Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439028 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rafa

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #720 Gepost op: mei 19, 2007, 10:08:45 am »
ge moet nie zo ver gaan zoeken, in Bergen doe ze het ook zo, 1 voor 1 de tribunes afbreken om dan 1 voor 1 weer op te bouwen, zo gaan bijna geen plaatsen verloren...
Ja, daar hebben ze in 3-4 jaar tijd een heel mooi, nieuw stadion gekregen.. Elio-town zal content zijn...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #721 Gepost op: mei 19, 2007, 10:48:59 am »
ge moet nie zo ver gaan zoeken, in Bergen doe ze het ook zo, 1 voor 1 de tribunes afbreken om dan 1 voor 1 weer op te bouwen, zo gaan bijna geen plaatsen verloren...
Ja, daar hebben ze in 3-4 jaar tijd een heel mooi, nieuw stadion gekregen.. Elio-town zal content zijn...

bergen is maar prutsstadioneke eerlijk gezeged hoor, en wat ze nu aan het bouwen zijn is niet zo groot project als het zal klaar zijn, zal het 7500 zitjes bevatten en 3500 staanplaatsen zijn gewoon 4 lage tribunes, onze zij tribunes zijn hoger dan elk van de 4 en veel meer volwaardige tribunes dan daar in bergen hoor...

maar ja is dan ook al gratuit daar ?...

het zal wel in orde zijn hier als het nu verbouwt wordt of nieuw, anders doen ze niet zoveel opzoekingswerk en naar nederland gn kijken, en van dingen die ik al opgevangen heb en wat in hln stond is allemaal heel correct zelfs ng beter dan dat

het is beter van het in ??n keer dik in orde te doen en met opties openhoudende vr in toekomst ng bij te kn bouwen

dan dat het verloren geld is en binnen paar jaar weer zegt van ja we gnt toch zo doen en weer afbraak enz...

als men verbouwt hebben we al zeker een heel mooie basis met die 2 zijtribunes zijn hele mooie tribunes als die uitgewerkt worden met een derde tribune en de piste weg, en zeker vr ng later dan de optie om toe te bouwen

weinig eersteklassers of tweedeklassers hebben zo mooie tribunes als die 2 hoor
« Laatst bewerkt op: mei 19, 2007, 10:51:06 am door essevee007 »

Offline Maddux

  • Leden
  • Berichten: 163
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #722 Gepost op: mei 19, 2007, 03:53:08 pm »
ja das wel jaar nuja ik heb het altijd al betreurd dat ze nooit het veld hebben omringt met tribunes, eigenlijk met de piste er rond en toch nog omringt denk ik dat we nog ??n van de mooiste stadions zouden hebben in Belgi?, nuja, naar ik heb horen zeggen willen we geen stadion die goed is voor 2010 Europees in te kunnen spelen, maar wel eentje die het in 2020 nog zal zijn.. Dat klinkt toch veelbelovend en wijst er toch op dat ze ni in't wildeweg gaan beginnen verbouwen :-) tzou toch bijzonder mooi zijn, qua locatie hebben we ??n van de beste locaties in Belgi? hoor, we zitten midden in't stad, toch goed bereikbaar, niet ver van't station, dicht bij de autosnelweg, ... enkel die parking is ni zo super groot maar toch, der zijn veel stadions die zo dichtbij niet eens een parking hebben... Dusja, pro dat ze het tribune per tribune op dezelfde locatie gaan doen :)

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #723 Gepost op: mei 19, 2007, 06:53:16 pm »
Qua parkings kunnen ze er nog altijd een maken naast de expresweg ergens, dat is nu ook zo ver niet lopen. Desnoods kunnen ze dan ondergronds oversteken en via de oefenpleinen naar het stadion komen.

salout?

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #724 Gepost op: mei 19, 2007, 08:43:15 pm »
Qua parkings kunnen ze er nog altijd een maken naast de expresweg ergens, dat is nu ook zo ver niet lopen. Desnoods kunnen ze dan ondergronds oversteken en via de oefenpleinen naar het stadion komen.
Uhu. Als het echt een grootschalig project wordt..

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #725 Gepost op: mei 19, 2007, 11:51:03 pm »
Het moet daarom niet enorm groot zijn, waar ga je 15000 mensen een plaatsje geven op de parking?

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #726 Gepost op: mei 20, 2007, 12:13:39 am »
bergen een dom stadionnetje???

gelukkig datter toch nog bergen is die een mooi stadion zal hebben...
keb 10x liever bergen da ombouwd is door 4 (binnenkort) aansluitende tribunes dan zoals bij ons ze

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #727 Gepost op: mei 20, 2007, 12:04:01 pm »
ge moet nie zo ver gaan zoeken, in Bergen doe ze het ook zo, 1 voor 1 de tribunes afbreken om dan 1 voor 1 weer op te bouwen, zo gaan bijna geen plaatsen verloren...
Ja, daar hebben ze in 3-4 jaar tijd een heel mooi, nieuw stadion gekregen.. Elio-town zal content zijn...

bergen is maar prutsstadioneke eerlijk gezeged hoor, en wat ze nu aan het bouwen zijn is niet zo groot project als het zal klaar zijn, zal het 7500 zitjes bevatten en 3500 staanplaatsen zijn gewoon 4 lage tribunes, onze zij tribunes zijn hoger dan elk van de 4 en veel meer volwaardige tribunes dan daar in bergen hoor...

maar ja is dan ook al gratuit daar ?...

het zal wel in orde zijn hier als het nu verbouwt wordt of nieuw, anders doen ze niet zoveel opzoekingswerk en naar nederland gn kijken, en van dingen die ik al opgevangen heb en wat in hln stond is allemaal heel correct zelfs ng beter dan dat

het is beter van het in ??n keer dik in orde te doen en met opties openhoudende vr in toekomst ng bij te kn bouwen

dan dat het verloren geld is en binnen paar jaar weer zegt van ja we gnt toch zo doen en weer afbraak enz...

als men verbouwt hebben we al zeker een heel mooie basis met die 2 zijtribunes zijn hele mooie tribunes als die uitgewerkt worden met een derde tribune en de piste weg, en zeker vr ng later dan de optie om toe te bouwen

weinig eersteklassers of tweedeklassers hebben zo mooie tribunes als die 2 hoor
zet diene bril af man...

Offline Nielsske

  • Leden
  • Berichten: 7
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #728 Gepost op: mei 20, 2007, 12:46:37 pm »
tzal nog jaaaaren duren ^^

daweetk kik

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #729 Gepost op: mei 20, 2007, 12:59:44 pm »
Bergen dat wordt idd een heel mooi stadion, helemaal aansluitend rond het veld. Ze gaan hier heel goed hun best mogen doen om er  ook zoiets moois van te maken.

Als ik die luchtfoto's bekijk van het stadion (staan ergens bij multmedia ofzo) dan vraag ik mij toch ook af hoe zij die 2 zijtribunes ooit gaan kunnen verbinden. nuja eens die piste weg is zal het mss wel wat duidelijker zijn

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #730 Gepost op: mei 20, 2007, 01:19:16 pm »
Charleroi is ook wel mooi hoor! Ik vind het iets hebben die pilaren boven het stadion enzo..

CB06_boy

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #731 Gepost op: mei 20, 2007, 01:21:09 pm »
wel stijle tribune

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #732 Gepost op: mei 20, 2007, 01:22:09 pm »
Nja , als je daar naar beneden valt :P Ook die reling was maar klein vind ik

Offline mille

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #733 Gepost op: mei 20, 2007, 01:29:34 pm »
Nja , als je daar naar beneden valt :P Ook die reling was maar klein vind ik

ja zeker als je nen onverwachten duw krijgt ofzo...   persoonlijk een van de mooiste stadions in belgie...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #734 Gepost op: mei 20, 2007, 01:40:11 pm »
das zever ?, anderlecht ligt midden in een
Het moet daarom niet enorm groot zijn, waar ga je 15000 mensen een plaatsje geven op de parking?
woon
Het moet daarom niet enorm groot zijn, waar ga je 15000 mensen een plaatsje geven op de parking?

anderlecht 30 000 plaatsen en ligt midden in een woonwijk, en brugge

denk dat we qua parking zeer goed zitten

grote parking expo

express weg

ondergrond en buiten

zwembad

stormestraat

markt en alle zijstraten rond het stadion dusja daarin... is dat verre van een probleem

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #735 Gepost op: mei 20, 2007, 04:26:16 pm »
wel stijle tribune

amaai
heb daar maar eens een beetje hoogtevrees :-[

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #736 Gepost op: mei 20, 2007, 07:17:04 pm »
wel stijle tribune

amaai
heb daar maar eens een beetje hoogtevrees :-[
was ge mee naar Newcastle ? :P

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #737 Gepost op: mei 20, 2007, 11:04:01 pm »
dat ze maar de tijd nemen dat het op wa  trekt
maar tmag er toch wel staan tegen 2010 vind ik als het er dan ngo niet staat
vind ik het maar zielig eigenlijk:s
maar ja kvind eigenlijk wel dat er een heel nieuw mag komen.
maarja wij hebben wel geen stadion nodig van 20 000 man
of we varen nog link cercle en dat wil ik nie!!
een stadion zoals het nieuw van liverpool maar dan in het klein voor ons:d
dat zou prachtig zijn :d

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #738 Gepost op: mei 21, 2007, 12:45:15 pm »
Tmoet een stadion worden dat gemakkelijk uit te breiden is. We kunnen dan niet te groot beginnen en als het bter gaat, kan het rap uitgebreid worden.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #739 Gepost op: mei 21, 2007, 12:47:21 pm »
Persoonlijk zou ik nieuw multifunctioneel stadion binnen 3 jaar ofzo beste optie vinden,

- huidige tribunes zijn verouderd, verschil in hoogte en lengte (zal moeilijk zijn om daar nog iets moois van te maken met ne nieuwbouw) verbouwen kan weggesmeten geld zijn.
- voorlopig zitplaatsen genoeg, stadion zit toch ma vol tegen de G5.
- als de hervorming van de competitie er mss komt, zijn we up to date!