Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 438567 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #740 Gepost op: mei 21, 2007, 04:13:10 pm »
ze moesten misschien s meer luisteren naar hetgeen Dedecker allemaal had gezegd ivm nieuw stadion.
maar ze schieten zijn idee?n af omdat hij politiek van een verkeerde partij is.
met dedecker zijn plan zou het wel multifunctioneel zijn

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #741 Gepost op: mei 21, 2007, 04:21:30 pm »
ja ze moeten het op het gamek doen, ik heb het vanaf het begin gezegd, dat het iets knaps zou worden met tss de 15 en 20 000 plaatsen en afgekeken van in het buitenland, multi functioneel,

of dat het een knappe verbouwing zou worden

Dat het  nu maar een 5x vol zit en anders maar rond de 6500 man zit is 8500 -1500 is 7000 zijn maar 500 lege plaatsen.

Met een nieuw multifunctioneel en gezellig stadion met 16 000 plaatsen, weet het bestuur ook wel dat we kn spelen tss de 10 en 16 000 man, we deden het wel in het verleden zelfs nog in dit ongezellig stadion vr 14 000 man in de jaren 90', + geeft dit een geweldige boost meestal sportief ook zo een knap nieuw stadion of een grote verbouwing.

Als het kan zo vlug mogelijk, want dit moet voor kortrijk gebeuren, ok veel supporters hebben die toch niet h? , hehe

maar ja je moet nu kortrijk uitschakelen, sponsers ook uit die streek nemen, en supporters

harelbeke is ook al 4de klasse nu bv

dusja vele sponsers zien graag zo een knap stadion met veel faciliteiten, ook veel spelers willen in zo een stadion spelen, trekt ook spelers aan, die zien ook dat de club ambitie uitstraalt met zo een stadion dan...

ook supporters trekt het aan: multifunctioneel betekent, mensen die eens komen fitnessen bv, matchke meenemen en je hebt nieuwe fans, of vele mensen die nu thuisblijven vanwege het niet gezellige weinig sfeervolle stadion met die piste, zullen ook da, eens vlugger komen.

en + wie wil er niet in een knap stadion gn plaatsnemen, en ook supporters of mensen vb uit kortrijk zien, dat is een ploeg met ambitie ik ga daar eens gn kijken...

ik werd door velen uitgelachen toen ik zei een verbouwing, en zeker als ik zei een nieuw stadion, en met al mijn uitleg over het buitenland dat ze het allemaal zo doen...

maar blijkbaar heb ik gelijk en waren het gn leugens, anders zou ik zo iets nooit posten...

het bestuur dacht juist hetzelfde over en de regio...

maar no offence tegen niemand, daarom is dit een forum...
« Laatst bewerkt op: mei 21, 2007, 04:25:03 pm door essevee007 »

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #742 Gepost op: mei 21, 2007, 07:03:08 pm »
ja ze moeten het op het gamek doen, ik heb het vanaf het begin gezegd, dat het iets knaps zou worden met tss de 15 en 20 000 plaatsen en afgekeken van in het buitenland, multi functioneel,

of dat het een knappe verbouwing zou worden

Dat het  nu maar een 5x vol zit en anders maar rond de 6500 man zit is 8500 -1500 is 7000 zijn maar 500 lege plaatsen.

Met een nieuw multifunctioneel en gezellig stadion met 16 000 plaatsen, weet het bestuur ook wel dat we kn spelen tss de 10 en 16 000 man, we deden het wel in het verleden zelfs nog in dit ongezellig stadion vr 14 000 man in de jaren 90', + geeft dit een geweldige boost meestal sportief ook zo een knap nieuw stadion of een grote verbouwing.

Als het kan zo vlug mogelijk, want dit moet voor kortrijk gebeuren, ok veel supporters hebben die toch niet h? , hehe

maar ja je moet nu kortrijk uitschakelen, sponsers ook uit die streek nemen, en supporters

harelbeke is ook al 4de klasse nu bv

dusja vele sponsers zien graag zo een knap stadion met veel faciliteiten, ook veel spelers willen in zo een stadion spelen, trekt ook spelers aan, die zien ook dat de club ambitie uitstraalt met zo een stadion dan...

ook supporters trekt het aan: multifunctioneel betekent, mensen die eens komen fitnessen bv, matchke meenemen en je hebt nieuwe fans, of vele mensen die nu thuisblijven vanwege het niet gezellige weinig sfeervolle stadion met die piste, zullen ook da, eens vlugger komen.

en + wie wil er niet in een knap stadion gn plaatsnemen, en ook supporters of mensen vb uit kortrijk zien, dat is een ploeg met ambitie ik ga daar eens gn kijken...

ik werd door velen uitgelachen toen ik zei een verbouwing, en zeker als ik zei een nieuw stadion, en met al mijn uitleg over het buitenland dat ze het allemaal zo doen...

maar blijkbaar heb ik gelijk en waren het gn leugens, anders zou ik zo iets nooit posten...

het bestuur dacht juist hetzelfde over en de regio...

maar no offence tegen niemand, daarom is dit een forum...

wa is da nu weer allemaal?  Wie spreekt er nu over 16000 tot 20000? Wie spreekt er hier over een multifunctionele arena?  Er is sprake van een verbouwing, meer niet!

Waarin heb je dan gelijk?  Iedereen wist dat ze wel wilden uitbreiden.  Jij spreekt over een arena zoals Genk en AZ.  Dat krijgen wij bijlange niet.  We hebben ook nooit gezegd dat je een leugenaar bent.  Enkel dat je gelooft in fabeltjes en dat je cijfers uit je mouw schudt zonder enige kennis of onderbouw.  Gewoon wat populistische slogans opschrijven die men graag eens hoort op caf? als men een paar pinten teveel gedronken heeft en dat reeds 20 keer in 1 onderwerp (met nu en dan een paar duizend zitplaatsen verschil)
« Laatst bewerkt op: mei 21, 2007, 07:07:19 pm door fox »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #743 Gepost op: mei 21, 2007, 07:22:06 pm »
ja ze moeten het op het gamek doen, ik heb het vanaf het begin gezegd, dat het iets knaps zou worden met tss de 15 en 20 000 plaatsen en afgekeken van in het buitenland, multi functioneel,

of dat het een knappe verbouwing zou worden

Dat het  nu maar een 5x vol zit en anders maar rond de 6500 man zit is 8500 -1500 is 7000 zijn maar 500 lege plaatsen.

Met een nieuw multifunctioneel en gezellig stadion met 16 000 plaatsen, weet het bestuur ook wel dat we kn spelen tss de 10 en 16 000 man, we deden het wel in het verleden zelfs nog in dit ongezellig stadion vr 14 000 man in de jaren 90', + geeft dit een geweldige boost meestal sportief ook zo een knap nieuw stadion of een grote verbouwing.

Als het kan zo vlug mogelijk, want dit moet voor kortrijk gebeuren, ok veel supporters hebben die toch niet h? , hehe

maar ja je moet nu kortrijk uitschakelen, sponsers ook uit die streek nemen, en supporters

harelbeke is ook al 4de klasse nu bv

dusja vele sponsers zien graag zo een knap stadion met veel faciliteiten, ook veel spelers willen in zo een stadion spelen, trekt ook spelers aan, die zien ook dat de club ambitie uitstraalt met zo een stadion dan...

ook supporters trekt het aan: multifunctioneel betekent, mensen die eens komen fitnessen bv, matchke meenemen en je hebt nieuwe fans, of vele mensen die nu thuisblijven vanwege het niet gezellige weinig sfeervolle stadion met die piste, zullen ook da, eens vlugger komen.

en + wie wil er niet in een knap stadion gn plaatsnemen, en ook supporters of mensen vb uit kortrijk zien, dat is een ploeg met ambitie ik ga daar eens gn kijken...

ik werd door velen uitgelachen toen ik zei een verbouwing, en zeker als ik zei een nieuw stadion, en met al mijn uitleg over het buitenland dat ze het allemaal zo doen...

maar blijkbaar heb ik gelijk en waren het gn leugens, anders zou ik zo iets nooit posten...

het bestuur dacht juist hetzelfde over en de regio...

maar no offence tegen niemand, daarom is dit een forum...

wa is da nu weer allemaal?  Wie spreekt er nu over 16000 tot 20000? Wie spreekt er hier over een multifunctionele arena?  Er is sprake van een verbouwing, meer niet!

Waarin heb je dan gelijk?  Iedereen wist dat ze wel wilden uitbreiden.  Jij spreekt over een arena zoals Genk en AZ.  Dat krijgen wij bijlange niet.  We hebben ook nooit gezegd dat je een leugenaar bent.  Enkel dat je gelooft in fabeltjes en dat je cijfers uit je mouw schudt zonder enige kennis of onderbouw.  Gewoon wat populistische slogans opschrijven die men graag eens hoort op caf? als men een paar pinten teveel gedronken heeft en dat reeds 20 keer in 1 onderwerp (met nu en dan een paar duizend zitplaatsen verschil)

je zal zien fox, ik zeg niet dat het een arena zal zijn als genk,of AZ maar alles wat ik gezeg heb is min of meer juist, en het bestuur denkt er net hetzelfde over, alles wat ik zei zijn dingen die net hetzelfde uit de mond van het bestuur komen.  En veel dingen die ik zei waren ook uit artikels en intervieuws met vb dury en ook naessens enz... uit o.a. KNACK, HUMO, LAATSTE NIEUWS,... Lees anders ook eens op home van sv5381 daar staat het ook nog eens

we zullen zien wie gelijk heeft, ik ben niet iemand die zomaar dingen neerpost om te posten...

dit staat op sv5381 en is verre van zeverpraat...

Regenboogstadion:

 

Er wordt al een hele tijd over gesproken, maar de uitbreiding van het Regenboogstadion laat op zich wachten. Dit is zo en dit blijft zo, de uitbreiding van het stadion zal immers niet voor de eerste drie jaar zijn. De club wil het meteen goed doen en is daarom al enkele stadions gaan bezoeken in Nederland. Het stadion van AZ en Utrecht kregen al bezoek van de Essevee-delegatie.

 

Er is nog niets zeker over hoe de uitbreiding nu zal gebeuren maar voorlopig lijkt een volledig nieuw stadion de eerste optie te zijn. Velen zullen misschien verrast zijn door deze keuze maar er is een strengere voetbalwet op komst die voor ?lle Belgische stadions gevolgen kan en zal hebben. Nieuwe regels die het verplicht maken om het stadion te verbouwen. Daarom is de optie van een nieuw stadion misschien wel het beste, steeds verbouwen kost namelijk ook geld en misschien wel meer dan terug vanaf nul te beginnen. Veel zal afhangen van de komende gesprekken die Zulte Waregem zal hebben met stad Waregem.

 

Indien beiden tot een akkoord komen zal men beginnen bouwen achter het doel aan de kant van de Expo, indien deze tribune af is zal de tribune aan de kant van de vijvers worden afgebroken en komt ook daar een nieuwe tribune, de bedoeling zou dan zijn om te bouwen tot aan de rand van de vijvers. In de laatste fase zal de hoofdtribune worden afgebroken en zal ook daar een nieuwe tribune komen. Om dit aantrekkelijk te maken zal het stadion multifunctioneel moeten worden. Een restaurant met zicht op de vijvers, sport caf?, snooker, fitness en noem maar op. Het stadion moet meer functies krijgen en de terugbetaling van alle kosten zal dan op deze manier gebeuren. Een multifunctioneel stadion is de toekomst en dit lijkt ook zo te gaan worden in Waregem. De capaciteit van het stadion zou tussen de 14.000 ? 16.000 moeten zijn. Maar ik wil toch nog eens verduidelijken dat er nog ni?ts zeker is, het enige wat heel zeker is dat is het feit dat alles nog zeker drie jaar zal duren.

« Laatst bewerkt op: mei 21, 2007, 07:23:59 pm door essevee007 »

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #744 Gepost op: mei 21, 2007, 08:03:26 pm »
Is idd geen zever, maar zo wil de club het, ik weet niet hoe stad Waregem het wil. Als ik mij niet vergis komen Zulte Waregem en de stad morgen samen.

Indien het dit plan wordt dan zal het geen gesloten Arena zijn, de kant waar de reclamewand staat zou open blijven.

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #745 Gepost op: mei 21, 2007, 08:17:54 pm »
Maar er zal waarschijnlijk wel rekening gehouden worden met de mogelijkheid om het te sluiten waardoor er rekening gehouden wordt met de toekomst.

Offline KakZonderBonen

  • Leden
  • Berichten: 21
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #746 Gepost op: mei 22, 2007, 11:39:40 am »
Als dat plan er doorkomt, zou dat echt wel schitterend zijn!
Moesten al onze eerste klassers dit doen, zou de Belgische competitie wel eens veel aantrekkelijker kunnen worden!
En als er ooit nog 17 000 - 18 000 man in ons oud regenboogstadion heeft gezeten, moet dit toch zeker lukken in een volledig nieuwe bakkerije Platteau arena!

Offline Maddux

  • Leden
  • Berichten: 163
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #747 Gepost op: mei 22, 2007, 03:19:29 pm »
Ik denk wel dat de stad nu zal meewillen, herinner je je nog onze Europese matchen? Zeker tijdens de groepsfase was de stad er niet over te spreken dat we moesten uitwijken naar Gent, 'k denk niet dat ze nog eens zo'n kans zullen willen missen en naar ik meer en meer hoor zitten de stad en het bestuur meer en meer op ??n lijn, nuja, dat is natuurlijk nog geen zekerheid voor een geheel nieuw stadion...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #748 Gepost op: mei 22, 2007, 04:46:48 pm »
Sportcomit? geeft boete aan Zulte Waregem en Beveren

Beveren krijgt na de degradatie ook nog eens een boete van het sportcomit?.Het Sportcomit? van de Belgische Voetbalbond (KBVB) heeft twee eersteklassers een boete opgelegd. Zowel Zulte Waregem als Beveren worden financieel gestraft, omdat ze de licentieprocedure voor 2007-2008 niet hebben gerespecteerd.

Dure straffen
Zulte Waregem krijgt een boete van 2500 euro , omdat zijn infrastructuur niet in orde was op het moment van indienen van zijn licentiedossier. Beveren moet 1032 euro betalen, omdat de club op de Freethiel na het ontslag van Walter Meeuws niet meer beschikte over een trainer met een Pro License-diploma. (belga/hln)

Hopelijk volgend jaar niet meer het geval...

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #749 Gepost op: mei 22, 2007, 04:51:18 pm »
Sportcomit? geeft boete aan Zulte Waregem en Beveren

Beveren krijgt na de degradatie ook nog eens een boete van het sportcomit?.Het Sportcomit? van de Belgische Voetbalbond (KBVB) heeft twee eersteklassers een boete opgelegd. Zowel Zulte Waregem als Beveren worden financieel gestraft, omdat ze de licentieprocedure voor 2007-2008 niet hebben gerespecteerd.

Dure straffen
Zulte Waregem krijgt een boete van 2500 euro , omdat zijn infrastructuur niet in orde was op het moment van indienen van zijn licentiedossier. Beveren moet 1032 euro betalen, omdat de club op de Freethiel na het ontslag van Walter Meeuws niet meer beschikte over een trainer met een Pro License-diploma. (belga/hln)

Hopelijk volgend jaar niet meer het geval...
lol  ;D voor een voetbalploeg is dat toch peanuts. nuja, beter dat het vermeden wordt, maar toch...

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #750 Gepost op: mei 22, 2007, 04:59:58 pm »
En wat was er dan wel niet in orde?

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #751 Gepost op: mei 25, 2007, 07:13:21 pm »
Vraagje: de piste die verdwijnt is dat voorzien dat dit gebeurt tijdens het seizoen 07-08??

En wat gebeurt er dan met de ruimte tussen de tribune en het veld??

Dan wordt wss toch de tribune gewoon verlengd tot aan het veld, een beetje zoals in Engeland?
En op de oude tribune worden dan in een later stadium Skyboxen gebouwd zeker?

Of ben ik verkeerd aan het denken??
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #752 Gepost op: mei 25, 2007, 07:51:41 pm »
Vraagje: de piste die verdwijnt is dat voorzien dat dit gebeurt tijdens het seizoen 07-08??

En wat gebeurt er dan met de ruimte tussen de tribune en het veld??

Dan wordt wss toch de tribune gewoon verlengd tot aan het veld, een beetje zoals in Engeland?
En op de oude tribune worden dan in een later stadium Skyboxen gebouwd zeker?

Of ben ik verkeerd aan het denken??

voor seizoen 2008-2009 en 2010 -2011 volledig en goed af

zal nieuw worden hoogstwaarschijnlijk toch hoor, zoals hier wordt gezegd en op de beginpagina van sv5831

als je kijkt nr brugge vb nu zij zetten een stadion van 80 miljoen euro en gn niets betalen ook de overheid of stad niet, puur terugwinnen met een shoppingcenter ernaast

dat is ook de bedoeling hier, stadion van 16 000 man en terugwinnen met restaurant, fitness, bowling, sportcaf? enz...

verbouwen en blijven verbouwen kost meer dan volledig een tip top in orde stadion te zetten...

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #753 Gepost op: mei 25, 2007, 08:00:38 pm »

zal nieuw worden hoogstwaarschijnlijk toch hoor, zoals hier wordt gezegd en op de beginpagina van sv5831


sv5381 ;)
Mis hierin ook veel :D

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #754 Gepost op: mei 25, 2007, 08:19:42 pm »
ze kunnen misschien een voorbeeldje nemen aan fc loppem:



 :o :o :o

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #755 Gepost op: mei 25, 2007, 08:52:00 pm »
@essevee007
gaan ze nu toch een nieuw zetten Bron aub. ?
Ik sta der allezins positief tegenover maar wie ga da betalen  :-\ :-\
Ik hoop dat onze club daar vlug uitsluitsel over heeft zodat ze kunnen beginnen aan de planning want uitstel is afstel :( :(

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #756 Gepost op: mei 25, 2007, 09:18:04 pm »
Komt er dan toch een nieuw stadion in waregem?

Wat dan met het masterplan dat ze uitgetekend hebben tegen 2009-2010??
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #757 Gepost op: mei 25, 2007, 09:20:10 pm »

zal nieuw worden hoogstwaarschijnlijk toch hoor, zoals hier wordt gezegd en op de beginpagina van sv5831


sv5381 ;)
Mis hierin ook veel :D

Ken uw stamnummer ;)

Stadion die Club Brugge wil bouwen mag er zeker zijn, hoe meer nieuwe/vernieuwde stadions hoe beter.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #758 Gepost op: mei 25, 2007, 09:53:45 pm »
@essevee007
gaan ze nu toch een nieuw zetten Bron aub. ?
Ik sta der allezins positief tegenover maar wie ga da betalen  :-\ :-\
Ik hoop dat onze club daar vlug uitsluitsel over heeft zodat ze kunnen beginnen aan de planning want uitstel is afstel :( :(

Als je met wat mensen spreekt van den essevee die bezig zijn met de uitbreiding hoor je meer en meer zeggen dat ze het beter een volledig nieuw zouden zetten.

essevee till i die!!!

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #759 Gepost op: mei 25, 2007, 09:55:03 pm »

zal nieuw worden hoogstwaarschijnlijk toch hoor, zoals hier wordt gezegd en op de beginpagina van sv5831


sv5381 ;)
Mis hierin ook veel :D

Ken uw stamnummer ;)

Stadion die Club Brugge wil bouwen mag er zeker zijn, hoe meer nieuwe/vernieuwde stadions hoe beter.
ja :) moet (nog) leuk(er) zijn om daar op verplaatsing te gaan