Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 437788 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #800 Gepost op: juni 05, 2007, 05:33:32 pm »
essevee007: " (...) en ook dat ze er totaal nog niet aan uit zijn  "
Nonkel Bernie : " ze zijn er zo goed als uit "

En alletwee uit goede bron vernomen ...
Wie moeten we hier nu geloven ?

beiden best, volledig niet aan uit is msh niet heel waar maar ze zijn ng echt bezig hoe en wat te doen, maar idee?n en de mogelijkheden zijn er al...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #801 Gepost op: juni 05, 2007, 07:00:12 pm »
essevee007: " (...) en ook dat ze er totaal nog niet aan uit zijn  "
Nonkel Bernie : " ze zijn er zo goed als uit "

En alletwee uit goede bron vernomen ...
Wie moeten we hier nu geloven ?

beiden best, volledig niet aan uit is msh niet heel waar maar ze zijn ng echt bezig hoe en wat te doen, maar idee?n en de mogelijkheden zijn er al...

Ja, in een groep mensen kan het altijd zijn dat de ??n de situatie anders aanvoelt dan een ander en als die aan anderen elk hun eigen aanvoelen vertellen van hoe de situatie zit, dan kunt ge zo iets krijgen...

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #802 Gepost op: juni 05, 2007, 07:30:46 pm »
Mark Coucke daar, die is toch van Waregem? Waarom gaat die dan zijn geld in Brugge steken?
Want hij is te zien in hun promotiefilmpje voor hun nieuw stadion.

@ Nonkel Bernie, ivm met die architectenbureau's en het DSB stadion en dergelijke, wil dit zeggen datter weldegelijk een volledig nieuw stadion komt?

ja als het nieuw is, zal het op dezelfde plaats zijn stuk per stuk.
Wat ik ook weet dat molecule er zou o.a. iets willen doen in het nieuwe stadion, een shop waarschijnlijk, en van die architect van het dsb stadion is waarheid heb het gehoord van iemand die in de club zit, geen speler of iemand die werkt in de bars, maar iemand die een functie heeft in de club... dat ze er echt met bezig zijn dat weet ik niet heeft juist gezegd dat ze al contacten en gesproken hebben met die man over mogelijkheden.

maar zoals ik zeg sluit dit topic maar

Daar zullen wij wel over beslissen...  ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #803 Gepost op: juni 05, 2007, 08:45:37 pm »
Mark Coucke daar, die is toch van Waregem? Waarom gaat die dan zijn geld in Brugge steken?
Want hij is te zien in hun promotiefilmpje voor hun nieuw stadion.

@ Nonkel Bernie, ivm met die architectenbureau's en het DSB stadion en dergelijke, wil dit zeggen datter weldegelijk een volledig nieuw stadion komt?

marc coucke van omega pharma is nie van waregem hoor, ik dacht ergens van gavere - de pinte of zo ? hij woont/woonde wel in vichte.

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #804 Gepost op: juni 05, 2007, 09:12:36 pm »
Mark Coucke daar, die is toch van Waregem? Waarom gaat die dan zijn geld in Brugge steken?
Want hij is te zien in hun promotiefilmpje voor hun nieuw stadion.

@ Nonkel Bernie, ivm met die architectenbureau's en het DSB stadion en dergelijke, wil dit zeggen datter weldegelijk een volledig nieuw stadion komt?

marc coucke van omega pharma is nie van waregem hoor, ik dacht ergens van gavere - de pinte of zo ? hij woont/woonde wel in vichte.

En als Omega Pharma voetbal wil sponsoren dan gaan ze een ploeg nemen die (bijna) altijd Europees speelt.  In belgie zijn ze toch al bekend genoeg.  Vandaar dat ze tot nu toe enkel wielrennen sponsoren.  De internationale return is veel groter tov het voetbal in Belgie.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #805 Gepost op: juni 05, 2007, 10:10:46 pm »
Mark Coucke daar, die is toch van Waregem? Waarom gaat die dan zijn geld in Brugge steken?
Want hij is te zien in hun promotiefilmpje voor hun nieuw stadion.

@ Nonkel Bernie, ivm met die architectenbureau's en het DSB stadion en dergelijke, wil dit zeggen datter weldegelijk een volledig nieuw stadion komt?

marc coucke van omega pharma is nie van waregem hoor, ik dacht ergens van gavere - de pinte of zo ? hij woont/woonde wel in vichte.
woont er nog altijd :)
kom en veel tegen in dn delhaize :P
ie eeft wel ix van een janet vind ik persoonlijk :)

Offline Maddux

  • Leden
  • Berichten: 163
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #806 Gepost op: juni 05, 2007, 11:43:35 pm »
hehe tjah, daar zit wel iets in, majah voor zijn bedrijf is Bruhhe mss wel beter dan Zulte-Waregem, maar als hij wat clubliefde heeft voor Zulte-Waregem... Wie weet ;-) een ploeg met ambitie kan hem mss ook wel nog interesseren :D Anyway ik bedoelde gwn dat ons stadion mss het dubbele zal kosten van dat van Cercle, mss het driedubbele of zelfs vierdubbele, maar wij hebben toch geen 40000 plaatsen nodig? 20000 (de helft van wat Bruhhe wil ongeveer zkrs) lijkt mij voorlopig nog te groots, ze mogen het zetten van mij hoor, maar ik wou er gwn bij aantonen dat we in vergelijking met die grote stadions toch niet zo'n super-investering moeten gaan maken, 'k denk niet dat we hier meer dan 40 miljoen euro zullen spenderen aan een stadion eh... Ik dacht gwn dat van Cercle zal wss toch wel tussen de 5000 en 10000 plaatsen zitten voor een grote 5 miljoen euro, ik ben mss geen wiskundig wonder maar doe dat maal 4 + nog nen extra duts voor wat extra functionaliteiten... Je weet wel wat ik bedoel, onze ambities liggen hoger dan die van Cercle uiteraard en ik wou nt zomaar een vergelijking aangaan, maar wel ff een klein idee opdoen van hoeveel een stadion kan kosten

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #807 Gepost op: juni 06, 2007, 09:04:28 am »
ie eeft wel ix van een janet vind ik persoonlijk :)



Tja, kan ook moeilijk anders van iemand die bruhhe wilt sponsoren...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #808 Gepost op: juni 06, 2007, 01:55:41 pm »
ik heb het al eens gezegd hier op het forum, maar het laatste jaar dat we in tweede klasse speelden heb ik hem eens aangesproken om te vragen of hij zulte waregem wilde sponsoren.

en toen gaf hij een ganse uitleg dat hij al enorm veel geld in een pro tour wielerploeg van stak, dat ze niet "alles" kunnen gaan sponsoren, dat hij dit niet zou kunnen verantwoorden tegen aandeelhouders enz . maw een gans onderbouwde economische uitleg.

maar die mening kan hij (of zijn bedrijf) altijd bijstellen natuurlijk 3 jaar later.

Offline nielletje

  • Leden
  • Berichten: 83
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #809 Gepost op: juni 06, 2007, 02:57:06 pm »
inderdaad, met davitamon sponseren ze al massas veel de ploeg quickstep ?, kkan me niet inbeelden waarom ze nog voetbal zouden sponseren ook

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #810 Gepost op: juni 06, 2007, 03:14:35 pm »
inderdaad, met davitamon sponseren ze al massas veel de ploeg quickstep ?, kkan me niet inbeelden waarom ze nog voetbal zouden sponseren ook

Zal wel Lotto zijn ipv Quickstep zeker...

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #811 Gepost op: juni 06, 2007, 03:20:18 pm »
inderdaad, met davitamon sponseren ze al massas veel de ploeg quickstep ?, kkan me niet inbeelden waarom ze nog voetbal zouden sponseren ook

Zal wel Lotto zijn ipv Quickstep zeker...

En predictor in plaats van Davitamon :P

salout?

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #812 Gepost op: juni 06, 2007, 04:52:58 pm »
inderdaad, met davitamon sponseren ze al massas veel de ploeg quickstep ?, kkan me niet inbeelden waarom ze nog voetbal zouden sponseren ook

Zal wel Lotto zijn ipv Quickstep zeker...

En predictor in plaats van Davitamon :P
En laat davitamon ook maar weg: Predictor-Lotto

Offline nielletje

  • Leden
  • Berichten: 83
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #813 Gepost op: juni 06, 2007, 06:30:57 pm »
ajaj :d is me dat geen blunder van jewelste !
mijn oprechte excuses

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #814 Gepost op: juni 07, 2007, 11:06:40 am »
Misschien kunnen we eens vragen aan unilin om een quick step arena te bouwen.  Het zou wel eens kunnen dat er snel wat geld vanuit het wielrennen vrijkomt :P

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #815 Gepost op: juni 07, 2007, 06:41:16 pm »
blijf erbij stadion zoals het nieuwe van liverpool maar dan in het klein :d
zo de engelse stijl zou echt machtig zijn.
maarja kunnen veel zeggen en doen maar we zien wel :)

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #816 Gepost op: juni 07, 2007, 10:38:07 pm »
Dat van Liverpool wordt trouwens nogmaals verandert (sinds de nieuwe eigenaars) en wordt eind juni bekend gemaakt aan het publiek.

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #817 Gepost op: juni 08, 2007, 02:22:47 pm »
blijf erbij stadion zoals het nieuwe van liverpool maar dan in het klein :d
zo de engelse stijl zou echt machtig zijn.
maarja kunnen veel zeggen en doen maar we zien wel :)


waarom een nieuw stadion bouwen als ge er nu al een staan hebt die ruimschoots voldoet voor mij... gewoon een beetje renoveren en een tribune bij...das alles wat we nodig hebben.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #818 Gepost op: juni 08, 2007, 05:19:54 pm »
blijf erbij stadion zoals het nieuwe van liverpool maar dan in het klein :d
zo de engelse stijl zou echt machtig zijn.
maarja kunnen veel zeggen en doen maar we zien wel :)


waarom een nieuw stadion bouwen als ge er nu al een staan hebt die ruimschoots voldoet voor mij... gewoon een beetje renoveren en een tribune bij...das alles wat we nodig hebben.

We kregen dit jaar OPNIEUW een boete omdat ons stadion niet voldeed aan de vooropgestelde veiligheidsmaatregelen ( 2e seizoen op rij), dus als we deze willen verbeteren, zal dit ons handen vol met geld kosten... En als we willen uitbereiden zal dit ook immens veel geld kosten, omdat beide tribunen niet voorzien zijn voor een eventuele uitbereiding... Dus is het dan niet verstandiger om meteen een nieuw te zetten... kost mss meer, maar kan op termijn zowel financieel ALS sportief bevorderend zijn!

Offline Maddux

  • Leden
  • Berichten: 163
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #819 Gepost op: juni 08, 2007, 09:00:15 pm »
AZ zou zijn stadion reeds willen uitbreiden nadat ze hun nieuwe arena gehad hebben ... Met zo'n 20000 plaatsen van ambitie gesproken!