Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439489 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline tony montana

  • Leden
  • Berichten: 185
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #600 Gepost op: april 21, 2007, 03:48:48 pm »
ik sta in t en ik kan alles zin



Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #601 Gepost op: april 21, 2007, 04:26:13 pm »
niks zien in de T ?ik sta in de T al sinds 2004 en ik klaag niet en zeker nu dat dienen draad weg is.

Bart

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #602 Gepost op: april 21, 2007, 05:01:08 pm »
niks zien in de T ?ik sta in de T al sinds 2004 en ik klaag niet en zeker nu dat dienen draad weg is.

De staanplaatsen werden, zoals je schrijft, toch wel fel opgewaardeerd na het verdwijnen van de metalen afsluiting.
En inderdaad, de piste kan enkel verdwijnen als er zitplaatsen over de piste gebouwd worden en dus ook de staanplaatsen definitief verdwijnen.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #603 Gepost op: april 21, 2007, 05:55:56 pm »
Er gaat niets veranderd worden. Stad wil niet investerne in een nieuwe piste. En omdat svzw die piste weg wil. Gaat er niets gebeuren...

Vandaag gehoord van iemand van de ateletiek...

Wat ze wel gaan doen dan:
tribune bij zetten in de racing ???.

ZOUDE NIE ZOT KOMEN?

Tribune bij de Rassing, ik weet dat de racing in beroep is gegaan tegen het niet toekennen van hun licentie...  

Maar k'weet niet of ik dat moet geloven... Zo dom is het stad toch niet!!!  of toch???
dat zou pas slechtkomen zijn, pas op ze zijn er toe in staat...

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #604 Gepost op: april 22, 2007, 01:20:23 am »
niks zien in de T ?ik sta in de T al sinds 2004 en ik klaag niet en zeker nu dat dienen draad weg is.

De staanplaatsen werden, zoals je schrijft, toch wel fel opgewaardeerd na het verdwijnen van de metalen afsluiting.
En inderdaad, de piste kan enkel verdwijnen als er zitplaatsen over de piste gebouwd worden en dus ook de staanplaatsen definitief verdwijnen.

zou dan wel met pijn in het hart zijn
ik sta graag in de T
en aangezien ik telkens dezelfde gezichten tegenkom
zijn er veel met deze mening,
maar een beetje leven in de brouwerij zou niet misstaan
als dat jong volk naar beneden wil komen,
voor mij geen probleem hoor
hoe meer zielen....

er is trouwens altijd nog een vak vrij, net voorbij de ingang van de kantine
of de bunker zoals wij daar altijd zeggen ;D

Offline tony montana

  • Leden
  • Berichten: 185
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #605 Gepost op: april 22, 2007, 06:41:31 pm »
dat is de neutrale zone die is enkel open voor de grote matchen



Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #606 Gepost op: april 23, 2007, 11:05:34 am »
bijna 100 % zeker is dat er tegen 2008 - 2009 of begin 2009 er een tribune achter doel komt van 4000 plaatsen en de piste verdwijnt en de 2 zijtribunes worden verlengd, het gaat er gewoon nu nog over hoe ze gaan bouwen...

is geen zeverinformatie


Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #607 Gepost op: april 23, 2007, 11:28:21 am »
Als het geen zever is geef dan gewoon je bron !

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #608 Gepost op: april 23, 2007, 11:40:16 am »
Als het geen zever is geef dan gewoon je bron !
? idd, er wordt hier zodanig veel verteld dat je niemand meer kan geloven zonder geloofwaardige bron. je moet maar eens heel deze pagina lezen hier, tstaat gewoon vol tegenstrijdige dingen

ik dacht eigenlijk dat we meer gingen weten eind maart  ??? (volgens dat artikel van int nieuwsbald) het is alvast geen goed teken dat we er niets over horen nu

Bart

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #609 Gepost op: april 23, 2007, 11:50:50 am »
Als het geen zever is geef dan gewoon je bron !

Akkoord want jouw beweringen staan haaks op de informatie die bestuursleden meedeelden inzake huidige stand van zaken.
« Laatst bewerkt op: april 23, 2007, 12:06:53 pm door Bart »

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #610 Gepost op: april 23, 2007, 10:10:00 pm »
Volgens mij gaan ze niets meer veranderen aan ons stadion. Eind volgend seizoen mss wel. Maar nu niet meer.

Mijn gedacht e
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #611 Gepost op: april 24, 2007, 07:25:22 am »
Dat wist iedereen toch al even?

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #612 Gepost op: april 24, 2007, 07:57:17 am »
Als ik de kranten lees dan stel ik vast dat her en der de stadions worden vernieuwd of dat er een nieuw stadion wordt gebouwd . Daarom vind ik het spijtig dat het stadsbestuur het zolang op de lange baan schuift. Zo lees ik ook gisteren dat Bergen (mons) hun stadion verder gaat uitbouwen.
 :(

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #613 Gepost op: april 24, 2007, 11:33:19 am »
is inderdaad geweten van Mons. van st-truiden ook.
tja, ik denk dat we hier met het probleem zitten dat de ploeg zulte-waregem heeft en dat stad waregem zelf veel zou moeten ophoesten! als je ziet in roeselare hoe vlug het allemaal kan gaan.....

Boer Boerie

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #614 Gepost op: april 24, 2007, 12:18:15 pm »
't Groot probleem is volgens mij dat er in Waregem
geen centen over zijn voor zo'n toch wel groot project.
De nieuwbouw van de zorgencampus (bejaardentehuis, ...), Xpo,
aankoop Sofinal site (als ik me ni vergis), Nieuwbouw bibliotheek, ...
Daar wringt volgens mij het schoentje.
En momenteel zie ik de prive ook niet op de kar springen.
Geen prestaties is niet goed om investeerders te zoeken.
We hebben hier ook geen PS of SP figuren die genoeg gewicht in de schaal
kunnen leggen om iets te bereiken. 

CB06_boy

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #615 Gepost op: april 24, 2007, 10:41:00 pm »
daarnet wat op wtv opgevangen in het nieuws, burgemeester had het over het stadion en de plannen... praatte ook over de piste dat ze aan de overkant komt met al het toebehoren dat ze nodig hadden enzo

Bart

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #616 Gepost op: april 25, 2007, 07:48:55 am »
Gisterenavond heeft manager Mannaert op de business avond voor het eerst bevestigd dat ook stad Waregem eergisteren het licht op groen gezet heeft voor de uitbreiding.

Vandaag in HLN staat een volledig artikel over de uitbreiding. Wat ik me er nog van herinner is (met het risico onvolledig te zijn):
- Staanplaatsen T worden vervangen door zitplaatsen over de piste.
- Achter het doel kant vijvers komt een nieuwe tribune met 3500 plaatsen alsook een fanshop, restaurant (dacht ik) en bowling
- Cafetaria Zuidtribune (= tribune 2) verdwijnt en wordt vervangen door 500 business seats.
- Huidige seats worden verbouwd tot loges met elk hun eigen terras om de wedstrijd te volgen.
- Atletiekpiste verdwijnt naar de uitbreiding

Meer info volgt ongetwijfeld nog.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #617 Gepost op: april 25, 2007, 07:54:37 am »
Gisterenavond heeft manager Mannaert op de business avond voor het eerst bevestigd dat ook stad Waregem eergisteren het licht op groen gezet heeft voor de uitbreiding.

Vandaag in HLN staat een volledig artikel over de uitbreiding. Wat ik me er nog van herinner is (met het risico onvolledig te zijn):
- Staanplaatsen T worden vervangen door zitplaatsen over de piste.
- Achter het doel kant vijvers komt een nieuwe tribune met 3500 plaatsen alsook een fanshop, restaurant (dacht ik) en bowling
- Cafetaria Zuidtribune (= tribune 2) verdwijnt en wordt vervangen door 500 business seats.
- Huidige seats worden verbouwd tot loges met elk hun eigen terras om de wedstrijd te volgen.
- Atletiekpiste verdwijnt naar de uitbreiding

Meer info volgt ongetwijfeld nog.


Klinkt goed:)
Hopelijk gaat het nu een beetje vooruit met die plannen

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #618 Gepost op: april 25, 2007, 08:18:04 am »
verdju kga mijn vertrouwde stekske kwijt zijn als de T verdwijnt  ;)

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #619 Gepost op: april 25, 2007, 08:25:23 am »
Artikel uit het nieuwsblad 25/04

WAREGEM - Vooral op vraag van SV Zulte Waregem dokteren de politici momenteel een 'masterplan' uit voor het Regenboogstadion. Tijdens een algemene commissie van de gemeenteraad werden al enkele krachtlijnen uit de doeken gedaan.

Hendrik Ghistelinck

De nieuwe atletiekpiste komt op de hoek van de Zuiderlaan en de Verbindingsweg. Daardoor komt er ruimte vrij voor een nieuwe tribune met vierduizend zitjes achter het doel in het voetbalstadion.

Onder het goedkeurend oog van Briek Schotte zette burgemeester K?rt Vanryckeghem in grote lijnen uiteen hoe het nieuwe sportstadion er straks kan uitzien. Een volwaardige piste met acht banen is enkel haalbaar op de hoek van de Zuiderlaan en de Verbindingsweg. De kleedaccommodatie wordt uitgebreid en een nieuwe cafetaria op de verdieping is een must.

Subsidies

De burgemeester benadrukte dat SVZW en het gemeentebestuur op dezelfde lijn zitten.

'De voetbalploeg bouwt in eerste instantie een nieuwe tribune achter het doel (kant Boothuis), met een vierduizend zitjes. Op termijn denkt men ook aan de verdere uitbouw van de tribune, kant vijver.'

'Dit voorstel komt perfect overeen met wat ik in oktober al voorstelde', zegt Xavier Wyckhuyse (Open VLD). 'Toen werd mijn idee als populistisch afgedaan. Nu zal de makke meerderheid mijn voorstel goedkeuren.'

Burgemeester Vanryckeghem geeft de politieke fracties de tijd om de totaalvisie aan te vullen.

'We onderzoeken ook of er mogelijkheid bestaat om subsidies te krijgen bij de aanleg van de nieuwe piste. We vergaderen daarover binnenkort met Vlaams minister Bert Anciaux. Misschien krijgen we ook fondsen voor de verdere uitbouw van het voetbalstadion. In juli leggen we het dossier voor aan de gemeenteraad.'