Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 438038 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #680 Gepost op: april 30, 2007, 08:02:33 pm »
Maar ze staat er alijk, bij ons staat er niets en iets is nog altijd beter dan niets.

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #681 Gepost op: april 30, 2007, 08:03:24 pm »
hebt eens geduld... Ze zijn er mee beter. 't is best dat ze eerst naar goede investeerders zoeken dan direct beginnen bouwen toch?...



Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #682 Gepost op: april 30, 2007, 08:06:11 pm »
Zeker! Ze moeten zorgen dat ze niet in financi?le problemen geraken. En ik wacht liever nog 2 seizoenen op een deftige tribune dan dat er in oktober-november fzo een wankel ding achter de goal verschijnt.

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #683 Gepost op: april 30, 2007, 08:07:04 pm »
Ik heb het hier niet over den essevee, wel over 't stad zoals ik hierboven heb vermeld.

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #684 Gepost op: april 30, 2007, 08:07:36 pm »
Ja idd beter dat het een jaartje langer duurt en dat het iets goeds is, dan dat het zuknen brol is gelijk in Roeselaere.

We mogen al blij zijn dat er effectief een uitbreiding komt, dat het pas voor 08-09 is kan mij nu ook nie zoveel schelen. Zorg er gewoon voor dat je tegen dan niet onder een vrachtwagen loopt ofzo en je nog kan genieten van de Sanitair Debaere-badkuip/ Moeder Jaenne-ketel  ;D

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #685 Gepost op: mei 01, 2007, 03:09:41 pm »
Ge moogt zeggen wat ge wilt maar bij Roeselare zit er toch meer fut in de zaak. Die hoor je niet klappen van "binnen twee jaar vernieuwen..." en al die blabla. Nee, die zeggen "in augustus een nieuwe tribune, boef". Geen woorden maar daden, dat ze dat eens meer toepassen hier in 't stadsbestuur nondedju!

Da's appelen met peren vergelijken... Bij Roeselare was er ook v??l meer nood en haast bij, want het stadion waarmee ze gepromoveerd zijn was net genoeg voor 4e klasse als je het mij vraagt. Als je daar als invit? kwam zat je in een hoekje onder een vochtige tribune waar je broodjes kreeg, de zit- en staanplaatsen voor bezoekers zijn allesbehalve, enz.. Vandaar dat men er in Roeselare werk van maakt. Maar zelfs na hun uitbreiding gaat hun stadion er niet mooier uitzien dan dat van ons nu...

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #686 Gepost op: mei 01, 2007, 04:25:12 pm »
en toch ga ik, na jaren trouwe dienst, het T vak missen
samen met de bunker-kantine  :'(

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #687 Gepost op: mei 01, 2007, 04:55:20 pm »
en toch ga ik, na jaren trouwe dienst, het T vak missen
samen met de bunker-kantine  :'(

gaan er eigelijk nog op een andere plaats staantribunes zijn dan?



Offline matie

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #688 Gepost op: mei 01, 2007, 05:41:31 pm »
normaal niet zeker de staanplaatsen verdwijnen e

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #689 Gepost op: mei 01, 2007, 05:53:38 pm »
normaal niet zeker de staanplaatsen verdwijnen e


:( :( :( spijtige zaak...



Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #690 Gepost op: mei 01, 2007, 06:01:37 pm »
Ge moogt zeggen wat ge wilt maar bij Roeselare zit er toch meer fut in de zaak. Die hoor je niet klappen van "binnen twee jaar vernieuwen..." en al die blabla. Nee, die zeggen "in augustus een nieuwe tribune, boef". Geen woorden maar daden, dat ze dat eens meer toepassen hier in 't stadsbestuur nondedju!

Da's appelen met peren vergelijken... Bij Roeselare was er ook v??l meer nood en haast bij, want het stadion waarmee ze gepromoveerd zijn was net genoeg voor 4e klasse als je het mij vraagt. Als je daar als invit? kwam zat je in een hoekje onder een vochtige tribune waar je broodjes kreeg, de zit- en staanplaatsen voor bezoekers zijn allesbehalve, enz.. Vandaar dat men er in Roeselare werk van maakt. Maar zelfs na hun uitbreiding gaat hun stadion er niet mooier uitzien dan dat van ons nu...

Bij ons was die inverstering inderdaad noodzakelijk. Enkel en alleen door het feit dat we bij de overgang over slechts 2000 zitplaatsen beschikten was dit al niet conform met de voorschriften voor eerste nationale. Daarom werd er haast van gemaakt en werd er nog een tribune van 3700 zitplaatsen bijgezet terwijl de andere tribune wat opgeknapt werd.

Nu worden er dus verdere investeringen gedaan met o.a. dat groot businessgebouw en de overdekking van die staanplaatsen.

Over je laatste zinnetje valt te discussi?ren. Ik vind Schiervelde een heel gezellig stadion waar iedereen kort op het veld zit. Zeker nu die staanplaatsen worden overdekt zal het nog wat meer een kuipje worden wat de sfeer weer ten goede komt. Bij SVZW heb je die twee mooie grote tribunes maar dat is het dan ook in feite. Zeker in combinatie met die atletiekpiste waar zoveel om te doen is maakt dat van het Regenboogstadion een vrij afstandelijke boel. Al zal het er met het wegvallen van die piste en een nieuwe tribune ongetwijfeld een stuk mooier en gezelliger uitzien.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #691 Gepost op: mei 01, 2007, 07:36:12 pm »
Ik vind Schiervelde wel gezellig, maar het is zeker niet het mooiste stadion van Belgie  ;)

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #692 Gepost op: mei 01, 2007, 08:00:17 pm »
Schiervelde is idd een gezellig stadion, maar dat kan het regenboogstadion ook worden met die nieuwe tribune, ook helemaal afgesloten (mss reclamewand ook wat dichter tegen het veld plaatsen of voor de reclamewand wat staanplaatsen(ipv T))...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #693 Gepost op: mei 01, 2007, 11:27:44 pm »
Ik vind Schiervelde wel gezellig, maar het is zeker niet het mooiste stadion van Belgie  ;)

??n van de lelijkste stadions van belgie dus.

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #694 Gepost op: mei 02, 2007, 12:26:47 am »
Ik vind Schiervelde wel gezellig, maar het is zeker niet het mooiste stadion van Belgie  ;)

Dat zeg ik ook nergens h?...  :) Gewoon het feit dat je zo dicht bij de spelers zit maakt het toch wel een gezellig stadion. Leuker dan bvb Brussels, SVZW (op dit moment), etc.

Mooiste stadion van Belgi? vind ik Genk. Klasse hoe men probeert commercie met sfeer (staanplaatsen bvb) te combineren. Verder zijn natuurlijk Sclessin en Astridpark ook wel de moeite.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #695 Gepost op: mei 02, 2007, 10:47:33 am »
50? Sorry, ma kheb da nog nooit gezien.. Er zaten bijna g??n supporters van Roeselare :D de supps van RSCA zaten zelfs de supps vn roeselare uit te lachen/ intimideren... de bezoekers hadden voor ??n dag twee tribunes gekregen , zo leek het
Eigenlijk moeten we niet te hard van leer trekken tegen die mannen van Roeselare omdat ze in hun tribune achter de goal supporters van A'lecht toelaten; tegen ons zaten er dit jaar en ook vorig seizoen ook nogal wat supporters van den echten Essevee in die tribune.
( Remember de opstootjes na de wedstrijd vorig seizoen die we met 0-3 wonnen?  ;D )

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #696 Gepost op: mei 02, 2007, 12:35:30 pm »
Ik vind Schiervelde wel gezellig, maar het is zeker niet het mooiste stadion van Belgie  ;)

??n van de lelijkste stadions van belgie dus.
ja schiervelde is echt ??n van de lelijkste van 2de en 1ste samen, met dat bussinesgebouw zal dat ng verlelijken me dunkt, twee tribunes van derde klasse niveau met dan daarachter een hoge modernere building, zal niet echt een mooi zicht zijn en hun nieuwe tribune das gewoon een tribune op metalen stelten voor 3000 man...

liever een betonnen multifunctionele echte tribune zoals bij ons er gaat komen met bowling? fanshop? winkels? themacaf? erin? enz... oogt veel mooier natuurlijk en professioneler

maar goed roeselare en z waregem kun je niet vergelijken met elkaar is van heel ander niveau op alle gebied... roeselare kan zich vergelijken met moeskroen, westerlo,...

maar moet wel zeggen hun stadion is wel best gezellig heeft iets ouds, speciaal sfeerke wat je niet terug vindt in de hypermoderne stadions...

zal soewieso al verbeteren met dat dak boven hun staanplaatsen... hehe want daar met 2000 staan in de gietende regen

Offline mille

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #697 Gepost op: mei 02, 2007, 12:36:15 pm »
ik vind ons stadion SOMS gezellig vb tegen klup als het tot op de nok gevuld is en als het nog licht is, als het donker is heeft het meer een kille indruk.

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #698 Gepost op: mei 02, 2007, 02:46:20 pm »
Roeselare is wel redelijk gezellig maar die tribune recht tegenover de hoofdtribune is echt om te lachen, ge ziet thamburgerkraam staan op de tv-beelden...Moest daar ntribune staan als in moeskroen ofzo zouet al heel wat anders zijn!

Maar ons stadion zal wel veel schoner zijn natuurlijk als die nieuwe tribune der staat, dan gatet  een echt voetbalstadion zijn!
Volgend jaar nog 1 jaar verder prutsen met 8500 plaatskes en dan ist feeste  8)

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #699 Gepost op: mei 02, 2007, 05:18:14 pm »
da hamburgerkraam in Roeselare is zot   :D      ;D