met zijn bal in doel hing ...). Met een 1-2, nog een halfuur te spelen en de massale steun van het thuispubliek, wil ik het nog eens zien hoe de wedstrijd afloopt. Die arbiters langs de doellijn, waarvoor staan die er eigenlijk ??????? Hoe kan je nu een wedstrijd tot een goed einde brengen, als je altijd op cruciale momenten wordt gefnuikt door verkeerde beslissingen van de arbitrage. Complottheorie?n ? Je zou er warempel beginnen in geloven ...
Ben zeeeeeeeeeeeeeer ontgoocheld.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #36 Gepost op: mei 04, 2013, 08:50:45 am »
Blunder van dury. Maar waarom hinostroza eruithalen? Was de enigste die een bal kon passen! Belachelijk hoe sommige mensen hinostroza afmaken!

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #37 Gepost op: mei 04, 2013, 09:33:18 am »
Nu ik de beelden terugzie denk ik eerlijk gezegd niet dat we een penalty hadden moeten krijgen voor de fout op Hino.  Voor mij was het een correcte tackle op de bal.  De penalty die we gekregen hebben was geel voor Thorgan want het was een pure schwalbe. 
Voor de rest begrijp ik (zoals velen) dat onze T1 voor zo'n cruciale match zo begint te schuiven in zijn verdediging... Nieuwe keeper, nieuwe linksachter, ...  Verboom heeft een heel zwakke partij gespeeld. 
In het eerste kwartier werd hij constant in de luren gelegd door Buffel.

Heel pijnlijk dit.  Voeten op de grond en hopen op Europees voetbal dit jaar.

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #38 Gepost op: mei 04, 2013, 09:33:33 am »
Godeau is te traag in het centrum van de verdediging.Hij wordt gerold meer of hem lief is en het is niet de 1ste keer.Anders met 6 jonge gasten starten doe je niet ongestraft.Ik geef geen kritiek,enkel een vaststelling

Offline Sylvico

  • Leden
  • Berichten: 4
  • Essevee!
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #39 Gepost op: mei 04, 2013, 09:38:51 am »
Jammer genoeg hebben we de wedstrijd al voor 20u30 verloren, door de opstelling en de toch wel vreemde tactische beslissingen van de coach.

Zoals sommige mensen hier al aanhaalden, er diende slechts ??n speler te worden vervangen, Delaplace. Dit kon m.i. perfect door Skulasson, dan kon Malanda daar net iets voor spelen en zich wat offensiever uitleven. Dan was er nog voldoende ruimte op de "10" voor Hazard, Berrier, Cont?,....

De ganse verdediging veranderen (Bossut in doel, Godeau centraal, Verboom op links) heeft echter alle automatismen er uit gehaald.....gevolg was duidelijk zichtbaar, met name de eerste helft/10 minuten....met twee doelpunten tot gevolg (enorme dekkingsfouten op de linkerflank en bij die eerste rolt hij er dan nog ongelukkig in) en match gespeeld.

Alle lof voor de spelers die er toch nog zijn blijven voor gaan,....en als Nzolo beetje meer lef had geweest keurde hij die bal over de lijn goed en kon er misschien toch nog een mirakel zitten aan te komen....

Het tikje van Berrier op de bal bij de strafschop is not done en niet collegiaal, idem voor de tik van Leye....het dan in de pers gooien maakt het er niet beter op...
Oplossing: gezien voetbal om een ploegsport gaat, zeker bij Essevee, beide volgende week op de bank laten starten.Laat ons eerlkijk zijn, Berrier maakt al langer niet meer het verschil, Leye zullen we iets meer missen, maar Naessens moet dit ook kunnen.

Ander meer vervelend gevolg is dat Dury een halve ploeg het vertrouwen heeft afgenomen en ook deels gedemotiveerd (kan ik mij toch zo voorstellen): Colpaert, Skulasson, Bruzzese - Lendric- en ook Hinostroza door de vroege vervanging. Op zo'n cruciale fase in de competitie is dit moeilijk recht te trekken, en ik begrijp persoonlijk dan ook niet de keuze van Dury, het is noch tactisch, noch menselijk/psychologisch een goede keuze geweest. Leek wel of hij zelf wil 'scoren'...

De 12de man zal meer dan ooit moeten rechtstaan denk ik nu...
Want al bij al is er niets verloren en kan ALLES nog......maar wel met de neuzen in dezelfde richting.