Auteur Topic: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk  (gelezen 10825 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #60 Gepost op: augustus 01, 2014, 01:22:54 pm »
Volledig akkoord maar wat met huidige blessurelast Cissako-Verboom-Colpaert ?

Colpaert -> Tiago
Verboom-> Paye
Cissako-> Isci

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #61 Gepost op: augustus 01, 2014, 01:57:28 pm »
Colpaert -> Tiago
Verboom-> Paye
Cissako-> Isci

Isci akkoord ; Tiago en Paye heeft iemand die al aan het werk gezien ?

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #62 Gepost op: augustus 01, 2014, 02:06:26 pm »
Isci akkoord ; Tiago en Paye heeft iemand die al aan het werk gezien ?

Nee, maar is er alternatief?
Uiteraard weet ik niet hoe ernstig de blessures zijn. Iemand weet van?
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #63 Gepost op: augustus 01, 2014, 02:09:03 pm »
Isci akkoord ; Tiago en Paye heeft iemand die al aan het werk gezien ?

Als je jeugdinternational bent van Portugal moet je volgens mij iets kunnen he.
Als je Mendy bezig ziet...Moet toch beter zijn.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #64 Gepost op: augustus 01, 2014, 05:40:16 pm »
het is al ver gekomen dat je al in het stadion of op een forum niet meer ontgoocheld mag reageren op de ploeg , opde spelers of op de prestaties na een 2-5 nederlaag of je wordt hier uitgescheten voor van alles en nog wat soit ik verlaag me niet tot een hoop scheldwoorden  :)


mensen met een slecht ontgoocheld gevoel na gisteren blijven heus wel supporter hoor, we blijven heus wel de ploeg steunen, te beginnen met nu zondag, maar het is toch normaal dat we dan niet staan te dansen en te zingen van plezier na zo een uitslag, tegen om het even welke tegenstander verliezen met 3 doelputen of meer is h??l pijnlijk . 

ploeg steunen door dik en dun ? uiteraard
 in goede en slechte dagen steunen ? uiteraard
feesten na een overwinning ? uiteraard
ontgoocheld zijn na een verlies en kritiek of opmerkingen geven ? uiteraard

daarvoor zijn we supporter toch :) ?
« Laatst bewerkt op: augustus 01, 2014, 05:46:29 pm door svzw81 »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #65 Gepost op: augustus 01, 2014, 07:14:46 pm »
het is al ver gekomen dat je al in het stadion of op een forum niet meer ontgoocheld mag reageren op de ploeg , opde spelers of op de prestaties na een 2-5 nederlaag of je wordt hier uitgescheten voor van alles en nog wat soit ik verlaag me niet tot een hoop scheldwoorden  :)


mensen met een slecht ontgoocheld gevoel na gisteren blijven heus wel supporter hoor, we blijven heus wel de ploeg steunen, te beginnen met nu zondag, maar het is toch normaal dat we dan niet staan te dansen en te zingen van plezier na zo een uitslag, tegen om het even welke tegenstander verliezen met 3 doelputen of meer is h??l pijnlijk . 

ploeg steunen door dik en dun ? uiteraard
 in goede en slechte dagen steunen ? uiteraard
feesten na een overwinning ? uiteraard
ontgoocheld zijn na een verlies en kritiek of opmerkingen geven ? uiteraard

daarvoor zijn we supporter toch :) ?
Voila, hier kan ik mij perfect bij aansluiten! Verwijten naar mn hoofd dat ik succes supporter ben... En dan nog door iemand die 15 tal berichten heeft op het forum..
SV TILL I DIE

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #66 Gepost op: augustus 01, 2014, 07:32:37 pm »
Voila, hier kan ik mij perfect bij aansluiten! Verwijten naar mn hoofd dat ik succes supporter ben... En dan nog door iemand die 15 tal berichten heeft op het forum..

Ja want het aantal berichten op dit forum bepaalt wat voor supporter je bent! Man man !!!  ;D  ;D

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #67 Gepost op: augustus 01, 2014, 07:34:48 pm »
het is al ver gekomen dat je al in het stadion of op een forum niet meer ontgoocheld mag reageren op de ploeg , opde spelers of op de prestaties na een 2-5 nederlaag of je wordt hier uitgescheten voor van alles en nog wat soit ik verlaag me niet tot een hoop scheldwoorden  :)


gij reageert dan ook nie op de ploeg, spelers of prestaties ?.. gij geeft een debiele reactie die nergens voor nodig is en weer vanalles probeert uit te lokken

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #68 Gepost op: augustus 01, 2014, 07:46:18 pm »
gij reageert dan ook nie op de ploeg, spelers of prestaties ?.. gij geeft een debiele reactie die nergens voor nodig is en weer vanalles probeert uit te lokken

Gezijt er zelf ook niet vies van h?.. ;D

Citaat
Wat een triestige supporters daar bovenaan vak S! tbendeke van de Vlasschuur zulte amai wa ne marginalen zatten boel! Altijd tzelfde met die gasten, zo zat zijn da ze abij omkantelen! Pinten naar beneden op anderen gooien, andere medesupporters uitdagen en dan verwonderd zijn dat er enen naar boven komt van zijnen tak maken en tis nooit hun fout hoor... Content dat er daar keer enen op zijn doze gehad heeft! Tmoest der keer van komen en meer dan terecht!

Gepost op: juni 25, 2014, 06:54:56 pm
And whisky Willy drinks one out, drinks one out...

? Gepost op: juni 25, 2014, 06:53:04 pm ?
Citaat van: JSPR_G op juni 25, 2014, 02:59:10 pm
Thuisshirt is mooi. Model is mooi. Jammer van de overmaat aan reclame. Jammer ook dat ze voor het uitshirt weer voor het wit-grijs gekozen hebben. Waarom niet wit met rood en groene afwerking zoals Portugal dat zo mooi kan?

WIT is dik OK!

 Gepost op: juni 09, 2014, 09:59:15 pm ?
Citaat van: TRS op juni 09, 2014, 09:33:14 pm
en aangestoken door een ZULTE WAREGEM supporter
jongens toch tijd om verder te gaan in de tijd? of ben je ook nog aan het wenen omdat we net geen kampioen waren of omdat we die beker finale verloren hebben?

wenen niet maar vind het wel spijtig dat Waregem (of Essevee) de bekerfinale verloren heeft

? Gepost op: mei 31, 2014, 03:09:40 pm ?
Mooie inbreng van Stad Waregem! Wat is de inbreng van gemeente Zulte? Vraag mij dit eventjes af.

Gepost op: mei 05, 2014, 05:49:25 pm
Tis al lang geweten dat Whisky willy geen respect heeft voor de clubiconen (en supporters!)

 Gepost op: april 19, 2014, 08:36:11 pm ?
F. Dury zegt het hier nog eens klaar en duidelijk: 'De supporters komen grotendeels uit Waregem'. Dit is de waarheid en hopelijk zullen enkele wanhopige Zultenaren dit nu ook voor eens en altijd beseffen. Mooie reportage.

 Gepost op: februari 26, 2014, 06:04:33 pm ?

Maarja het ontwerp is al mooi rood-wit met een klein streepje groen dus stad Waregem haalt hier wel duidelijk zijn gram, en terecht!

? Gepost op: januari 19, 2014, 12:22:06 pm ?
Geert Titeca is de grootste gatlekker dak kenne!!!

? Gepost op: december 12, 2013, 02:09:16 pm ?Altijd al geweten dat de Willy gene slimmen is! Heeft den helft van onze supporters weggejaagd 10 jaar terug!

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #69 Gepost op: augustus 01, 2014, 07:52:12 pm »
Gezijt er zelf ook niet vies van h?.. ;D

Tof dat je hans mn historiek bijhoudt  ;D respect!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #70 Gepost op: augustus 01, 2014, 09:26:00 pm »
Nee, maar is er alternatief?
Uiteraard weet ik niet hoe ernstig de blessures zijn. Iemand weet van?

Colpaert zou goed meevallen zei men gisterenavond al, dus die haalt misschien Lokeren zelfs maar zeker Brugge. Verboom.. no idea, nergens iets van te lezen.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #71 Gepost op: augustus 01, 2014, 09:27:28 pm »
Colpaert zou goed meevallen zei men gisterenavond al, dus die haalt misschien Lokeren zelfs maar zeker Brugge. Verboom.. no idea, nergens iets van te lezen.
@Bryan_Verboom: Ce n'est pas grave, j'esp?re revenir le plus vite possible mais pour dimanche je ne sais pas encore  @BrechtCosaert

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #72 Gepost op: augustus 02, 2014, 10:48:38 am »
Colpaert zou goed meevallen zei men gisterenavond al, dus die haalt misschien Lokeren zelfs maar zeker Brugge. Verboom.. no idea, nergens iets van te lezen.
Zou liever eens een andere centrale verdediger aan het werk zien na de match tegen de Wit-Russen Dus laat Colpaert maar geblesseerd zijn!

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #73 Gepost op: augustus 02, 2014, 11:10:17 am »
Colpaert had hersenschudding en heeft de nacht in de kliniek doorgebracht