Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 438721 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #640 Gepost op: april 26, 2007, 06:21:37 pm »
allemaal mooi  ;D
maar  hopelijk word het eindresultaat ook mooi!!
ze zouden beter ook een 3D tekening maken zoals ze bij het stadion van genk gedaan
hebben dat we eens weten waar we ons mogen aan verwachten!!
en als ze dat gedaan hebben mss net zoals in liverpool een bepaalde tijd geven om hun
mening dan te zeggen of er iets beter zou kunnen nouja we zien wel ;)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #641 Gepost op: april 26, 2007, 09:22:28 pm »
EINDELIJK zou ik zo zeggen, hoeveel pagina's op dit forum en her vroegere forum en het vorige vorige forum werden daar al niet over geschreven. En nu eindelijk komt er schot in de zaak... Daar hebben we lang moete opwachten  ;)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #642 Gepost op: april 26, 2007, 10:30:25 pm »
eindelijk die veranderingen.
ronduit belachelijk dat men in roulers zoveel zal investeren. nog niets gepresteerd. ver van veel supporters getrokken.... ver van lovend voetbal (remember studio1 waarin Filip Joos weer "lovend" was over dat voetbal)...
typisch straks weer 2 middelmatige stadions. waarvan ??n zeker zonder veel volk.
ik vraag mij serieus af hoe die van roulers zouden reageren moest een megalomaan het in zijn kop krijgen om een volleytempel te beginnen in waregem....
Zegt genoeg wat voor topindustri?len er zogezegd ier in de streek rondlopen. En dan maar klagen dat ge nooit een cent terugverdient uit 't voetbal. Wat wil je als je zonder verstand investeert in zo'n roekeloze projecten (cfr Moeskroen) ed.
In limburg waren ze toch een stuk slimmer: ?en deftige superclub. 1 grijze muis met een +- deftig stadium. en ??n grijze muis met een 3de rangsstadium maar die er het maximum uithalen.
slechts 1 devies: zet die ziekelijke jaloezie opzij, zegt die oogkleppen af en trek aan 1 zeel....

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #643 Gepost op: april 26, 2007, 11:36:07 pm »
eindelijk die veranderingen.
ronduit belachelijk dat men in roulers zoveel zal investeren. nog niets gepresteerd. ver van veel supporters getrokken.... ver van lovend voetbal (remember studio1 waarin Filip Joos weer "lovend" was over dat voetbal)...
typisch straks weer 2 middelmatige stadions. waarvan ??n zeker zonder veel volk.
ik vraag mij serieus af hoe die van roulers zouden reageren moest een megalomaan het in zijn kop krijgen om een volleytempel te beginnen in waregem....
Zegt genoeg wat voor topindustri?len er zogezegd ier in de streek rondlopen. En dan maar klagen dat ge nooit een cent terugverdient uit 't voetbal. Wat wil je als je zonder verstand investeert in zo'n roekeloze projecten (cfr Moeskroen) ed.
In limburg waren ze toch een stuk slimmer: ?en deftige superclub. 1 grijze muis met een +- deftig stadium. en ??n grijze muis met een 3de rangsstadium maar die er het maximum uithalen.
slechts 1 devies: zet die ziekelijke jaloezie opzij, zegt die oogkleppen af en trek aan 1 zeel....

Ik denk je dat je de laatste moet zijn om op dit ogenblik het voetbal van anderen af te breken. Doet me denken aan een spreekwoord van een ketel en een pot.
Ik begrijp trouwens echt niet waarom je er nota bene iets kan op tegenhebben dat mensen uit het bedrijfsleven willen investeren in Schiervelde. KSVR is op weg om een stabiele eersteklasser te worden en heeft al enkele mooie stunts verwezenlijkt dit jaar. Sinds begin dit jaar is KSVR al gered en dat met beperkte middelen, gemiddeld 10 Belgen aan de aftrap, goede doorstroming eigen jeugd, etc.
En de toeschouwersdiscussie. Daar gaan we niet terug over beginnen zeker? Dit jaar hebben we 4000 abo's en een gemiddelde van 5700 toeschouwers, wat verre van slecht is voor het tweede jaar in eerste klasse. Ook de match tegen A'lecht is alweer uitverkocht (9000 supporters).
Je idee over een soort fusie is zeker niet iets om meteen af te schieten maar het lijkt me allemaal wat onrealistisch als je het mij vraagt. Ik ben alvast geen vragende partij eerlijk gezegd. Ik heb ook helemaal niet de behoefte om matchen te gaan meepikken van die zogenaamde "superclub". Maar ieder zijn mening uiteraard.

Wit-zwarte groeten.
« Laatst bewerkt op: april 26, 2007, 11:38:05 pm door Roslar »

Offline phill

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #644 Gepost op: april 27, 2007, 08:52:07 am »
Wa zever is da nu!!
Roeselare mag zeker en vast investeren in hun stadion, die kantine heeft veel mee van een provencialer. Ze hebben het nog veel meer nodig dan bij ons in het regenboogstadion (we hebben nog een dak boven ons hoofd op de staanplaatsen). Daarmee wil ik niet zeggen dat wij niet aan verbetering toe zijn. publiek dichter bij het veld en tribune achter de goal zou al veel gezelligheid meebrengen. Om te groeien moet je investeren, blijven stilstaan is achteruit gaan!!

En die fusie parle is grote zever! zulte waregem is al genoeg fusie (zie debat kleuren) laat staan fusioneren met alle w-vlaamse ploegen, ik zal alvast niet staan springen!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #645 Gepost op: april 27, 2007, 10:15:14 am »
eindelijk die veranderingen.
ronduit belachelijk dat men in roulers zoveel zal investeren. nog niets gepresteerd. ver van veel supporters getrokken.... ver van lovend voetbal (remember studio1 waarin Filip Joos weer "lovend" was over dat voetbal)...
typisch straks weer 2 middelmatige stadions. waarvan ??n zeker zonder veel volk.
ik vraag mij serieus af hoe die van roulers zouden reageren moest een megalomaan het in zijn kop krijgen om een volleytempel te beginnen in waregem....
Zegt genoeg wat voor topindustri?len er zogezegd ier in de streek rondlopen. En dan maar klagen dat ge nooit een cent terugverdient uit 't voetbal. Wat wil je als je zonder verstand investeert in zo'n roekeloze projecten (cfr Moeskroen) ed.
In limburg waren ze toch een stuk slimmer: ?en deftige superclub. 1 grijze muis met een +- deftig stadium. en ??n grijze muis met een 3de rangsstadium maar die er het maximum uithalen.
slechts 1 devies: zet die ziekelijke jaloezie opzij, zegt die oogkleppen af en trek aan 1 zeel....

Ik denk je dat je de laatste moet zijn om op dit ogenblik het voetbal van anderen af te breken. Doet me denken aan een spreekwoord van een ketel en een pot.
Ik begrijp trouwens echt niet waarom je er nota bene iets kan op tegenhebben dat mensen uit het bedrijfsleven willen investeren in Schiervelde. KSVR is op weg om een stabiele eersteklasser te worden en heeft al enkele mooie stunts verwezenlijkt dit jaar. Sinds begin dit jaar is KSVR al gered en dat met beperkte middelen, gemiddeld 10 Belgen aan de aftrap, goede doorstroming eigen jeugd, etc.
En de toeschouwersdiscussie. Daar gaan we niet terug over beginnen zeker? Dit jaar hebben we 4000 abo's en een gemiddelde van 5700 toeschouwers, wat verre van slecht is voor het tweede jaar in eerste klasse. Ook de match tegen A'lecht is alweer uitverkocht (9000 supporters).
Je idee over een soort fusie is zeker niet iets om meteen af te schieten maar het lijkt me allemaal wat onrealistisch als je het mij vraagt. Ik ben alvast geen vragende partij eerlijk gezegd. Ik heb ook helemaal niet de behoefte om matchen te gaan meepikken van die zogenaamde "superclub". Maar ieder zijn mening uiteraard.

Wit-zwarte groeten.

inderdaad, maar is niet uitbreiden van supporters wel een 4 verdiepingen hoge toren, als ik eerlijk moet zijn zal dat op niet te veel, trekken veel noemen het daar een duiventil en ze gaan daar nu zo een toren zetten van 4 verdiepingen aan een tribune, zal echt geen zicht zijn, en die tribunes zijn 3de klasse nieveau en daar een moderne toren aanbouwen, raar zicht... qua supporters zitten zij aan hun top met 6000 man max, meer kan en zullen er nooit zijn en op hun verplaatsingen ook altijd maar max 100 man mee enz...

ja zoals filip joos (zondag ng 3x in 1 programma) ook al meermaals heeft gezegd roeselare de grijze muis van eerste samen met ploegjes als moeskroen enz... ook westerlo als je ziet dat er daar msh 3000 man zat laatstleden, voor een ploeg die toch niet helemaal slecht draait, ok maar soit bestuur in roeselare heeft gelijk dat ze wat investeren want dat is heel dringend nodig lijkt op sommig eplaatsen een provencialer, vb ook de staantribunes die eigenlijk overdekt zullen worden...
maar heb wel respect vr roeselare anders, alleen al omdat ze met veel belgen spelen ook...

maar ja soit hier geen discussie over nu nog, gaat hier over uitbreiding van het stadion niet over roeselare,we moeten ons ook niet vergelijken met roeselare
« Laatst bewerkt op: april 27, 2007, 10:17:50 am door essevee007 »

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #646 Gepost op: april 27, 2007, 10:35:25 am »

inderdaad, maar is niet uitbreiden van supporters wel een 4 verdiepingen hoge toren, als ik eerlijk moet zijn zal dat op niet te veel, trekken veel noemen het daar een duiventil en ze gaan daar nu zo een toren zetten van 4 verdiepingen aan een tribune, zal echt geen zicht zijn, en die tribunes zijn 3de klasse nieveau en daar een moderne toren aanbouwen, raar zicht... qua supporters zitten zij aan hun top met 6000 man max, meer kan en zullen er nooit zijn en op hun verplaatsingen ook altijd maar max 100 man mee enz...

ja zoals filip joos (zondag ng 3x in 1 programma) ook al meermaals heeft gezegd roeselare de grijze muis van eerste samen met ploegjes als moeskroen enz... ook westerlo als je ziet dat er daar msh 3000 man zat laatstleden, voor een ploeg die toch niet helemaal slecht draait, ok maar soit bestuur in roeselare heeft gelijk dat ze wat investeren want dat is heel dringend nodig lijkt op sommig eplaatsen een provencialer, vb ook de staantribunes die eigenlijk overdekt zullen worden...
maar heb wel respect vr roeselare anders, alleen al omdat ze met veel belgen spelen ook...

maar ja soit hier geen discussie over nu nog, gaat hier over uitbreiding van het stadion niet over roeselare,we moeten ons ook niet vergelijken met roeselare


Ik heb dit nu 3 keer proberen lezen.  Met de beste wil van de wereld versta ik hier nog steeds niks van.  Kan je de volgende keer juiste leestekens en een juiste zinsbouw gebruiken?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #647 Gepost op: april 27, 2007, 11:38:08 am »

inderdaad, maar is niet uitbreiden van supporters wel een 4 verdiepingen hoge toren, als ik eerlijk moet zijn zal dat op niet te veel, trekken veel noemen het daar een duiventil en ze gaan daar nu zo een toren zetten van 4 verdiepingen aan een tribune, zal echt geen zicht zijn, en die tribunes zijn 3de klasse nieveau en daar een moderne toren aanbouwen, raar zicht... qua supporters zitten zij aan hun top met 6000 man max, meer kan en zullen er nooit zijn en op hun verplaatsingen ook altijd maar max 100 man mee enz...

ja zoals filip joos (zondag ng 3x in 1 programma) ook al meermaals heeft gezegd roeselare de grijze muis van eerste samen met ploegjes als moeskroen enz... ook westerlo als je ziet dat er daar msh 3000 man zat laatstleden, voor een ploeg die toch niet helemaal slecht draait, ok maar soit bestuur in roeselare heeft gelijk dat ze wat investeren want dat is heel dringend nodig lijkt op sommig eplaatsen een provencialer, vb ook de staantribunes die eigenlijk overdekt zullen worden...
maar heb wel respect vr roeselare anders, alleen al omdat ze met veel belgen spelen ook...

maar ja soit hier geen discussie over nu nog, gaat hier over uitbreiding van het stadion niet over roeselare,we moeten ons ook niet vergelijken met roeselare


Ik heb dit nu 3 keer proberen lezen.  Met de beste wil van de wereld versta ik hier nog steeds niks van.  Kan je de volgende keer juiste leestekens en een juiste zinsbouw gebruiken?

we zitten op een forum ?, niet de bedoeling dat het hier gaat over zakelijke doelstellingen in het bedrijfsleven h?...

niet iedereen heeft tijd om hier iets te typen en na te lezen en te doen, forum is voor soms haastigs iets op te zetten...

Rafa

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #648 Gepost op: april 27, 2007, 05:06:26 pm »
All?, we zijn weer weg. Als ge nie veel tijd hebt, moogt ge fouten maken dus ? Nee, schrijf deftig zodat alle gebruikers op dit forum u begrijpen !

Over het stadion; Kheb zeker geen problemen met de uitbreiding van Schiervelde, jammer dat die sponsors niet voor ons gekozen hebben, maar das dan ook het enige. Hopelijk komen de officiele berichten over de vernieuwing aan ons stadion ook gauw ergens te zien ?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #649 Gepost op: april 27, 2007, 05:44:47 pm »
All?, we zijn weer weg. Als ge nie veel tijd hebt, moogt ge fouten maken dus ? Nee, schrijf deftig zodat alle gebruikers op dit forum u begrijpen !

Over het stadion; Kheb zeker geen problemen met de uitbreiding van Schiervelde, jammer dat die sponsors niet voor ons gekozen hebben, maar das dan ook het enige. Hopelijk komen de officiele berichten over de vernieuwing aan ons stadion ook gauw ergens te zien ?

normaal komt vandaag meer info op de officiele site (www.svzw.be)...   afwachten dus...

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #650 Gepost op: april 27, 2007, 06:27:13 pm »
tsta der wel nog altijd nie op

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #651 Gepost op: april 27, 2007, 06:31:02 pm »
tsta der wel nog altijd nie op

ze hebben nog 5h31min02dec   ;)

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #652 Gepost op: april 27, 2007, 07:59:34 pm »
tsta der wel nog altijd nie op

ze hebben nog 5h31min02dec   ;)

Nu wel ;)

Na maanden van onduidelijkheid komt er nu blijkbaar toch enige vordering / kentering in het dossier van de stadionuitbreiding en -vernieuwing.

Van manager Vincent Mannaert kregen wij het volgende commentaar door :
"Op de gemeenteraad van maandag zetten de Waregemse burgemeester en het schepencollege het licht op groen voor uitbreiding en vernieuwing van het Regenboogstadion ?n het oefencomplex, annex jeugdterreinen".

"Dit is meteen het concrete signaal om actief werk te maken van een gedetailleerd plan op basis waarvan er via een publiek-private samenwerking financi?le middelen kunnen worden vrijgemaakt voor de realisatie van de uitbreiding/vernieuwing".

"Ondertussen meldden zich reeds verschillende bedrijven met het oog op een commerci?le participatie", aldus de algemeen manager.

Het webteam probeert in de komende tijd alvast nog meer concrete informatie vast te krijgen. Van zodra er meer concrete invulling bekend is, zal dit zo snel mogelijk gepubliceerd worden.


 
bron: svzw.be

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #653 Gepost op: april 27, 2007, 08:01:16 pm »
Goed nieuws dadde!!!

Offline jompie

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #654 Gepost op: april 28, 2007, 09:32:40 am »
Tword alleszins nog lang wachten en tegen dan kan er weeral iets gebeurd zijn waardoor het stad weer alles op de lange baan kan schuiven



Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #655 Gepost op: april 28, 2007, 09:36:28 am »
In HNB zegt Naessens dat de plannen tegen de grote vakantie moeten gemaakt zijn, in t seizoen 07-08 gaan ze dan vooral op zoek gaan naar sponsors en ander commerci?le dingen, en het jaar erop wordt er gebouwd.
hopelijk komt het uit wat hij zegt  :D

Offline agriculteur superb

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #656 Gepost op: april 28, 2007, 03:18:55 pm »
Ik stel mij in al die plannen maar 1 grote vraag:
wat met alle supporters van de vakken O tot en met S voor de wedstrijd, in de rust en na de wedstrijd? Blijkbaar wordt "onze" kantine verbouwd tot business seats of loges.
Waar moeten wij dan naartoe? Ik hoop toch echt niet "onder de tribune" waar nu de spekkekramen staan.
Als dank voor jaren steun zou dit wel kunnen tellen...
Hopelijk snel duidelijkheid hieromtrent

Offline KakZonderBonen

  • Leden
  • Berichten: 21
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #657 Gepost op: april 28, 2007, 03:57:25 pm »
de meeste van o en s zullen dan wel naar de nieuwe tribune achter de goal verhuizen, en ik vermoed dat er daar dan een nieuwe kantine zal komen. Ze gaan ons zeker niet op straat zetten :)!

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #658 Gepost op: april 28, 2007, 04:00:55 pm »
UPDATE : vandaag kregen wij bevestigd dat de al in de pers verspreide details in grote lijnen kloppen met het vooropgestelde plan vanuit SVZW en de Waregemse gemeenteraad.

De uitbreiding / vernieuwing van het Regenboogstadion ziet er voorlopig als volgt uit:
+ de atletiekpiste verdwijnt uit het stadion en krijgt een nieuwe plaats tussen de Verbindinsweg
   en de Zuiderlaan
+ De staanplaatsen van vak T verdwijnen en worden zitjes, die dichter op het veld zullen staan
+ Achter het doel (kant parking) komt een nieuwe multifunctionele tribune met een kleine 4000
   plaatsen. Opties voor onderliggende ruimtes zijn o.a. een nieuwe fanshop, restaurant,...
   Loketten en/of themacaf? zijn ook al geopperd.
+ De cafetaria in tribune 2 wordt vervangen door een 500-tal business seats
+ De huidige business seats zullen wijzigen in loges met priv?-terras

Voorlopig is het streefdoel van dit project ergens in 2008.

www.svzw.be

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #659 Gepost op: april 28, 2007, 04:19:04 pm »
Ik stel mij in al die plannen maar 1 grote vraag:
wat met alle supporters van de vakken O tot en met S voor de wedstrijd, in de rust en na de wedstrijd? Blijkbaar wordt "onze" kantine verbouwd tot business seats of loges.
Waar moeten wij dan naartoe? Ik hoop toch echt niet "onder de tribune" waar nu de spekkekramen staan.
Als dank voor jaren steun zou dit wel kunnen tellen...
Hopelijk snel duidelijkheid hieromtrent

Idd je kan net hetzelfde tegenkomen als wij in de oude tribune, we konden altijd terecht in het restaurant tijdens de rust om een koffie of een pint te drinken ,nu het diemaal groter geworden is zijn we buiten gezet. Bijgevolg zijn we het ganse seizoen op ons plaats blijven zitten en hebben we met een groep besloten geen abon.. meer te kopen voor volgend seizoen, we hebben geen zin( om als varkens op elkaar geplakt) te moeten aanschuiven om een pintje te bekomen in de kantine, ze hadden ons wel belooft dat dit in orde ging komen maar er is niets van in huis gekomen.

Ik heb al twee jaren Belgacom TV ik kan dan beter thuis de match volgen gezellig in de zetel met een goed pintje .

« Laatst bewerkt op: april 28, 2007, 04:37:21 pm door giba »