Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 438491 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #560 Gepost op: april 11, 2007, 08:16:29 pm »
wat heeft de sfeer daar met te maken? :-\
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #561 Gepost op: april 12, 2007, 06:28:08 pm »
na de investering van 600 000 euro in het stadion van Beverleie , vele tienduizenden euro's in de jachthaven en een tennisplein in Sint-Eloois-Vijve , is er nu ook beslist dat Desselgem een nieuwe of vernieuwde sporthal moet krijgen.

R.Soens en C.Coussement komen toevallig uit de deelgemeenten zeker ?

benieuwd hoeveel er eventueel nog overschiet voor svzw...

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #562 Gepost op: april 12, 2007, 07:12:56 pm »
na de investering van 600 000 euro in het stadion van Beverleie , vele tienduizenden euro's in de jachthaven en een tennisplein in Sint-Eloois-Vijve , is er nu ook beslist dat Desselgem een nieuwe of vernieuwde sporthal moet krijgen.

R.Soens en C.Coussement komen toevallig uit de deelgemeenten zeker ?

benieuwd hoeveel er eventueel nog overschiet voor svzw...

Tis toch logisch dat als die deelgemeenten gemeentebelastingen betalen, dat ze er ook iets voor terugkrijgen? Een deelgemeentenaar horen klagen over de vernieuwingen in het Pand? Wees maar gerust dat er een begroting opgesteld. We moeten ook beseffen dat niet al het geld van tstad naar ons clubje zal gaan he. (al zouden we dat graag willen...)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #563 Gepost op: april 12, 2007, 09:23:54 pm »
na de investering van 600 000 euro in het stadion van Beverleie , vele tienduizenden euro's in de jachthaven en een tennisplein in Sint-Eloois-Vijve , is er nu ook beslist dat Desselgem een nieuwe of vernieuwde sporthal moet krijgen.

R.Soens en C.Coussement komen toevallig uit de deelgemeenten zeker ?

benieuwd hoeveel er eventueel nog overschiet voor svzw...

Geen enkele Vijvenaar in de gemeenteraad hoor en de burgemeester is een Waregemnaar zeker... :)

salout?

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #564 Gepost op: april 12, 2007, 09:47:01 pm »
na de investering van 600 000 euro in het stadion van Beverleie , vele tienduizenden euro's in de jachthaven en een tennisplein in Sint-Eloois-Vijve , is er nu ook beslist dat Desselgem een nieuwe of vernieuwde sporthal moet krijgen.

R.Soens en C.Coussement komen toevallig uit de deelgemeenten zeker ?

benieuwd hoeveel er eventueel nog overschiet voor svzw...

Geen enkele Vijvenaar in de gemeenteraad hoor en de burgemeester is een Waregemnaar zeker... :)
Geen enkele Vijvenaar ?? Dat is zever ?? sv_forever! en by the way: dat tennisplein in sint-eloois-vijve is echt wel nie zooo vernieuwd wi.. alst tenminste 't juiste is waardakt op heb.. Da noem'k geen zotte investering

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #565 Gepost op: april 13, 2007, 08:45:05 am »
na de investering van 600 000 euro in het stadion van Beverleie , vele tienduizenden euro's in de jachthaven en een tennisplein in Sint-Eloois-Vijve , is er nu ook beslist dat Desselgem een nieuwe of vernieuwde sporthal moet krijgen.

R.Soens en C.Coussement komen toevallig uit de deelgemeenten zeker ?

benieuwd hoeveel er eventueel nog overschiet voor svzw...

Geen enkele Vijvenaar in de gemeenteraad hoor en de burgemeester is een Waregemnaar zeker... :)
Geen enkele Vijvenaar ?? Dat is zever ?? sv_forever! en by the way: dat tennisplein in sint-eloois-vijve is echt wel nie zooo vernieuwd wi.. alst tenminste 't juiste is waardakt op heb.. Da noem'k geen zotte investering

Ge hebt gelijk. Dat is zever
Ik bedoelde dat er geen enkele schepen van Vijve is...
foutje...sry

Maar tis niet zo dat alleen in de deelgemeenten geld gegeven wordt h?. Er wordt in Waregem zelf ook veel gestoken h?. Zie de expohal en de werken aan de expressweg voor de tour enzo...
Ik begrijp dat het niet zo simpel is om zo maar massa's geld in de club te pompen, wat niet wil zeggen dat ik het niet jammer vindt dat er niet doorgedaan wordt met de vergunningen en dergelijke h?.
En wat het stadion in Beveren Leie betreft. Dat was wel een somme stoot. Dat stadion heeft nu een capaciteit 25 keer hun gemiddelde toeschouwersaantal. Moesten wij dat hebben  :o :)

en de tennisvelden in Vijve. Dat kan gerust zijn hoor. weet ik niets van...
« Laatst bewerkt op: april 13, 2007, 08:50:32 am door sv_forever »

Bart

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #566 Gepost op: april 13, 2007, 09:12:49 am »
na de investering van 600 000 euro in het stadion van Beverleie , vele tienduizenden euro's in de jachthaven en een tennisplein in Sint-Eloois-Vijve , is er nu ook beslist dat Desselgem een nieuwe of vernieuwde sporthal moet krijgen.

R.Soens en C.Coussement komen toevallig uit de deelgemeenten zeker ?

benieuwd hoeveel er eventueel nog overschiet voor svzw...

Geen enkele Vijvenaar in de gemeenteraad hoor en de burgemeester is een Waregemnaar zeker... :)
Geen enkele Vijvenaar ?? Dat is zever ?? sv_forever! en by the way: dat tennisplein in sint-eloois-vijve is echt wel nie zooo vernieuwd wi.. alst tenminste 't juiste is waardakt op heb.. Da noem'k geen zotte investering

Ge hebt gelijk. Dat is zever
Ik bedoelde dat er geen enkele schepen van Vijve is...
foutje...sry

Maar tis niet zo dat alleen in de deelgemeenten geld gegeven wordt h?. Er wordt in Waregem zelf ook veel gestoken h?. Zie de expohal en de werken aan de expressweg voor de tour enzo...
Ik begrijp dat het niet zo simpel is om zo maar massa's geld in de club te pompen, wat niet wil zeggen dat ik het niet jammer vindt dat er niet doorgedaan wordt met de vergunningen en dergelijke h?.
En wat het stadion in Beveren Leie betreft. Dat was wel een somme stoot. Dat stadion heeft nu een capaciteit 25 keer hun gemiddelde toeschouwersaantal. Moesten wij dat hebben  :o :)

en de tennisvelden in Vijve. Dat kan gerust zijn hoor. weet ik niets van...

Expohal is een project dat volledig gefinancierd werd door priv?-sponsors en dus niet door de stad.

Offline Maddux

  • Leden
  • Berichten: 163
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #567 Gepost op: april 13, 2007, 08:49:47 pm »
Jong Vijve heeft ook een tribune gekregen van als ik me niet vergis om en bij de 4 miljoen euro, weliswaar wordt veelal gezegd dat ze gewoon een verkeerde aannemer gekozen hebben die 3 miljoen in hun zakken kunnen steken hebben... Dusja, ik denk dat het geld goed ge?nvesteerd wordt, we zien tenminste vernieuwing aan't stadje, en geloof me maar, de stad wil zulte-waregem graag financieren, want ze waren echt niet tevreden dat we moesten uitwijken naar Gent voor de UEFA Cup...

Offline matie

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #568 Gepost op: april 13, 2007, 09:06:05 pm »
dat die tribune in vijve 4 miljoen kost ge gelooft da toch zelf niet zeker
ge moet ma ke gaan kijken

salout?

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #569 Gepost op: april 13, 2007, 09:48:30 pm »
Jong Vijve heeft ook een tribune gekregen van als ik me niet vergis om en bij de 4 miljoen euro, weliswaar wordt veelal gezegd dat ze gewoon een verkeerde aannemer gekozen hebben die 3 miljoen in hun zakken kunnen steken hebben... Dusja, ik denk dat het geld goed ge?nvesteerd wordt, we zien tenminste vernieuwing aan't stadje, en geloof me maar, de stad wil zulte-waregem graag financieren, want ze waren echt niet tevreden dat we moesten uitwijken naar Gent voor de UEFA Cup...
Wtf :S? ken persoonlijk die gast die't gezet heeft. Die tribune kost rond de 1 miljoen BELGISCHE FRANK.. tkunnen mss 50 mensen op.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #570 Gepost op: april 14, 2007, 01:22:45 pm »
Man man zo zagen over die dingen dat ze doen in onze deelgemeenten. Ze wonen zij ook in waregem, ze betalen zij ook belastingen.

En wij met onze naam bekentheid kunnen het volgens mij zelf zonder het stadsbestuur! Enkel priv? sponsers, voor mijn part laten ze tvh sponseren en maken ze er de tvh arena van. Zolang dat maar blijft waar dat nu staat.

Zoals de expohal das ook door de priv? gebouwd! Als je soms achter stad moet wachten heb je het meestal al zelf gedaan.
essevee till i die!!!

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #571 Gepost op: april 14, 2007, 06:41:49 pm »
ja das wel waar, normaal gezien moeten er nu toch veel priv?sponsers geinteresseerd zijn. maar t probleem is denk ik dat het stadion in handen is van t stad en zij beslissen wat er mee gebeurt.
of heb ik het hier verkeerd ?

Offline jompie

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #572 Gepost op: april 15, 2007, 11:12:24 am »
ja das wel waar, normaal gezien moeten er nu toch veel priv?sponsers geinteresseerd zijn. maar t probleem is denk ik dat het stadion in handen is van t stad en zij beslissen wat er mee gebeurt.
of heb ik het hier verkeerd ?
Denk dat je het juist hebt



Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #573 Gepost op: april 15, 2007, 10:21:07 pm »
na de investering van 600 000 euro in het stadion van Beverleie , vele tienduizenden euro's in de jachthaven en een tennisplein in Sint-Eloois-Vijve , is er nu ook beslist dat Desselgem een nieuwe of vernieuwde sporthal moet krijgen.

R.Soens en C.Coussement komen toevallig uit de deelgemeenten zeker ?

benieuwd hoeveel er eventueel nog overschiet voor svzw...

Geen enkele Vijvenaar in de gemeenteraad hoor en de burgemeester is een Waregemnaar zeker... :)
Geen enkele Vijvenaar ?? Dat is zever ?? sv_forever! en by the way: dat tennisplein in sint-eloois-vijve is echt wel nie zooo vernieuwd wi.. alst tenminste 't juiste is waardakt op heb.. Da noem'k geen zotte investering

Ge hebt gelijk. Dat is zever
Ik bedoelde dat er geen enkele schepen van Vijve is...
foutje...sry

Maar tis niet zo dat alleen in de deelgemeenten geld gegeven wordt h?. Er wordt in Waregem zelf ook veel gestoken h?. Zie de expohal en de werken aan de expressweg voor de tour enzo...
Ik begrijp dat het niet zo simpel is om zo maar massa's geld in de club te pompen, wat niet wil zeggen dat ik het niet jammer vindt dat er niet doorgedaan wordt met de vergunningen en dergelijke h?.
En wat het stadion in Beveren Leie betreft. Dat was wel een somme stoot. Dat stadion heeft nu een capaciteit 25 keer hun gemiddelde toeschouwersaantal. Moesten wij dat hebben  :o :)

en de tennisvelden in Vijve. Dat kan gerust zijn hoor. weet ik niets van...

Expohal is een project dat volledig gefinancierd werd door priv?-sponsors en dus niet door de stad.


expohal werd gefinancieerd door priv?-investeerders , en de express-weg is een "gewestweg" waardoor het het vlaamse gewest is dat daar investeert , en dus niet stad waregem. maar dit terzijde.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #574 Gepost op: april 16, 2007, 11:36:43 am »
Idd
de steun van STAD is armtierig.
Vandaag in de krant HNB: "dit veld is eerste onwaardig".
Brys EN Dury beklagen zich erover dat het niet afgereden word.
Personeelstekort wordt hiervoor ingeroepen.
Dikke zever als je ziet dat ze op bepaalde plaatsen met 3 "Bezig" zijn
of dat er op ons megagroot containerpark 3 aan het werk zijn.
En jullie zouden dan willen dat zij financieren???
Voor de senioren zijn alle voorstellen welkom,
jeugd en ontspanning moeten wat geduld hebben.
De boot afhouden en SVZW aan het lijntje houden.
Zoals alle politicie zeker.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #575 Gepost op: april 16, 2007, 04:50:12 pm »
"Francky Dury heeft niet bepaald vrienden gemaakt op het stadhuis van Waregem afgelopen weekend. De oefenmeester van Zulte Waregem uitte kritiek op het grasveld en dat schoot bij de burgemeester in het verkeerde keelgat.

"Dury gebruikt dit als excuus om de wanprestatie van zijn ploeg te verantwoorden. Wij hebben een van de beste pleinen in de eerste klasse. Zelfs beter dan Anderlecht, want daar is het een zandbak. Dury zou beter zorgen dat zijn spelers doelpunten maken en goed spelen in plaats van te kankeren op iedereen", vind burgemeester Kurt Vanryckeghem.

Dury zelf zoekt de oorzaak van de nederlaag tegen Germinal Beerschot niet bij het veld, maar vertelde in HLN wel het volgende: "Zulte Waregem heeft de laatste jaren een grote stap voorwaarts gezet. Ik verwacht dat anderen dat dan ook doen."

Ook Germinal Beerschot-trainer Marc Brys had trouwens kritiek op de grasmat van Zulte Waregem. "(voetbalkrant.com)

Overtijd hoorde ik -tijdens een interview- een terreinverzorger van een andere eerste klasser zeggen dat ze niet beschikten over 3 man zoals bij "Waregem".

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #576 Gepost op: april 16, 2007, 05:16:57 pm »
Ik denk niet echt dat er kritiek te geven is op de grasmat, ligt er bijna telkens mooi bij, zoals Van Ryckegem zegt: een vd betere van eerste klasse

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #577 Gepost op: april 16, 2007, 05:18:26 pm »
En ik heb vorige week nog ergens gelezen dat ons plein ??n van de beste, zoniet het beste plein is om op te spelen en dat het zelf te vergelijken valt met dat van enkele europese toppers. Is dat indertijd niet onder handen genomen door terracottem, een ex-shirtsponsor van essevee?

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #578 Gepost op: april 16, 2007, 05:20:25 pm »
En ik heb vorige week nog ergens gelezen dat ons plein ??n van de beste, zoniet het beste plein is om op te spelen en dat het zelf te vergelijken valt met dat van enkele europese toppers. Is dat indertijd niet onder handen genomen door terracottem, een ex-shirtsponsor van essevee?

ja, ook gelezen, ze vergeleken onze grasmat met die van Bayern M?nchen :o

dit is wat Brijs zei aan voetbalkrant:
"Deze grasmat is eersteklassevoetbal onwaardig. Ze lag er onverzorgd bij, het gras was niet gemaaid, de mat niet gerold. Vooral voor onze technisch onderlegde voetballers is het archi-moeilijk om op zo'n terrein een goede combinatie in elkaar te boksen", vond Brys, die verder zijn spelers feliciteerde voor hun collectief sterke, volwassen prestatie. "De concentratie bleef intact. Ook na de 0-2 bleven we op onze hoede voor de Waregemse counters. Echt, dit is een mooie overwinning."

ik was er zaterdag helaas niet bij en kan er dus niet over oordelen, maar het zou me verbazen moet ons veld plots zo slecht gelegen hebben
« Laatst bewerkt op: april 16, 2007, 05:22:56 pm door bloempot »

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #579 Gepost op: april 16, 2007, 05:32:31 pm »
Het lag er idd rotslecht bij hoor, een bal die gewoon over de grond werd gegeven, hobbelde en stuiterde over het gras.

wat ik mij ook afvroeg: krijgen wij eigenlijk iets als de rassing in ons stadion speelt, of mogen ze dat gewoon gratis ??