Auteur Topic: [NB] Essevee -KVK  (gelezen 11952 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
[NB] Essevee -KVK
« Gepost op: augustus 03, 2013, 10:25:19 pm »
1-0 doelpunt Skulasson

Echt genoten van de wedstrijd. Team heeft mekaar gevonden. Da de zever van de armbanden nu eindelijk moge stoppen.  :)

Bijzonder mooi moment na de wedstrijd: Davy & Thorgan. Minder: dien dwazen eikel da op Patrick zat te roepen. Gewoon degoutant en vooral respectloos tgo elftal!!  >:(

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #1 Gepost op: augustus 03, 2013, 10:36:19 pm »
Er is toch nog werk aan de winkel.
- Malanda is een aanwinst
- Laatste kwartier was beter dan wat we tot nu toe gezien hebben

Voor de rest lag de verdediging weer enorm onder druk ( Jona is nog niet vervangen)
De supporters zijn verdeeld.

Hopelijk betere tijden op komst.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #2 Gepost op: augustus 03, 2013, 10:53:47 pm »
1-0 doelpunt Skulasson

Echt genoten van de wedstrijd. Team heeft mekaar gevonden. Da de zever van de armbanden nu eindelijk moge stoppen.  :)

Bijzonder mooi moment na de wedstrijd: Davy & Thorgan. Minder: dien dwazen eikel da op Patrick zat te roepen. Gewoon degoutant en vooral respectloos tgo elftal!!  >:(

Als Matton de kansen afmaakt verliezen we hier.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #3 Gepost op: augustus 03, 2013, 10:57:20 pm »
Protest duidelijk hoorbaar tijdens interview PDC  8)
Luister sporza

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #4 Gepost op: augustus 03, 2013, 11:04:35 pm »
Wat zegt hij tijdens het interview?

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #5 Gepost op: augustus 03, 2013, 11:06:17 pm »
Op radio 1 spreekt dc nog over het geval hazard en steekt de schuld op dury maar 5 min later mag dury er niks over zeggen....

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #6 Gepost op: augustus 03, 2013, 11:10:54 pm »
oef.

dikke duim voor olli, fantastisch voor hem dat hij kan scoren. Kortrijk heeft wel veel laten liggen, Bossut heeft zeker groot aandeel in de drie punten.
Ik heb match op tv moeten volgen, maar de namen die vak x scandeerde, en 'wij zijn essevee', dat kan de spelers alleen maar deugd gedaan hebben.

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #7 Gepost op: augustus 03, 2013, 11:20:23 pm »
juist dc gehoord in stadion. Hij stond gewoon te liegen en was bang van de actie van de supporters.
Tis weer al de schuld van de gazetten...Tis wel hem die probleem heeft gecreeerd

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #8 Gepost op: augustus 03, 2013, 11:20:54 pm »
We mogen niet klagen, reeds drie wedstrijden dame fortuna aan onze kant gehad. Hopelijk blijft het duren en kunnen we terug voor PO1 gaan.

Offline toolman

  • Leden
  • Berichten: 251
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #9 Gepost op: augustus 03, 2013, 11:31:03 pm »
oef.

dikke duim voor olli, fantastisch voor hem dat hij kan scoren. Kortrijk heeft wel veel laten liggen, Bossut heeft zeker groot aandeel in de drie punten.
Ik heb match op tv moeten volgen, maar de namen die vak x scandeerde, en 'wij zijn essevee', dat kan de spelers alleen maar deugd gedaan hebben.

Ja dikke duim voor Skulason, die is er vet mee, juist hij scoort nadat hij door Junior terug naar de bank is verwezen.  Hopelijk kan hij in de toekomst meer spelen...

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #10 Gepost op: augustus 03, 2013, 11:38:35 pm »
oef.

dikke duim voor olli, fantastisch voor hem dat hij kan scoren. Kortrijk heeft wel veel laten liggen, Bossut heeft zeker groot aandeel in de drie punten.
Ik heb match op tv moeten volgen, maar de namen die vak x scandeerde, en 'wij zijn essevee', dat kan de spelers alleen maar deugd gedaan hebben.

Ja dikke duim voor Skulason, die is er vet mee, juist hij scoort nadat hij door Junior terug naar de bank is verwezen.  Hopelijk kan hij in de toekomst meer spelen...


ja vaneigens, ik zou ook razend zijn geweest in zijn plaats om te moeten horen dat junior zomaar terug aan de start komt. Ik hoop ook dat ze hem kunnen sussen want ik vind dat een fantastische kerel waar junior qua karakter toch nog veel van kan en zou moeten leren.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #11 Gepost op: augustus 03, 2013, 11:43:36 pm »
juist dc gehoord in stadion. Hij stond gewoon te liegen en was bang van de actie van de supporters.
Tis weer al de schuld van de gazetten...Tis wel hem die probleem heeft gecreeerd

Heeft schrik van al onze hooligans  :D
Getuigt trouwens van een sterk karakter, het veld niet op durven voor een intervieuw

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #12 Gepost op: augustus 04, 2013, 12:13:43 am »
Onze kapitein vroeg op het einde van zijn interview op radio 1 nog eens het woord aan de reporter om het te hebben over Decuyper. Het enig dat hij hem verweet was de slechte communicatie, voor de rest loofde hij het feit dat Decuyper er alles aan gedaan heeft om onze ploeg samen te houden en zei ook nog dat het niet mooi was alles in diens schoenen te schuiven.

Het feit dat hij zelf het woord vroeg om op de zaak in te gaan deed mij vermoeden dat hij dit niet ingefluisterd werd door het bestuur.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #13 Gepost op: augustus 04, 2013, 12:24:31 am »
Onze kapitein vroeg op het einde van zijn interview op radio 1 nog eens het woord aan de reporter om het te hebben over Decuyper. Het enig dat hij hem verweet was de slechte communicatie, voor de rest loofde hij het feit dat Decuyper er alles aan gedaan heeft om onze ploeg samen te houden en zei ook nog dat het niet mooi was alles in diens schoenen te schuiven.

Het feit dat hij zelf het woord vroeg om op de zaak in te gaan deed mij vermoeden dat hij dit niet ingefluisterd werd door het bestuur.

Inderdaad
Ons bestuur is daar veel te braaf voor  ::)

Freve

  • Gast
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #14 Gepost op: augustus 04, 2013, 12:43:42 am »
OEF, 4 maanden op ons gemak, de buren zijn weer verslagen :)
twas wel gene vetten, ze waren beter, meer storen, meer pressing, meer aanvalslust
maar veeeeel minder fysiek amai, laatste 20min zaten ze er toch door de nekken
wa onthouden? 
Da we ne goeien bank hebben en da Skulason moet blijven want voelt zich gepasserd.
Da eigen spelers uitfluiten ma belachelijk is, noem u dan geen supporter aub
want veel support doe je niet met ze verwijten te maken
Da Leye wss einde verhaal is, maar ook ni echt veel bijbrengt
Da Berrier echt wel kan werken, 'aar istie ier nu nog mee zijn gedacht of ni
Da Dury moet blijven, gaf een open interview in stadion, en ben der beetje geruster in... een beetje

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #15 Gepost op: augustus 04, 2013, 12:46:41 am »
http://m.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-08-03/sklason-neem-het-persoonlijk-dat-ik-niet-mocht-starten
En gelijk heeft hij !! Is enorm onrespectvol tegenover hem !! Ok Die andere speelde goed , maar dan nog , ollie speelde ook goed tegen Lierse en tegen psv vond ik hem verre van slecht !

Vincent

  • Gast
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #16 Gepost op: augustus 04, 2013, 01:10:46 am »
Misschien het belangrijkste van al: dikke chapeau voor Thorgan dat hij het op deze manier oplost. Hij toont zich zonder meer de verstandigste.

Kortrijk had kunnen en misschien wel moeten winnen maar ja, als je niet scoort kan je niet winnen.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #17 Gepost op: augustus 04, 2013, 10:07:23 am »
OEF, 4 maanden op ons gemak, de buren zijn weer verslagen :)
twas wel gene vetten, ze waren beter, meer storen, meer pressing, meer aanvalslust
maar veeeeel minder fysiek amai, laatste 20min zaten ze er toch door de nekken
wa onthouden? 
Da we ne goeien bank hebben en da Skulason moet blijven want voelt zich gepasserd.
Da eigen spelers uitfluiten ma belachelijk is, noem u dan geen supporter aub
want veel support doe je niet met ze verwijten te maken
Da Leye wss einde verhaal is, maar ook ni echt veel bijbrengt
Da Berrier echt wel kan werken, 'aar istie ier nu nog mee zijn gedacht of ni
Da Dury moet blijven, gaf een open interview in stadion, en ben der beetje geruster in... een beetje


Da heb ik nu toch ni gezien in de match. Heb hem ??n keer een sliding zien maken dat ik zei van : "Is dat Berrier?" maar voor de rest strompelde hij mee, liet hij zijn man meer dan eens lopen...

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #18 Gepost op: augustus 04, 2013, 10:08:21 am »
Door die late (frommel)goal krijgen we meer dan we verdienen. Een gelijkspel leek me meer terecht. Zulte Waregem had het meeste balbezit, Kortrijk veruit de beste kansen. Het is toch wel opvallend hoeveel kansen we weggeven in vergelijking met vorig seizoen. Hopelijk is het woensdag opnieuw niet van dattum.

De spreekkoren tegen het beleid en tegen pdc in het bijzonder (nadrukkelijk te horen vanuit vak x tijdens het laatste kwartier & na de wedstrijd) waren niet meer dan terecht. Het moet maar eens gedaan zijn om met allerlei 'constructies' van onze club een 'kiekenkot' te maken.

Vraag me af wat er maandag nog 'gecommuniceerd' zal worden en door wie...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #19 Gepost op: augustus 04, 2013, 10:13:09 am »
Gelukkig winnen we hier op een diefje of het was nog meer miserie geweest.
Triestig om Malanda na 3 dagen trainen weer in de ploeg te droppen (zal wel een voorwaarde geweest zijn zeker  ::) ) voor Skulason/Ndiaye. Vond de frustratie van Ollie dan ook compleet terecht.
Verder is Hazard gewoon een grote meneer dat hij die band zelf aan Davy ging gaan geven en zo lijkt alles voorlopig weer opgelost.

En Leye zal wel blijven  :)