Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 437360 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline tony montana

  • Leden
  • Berichten: 185
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #440 Gepost op: maart 08, 2007, 07:02:47 pm »
staat helemmal van boven
 Zulte Waregem krijgt er een tribune bij aan de kant van de vijver
zo staat het er



Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #441 Gepost op: maart 08, 2007, 07:11:45 pm »
Aan de kant vijver, dat is toch gewoon kant nieuwe tribune. Ik denk dat ze de piste gaan wegdoen, en een nieuwe tribune plaatsen aan de T, en het verlengde tot aan het veld. Dta was mijn indruk toen ik het artikel las.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #442 Gepost op: maart 08, 2007, 07:18:12 pm »
Aan de kant vijver, dat is toch gewoon kant nieuwe tribune. Ik denk dat ze de piste gaan wegdoen, en een nieuwe tribune plaatsen aan de T, en het verlengde tot aan het veld. Dta was mijn indruk toen ik het artikel las.
Ik zou toch liever een tribune achter de goal zien, alhoewel ik ook een andere indruk heb bij dit artikel
-

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #443 Gepost op: maart 08, 2007, 07:29:34 pm »
btw: het niet achter goal ziek nu in het nieuwsblad. de bedoeling is om vak T enzo te verlengen tot bijna aan het veld. en mischien naast de tribune kant vijvers, maar niet achter het doel. (wel zitplaatsen, dus zullen er geen staanplaatsen meer zijn na deze ingreep)
der komt wel een tribune achter de goal toch ?
En de hoofdtribunes verlengen ?

geen staanplaatsen, maar dat hoeft niet, je moet gewoon maar recht staan in plaats van neer zitten, kunt kiezen vb in gent enz... zijn dat ook staanplaatsen idereen staat gewoon recht...

staanplaatsen zijn ouderwets

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #444 Gepost op: maart 08, 2007, 07:33:31 pm »
Aan de kant vijver, dat is toch gewoon kant nieuwe tribune. Ik denk dat ze de piste gaan wegdoen, en een nieuwe tribune plaatsen aan de T, en het verlengde tot aan het veld. Dta was mijn indruk toen ik het artikel las.
Ik zou toch liever een tribune achter de goal zien, alhoewel ik ook een andere indruk heb bij dit artikel
-

nieuwe tribune achter doel van 4000 en dan de twee zijtribunes verlengen tot 4 meter van het veld dus ook extra plaatsen, en luxuezer maken en comfortabeler maken, piste weg en msh maar dat staat niet vast maar ben ik zeker van dat ze dat gaan doen, de twee zijtrbunes laten aansluiten met de tribune achter doel

dit alleen al toont dat er een tribune achter doel komt want in het artikel staat dat ze gn kijken voor de twee zijtribunes aan te sluiten tegen de tribune achter doel, met de bedoeling om toe te bouwen.... en eventueel nieuwe bussines seats, lounge, caf?, fanshop en van capacitiet tot 15 000 & iets van 13000 erkende plaatsen van de uefa voor europese matchen

kort samengevat dus...

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #445 Gepost op: maart 08, 2007, 08:05:44 pm »
Aan de kant vijver, dat is toch gewoon kant nieuwe tribune. Ik denk dat ze de piste gaan wegdoen, en een nieuwe tribune plaatsen aan de T, en het verlengde tot aan het veld. Dta was mijn indruk toen ik het artikel las.
Ik zou toch liever een tribune achter de goal zien, alhoewel ik ook een andere indruk heb bij dit artikel
-

nieuwe tribune achter doel van 4000 en dan de twee zijtribunes verlengen tot 4 meter van het veld dus ook extra plaatsen, en luxuezer maken en comfortabeler maken, piste weg en msh maar dat staat niet vast maar ben ik zeker van dat ze dat gaan doen, de twee zijtrbunes laten aansluiten met de tribune achter doel
dit alleen al toont dat er een tribune achter doel komt want in het artikel staat dat ze gn kijken voor de twee zijtribunes aan te sluiten tegen de tribune achter doel, met de bedoeling om toe te bouwen.... en eventueel nieuwe bussines seats, lounge, caf?, fanshop en van capacitiet tot 15 000 & iets van 13000 erkende plaatsen van de uefa voor europese matchen

kort samengevat dus...
het rode vind ik niet terug in het artikel hoor ...
Gebuisd voor uw 'samenvatting' dus

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #446 Gepost op: maart 08, 2007, 08:14:46 pm »
Nog twee seizoenen wachten denk ik...

Ik heb een tijdje geleden gelezen dat het de bedoeling was om de tribune te hebben aan de start van het seizoen 2008-2009.
Dat is met andere woorden na volgend seizoen. Lijkt mij rap maar ja, twas een uitspraak van Naessens zelf...
Hij had toen ook al gezegd dat er zo'n 4000 zitplaatsen zouden bijkomen, dus misschien is dat ook waar
We'll see

Essevee !

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #447 Gepost op: maart 08, 2007, 08:38:08 pm »
Het zou nu inderdaad wel kunnen dat ze gewoon de nieuwe tribune gaan 'uitbreiden'. Onder dat glas bijvoorbeeld zouden ze naar beneden kunnen gaan, tot aan het veld bijna. Dus geen Vak T meer, daar boven bouwen. Ik weet niet of dat kan, maar ik zou ook wel liever een goal achter het doel zien.

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #448 Gepost op: maart 08, 2007, 08:40:37 pm »
ik zie liever goals in het doel gaan mja kom, ieder zijn smaak eh..  ;)
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #449 Gepost op: maart 08, 2007, 08:58:46 pm »
btw: het niet achter goal ziek nu in het nieuwsblad. de bedoeling is om vak T enzo te verlengen tot bijna aan het veld. en mischien naast de tribune kant vijvers, maar niet achter het doel. (wel zitplaatsen, dus zullen er geen staanplaatsen meer zijn na deze ingreep)
der komt wel een tribune achter de goal toch ?
En de hoofdtribunes verlengen ?

geen staanplaatsen, maar dat hoeft niet, je moet gewoon maar recht staan in plaats van neer zitten, kunt kiezen vb in gent enz... zijn dat ook staanplaatsen idereen staat gewoon recht...

staanplaatsen zijn ouderwets

Ik sta altijd recht ,maar kbetaal toch liever voor een gewoon staanplaats dan dat ik voor een duurdere zitplaats moet betalen om dan toch 90' recht te staan.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #450 Gepost op: maart 08, 2007, 09:01:35 pm »
Er komt een tribune achter het doel, kant Expo. Staat niet in het Nieuwsblad maar is wel zo.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #451 Gepost op: maart 08, 2007, 09:02:42 pm »
btw: het niet achter goal ziek nu in het nieuwsblad. de bedoeling is om vak T enzo te verlengen tot bijna aan het veld. en mischien naast de tribune kant vijvers, maar niet achter het doel. (wel zitplaatsen, dus zullen er geen staanplaatsen meer zijn na deze ingreep)
der komt wel een tribune achter de goal toch ?
En de hoofdtribunes verlengen ?

geen staanplaatsen, maar dat hoeft niet, je moet gewoon maar recht staan in plaats van neer zitten, kunt kiezen vb in gent enz... zijn dat ook staanplaatsen idereen staat gewoon recht...

staanplaatsen zijn ouderwets

Ik sta altijd recht ,maar kbetaal toch liever voor een gewoon staanplaats dan dat ik voor een duurdere zitplaats moet betalen om dan toch 90' recht te staan.
daar heb je inderdaad een punt.
En als er geen stoeltjes staan is iedereen wel verplicht om recht te staan.
Staantribune = meer sfeer dan zittribune. Dat is gewoon een feit

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #452 Gepost op: maart 08, 2007, 09:03:14 pm »
Er komt een tribune achter het doel, kant Expo. Staat niet in het Nieuwsblad maar is wel zo.
Khoop echt da je gelijk hebt.
Ebt ge ook al ergens een betrouwbare bron ofzo ?? :P

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #453 Gepost op: maart 08, 2007, 09:03:51 pm »
en als je "durft" recht te staan op een zittribune krijg je vaak direct boze reacties.

is toch al gebeurd in vak Q, ikzelf ben wel een voorstander van "zitten" op de "zittribune" , maar bijvoorbeeld bij een goeie kans spring je toch vaak (automatisch) recht.

als er een nieuwe tribune achter doel komt (ik zeg dus ALS die achter doel komt) zullen de meesten daar dan wel misschien geen probleem maken als daar recht gestaan wordt.

en het is zoals sommigen al gezegd hebben , opvallend hoe 1 krantenartikel op enorm veel manieren ge?nterpreteerd wordt.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #454 Gepost op: maart 08, 2007, 09:04:45 pm »
Er komt een tribune achter het doel, kant Expo. Staat niet in het Nieuwsblad maar is wel zo.

voor de bezoekers dan? dan krijgen wij misschien gans de tribune kant vijvers ?

Offline Rivolino

  • Leden
  • Berichten: 108
  • C'MON ESSEVEE
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #455 Gepost op: maart 08, 2007, 09:05:48 pm »
weet je meer?





Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #456 Gepost op: maart 08, 2007, 09:12:43 pm »
Stuk voor bezoekers, grootste deel voor ons.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #457 Gepost op: maart 08, 2007, 09:16:09 pm »
dus de uitbreiding komt er volledig langs de kant vijvers, maar niet kant Meersstraat , maar kant parking, en in die uitbreiding komt dan het bezoekersvak  , en voor de rest voor ons, en het huidige bezoekersvak in de grote tribune kant vijvers wordt dan volledig voor ons  :D ?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #458 Gepost op: maart 09, 2007, 12:53:21 am »
Nog twee seizoenen wachten denk ik...

Ik heb een tijdje geleden gelezen dat het de bedoeling was om de tribune te hebben aan de start van het seizoen 2008-2009.
Dat is met andere woorden na volgend seizoen. Lijkt mij rap maar ja, twas een uitspraak van Naessens zelf...
Hij had toen ook al gezegd dat er zo'n 4000 zitplaatsen zouden bijkomen, dus misschien is dat ook waar
We'll see


naessens zegt al vanaf we in eerste zitten dat hij een subtopper wil worden of meer en ploeg van de regio en een stadion wil nieuw of uitbreiden tot 14 a max 19 000 in HUMO kaft was met dupr? erop denk ik ... ergens begin als we in eerste zaten 6 blz over onze ploeg met naessens en zijn plannen

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #459 Gepost op: maart 09, 2007, 12:55:19 am »
Aan de kant vijver, dat is toch gewoon kant nieuwe tribune. Ik denk dat ze de piste gaan wegdoen, en een nieuwe tribune plaatsen aan de T, en het verlengde tot aan het veld. Dta was mijn indruk toen ik het artikel las.
Ik zou toch liever een tribune achter de goal zien, alhoewel ik ook een andere indruk heb bij dit artikel
-

nieuwe tribune achter doel van 4000 en dan de twee zijtribunes verlengen tot 4 meter van het veld dus ook extra plaatsen, en luxuezer maken en comfortabeler maken, piste weg en msh maar dat staat niet vast maar ben ik zeker van dat ze dat gaan doen, de twee zijtrbunes laten aansluiten met de tribune achter doel
dit alleen al toont dat er een tribune achter doel komt want in het artikel staat dat ze gn kijken voor de twee zijtribunes aan te sluiten tegen de tribune achter doel, met de bedoeling om toe te bouwen.... en eventueel nieuwe bussines seats, lounge, caf?, fanshop en van capacitiet tot 15 000 & iets van 13000 erkende plaatsen van de uefa voor europese matchen

kort samengevat dus...
het rode vind ik niet terug in het artikel hoor ...
Gebuisd voor uw 'samenvatting' dus

komt van het artikel op de essevee site van dit forum h?, en heb al hier en daar hetzelfde gehoord, er staat ook dat stad de uitbreiding en verplaatsing piste voor zich neemt en priv? sector en bestuur(ploeg) de nieuwe trbune bouwt

je zal wel zien dat ik het bij het rechte eind heb...

alleen maar goed nieuws dus, & het moet niet overhaast gebeuren laat ze dat op het gemak en goed doen... seizoen 2008-2009 alles klaar is heel mooi
« Laatst bewerkt op: maart 09, 2007, 12:58:18 am door essevee007 »