Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 437958 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #760 Gepost op: mei 26, 2007, 11:18:36 am »
@essevee007
gaan ze nu toch een nieuw zetten Bron aub. ?
Ik sta der allezins positief tegenover maar wie ga da betalen  :-\ :-\
Ik hoop dat onze club daar vlug uitsluitsel over heeft zodat ze kunnen beginnen aan de planning want uitstel is afstel :( :(

wie dat gaat betalen, is ??n van de rijkere streken in belgie hier ook + als het nu gebeurt krijgen we regio kortrijk nog meer mee, want welke sponser wil er niet meewerken een een nieuw multifunctioneel stadion, het zou het eerste zijn in de streek z west vlaanderen, dus moet het nu gebeuren, we willen altijd top 7 spelen en af en toe hoger gaan vr europees

+ bij brugge 80 miljoen, overheid betaalt niets, de club ook niet, PUUR MET TERUG WINNEN WINKELCENTRUM = MULTIFUNCTIONALITEIT VAN HET STADION

hier zouden ze het ook zo doen wel gn van 40 000 maar ts de 15 en 18 000 man zou het stadion zijn en moeten zijn!

bowling, sjik restaurant, feestzaal, shops, sportcaf?, fitness...dingen die heel de week openzijn...

als het een modern multifunctioneel stadion is, geef ik u op een kaartje dat we altijd vr een 12 000 of meer man spelen en de toppers voor een vol huis...

als je ziet hoe in het buitenland het succes en de supporters van 50 tot 100% en meer stijgen bij het zetten van een nieuw stadion, hier is in genk daar een vb van van 7000 man naar nu telke male 21 000 man, straks zal dat in gent juist hetzelfde zijn, nu 8000 en straks spelen ze voor een 18 000 en meer...

ik ben er zeker van dat het bestuur goed bezig is, en ze dat ook wel weten, en dat het nu het moment is...

dit van dat stadion zeiden ze al van in het begin toen we in eerste zaten in tal van intervieuws in dagbladen met onze voorzitter over de ambities van de club en wat er ng zou komen... en blijkbaar zullen dit geen leugens geweest zijn...

nu maar hopen dat het vlug vooruit gaat... maar niet overhaast natuurlijk, als je ziet dat ze al gn kijken zijn naar utrecht en az, wil zeggen dat ze er echt mee bezig zijn en ze het goed willen doen...

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #761 Gepost op: mei 26, 2007, 12:22:38 pm »
ze kunnen misschien een voorbeeldje nemen aan fc loppem:



 :o :o :o

Zo'n stadion voor hun Europese ''ambities'' .. ldan moeten ze eerst nog Europees halen :D
[ Henri Lloyd ]

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #762 Gepost op: mei 26, 2007, 02:13:49 pm »
@essevee007
gaan ze nu toch een nieuw zetten Bron aub. ?
Ik sta der allezins positief tegenover maar wie ga da betalen  :-\ :-\
Ik hoop dat onze club daar vlug uitsluitsel over heeft zodat ze kunnen beginnen aan de planning want uitstel is afstel :( :(

wie dat gaat betalen, is ??n van de rijkere streken in belgie hier ook + als het nu gebeurt krijgen we regio kortrijk nog meer mee, want welke sponser wil er niet meewerken een een nieuw multifunctioneel stadion, het zou het eerste zijn in de streek z west vlaanderen, dus moet het nu gebeuren, we willen altijd top 7 spelen en af en toe hoger gaan vr europees

+ bij brugge 80 miljoen, overheid betaalt niets, de club ook niet, PUUR MET TERUG WINNEN WINKELCENTRUM = MULTIFUNCTIONALITEIT VAN HET STADION

hier zouden ze het ook zo doen wel gn van 40 000 maar ts de 15 en 18 000 man zou het stadion zijn en moeten zijn!

bowling, sjik restaurant, feestzaal, shops, sportcaf?, fitness...dingen die heel de week openzijn...

als het een modern multifunctioneel stadion is, geef ik u op een kaartje dat we altijd vr een 12 000 of meer man spelen en de toppers voor een vol huis...

als je ziet hoe in het buitenland het succes en de supporters van 50 tot 100% en meer stijgen bij het zetten van een nieuw stadion, hier is in genk daar een vb van van 7000 man naar nu telke male 21 000 man, straks zal dat in gent juist hetzelfde zijn, nu 8000 en straks spelen ze voor een 18 000 en meer...

ik ben er zeker van dat het bestuur goed bezig is, en ze dat ook wel weten, en dat het nu het moment is...

dit van dat stadion zeiden ze al van in het begin toen we in eerste zaten in tal van intervieuws in dagbladen met onze voorzitter over de ambities van de club en wat er ng zou komen... en blijkbaar zullen dit geen leugens geweest zijn...

nu maar hopen dat het vlug vooruit gaat... maar niet overhaast natuurlijk, als je ziet dat ze al gn kijken zijn naar utrecht en az, wil zeggen dat ze er echt mee bezig zijn en ze het goed willen doen...

copy ... paste

forza essevee

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #763 Gepost op: mei 26, 2007, 04:32:11 pm »
ze kunnen misschien een voorbeeldje nemen aan fc loppem:



 :o :o :o

Zo'n stadion voor hun Europese ''ambities'' .. ldan moeten ze eerst nog Europees halen :D
Daarvoor zullen ze hopelijk een jaartje moeten voor wachten, want ik gun aa gent het! :) Wel positief voor het belgische voetbal dat er een voetbaltempel als deze bijkomt! :o

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #764 Gepost op: mei 29, 2007, 01:23:17 pm »
@essevee007
gaan ze nu toch een nieuw zetten Bron aub. ?
Ik sta der allezins positief tegenover maar wie ga da betalen  :-\ :-\
Ik hoop dat onze club daar vlug uitsluitsel over heeft zodat ze kunnen beginnen aan de planning want uitstel is afstel :( :(

wie dat gaat betalen, is ??n van de rijkere streken in belgie hier ook + als het nu gebeurt krijgen we regio kortrijk nog meer mee, want welke sponser wil er niet meewerken een een nieuw multifunctioneel stadion, het zou het eerste zijn in de streek z west vlaanderen, dus moet het nu gebeuren, we willen altijd top 7 spelen en af en toe hoger gaan vr europees

+ bij brugge 80 miljoen, overheid betaalt niets, de club ook niet, PUUR MET TERUG WINNEN WINKELCENTRUM = MULTIFUNCTIONALITEIT VAN HET STADION

hier zouden ze het ook zo doen wel gn van 40 000 maar ts de 15 en 18 000 man zou het stadion zijn en moeten zijn!

bowling, sjik restaurant, feestzaal, shops, sportcaf?, fitness...dingen die heel de week openzijn...

als het een modern multifunctioneel stadion is, geef ik u op een kaartje dat we altijd vr een 12 000 of meer man spelen en de toppers voor een vol huis...

als je ziet hoe in het buitenland het succes en de supporters van 50 tot 100% en meer stijgen bij het zetten van een nieuw stadion, hier is in genk daar een vb van van 7000 man naar nu telke male 21 000 man, straks zal dat in gent juist hetzelfde zijn, nu 8000 en straks spelen ze voor een 18 000 en meer...

ik ben er zeker van dat het bestuur goed bezig is, en ze dat ook wel weten, en dat het nu het moment is...

dit van dat stadion zeiden ze al van in het begin toen we in eerste zaten in tal van intervieuws in dagbladen met onze voorzitter over de ambities van de club en wat er ng zou komen... en blijkbaar zullen dit geen leugens geweest zijn...

nu maar hopen dat het vlug vooruit gaat... maar niet overhaast natuurlijk, als je ziet dat ze al gn kijken zijn naar utrecht en az, wil zeggen dat ze er echt mee bezig zijn en ze het goed willen doen...

copy ... paste

ongeveer copy past behalve dat de getallekes wel eens willen veranderen.  Op een paar duizend meer of minder wordt er niet gekeken

26/mei   hier zouden ze het ook zo doen wel gn van 40 000 maar ts de 15 en 18 000 man zou het stadion zijn en moeten zijn
25/mei   stadion van 16 000 man
21/mei   iets knaps zou worden met tss de 15 en 20 000 plaatsen
21/mei   we deden het wel in het verleden zelfs nog in dit ongezellig stadion vr 14 000 man in de jaren 90'
30/apr   de capaciteit zou een 13 000 a 13500 zijn,
8/mrt   zal zoals in het artikel tussen de 12500 en 15 000

Ze hebben in de jaren 90 trouwens welgeteld 1 keer voor 14000 man gespeeld en de gemiddeldes lagen alvast niet hoger als nu het geval is.

1990-1991          15) SV Waregem   4.735 SC Anderlecht   9.000
1991-1992          17) SV Waregem   4.412 RSCA/Club Brugge 10.000
1992-1993            7) SV Waregem   7.088 Club Brugge 13.000
1993-1994          14) SV Waregem   5.559 SC Anderlecht 14.000
1995-1996          12) SV Waregem   5.350 Club Brugge 13.000


Wanneer ga jij nu eens inzien dat ZW niet gelijk staat aan Genk/AZ.  Het feit dat elk bericht hetzelfde is behalve het aantal verwachte zitplaatsen toont trouwens aan dat het niet echt doordacht is en dat je enkel kijkt naar successen van andere ploegen maar dat je geen enkele rekening wenst te houden met de unieke situatie van Zulte Waregem.

ALS ze ooit een volledig nieuw stadion plaatsen dan zal dit na een heel goede studie zijn die met alle facetten rekening houdt en niet met het feit dat Genk voor veel volk speelt en dat wij in de jaren 90 ook eens voor 14,000 man gespeeld hebben.

Offline Maddux

  • Leden
  • Berichten: 163
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #765 Gepost op: mei 29, 2007, 02:06:53 pm »
Genk komt ook van een bijzonder kleine supportersschare hoor, Ik ben zeker dat we aan 16000 man kunnen geraken tegen Brugge, Standard en Anderlecht... Trouwens hoe multifunctioneler het zal zijn hoe meer mensen we onrechtstreeks toch meekrijgen op de kar... Anyway, hopelijk kunnen we het gebruiken voor nog eens Europees te gaan ;-) een beetje wensen maar h?h?... Nee serieus, het lijkt er toch wel sterk op dat ze tribune per tribune opnieuw gaan zetten...

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #766 Gepost op: mei 29, 2007, 02:41:26 pm »
Genk komt ook van een bijzonder kleine supportersschare hoor, Ik ben zeker dat we aan 16000 man kunnen geraken tegen Brugge, Standard en Anderlecht... Trouwens hoe multifunctioneler het zal zijn hoe meer mensen we onrechtstreeks toch meekrijgen op de kar... Anyway, hopelijk kunnen we het gebruiken voor nog eens Europees te gaan ;-) een beetje wensen maar h?h?... Nee serieus, het lijkt er toch wel sterk op dat ze tribune per tribune opnieuw gaan zetten...

Ik zeg niet dat veel volk halen onmogelijk is, ik zeg gewoon dat ik het belachelijk vind om zomaar in populaire caf?praat te geloven en dat dan keer op keer op dit forum te herhalen als de grote waarheid en de oplossing voor de topclub zulte waregem.  Nu en dan eens die subjectieve roze bril afzetten kan geen kwaad. Zeker niet in complexe materies zoals de uitbreiding van een voetbalstadion.  Dit zijn zaken die gevolgen hebben voor ongeveer 50,000 mensen en sommigen gaan daar wel heel erg licht over zonder enige dossierkennis!

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #767 Gepost op: mei 29, 2007, 03:00:17 pm »
Der is maar 1 manier om veel volk te krijgen en dat is resultaat halen, zo simpel is het. Genk heeft gewoon veel volk omdat ze bijna altijd meedoen in de top 5, vaak zelfs voor de titel.
Een stadion van 15000 man gaat hiet niet plots zoveel volk binnenbrengen, ook tegen Anderlecht krijgen we dat niet vol (als we op dat moment weer 14e staan ofzo toch niet)
Er gaat niet plots meer volk komen omdat het stadion groter is h? (ok een klein beetje meer mss, maar niet plots 2 keer zoveel)

en dat idee van een volledig nieuw stadion  ??? we hebben toch 2 mooie tribunes, tzou maar stom zijn om die af te breken. das trouwens niet betaalbaar (of toch heeeel duur)

een tribune van 3000-4000 man zou al heel mooi zijn, die getallen van 15000-20000 das der over

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #768 Gepost op: mei 29, 2007, 03:31:21 pm »
De zijtribunes zijn wel mooi, maar qua infrastructuur kunnen ze niet meer mee volgens de normen. Alles is verouderd. Als ze iedere keer kleine werken moeten doen aan de zijtribunes, is het msh beter om volledig nieuwe te bouwen.

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #769 Gepost op: mei 29, 2007, 03:36:38 pm »
Die tribunes moeten ook voldoen aan de veiligheidseisen van Binnenlandse Zaken en de Uefa/Fifa en deze zijn sinds kort stevig verstrengd.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #770 Gepost op: mei 29, 2007, 08:20:28 pm »
Idd daar spant het schoentje en maakt de optie 'een volledig nieuw stadion' misschien naar de eerste plaats. Maar nog eens zeggen, de eerste drie jaar gebeurt er niets aan het stadion.

Offline Maddux

  • Leden
  • Berichten: 163
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #771 Gepost op: mei 29, 2007, 09:05:17 pm »
kwil nix zeggen maar in Brugge willen ze ook een nieuw kleiner stadion zetten voor Cercle, en daar zijn de bedragen voor hun stadion toch wel bijzonder laag als je het vergelijkt met de bedragen die ik voor Club al horen vallen heb (80 miljoen euro voor daar in Loppem) terwijl dat het stadion van Cercle toch om en bij de 5 miljoen euro zou kosten naar ik gelezen heb, ik weet niet hoe groot dat van Cercle is, maar zoveel groter dan dat van Cercle hebben wij toch niet nodig?

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #772 Gepost op: mei 29, 2007, 09:12:36 pm »
kwil nix zeggen maar in Brugge willen ze ook een nieuw kleiner stadion zetten voor Cercle, en daar zijn de bedragen voor hun stadion toch wel bijzonder laag als je het vergelijkt met de bedragen die ik voor Club al horen vallen heb (80 miljoen euro voor daar in Loppem) terwijl dat het stadion van Cercle toch om en bij de 5 miljoen euro zou kosten naar ik gelezen heb, ik weet niet hoe groot dat van Cercle is, maar zoveel groter dan dat van Cercle hebben wij toch niet nodig?
ik wil er niet bij zijn als essevee007 dit leest  :P
nee een nieuw stadion, ik zou het jammer vinden, want als die piste weg is is er toch veel mogelijk om te renoveren en bij te bouwen en zo.
en pas binnen 3 jaar ? ik dacht dat het toch iets voor 08-09 ging worden ? of is het weer later geworden ? toch best dat ze er niet te lang mee wachten want nu is er nog veel interesse van sponsos en zo. of dat binnen 3 jaar nog zo zal zijn betwijfel ik toch

Offline rieno

  • Leden
  • Berichten: 68
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #773 Gepost op: mei 29, 2007, 09:24:23 pm »
We zouden beter de plannen voor de uitbreiding van het stadion gewoon aflbazen.
Als we thuis voor de uefa cup tegen het grote Newcastle spelen, komt er maar 5000 man opdagen.
Wanneer denk je dan dat we ooit een stadion van 12000 man zullen volkrijgen ? Als we voor de halve finale van de champions league tegen barcelona spelen ?   ;D

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #774 Gepost op: mei 29, 2007, 09:28:59 pm »
3 of 4 keer per jaar zal het volzitten met een capaciteit van 12000!
Als we vooruit willen moet die tribune er zo snel mogelijk staan...

Offline rieno

  • Leden
  • Berichten: 68
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #775 Gepost op: mei 29, 2007, 09:35:24 pm »
3 of 4 keer per jaar zal het volzitten met een capaciteit van 12000!
Als we vooruit willen moet die tribune er zo snel mogelijk staan...

Dit seizoen misschien nog tegen Bruhhe,Anderlecht en Standard omdat we een prachtige campagne in Europa gemaakt hebben, maar eens kijken hoeveel van die die-hard roodgroene supporters er ons clubje binnen enkele jaren nog zullen aanmoedigen als we een gewone meeloper zijn in eerste klasse zoals pakweg Moeskroen.

Offline ytreza

  • Leden
  • Berichten: 7
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #776 Gepost op: mei 29, 2007, 09:54:45 pm »
3 of 4 keer per jaar zal het volzitten met een capaciteit van 12000!
Als we vooruit willen moet die tribune er zo snel mogelijk staan...

Dit seizoen misschien nog tegen Bruhhe,Anderlecht en Standard omdat we een prachtige campagne in Europa gemaakt hebben, maar eens kijken hoeveel van die die-hard roodgroene supporters er ons clubje binnen enkele jaren nog zullen aanmoedigen als we een gewone meeloper zijn in eerste klasse zoals pakweg Moeskroen.

Ik sluit me volledig aan bij Rieno. Meer nog, ik heb al van velen gehoord dat ze hun abonnement niet meer zullen verlengen in de volgende voetbalcampagne wegens te weinig attractief voetbal in thuiswedstrijden.
Ik heb ook vernomen dat de interesse naar abonnementen voor GD Ingooigem sterk is toegenomen!

salout?

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #777 Gepost op: mei 29, 2007, 09:59:31 pm »
3 of 4 keer per jaar zal het volzitten met een capaciteit van 12000!
Als we vooruit willen moet die tribune er zo snel mogelijk staan...

Dit seizoen misschien nog tegen Bruhhe,Anderlecht en Standard omdat we een prachtige campagne in Europa gemaakt hebben, maar eens kijken hoeveel van die die-hard roodgroene supporters er ons clubje binnen enkele jaren nog zullen aanmoedigen als we een gewone meeloper zijn in eerste klasse zoals pakweg Moeskroen.
'k Ken er ook een paar die nu alleen nog tickets zullen kopen voor toppers & interessante verplaatsingen.. Khoop op evenveel abonnees als vorig jaar, maar 'k vrees ervoor..

Offline tony montana

  • Leden
  • Berichten: 185
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #778 Gepost op: mei 29, 2007, 10:06:42 pm »
der zijn er veel die dat nu zeggen maar als de moment der is zijn het de eerste om een abo. te nemem



Offline Maddux

  • Leden
  • Berichten: 163
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #779 Gepost op: mei 30, 2007, 01:01:10 pm »
'k denk dat de toppers wel weer goed zullen vullen, nuja, als we eens terug ??n goeie spits kunnen binnenhalen en een goeie creatieve vervanger voor Sergeant zie ik het regenboogstadion toch ook al weer meer vullen (na weliswaar een goeie competitiestart)... Als ze weer halfjaarlijkse abbo's zullen introduceren zit er wel iets in... Anyway: volgend jaar KVK in tweede blijven, en Roeselare degraderen en de opties zijn al weer een stuk groter ;-)