Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 437815 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline KakZonderBonen

  • Leden
  • Berichten: 21
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #780 Gepost op: mei 30, 2007, 01:22:21 pm »
Waarom zouden ze geen nieuw stadion bouwen?
Ik zeg niet dat het een van 20000 man moet zijn, maar 13000 man zou toch wel mogen denk ik!
Want zoals ons stadion er nu aan toe is, zullen we bijna ieder jaar moeten renovatiewerken uitvoeren. En dat nieuw stadion kan gerust in drie stappen e, eerst eentje achter het doel, dan een zijkant afsmijten en dan de andere zijkant.
Op lange termijn is het zeker een goede inverstering en kan het ons zowel veel onnodige kosten besparen en voor extra inkomsten zorgen!
En als we dan msh een subtopper worden ooit, kunnen we dan het volledig stadion toebouwen...
Ik denk wel dat het bestuur grondige studies zal laten uitvoeren alvorens een beslissing te nemen. Ze zijn ook niet dom he, er zijn al genoeg domme fratsen gebeurt ten tijde van sv waregem.

raap

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #781 Gepost op: mei 30, 2007, 02:23:49 pm »
er zijn al genoeg domme fratsen gebeurt ten tijde van sv waregem.

DO NOT REMIND US PLEASE !!!!!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #782 Gepost op: mei 30, 2007, 02:26:50 pm »
nu, is het echt wel gissen naar de komende maanden/jaren, althans voor de plannen voor de uitbereiding/vernieuwing. Maar zolang er geen officiele berichten zijn op svzw.be kunnen wij der maar naar gooien  ;)

Volledige vernieuwing zie ik wel zitten, al ben ik niet de man die dan weet of dat ons ten goede komt of niet,mij kan het niet schelen of het nu volledig nieuw wordt, of gewoon een uitbereiding, zolang het een positief resultaat voor de club heeft ben ik een tevreden man.

Al geef ik toe dat ik ook veel liever in een volledig nieuwe tempel zou spelen, maar wie niet he ;)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #783 Gepost op: mei 31, 2007, 02:36:50 pm »
@essevee007
gaan ze nu toch een nieuw zetten Bron aub. ?
Ik sta der allezins positief tegenover maar wie ga da betalen  :-\ :-\
Ik hoop dat onze club daar vlug uitsluitsel over heeft zodat ze kunnen beginnen aan de planning want uitstel is afstel :( :(

wie dat gaat betalen, is ??n van de rijkere streken in belgie hier ook + als het nu gebeurt krijgen we regio kortrijk nog meer mee, want welke sponser wil er niet meewerken een een nieuw multifunctioneel stadion, het zou het eerste zijn in de streek z west vlaanderen, dus moet het nu gebeuren, we willen altijd top 7 spelen en af en toe hoger gaan vr europees

+ bij brugge 80 miljoen, overheid betaalt niets, de club ook niet, PUUR MET TERUG WINNEN WINKELCENTRUM = MULTIFUNCTIONALITEIT VAN HET STADION

hier zouden ze het ook zo doen wel gn van 40 000 maar ts de 15 en 18 000 man zou het stadion zijn en moeten zijn!

bowling, sjik restaurant, feestzaal, shops, sportcaf?, fitness...dingen die heel de week openzijn...

als het een modern multifunctioneel stadion is, geef ik u op een kaartje dat we altijd vr een 12 000 of meer man spelen en de toppers voor een vol huis...

als je ziet hoe in het buitenland het succes en de supporters van 50 tot 100% en meer stijgen bij het zetten van een nieuw stadion, hier is in genk daar een vb van van 7000 man naar nu telke male 21 000 man, straks zal dat in gent juist hetzelfde zijn, nu 8000 en straks spelen ze voor een 18 000 en meer...

ik ben er zeker van dat het bestuur goed bezig is, en ze dat ook wel weten, en dat het nu het moment is...

dit van dat stadion zeiden ze al van in het begin toen we in eerste zaten in tal van intervieuws in dagbladen met onze voorzitter over de ambities van de club en wat er ng zou komen... en blijkbaar zullen dit geen leugens geweest zijn...

nu maar hopen dat het vlug vooruit gaat... maar niet overhaast natuurlijk, als je ziet dat ze al gn kijken zijn naar utrecht en az, wil zeggen dat ze er echt mee bezig zijn en ze het goed willen doen...

copy ... paste








fox kent er geen zak van manneke, jongens toch, jij doet je hier voor tegenover iedereen dat je de betweter bent, maar je slaat volledig de bal mis, alles wat ik al zei zegt het bestuur ook, ik plaats geen zever, ik denk dat je nog veel voor schut zal staan

ik ken al sv waregem en dan z waregem al zeer lang en meer dan goed, beter dan je zou denken, en het bestuur neemt precies mijn dingen over? neen ik neem het over van wat zij denken en de meeste ambitievolle mensen denken en de kenners. en als je met kenners ofzo wil praten moet je niet op een forum gaan, maar geef gewoon mensen die iets vragen een juiste antwoord...

ik denk dat je veel mensen iriteert met je betweter gedoe, op alles en nog wat heb je commentaar en op iedereen, het kan allemaal niet, maar jij slaat altijd de bal mis...

en van die copy en paste gedoe, het vroeg iemand hier op het forum, ik gaf een antwoord aan die persoon...

en over die andere getallekes, als het een verbouwing zou worden zou het tss de 12 en 14 000 zijn een nieuw zou het tss de 16 en 18 worden...

jij bent me best een zielig manneke... ook iemand zonder ambitie , saai leven precies

en nu zal hij weer een geleerd antwoord geven met de woordenboek bij de hand...om zoveel moeilijke woorden te gebruiken...
« Laatst bewerkt op: mei 31, 2007, 02:47:32 pm door essevee007 »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #784 Gepost op: mei 31, 2007, 02:45:35 pm »
Der is maar 1 manier om veel volk te krijgen en dat is resultaat halen, zo simpel is het. Genk heeft gewoon veel volk omdat ze bijna altijd meedoen in de top 5, vaak zelfs voor de titel.
Een stadion van 15000 man gaat hiet niet plots zoveel volk binnenbrengen, ook tegen Anderlecht krijgen we dat niet vol (als we op dat moment weer 14e staan ofzo toch niet)
Er gaat niet plots meer volk komen omdat het stadion groter is h? (ok een klein beetje meer mss, maar niet plots 2 keer zoveel)

en dat idee van een volledig nieuw stadion  ??? we hebben toch 2 mooie tribunes, tzou maar stom zijn om die af te breken. das trouwens niet betaalbaar (of toch heeeel duur)

een tribune van 3000-4000 man zou al heel mooi zijn, die getallen van 15000-20000 das der over

genk en veel ploegen hebben maar pas goed beginnen spelen door een nieuw stadion

nieuw stadion geeft een enorme boost aan een ploeg

waarom zei devroe dan, met het nieuwe stadion moeten we en is het mogelijk om terug bij de subtop van europa te horen...

en kan ng zo veel voorbeelden geven, maar ja zal dan weer van een zekere fox te horen krijgen dat het copy en paste is...ik weet beter, maar vin het onodig om daar over te beginnen tediscussieren

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #785 Gepost op: mei 31, 2007, 03:20:34 pm »


fox kent er geen zak van manneke, jongens toch, jij doet je hier voor tegenover iedereen dat je de betweter bent, maar je slaat volledig de bal mis, alles wat ik al zei zegt het bestuur ook, ik plaats geen zever, ik denk dat je nog veel voor schut zal staan

ik ken al sv waregem en dan z waregem al zeer lang en meer dan goed, beter dan je zou denken, en het bestuur neemt precies mijn dingen over? neen ik neem het over van wat zij denken en de meeste ambitievolle mensen denken en de kenners. en als je met kenners ofzo wil praten moet je niet op een forum gaan, maar geef gewoon mensen die iets vragen een juiste antwoord...

ik denk dat je veel mensen iriteert met je betweter gedoe, op alles en nog wat heb je commentaar en op iedereen, het kan allemaal niet, maar jij slaat altijd de bal mis...

en van die copy en paste gedoe, het vroeg iemand hier op het forum, ik gaf een antwoord aan die persoon...

en over die andere getallekes, als het een verbouwing zou worden zou het tss de 12 en 14 000 zijn een nieuw zou het tss de 16 en 18 worden...

jij bent me best een zielig manneke... ook iemand zonder ambitie , saai leven precies

en nu zal hij weer een geleerd antwoord geven met de woordenboek bij de hand...om zoveel moeilijke woorden te gebruiken...

Terwijl jij weer lekker op de man speelt, zal ik nog maar eens met argumenten komen.  Argumenten die ik niet zelf heb uitgevonden op caf? of zo maar van mensen die ik geraadpleegd heb voor mijn eindwerk.  De man in kwestie heet Sjef Dejonghe en ik heb hier enkele artikeltjes.

Citaat
Dejonghe en Van Hoof bekijken het voetbal door een economisch-geografische bril. Ze geloven dat een club alleen maar tot een topclub kan uitgroeien als ze een voldoende potentieel van supporters en sponsors kan aanspreken.

We zitten met nogal veel clubs in het omliggende, dus kan je je al vragen stellen over hoeveel voetballiefhebbers er nu thuis blijven en gemotiveerd gaan kunnen worden om naar het stadion te komen.  Sponsors aanspreken kan hier geen probleem zijn, dat is dus een pluspunt.

Citaat
,,Een stadion verbouwen of uitbouwen is alleen maar interessant als de vraag het aanbod overschrijdt'', zegt Dejonghe. ,,Dat is nu alleen maar het geval bij Anderlecht en Club Brugge, waar de wedstrijden regelmatig uitverkocht zijn en de clubs dus bij elke thuismatch geld verliezen. Ook in Gent is er nog een marge. Daar komt nu 8.000 man kijken. Maar bij Lierse en Sint-Truiden had de vernieuwing van het stadion weinig impact. Dat kwam omdat in Lier en Sint-Truiden de meeste voetballiefhebbers al naar het voetbal gingen kijken.''

Men kan zich dus afvragen of we dichter bij de categorie Gent/Brugge/Anderlecht/genk horen of eerder bij Lierse/St Truiden.  Ik ben geneigd om ons in de 2e groep onder te brengen, maar zonder een goeie haalbaarheidsstudie kan je zo een dingen niet met zekerheid zeggen natuurlijk. Als jij reeds een haalbaarheidsstudie hebt gedaan mag je de resultaten altijd medelen.

Citaat
Investeren in landelijke gemeenten is al helemaal riskant. ,,Mensen reizen nu eenmaal niet tegen de stedelijke hi?rarchie in'', zegt Van Hoof. ,,In Nederlands Limburg is het nagelnieuwe Parkstad Limburg Stadion van Roda JC een flop omdat de voetballiefhebbers uit Maastricht niet naar de boertjes van Kerkrade willen afreizen.

Aangezien Kortrijk, Roeselare en Gent stukken groter zijn dan het landelijke Waregem zou dit voor ons ook wel eens kunnen gelden.  Ten Oosten van ons is er een bikkelharde strijd gaande tussen Gent en Brugge voor de supporters.  Hoeveel gaan wij daar van kunnen inpikken als hun nieuwe stadion er staat?

Citaat
AZ Alkmaar of Heerenveen zijn ook niet bepaald grootsteden, maar zij profiteerden van het gebrek aan concurrentie en investeerden op het juiste moment.'"

Aan concurrentie hebben we hier alvast geen gebrek.  Er spelen maar liefst 4 West-Vlaamse clubs in eerste en jammergenoeg toont Kortrijk de laatste jaren ook terug ambitie. Daarnaast liggen Moeskroen en Gent ook op een boogscheut.



Het kan geen kwaad om wat verder te denken in plaats van je blind te staren op het succes van Genk en AZ.  Er zijn even veel vb van flops te vinden maar dat komt natuurlijk zo vaak niet in de media.

Dit zijn slechts enkele van mijn bedenken.  Bon, speel nu maar verder op de man. 

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #786 Gepost op: mei 31, 2007, 03:30:48 pm »
In een persoonlijke discussie ga ik mij niet mengen, maar ik ben geneigd me iets meer aan te sluiten bij fox qua denkwijze.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #787 Gepost op: mei 31, 2007, 05:00:21 pm »
In een persoonlijke discussie ga ik mij niet mengen, maar ik ben geneigd me iets meer aan te sluiten bij fox qua denkwijze.
inderdaad. ook al oogt het niet zo positief , tlijkt me wel wat realistischer

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #788 Gepost op: mei 31, 2007, 05:15:28 pm »
In een persoonlijke discussie ga ik mij niet mengen, maar ik ben geneigd me iets meer aan te sluiten bij fox qua denkwijze.
inderdaad. ook al oogt het niet zo positief , tlijkt me wel wat realistischer

mja, Waregem heeft natuurlijk ook troeven om een uitbreiding/nieuw stadion te rechtvaardigen h?.  Ik som hier nu enkel mijn bedenkingen op.  Natuurlijk zijn er ook positieve zaken h?.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #789 Gepost op: mei 31, 2007, 05:27:59 pm »
We hebben toch ook wel heel wat wedstrijden die uitverkocht zijn. Pak nu Brugge, Anderlecht, Standard en msh Genk en Gent. En dan zijn er nog bekermatchen waar we mish tegen die ploegen spelen. Stel dat dan per match 2 of 3000 extra volk kunnen trekken. Reken maar uit wat het verschil is.
We moeten trouwens ook voorzien zijn op een goed seizoen h?. Ge ziet dat het nu 3 jaar kan duren tergen dat er veranderingen zijn. Stel dat we opnieuw een prachtsiezoen hebben en we zijn dan van plan om een stadion te willen verbouwen, dan is het msh weer een paar jaar wachten en dan is het msh te laat enzo...
En ik kan niet geloven dat er veel mensen zouden zijn die omwille van de huidige competitieresultaten geen abo zouden kopen. We hebben nu ??n jaar zeer goed gespeeld in competitie en ??n jaar minder. Wie weet hebben we volgend jaar weer een superseizoen, wat mogelijk is, want tis niet dat het ernaar uit ziet dat we een grijze muis gaan worden h?.
Zulte Waregem is een eigenaardige club h?. Tzijn de kleine dingen die het hem doen. Een beetje minder pech, de professionalisering volgend jaar enzovoort en wie weet hebben we volgend seizoen weer een super seizoen.
We'll see

Offline Maddux

  • Leden
  • Berichten: 163
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #790 Gepost op: mei 31, 2007, 06:12:51 pm »
'k denk dat je ook niet mag vergeten dat we ondertussen ??n van de meest financieel gezonde clubs zijn in eerste klasse, we komen toch al mooi in de subtop qua budget enzo, na het Europees avontuur hebben al die zaken hier wel een boost gehad hoor (jammer genoeg hebben we dat maar weinig in het voetbal gezien), maar als we zo gezond kunnen blijven als we nu zijn dan denk ik wel dat we toch ooit wel eens een superseizoen zullen halen of nog eens ver geraken in de beker.. Je weet maar nooit! En als tegen dan hier een mooi stadion staat met (belangrijker!) een Europese licentie ... Ik ga dus eigenlijk wel volledig akkoord met sv_forever :-)

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #791 Gepost op: mei 31, 2007, 06:42:38 pm »
'k denk dat je ook niet mag vergeten dat we ondertussen ??n van de meest financieel gezonde clubs zijn in eerste klasse, we komen toch al mooi in de subtop qua budget enzo, na het Europees avontuur hebben al die zaken hier wel een boost gehad hoor (jammer genoeg hebben we dat maar weinig in het voetbal gezien), maar als we zo gezond kunnen blijven als we nu zijn dan denk ik wel dat we toch ooit wel eens een superseizoen zullen halen of nog eens ver geraken in de beker.. Je weet maar nooit! En als tegen dan hier een mooi stadion staat met (belangrijker!) een Europese licentie ... Ik ga dus eigenlijk wel volledig akkoord met sv_forever :-)

Ik ga er ook deels mee akkoord, maar je mag volgens mij nooit een nieuw stadion zetten met het oog op een superseizoen.  Je moet het zoveel mogelijk volgens objectieve maatstaven doen anders kan dat slecht aflopen.  Hoogmoed komt voor de val zeggen ze altijd en ik wil niet nog eens het verleden herbeleven eerlijk gezegd.

Desalniettemin moet er idd een oplossing gezocht en gevonden worden voor het stadion waar we nu in spelen.  Een uitbreiding is op zijn plaats maar zelf teveel investeren in infrastructuur is nefast voor de sportieve prestaties.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #792 Gepost op: juni 04, 2007, 12:02:41 pm »
'k denk dat je ook niet mag vergeten dat we ondertussen ??n van de meest financieel gezonde clubs zijn in eerste klasse, we komen toch al mooi in de subtop qua budget enzo, na het Europees avontuur hebben al die zaken hier wel een boost gehad hoor (jammer genoeg hebben we dat maar weinig in het voetbal gezien), maar als we zo gezond kunnen blijven als we nu zijn dan denk ik wel dat we toch ooit wel eens een superseizoen zullen halen of nog eens ver geraken in de beker.. Je weet maar nooit! En als tegen dan hier een mooi stadion staat met (belangrijker!) een Europese licentie ... Ik ga dus eigenlijk wel volledig akkoord met sv_forever :-)

Ik ga er ook deels mee akkoord, maar je mag volgens mij nooit een nieuw stadion zetten met het oog op een superseizoen.  Je moet het zoveel mogelijk volgens objectieve maatstaven doen anders kan dat slecht aflopen.  Hoogmoed komt voor de val zeggen ze altijd en ik wil niet nog eens het verleden herbeleven eerlijk gezegd.

Desalniettemin moet er idd een oplossing gezocht en gevonden worden voor het stadion waar we nu in spelen.  Een uitbreiding is op zijn plaats maar zelf teveel investeren in infrastructuur is nefast voor de sportieve prestaties.

Als er geld genoeg is , zijn er geen problemen. Belangrijk zijn geslaagde transfers , de rest komt vanzelf (met een goed bestuur).

Offline Maddux

  • Leden
  • Berichten: 163
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #793 Gepost op: juni 04, 2007, 12:59:01 pm »
Ik denk dat ze in Loppem al getoond hebben dat een nieuw stadion soms goedkoper kan uitkomen dan een stadion uitbreiden... Ik weet niet wat er juist moet gebeuren voor die Europese licentie in orde te krijgen aan het stadion, maar er moet toch sowieso ook aand e zijtribunes gewerkt worden als de atletiekpiste wegvalt... 'k denk dat het bestuur niet te overhaast bezig is want ze hebben gewon gaan kijken en zijn er wss naar mijn weten nog niet aan uit wat ze gaan doen...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #794 Gepost op: juni 05, 2007, 04:19:28 pm »
kwil nix zeggen maar in Brugge willen ze ook een nieuw kleiner stadion zetten voor Cercle, en daar zijn de bedragen voor hun stadion toch wel bijzonder laag als je het vergelijkt met de bedragen die ik voor Club al horen vallen heb (80 miljoen euro voor daar in Loppem) terwijl dat het stadion van Cercle toch om en bij de 5 miljoen euro zou kosten naar ik gelezen heb, ik weet niet hoe groot dat van Cercle is, maar zoveel groter dan dat van Cercle hebben wij toch niet nodig?
ik wil er niet bij zijn als essevee007 dit leest  :P
nee een nieuw stadion, ik zou het jammer vinden, want als die piste weg is is er toch veel mogelijk om te renoveren en bij te bouwen en zo.
en pas binnen 3 jaar ? ik dacht dat het toch iets voor 08-09 ging worden ? of is het weer later geworden ? toch best dat ze er niet te lang mee wachten want nu is er nog veel interesse van sponsos en zo. of dat binnen 3 jaar nog zo zal zijn betwijfel ik toch

inderdaad, hehe 

velen kennen der echt niets van ?, daarmee niet persoonlijk bedoeld, maar ik weet beter, en heb al mensen gehoord van bestuur, en kenners en grote sponsers.

Best dat sommigen niet in ons bestuur zitten hier...

Weet zelfs uit goede bron dat ze bezig zijn met de architect van o.a. het DSB stadion van AZ, en ook dat ze er totaal nog niet aan uit zijn, maar dat ze het goed willen doen, en opties openlaten voor later, dat bijbouwen makkelijk wordt. 

je ziet toch gewoon dat de club en iedereen er rond vooruit wil, anders haal je zo een spelers niet binnen ook, en zit je tot nu toe al in de subtop van de budgetten.

Maar ja soit... elk denkt het er zijne van, maar dit dat ik zeg komt niet uit caf?s, en gezever

Zouden beter dit toppic effkes sluiten.
« Laatst bewerkt op: juni 05, 2007, 04:32:08 pm door essevee007 »

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #795 Gepost op: juni 05, 2007, 04:40:52 pm »
Ze hebben,samen met het Waregems architectenbureau, het DSB stadion net als De Galgenwaard in Utrecht bezocht. Dat ze daarom bezig zijn met de archtitecten van deze stadions is de waarheid echter geweld aan doen...
Enne, wees maar gerust, ze zijn er zo goed als uit.  Er moet nu natuurlijk wel nog serieus onderhandeld worden met potenti?le investeerders.
« Laatst bewerkt op: juni 05, 2007, 04:43:05 pm door Nonkel Bernie »

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #796 Gepost op: juni 05, 2007, 04:57:30 pm »
Er moet nu natuurlijk wel nog serieus onderhandeld worden met potenti?le investeerders.

Ik weet uit ondervinding dat dit geen sinecure zal worden. Het is echt moeilijk om sommigen over de streep te trekken.  Het blijft toch altijd een enorm risico h?.  Als de potentiele winsten niet hoog genoeg kunnen voorgesteld worden door het bestuur dan is het heel erg moeilijk om geld los te peuteren.  Het is dus zaak om met een positief onderzoek op de proppen te komen van een onafhankelijk onderzoeksbureau.

Wel positief dat de plannen eindelijk concreet geworden zijn.  Heb je een idee wie ze gebruikt hem om hun haalbaarheidsstudies en dergelijke te maken?

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #797 Gepost op: juni 05, 2007, 05:09:15 pm »
Mark Coucke daar, die is toch van Waregem? Waarom gaat die dan zijn geld in Brugge steken?
Want hij is te zien in hun promotiefilmpje voor hun nieuw stadion.

@ Nonkel Bernie, ivm met die architectenbureau's en het DSB stadion en dergelijke, wil dit zeggen datter weldegelijk een volledig nieuw stadion komt?

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #798 Gepost op: juni 05, 2007, 05:29:21 pm »
essevee007: " (...) en ook dat ze er totaal nog niet aan uit zijn  "
Nonkel Bernie : " ze zijn er zo goed als uit "

En alletwee uit goede bron vernomen ...
Wie moeten we hier nu geloven ?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #799 Gepost op: juni 05, 2007, 05:31:36 pm »
Mark Coucke daar, die is toch van Waregem? Waarom gaat die dan zijn geld in Brugge steken?
Want hij is te zien in hun promotiefilmpje voor hun nieuw stadion.

@ Nonkel Bernie, ivm met die architectenbureau's en het DSB stadion en dergelijke, wil dit zeggen datter weldegelijk een volledig nieuw stadion komt?

ja als het nieuw is, zal het op dezelfde plaats zijn stuk per stuk.
Wat ik ook weet dat molecule er zou o.a. iets willen doen in het nieuwe stadion, een shop waarschijnlijk, en van die architect van het dsb stadion is waarheid heb het gehoord van iemand die in de club zit, geen speler of iemand die werkt in de bars, maar iemand die een functie heeft in de club... dat ze er echt met bezig zijn dat weet ik niet heeft juist gezegd dat ze al contacten en gesproken hebben met die man over mogelijkheden.

maar zoals ik zeg sluit dit toppic maar
« Laatst bewerkt op: juni 05, 2007, 05:34:37 pm door essevee007 »