Auteur Topic: Sfeeractie Bekerfinale  (gelezen 61003 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Sfeeractie Bekerfinale
« Gepost op: februari 22, 2014, 08:53:47 pm »
Misschien handig om een apart topic op te starten voor de sfeeracties tijdens de bekerfinale. Iemand al ideetjes? Laat ons het stadion massaal rood-groen kleuren!

Alle idee?n/voorstellen zijn welkom!

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.366
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #1 Gepost op: februari 23, 2014, 02:18:38 pm »
Gewoon al wat rood en groen is meebrengen, zoveel mogelijk vlaggen en er dan mee vlaggen!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #2 Gepost op: februari 23, 2014, 03:59:35 pm »
Dresscode: iedereen iets rood of groen aan, zichtbaar welteverstaan :)

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #3 Gepost op: februari 23, 2014, 08:38:55 pm »
Deel t shirts uit in Essevee village! Of verkoop ze thuis tegen Brugge aan pakweg 5 euro! Moeskroen deed dit zelfs gratis, voor iedereen die een ticket kocht!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #4 Gepost op: februari 23, 2014, 08:58:28 pm »
Deel t shirts uit in Essevee village! Of verkoop ze thuis tegen Brugge aan pakweg 5 euro! Moeskroen deed dit zelfs gratis, voor iedereen die een ticket kocht!
Ze zouden idd speciale bekertickets aan de man kunnen brengen. Als je die aan 5 euro verkoopt, ben ik er zeker van dat ze goed over de toonbank zullen rollen :). 'k Zou me er alvast eentje aanschaffen. Of ze dit gaan doen, is uiteraard een andere vraag...

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #5 Gepost op: februari 23, 2014, 09:00:00 pm »
laat ons hopen dat er gewoon al een sfeer actie is

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #6 Gepost op: februari 23, 2014, 09:05:57 pm »
laat ons hopen dat er gewoon al een sfeer actie is
Door wie georganiseerd dan? 'k Vind het raar dat we er nog niets over gehoord hebben, maar 'k hoop het ook!

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #7 Gepost op: februari 23, 2014, 09:50:09 pm »
Door wie georganiseerd dan? 'k Vind het raar dat we er nog niets over gehoord hebben, maar 'k hoop het ook!

vorig jaar zijn er genoeg sfeeracties geweest toch? desnoods wil ik wel komen helpen schilderen achter mijn uren de komende maand

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #8 Gepost op: februari 23, 2014, 11:49:01 pm »
Heb in een ander topic gemeld dat ik vlaggen verkoop aan ?10/stuk. Aanbod is nog altijd geldig, maar ze vliegen de deur uit.
SV TILL I DIE

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #9 Gepost op: februari 24, 2014, 11:28:56 pm »
Iemand haalbaar idee om op 1 maand tijd rond te krijgen ?
Zowel logistiek, materieel als financieel?

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #10 Gepost op: februari 25, 2014, 01:47:43 am »
Geen idee of bovenring open is ofnie... Maar boven ring rode vlaggen onder ring groene.. Aan ballustrade van boven ring over gans de lengte gewoon witte doek (die op leuven is gebruikt) met tekst erop... Simpel... & schilderen is geen probleem... Juist een plaats regelen.. Mensen genoeg
South Lane Crew.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #11 Gepost op: februari 25, 2014, 08:40:08 am »
Geen idee of bovenring open is ofnie... Maar boven ring rode vlaggen onder ring groene.. Aan ballustrade van boven ring over gans de lengte gewoon witte doek (die op leuven is gebruikt) met tekst erop... Simpel... & schilderen is geen probleem... Juist een plaats regelen.. Mensen genoeg
Zou idd nice zijn! Simpel, maar mooi!

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.366
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #12 Gepost op: februari 25, 2014, 10:52:09 am »
Op 8 maart een collecte houden voor de sfeeractie op de Heizel. Er zal veel volk zijn tegen Brugge en iedereen zal wel iets geven.  ( Lokeren doet hetzelfde tegen WB)

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #13 Gepost op: februari 25, 2014, 01:15:44 pm »
Op 8 maart een collecte houden voor de sfeeractie op de Heizel. Er zal veel volk zijn tegen Brugge en iedereen zal wel iets geven.  ( Lokeren doet hetzelfde tegen WB)
Had ik ook al aan gedacht, goed idee. Maar moet zoiets niet georganiseerd worden door de supportersraad?

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #14 Gepost op: februari 25, 2014, 05:33:43 pm »
Enkele interessante sites (vul gerust aan) naast de offici?le Zulte Waregemfanwear:

- www.fopartikelenwinkel.nl (eens kijken onder 'Portugal')

- www.spandoeklatenmaken.nl

Lijkt me helemaal niet onmogelijk om met een relatief klein budget ??n grote origineel ontworpen rood-groene vlag en / of meerdere kleine rood-groene vlaggen te laten maken die verwijzen naar de identiteit van onze club (SV Zulte Waregem, rood-groen, ESSEVEE, 5381, since 2001, Regenboogstadion, Forza SV, Superboeren...). We kunnen natuurlijk ook gaan voor een citaat van Dury "We pakken ze ??n voor ??n" of "Proberen is voor jeanetten!" =>
http://www.youtube.com/watch?v=W8_TUFoUUhw

Met SC De Vlasschuur gaan we sowieso al kijken voor enkele rood-groene artikelen. Als iedere SC iets doet en de supportersraad doet er nog iets bovenop (zie hierboven), zou dit ongetwijfeld een extra ferme boost geven!
« Laatst bewerkt op: februari 25, 2014, 05:35:17 pm door Kartouch »
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #15 Gepost op: februari 25, 2014, 05:52:43 pm »
Enkele interessante sites (vul gerust aan) naast de offici?le Zulte Waregemfanwear:

- www.fopartikelenwinkel.nl (eens kijken onder 'Portugal')

- www.spandoeklatenmaken.nl

Lijkt me helemaal niet onmogelijk om met een relatief klein budget ??n grote origineel ontworpen rood-groene vlag en / of meerdere kleine rood-groene vlaggen te laten maken die verwijzen naar de identiteit van onze club (SV Zulte Waregem, rood-groen, ESSEVEE, 5381, since 2001, Regenboogstadion, Forza SV, Superboeren...). We kunnen natuurlijk ook gaan voor een citaat van Dury "We pakken ze ??n voor ??n" of "Proberen is voor jeanetten!" =>
http://www.youtube.com/watch?v=W8_TUFoUUhw

Met SC De Vlasschuur gaan we sowieso al kijken voor enkele rood-groene artikelen. Als iedere SC iets doet en de supportersraad doet er nog iets bovenop (zie hierboven), zou dit ongetwijfeld een extra ferme boost geven!

toch ergens een initiatief :)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #16 Gepost op: februari 25, 2014, 05:57:38 pm »
Enkele interessante sites (vul gerust aan) naast de offici?le Zulte Waregemfanwear:

- www.fopartikelenwinkel.nl (eens kijken onder 'Portugal')

- www.spandoeklatenmaken.nl

Lijkt me helemaal niet onmogelijk om met een relatief klein budget ??n grote origineel ontworpen rood-groene vlag en / of meerdere kleine rood-groene vlaggen te laten maken die verwijzen naar de identiteit van onze club (SV Zulte Waregem, rood-groen, ESSEVEE, 5381, since 2001, Regenboogstadion, Forza SV, Superboeren...). We kunnen natuurlijk ook gaan voor een citaat van Dury "We pakken ze ??n voor ??n" of "Proberen is voor jeanetten!" =>
http://www.youtube.com/watch?v=W8_TUFoUUhw

Met SC De Vlasschuur gaan we sowieso al kijken voor enkele rood-groene artikelen. Als iedere SC iets doet en de supportersraad doet er nog iets bovenop (zie hierboven), zou dit ongetwijfeld een extra ferme boost geven!
in mijn auto stapt er niemand in die geen rood of groen draagt :)

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #17 Gepost op: februari 25, 2014, 08:57:23 pm »
doekje over het sfeervak zou wel tof zijn

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #18 Gepost op: februari 25, 2014, 09:11:53 pm »
doekje over het sfeervak zou wel tof zijn

idd en kost niet zoveel denk ik

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #19 Gepost op: februari 25, 2014, 10:24:21 pm »
Moet brandveilig gemaakt worden en kost heel wat centjes hoor :)