Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 437817 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #540 Gepost op: maart 28, 2007, 10:23:41 am »
de tribune achter de goal van pakweg 4000 man met caf? of grote bar en loges enz... is maar voor 2008/2009

enige knelpunt is of ze de tribune gaan verbinden met de twee zijtribunes

wat er vlugger zal komen zijn de uitbreidingen van de twee zijtribunes en vermoderniseren, + piste weg, dat zou normaal al voor volgend seizoen zijn, en het andere voor het seizoen erop.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #541 Gepost op: maart 28, 2007, 01:05:17 pm »
??n ding weten we zeker en dat is dat de piste blijft liggen tot na de tour de France  :D

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #542 Gepost op: maart 29, 2007, 03:26:04 pm »
ja das zeker dat ze blijft tot na de tour de france.
ma ze moeten die nieuwe tribune zeker aan de andere twee tribunes hangen zodat het
niet terug open is!! nu ik w8 af en ik zie wel ma hopelijk maken ze er wat mooi's van en
zal het ook tengoede voor de sfeer uitkomen meer wil ik niet !!

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #543 Gepost op: maart 29, 2007, 04:21:21 pm »
Ja jongens hoeveel keer moet ik het nog zeggen.
De bestaande tribunnes worden Onderaan uitgebouwd tot halverwege de piste.
Er komt een nieuwe tribune achter het doel met alle voorzieningen.

Bestuur moet nog samen zitten met stadsbestuur...
De plannen zijn idd dat de piste verdwijnt, dat de tribunes onderaan worden verlengt en dat het dak ook mee verlengt... Dat zouden de plannen zijn naar volgend seizoen toe.

Jammergenoeg word die tribune achter doel uitgesteld... Zou voor het seizoen er nog eens achter zijn. 2008/2009 dus...

Dat heb ik vandaag gehoord... Uit goede bron... Bronnen geef ik niet prijs.

Dit is in grote lijnen ook wat ik heb opgevangen...

Bron: CB (ondervoorzitter)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #544 Gepost op: maart 31, 2007, 05:45:03 pm »
Yup kheb het net ook gelezen op voetbalkrant .

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #545 Gepost op: april 02, 2007, 08:24:38 pm »
Vandaag gelezen in hln Den Willy zegt dat ze nog nergens zijn met de besprekingen i.v.m. de uitbreiding van het stadion . Het stadsbestuur wacht te lang volgens hem en ze zullen nu zelf een totaalplan laten uitwerken en dan voorleggen aan het stadsbestuur hij hoopt dit tegen Juli klaar te hebben maar aan zijne klap te lezen ziet hij het somber in en is hij bang dat ze het op de lange baan willen schuiven . Onze sponsers worden ongeduldig en ze willen in betere omstandigheden met hun klanten naar het voetbal komen in Waregem . Ja Willy kdenk daje best een stuk grond zoekt en nen nieuwe tempel uit de grond doet rijzen die met de hulp van investeerders en overheidsgeld zal moeten betaald worden . :) :)
Het stadsbestuur is het beste met woorden maar daden  >:( >:( >:(

Offline jompie

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #546 Gepost op: april 02, 2007, 08:29:23 pm »
Waar zouden ze dat moeten bouwen?
In waregem is alles al te kort op elkaar gebouwd en is de grond ontzettend duur
Het enige alternatief is dan dat je naar Zulte moet trekken daar is het goedkoper en is er meer grond
Maar als ze dat zouden doen dan zullen ze veel volk verliezen



Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #547 Gepost op: april 02, 2007, 08:35:02 pm »
K' vrees als de Willy zijn geduld op raakt hij eens op tafel zal kloppen en zij maar gerust ze hebben iets achter de hand hoor . Alleen is het voor SVZW voordeliger als ze op hun huidige locatie blijven . Veel volk verliezen kwee nie waarom ?
Ik wil gerust 5km verder rijden om in een mooie arena na mijn favoriete team te gan kijken waar de gezangen weergalmen in het stadion . :-[ :-[

Offline vain

  • Leden
  • Berichten: 17
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #548 Gepost op: april 02, 2007, 08:37:09 pm »
ja, voor mij (en vele andere supporters) zou da zelfs dichter zijn :P
Ge hebt toch ook Anderlecht-supporters in Ieper?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #549 Gepost op: april 02, 2007, 08:39:26 pm »
Waar zouden ze dat moeten bouwen?
In waregem is alles al te kort op elkaar gebouwd en is de grond ontzettend duur
Het enige alternatief is dan dat je naar Zulte moet trekken daar is het goedkoper en is er meer grond
Maar als ze dat zouden doen dan zullen ze veel volk verliezen

er is plaats!!! als je van anzegem komt. op de expresweg, je rijd de brug over de E17 over, en na de snelweg direct links, ligt een grote lege oppervlakte, met een klein boerhofje. volgens mij is dat geen bouw en ook geen landbous grond... als de stad daar nu es voor zorgde dat we die grond konden laten beschikken... heel dicht bij op en afrit voor bezoekers...toch nog redelijk in het centrum...

Offline jompie

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #550 Gepost op: april 02, 2007, 09:05:37 pm »
Waar zouden ze dat moeten bouwen?
In waregem is alles al te kort op elkaar gebouwd en is de grond ontzettend duur
Het enige alternatief is dan dat je naar Zulte moet trekken daar is het goedkoper en is er meer grond
Maar als ze dat zouden doen dan zullen ze veel volk verliezen

er is plaats!!! als je van anzegem komt. op de expresweg, je rijd de brug over de E17 over, en na de snelweg direct links, ligt een grote lege oppervlakte, met een klein boerhofje. volgens mij is dat geen bouw en ook geen landbous grond... als de stad daar nu es voor zorgde dat we die grond konden laten beschikken... heel dicht bij op en afrit voor bezoekers...toch nog redelijk in het centrum...

Hebben ze al naar geinformeerd en het is geen optie



Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #551 Gepost op: april 03, 2007, 04:59:38 pm »
Normaal zou men op het einde van de maand maart meer weten over de uitbreiding van het stadion weet er nu al iemand iets? Hopelijk werkt stad mee aan dit projekt, als men het eens nuchter bekijkt moet het NU GEBEUREN . :(

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #552 Gepost op: april 03, 2007, 05:55:27 pm »
ze moeten zulder nergens anders een stadion gaan zetten, tis daar al altijd geweest en tzal altijd blijven! Als ze nen arena willen da ze dan heel den boel plat smijten en het terug opbouwen plaats genoeg! Want tmoe geen stadion zijn voor 30000 man e.
essevee till i die!!!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #553 Gepost op: april 03, 2007, 06:00:27 pm »
ze moeten zulder nergens anders een stadion gaan zetten, tis daar al altijd geweest en tzal altijd blijven! Als ze nen arena willen da ze dan heel den boel plat smijten en het terug opbouwen plaats genoeg! Want tmoe geen stadion zijn voor 30000 man e.

alles afsmijten en weer opbouwen... hoe gaan ze dat doen, ze kunnen moeilijk nen hele blok weg doen, waardoor er slecht 4000 man per thuismatch kan komen, tenzij ze een arena maken, en beginnen met tribunes achter de doelen, en als deze af zijn, beginnen aan de zijkant, maarja...

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #554 Gepost op: april 03, 2007, 07:52:10 pm »
ze moeten zulder nergens anders een stadion gaan zetten, tis daar al altijd geweest en tzal altijd blijven! Als ze nen arena willen da ze dan heel den boel plat smijten en het terug opbouwen plaats genoeg! Want tmoe geen stadion zijn voor 30000 man e.

alles afsmijten en weer opbouwen... hoe gaan ze dat doen, ze kunnen moeilijk nen hele blok weg doen, waardoor er slecht 4000 man per thuismatch kan komen, tenzij ze een arena maken, en beginnen met tribunes achter de doelen, en als deze af zijn, beginnen aan de zijkant, maarja...

kmag er nie aan denken dat het stadion er niet meer staat, gewoon al door wat er allemaal gebeurd is in loop der jaren. Denk wel dat er nog mensen zo over denken. En al die mooie herinneringen, opeens weg NEE DANK U!

das gewoon mijn mening e!
essevee till i die!!!

Offline Red Limes

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #555 Gepost op: april 04, 2007, 08:03:51 am »
ze moeten zulder nergens anders een stadion gaan zetten, tis daar al altijd geweest en tzal altijd blijven! Als ze nen arena willen da ze dan heel den boel plat smijten en het terug opbouwen plaats genoeg! Want tmoe geen stadion zijn voor 30000 man e.

alles afsmijten en weer opbouwen... hoe gaan ze dat doen, ze kunnen moeilijk nen hele blok weg doen, waardoor er slecht 4000 man per thuismatch kan komen, tenzij ze een arena maken, en beginnen met tribunes achter de doelen, en als deze af zijn, beginnen aan de zijkant, maarja...

kmag er nie aan denken dat het stadion er niet meer staat, gewoon al door wat er allemaal gebeurd is in loop der jaren. Denk wel dat er nog mensen zo over denken. En al die mooie herinneringen, opeens weg NEE DANK U!

das gewoon mijn mening e!

Ben ik volledig mee akkoord.  De jongeren hebben misschien geen band, geen voeling met het stadion, maar voor mensen die al jaren naar het Regenboogstadion komen, die nog op de oude staantribune hebben gestaan is de plaats van het stadion heel belangrijk.  Er zijn immers zoveel herinneringen die hiermee verloren zouden gaan...

'Do you smell the holy ground'

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #556 Gepost op: april 04, 2007, 10:30:28 am »
Ik ben ook nog een jongere, maar ik stond ook nog achter de goal op die staantribune's vroeger. Tis ook geen 50jaar geleden é.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #557 Gepost op: april 04, 2007, 07:29:47 pm »
Zulte Waregem zoekt investeerders
Zulte Waregem onderhandelde nogmaals met het stadsbestuur over de uitbreiding van het stadion. De clubleiding denkt aan een gezellig stadion met 12.000 plaatsen. De atletiekpiste rond de grasmat zou verdwijnen.

Het bestuur hoopt dat er deze zomer een doorbraak in het dossier komt. De stad zou bereid zijn om een inspanning te leveren. Zulte Waregem is op zoek naar priv?-investeerders om het project mee te dragen.

Het Regenboogstadion telt nu 8.500 plaatsen. In de gloriedagen van Essevee kon het Regenboogstadion meer dan 20.000 mensen herbergen en werden er verschillende malen europese clubs ontvangen. Het stadion staat in in binnen- en buitenland bekend om de uitstekende kwaliteit van de grasmat, die te vergelijken is met die van Europese toppers als Bayern M?nchen.

Het stadion heeft zijn naam te danken aan het wereldkampioenschap wielrennen op de weg in 1957. De renners reden via de grote brug over de Waregemse vijvers het stadion binnen. Rik Van Steenbergen reed er als eerste over de aankomstlijn en kreeg er de regenboogtrui. 

Offline Maddux

  • Leden
  • Berichten: 163
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #558 Gepost op: april 06, 2007, 06:42:23 pm »
bwah, van mij zouden ze heel het stadion mogen afsmijten en opnieuw zetten step by step, tzou natuurlijk irritant zijn dat er maar ??n tribune zou staande blijven als ze aan de andere werken enzo, maar we moeten maar eens meegaan met de modernere stadions, kvind het veel toffer met zo'n spelerstunnel die uit het midden van de tribunes aan de zijkant komen dan dat ze bij ons nu van de andere kant komen, nuja, het zal niet gebeuren dat ze heel het boeltje wegsmijten omdat ze daar toch al een nieuwbouw bijgezet hebben overlaatst, maar mss kunnen ze de tribunes deels afsluiten en toch een paar veranderingen toepassen, tzou ook maar stom zijn moest de atletiekpiste alleen maar weggehaald worden en dat dan de tribune(s) die achter de goals komen dichter bij de grasmat staan...

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #559 Gepost op: april 10, 2007, 09:52:06 am »
Dat van die spelerstunnel vind ik totaal onbelangrijk, het is toch hetgeen dat op het veld gebeurd dat belangrijk is? Die van Manchester en talloze anderen bevindt zich ook in de hoek... en is daardoor de sfeer slechter?