Auteur Topic: [OEF] Racing - Essevee 1 - 5  (gelezen 3475 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Coore

  • Leden
  • Berichten: 73
  • En Goan!
[OEF] Racing - Essevee 1 - 5
« Gepost op: juli 06, 2009, 11:41:46 am »
Eerste helft:
Coppens, Minne, Colpaert, Taravel, Roelandts, Chevalier, Dachelet, Ernemann, Neemelo, Muinonen en Waeghe.

Tweede helft:
Coppens, D'Haene, Buysse, Van Zundert, Ernemann, Hyland, Berrier, Meert, Van Nieuwenhuyze, Makiese en Colpaert.


Coppens: Goed gekeepd, niets negatiefs.
Minne: Secuur en redelijk goed bij het uitspelen?
Colpaert: Doet het zeer goed op de plaats van VM.
Taravel: Geen woorden nodig, zeer goed met prachtige tackel(s).
Roelandts: Zeer goed maar met spelers zoals Neemelo en Waeghe wordt hij geneutraliseerd.
Chevalier: Zoals in ander topic reeds gezegd de ingesteldheid van Jovanovic, een werkpeird met veel snelheid.
Dachelet: Vond ik ??n van de mindere, het doelpunt kwam door zijn misse dekking?
Ernemann: Niet overdreven goed maar ook niet slecht (de communicatie verliep wat minder?).
Neemelo: Jah man die gast is echt wel rete slecht? is echt grappig en zielig..
Muinonen: Niet veel gezien maar er zit wel degelijk iets in.
Waeghe: Weegt nog veel te licht volgens mij.

D'haene: Prachtige speler zonder foutjes, samen met Taravel koningsduo.
Buysse en Meert: Samen op de linkerflank een engeltje da op u tong piest.
Van Zundert: Was redelijk goed, maar ge ziet da het nog nie 100% is.
Hyland: Klassebak, die gaan we rap kwijt zijn voor veel geld.
Berrier: Speelde op het gemak en strooide met prachtige en lange passes.
Lutte: Speelde redelijk goed. Is meer dan goede backup voor het middenveld.
Makiese: Mooie goal, hij amuseerde zich duidelijk, loopt zich ook goed vrij.

Ben ik iets vergeten?

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [OEF] Racing - Essevee 1 - 5
« Reactie #1 Gepost op: juli 06, 2009, 05:43:01 pm »
Nee, niets vergeten. Alleen wou ik er nog aan toevoegen dat de ploeg een vermoeide ( of onge?nteresseerde ? ) indruk liet, maar zelfs met de handrem op nog meerdere klassen beter was dan de rassing...
Positieve punten bij de rassing : het eerste half uur probeerden ze wel degelijk al voetballend oplossingen te zoeken + diene Vlaeminck ( komt oorspronkelijk van de kluup van bruhhe ) kan wel degelijk een stukske voetballen, maar na een goed half uur was zijn pijp uit ( waardoor er daarna niet veel meer lukte bij de rood-gelen ) en diene Vanden Driessche is gene slechte spits voor derde klasse.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [OEF] Racing - Essevee 1 - 5
« Reactie #2 Gepost op: juli 06, 2009, 06:12:16 pm »
Eerste helft:
Coppens, Minne, Colpaert, Taravel, Roelandts, Chevalier, Dachelet, Ernemann, Neemelo, Muinonen en Waeghe.

Tweede helft:
Coppens, D'Haene, Buysse, Van Zundert, Ernemann, Hyland, Berrier, Meert, Van Nieuwenhuyze, Makiese en Colpaert.


Coppens: Goed gekeepd, niets negatiefs.
Minne: Secuur en redelijk goed bij het uitspelen?
Colpaert: Doet het zeer goed op de plaats van VM.
Taravel: Geen woorden nodig, zeer goed met prachtige tackel(s).
Roelandts: Zeer goed maar met spelers zoals Neemelo en Waeghe wordt hij geneutraliseerd.
Chevalier: Zoals in ander topic reeds gezegd de ingesteldheid van Jovanovic, een werkpeird met veel snelheid.
Dachelet: Vond ik ??n van de mindere, het doelpunt kwam door zijn misse dekking?
Ernemann: Niet overdreven goed maar ook niet slecht (de communicatie verliep wat minder?).
Neemelo: Jah man die gast is echt wel rete slecht? is echt grappig en zielig..
Muinonen: Niet veel gezien maar er zit wel degelijk iets in.
Waeghe: Weegt nog veel te licht volgens mij.

D'haene: Prachtige speler zonder foutjes, samen met Taravel koningsduo.
Buysse en Meert: Samen op de linkerflank een engeltje da op u tong piest.
Van Zundert: Was redelijk goed, maar ge ziet da het nog nie 100% is.
Hyland: Klassebak, die gaan we rap kwijt zijn voor veel geld.
Berrier: Speelde op het gemak en strooide met prachtige en lange passes.
Lutte: Speelde redelijk goed. Is meer dan goede backup voor het middenveld.
Makiese: Mooie goal, hij amuseerde zich duidelijk, loopt zich ook goed vrij.

Ben ik iets vergeten?


Mooie analyse inderdaad! Maar Ernemann vond ik toch wel goed spelen.

Offline sparta

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [OEF] Racing - Essevee 1 - 5
« Reactie #3 Gepost op: juli 06, 2009, 06:47:44 pm »
Heel juiste analyse, niks aan toe te voegen. In de rand, viel me wel iets op voor de wedstrijd. Onzen Ernest was daar aan een meer dan degelijk tempo rondjes aan het lopen. Zag der heel positief uit. Laat ons optimist zijn en wie weet op Lokeren (mss ben ik te optimistisch??) maar met Chevalier hebben we daar ook zo'n type (heeft me gisteren meer dan verbaasd!!!)

fox

  • Gast
Re: [OEF] Racing - Essevee 1 - 5
« Reactie #4 Gepost op: juli 06, 2009, 07:08:58 pm »
Heel juiste analyse, niks aan toe te voegen. In de rand, viel me wel iets op voor de wedstrijd. Onzen Ernest was daar aan een meer dan degelijk tempo rondjes aan het lopen. Zag der heel positief uit. Laat ons optimist zijn en wie weet op Lokeren (mss ben ik te optimistisch??) maar met Chevalier hebben we daar ook zo'n type (heeft me gisteren meer dan verbaasd!!!)

Lopen met een geopereerde schouder is 1 ding, in duel gaan is nog iets anders...

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [OEF] Racing - Essevee 1 - 5
« Reactie #5 Gepost op: juli 06, 2009, 07:37:57 pm »
ben gisteren gaan kijken. over de match is er niet veel te zeggen want twas niet veel te zien. eerste helft was chevalier beste man voor mij. neemelo de slechtste. die man kan gewoon niets. derde klasse is zelfs nog te hoog gegrepen voor hem. tweede helft was ook maar zwakjes. maar ja tis maar een vriendenmatch. die goal van makiese was wel prachtig. ;)

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [OEF] Racing - Essevee 1 - 5
« Reactie #6 Gepost op: juli 08, 2009, 10:32:25 am »
Ik vond wel dat Roelandts niet echt zijn dagje had.Te veel balverlies voor een speler als hem en slechte passes en je zag ook aan hem dat hij er nie bij was met zun kopje.Maar ok tis maar een oefenmatch en miss is hij nog wat vermoeid van de stage.Die Chevalier is dus echt wel een aanwinst,zijn eerste meters zijn enorm snel,en eenmaal hij vertrokn is kunnen ze hem niet meer tegenhouden,het verwonderd mij niets dat hij ook het eerste doelpunt maakte.Makiese zijn doelpunt was prachtig,maar voor derest heeft hij maar weinig ballen geraakt.In het algemeen vond ik essevee niet echt frisjes,maar ze scoren toch weeral 5 keer en spelen de bal goed rond.Waar ik toch mijn meeste bewondering voor heb is Taravel,wat een uitstraling!Voor de match begon zat hij nog wat ravotten met zun ploegmaats,een rare positie nemen bij de ploegfoto,maar eenmaal de match begon kon je zien dat hij de verdediging leidt,ook nu en dan zag je wel wat nonchalance met een slechte pas tussen 2 sv spelers die dan buiten rolde of een pas in iemands anders voeten,maar op verdedigend vlak heel precies.Berrier heel rustig gespeeld,ging de duels amper aan wat ook verstandig was,maar die passes die hij geeft zijn ongelooflijk.Ook Steve Colpeart die in de eerste helft op de 6 acteerde,vond ik enorm goed,ik zie hem daar graag spelen maar ik weet ook dat de plekjes enorm duur zijn centraal op het middenveld.Btw Van Zundert vinden de meeste miss nie goed,maar hij heeft meer mogelijkheden dan Minne vind ik : Een goed afstandschot,veel infiltreren op de rechterflank en ook wel snel.Momenteel na al de oefenmatchen dat ik heb gezien is dit mijn favoriete opstelling : Bossut in doel , verdeding van rechts naar links : Van Zundert,Dheane,Taravel,Buyse.Middenveld van rechts naar links : Berrier,Colpeart,Hyland,Roelandts,Meert(alhoewel Erneman ook wel kan,met zijn goede individuele acties) en in de spits Chevalier.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [OEF] Racing - Essevee 1 - 5
« Reactie #7 Gepost op: juli 08, 2009, 10:36:09 am »
Sorry foutje het is niet Erneman maar Muinonen dat ik bedoel in mijn favoriete opstelling.

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: [OEF] Racing - Essevee 1 - 5
« Reactie #8 Gepost op: juli 08, 2009, 12:40:40 pm »
Kies je Muinonen ook voor Matton ?

Van Zundert vind ik vooral op verdedigend vlak tekort schieten. En als je kijkt naar het einde van vorig seizoen, zag je dat Minne ook wel aanvallend iets kan bijbrengen. (Al is dat natuurlijk beperkt)
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [OEF] Racing - Essevee 1 - 5
« Reactie #9 Gepost op: juli 08, 2009, 01:58:34 pm »
Bij Van Zundert herinner ik mij vooral de domme penaltyfout op Westerlo ...
Webteam SV Zulte Waregem

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: [OEF] Racing - Essevee 1 - 5
« Reactie #10 Gepost op: juli 08, 2009, 04:29:33 pm »
Bij Van Zundert herinner ik mij vooral de domme penaltyfout op Westerlo ...

en zijn laterale pass over de defensie waardoor genk kon scoren!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [OEF] Racing - Essevee 1 - 5
« Reactie #11 Gepost op: juli 08, 2009, 06:05:26 pm »
Nieuw seizoen, nieuwe kansen dus ook voor Van zundert
SV TILL I DIE

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [OEF] Racing - Essevee 1 - 5
« Reactie #12 Gepost op: juli 08, 2009, 06:31:54 pm »
en ik dne kwel dat hij uit deze fouten zal geleerd hebben (hopelijk)

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [OEF] Racing - Essevee 1 - 5
« Reactie #13 Gepost op: juli 10, 2009, 10:45:13 am »
Kies je Muinonen ook voor Matton ?

Van Zundert vind ik vooral op verdedigend vlak tekort schieten. En als je kijkt naar het einde van vorig seizoen, zag je dat Minne ook wel aanvallend iets kan bijbrengen. (Al is dat natuurlijk beperkt)
Ik zei wel de favoriete opstelling van de oefenmatchen dat ik tot nu toe gezien heb,en Matton heb ik niet gezien maar wees gerust als Matton opnieuw fit is,geef ik hem zeker de voorkeur !  ;)

Van Zundert kan ik enigsinds u twijfels begrijpen,ik hou gwn meer van aanvallend ingestelde flankverdedigers.Maar als Minne de voorkeur zou krijgen heb ik daar zeker en vast geen problemen mee.