Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 437932 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #60 Gepost op: januari 10, 2007, 08:26:52 am »
Bouwen ontwerpers van de Amsterdam ArenA ook nieuw stadion van Club Brugge, het wordt een multifunctioneel stadion zoals bij ons in Waregem ????. ;D

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #61 Gepost op: januari 10, 2007, 03:15:05 pm »
Automatische roltrap? Ik ben gaan kijken toen het Ajax - Brugge was enkele jaren geleden en dat stadion is ongelooflijk! Het doemt zo op uit het niets wanneer je aan het rijden bent en al die historie die te bewonderen is... fantastisch!

Offline Lomaes

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #62 Gepost op: januari 10, 2007, 03:31:09 pm »
Van mij mogen er ook wat meer oude foto's in het stadion hangen: zowel van Waregem (waar ik woon) als van Zulte... Misschien in die green, red, black, brown,... of wat hebben we nog allemaal van bars en rooms in het stadion. Ik weet het niet en misschien hangen er reeds dergelijke foto's en medailles, bekers, wimpels,... Het is maar een idee.

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #63 Gepost op: januari 10, 2007, 09:22:57 pm »
Vlaams minister van Sport Bert Anciaux wil zich namens de Vlaamse overheid de komende jaren inzetten om de nieuwbouw van grote voetbalstadions in Vlaanderen en Brussel waar mogelijk te realiseren. Dat zei hij woensdag in een communiqu?.

De komende jaren pompen we een investering van 225 miljoen euro in de bouw van nieuwe zwembaden, multifunctionele sporthallen en kunstgrasvelden, maar ook inzake voetbalinfrastructuur wil ik namens de Vlaamse overheid de komende jaren mijn volle verantwoordelijkheid nemen," aldus Bert Anciaux. "Als de Vlaamse overheid van bij de planfase mee het heft in handen neemt, kunnen veel problemen van bestuurlijke aard vermeden worden," meent de minister.

Anciaux bereidt hierover een dossier voor dat zal besproken worden in de schoot van de Vlaamse regering. "Dit dossier moet ons toelaten om in samenwerking met voetbalclubs en private investeerders de nieuwbouw van enkele grote voetbalcomplexen mogelijk te maken", zegt Anciaux. Wat betreft het financi?le luik blijft de minister voorlopig nog op de vlakte.

Over het dossier van Club Brugge, dat donderdag zijn plannen voor een nieuw stadion uit de doeken doet, wil Anciaux zich niet uitspreken.

bron: www.sport.be

al?, tes de moment ?.

GROENSTEN

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #64 Gepost op: januari 11, 2007, 05:22:26 pm »

Offline Devilinside

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #65 Gepost op: januari 11, 2007, 05:24:27 pm »
ksnap wa ge wilt zeggen, maar groter stadion betekend meer onderhoudskosten. maar prijsverlaging is idd mogelijk door meer plaatsen bv ipv 20euro ==> 15 euro ofzo
daardoor meer volk==>meer sfeer==> meer drank inkomsten==

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #66 Gepost op: januari 11, 2007, 11:51:13 pm »
pff, in de plaats dase keer plannen tonen of een maquette...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #67 Gepost op: januari 12, 2007, 12:45:41 pm »
Tja Br*hhe zal me worst wezen, wel goed voor belgische voetbal dat er nieuwe stadions komen..
Interessant:
http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GR016RL1C

GROENSTEN

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #68 Gepost op: januari 12, 2007, 01:53:22 pm »
voor of tegen brugge ; doet niets af van het feit dat ploegen zonder deftige infrastructuur binnen een jaar of 5 totaal niet meer zullen meetellen in het voetbalwereldje!!! straks komt er een beneluxcompetitie en slechts een 8-tal belgische ploegen zullen daaraan kunnen meedoen! brugge 1 - gent 2 - antwerpen 3 - standard 4 - genk 5 - anderlecht 6 - charleroi 7..... wie wordt nummer 8 ????

Roussel

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #69 Gepost op: januari 12, 2007, 02:53:10 pm »
die beneluxcompetitie...  ;D

die ging er normaal al in 2004 zijn ofzo. das zo 1 van die dingen waar altijd over gepraat zal worden en er toch nooit zal komen. net zoals die antwerpenfusie trouwens, das ook zo'n klucht

ahja btw wat zitten ze daar in brugge eigenlijk te janken, ze hebben daar voor euro 2000 juist verbouwingen gekregen aan hun stadion, en nu zouden ze dat al weer mogen afbreken  ::) 

als ik dan denk aan het laatste wat ze bij ons bijgebouwd hebben, toen was ik nog nie geboren denk ik... sindsdien is er hier alleen maar afgebroken geweest (oja wel nog een reclamewand erbij ol?)
en nee dit is geen verwijt aan t bestuur, wel aan t stad waregem dat zelfs geen kleine verbouwing wil financieren  :(
« Laatst bewerkt op: januari 12, 2007, 02:58:43 pm door Roussel »

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #70 Gepost op: januari 12, 2007, 03:04:24 pm »
Maar ze zetten dan wel weer een gloednieuwe tribune in Beveren-Leie waar geen kat komt kijken!

Roussel

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #71 Gepost op: januari 12, 2007, 03:17:32 pm »
Maar ze zetten dan wel weer een gloednieuwe tribune in Beveren-Leie waar geen kat komt kijken!
daar snap ik dus ook niets van ?...

ongetwijfeld iemand die connecties heeft in t stadsbestuur ofzo. kan toch nie anders  :-\ ofwel zijn ze daar gewoon dom

GROENSTEN

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #72 Gepost op: januari 12, 2007, 03:47:32 pm »
STADS??bestuur ??? titel van STAD moeten ze voor mij nog altijd waarmaken !
het stadiondossier bvb wordt gewoon behandeld alsof het een kerkplein van
zwevezele betreft!!! en betr die tribune in beveren-leie ; waar denk je dat
soens woont ???

Offline Lomaes

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #73 Gepost op: januari 12, 2007, 05:07:12 pm »
Die mannen van stadsbestuur hebben schrik voor de komende jaren. Denk maar aan een bibliotheek die er komt op een plaats die ik totaal niet begrijp. Die veel parkings zal kosten. Kortzichtige visie. Oja, dat van die tribune van Beveren... er loopt er ??n in Waregem die ze Rik tribune noemen. Gelukkig is die geen... 

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #74 Gepost op: januari 12, 2007, 08:21:15 pm »
Van mij mogen er ook wat meer oude foto's in het stadion hangen: zowel van Waregem (waar ik woon) als van Zulte... Misschien in die green, red, black, brown,... of wat hebben we nog allemaal van bars en rooms in het stadion. Ik weet het niet en misschien hangen er reeds dergelijke foto's en medailles, bekers, wimpels,... Het is maar een idee.

In de oude tribune, staat er een kast met Uefa Cup materiaal in, drie uitrustingen (wit, zwart ('06) en de groene ('05)). Er ligt een vaandel van Austria Wien in, een schaal van Praag en Lokomotiv. Ook wat spullen van de fanshop. Die kast zou mooi staan in de living, en voor den eersten den besten die hier zal zeggen ,,ik pak dan wel wat er in ligt", te laat, ik zei het al...

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #75 Gepost op: januari 16, 2007, 12:25:00 pm »
Ik vind niet direct de topic terug met nieuwe stadions, daarom zet ik het hier:

Vernieuwingen in 't Fenixstadion. Outsideseats maken, kantoorruimte bij, gezinsvriendelijker, ...

bron: http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/sporza/nnII_sporza_start/index.shtml


En wij maar hopen op/dromen van een tribune achter de goal...  :-\  (Waarmee ik bedoel dat er ooit eens IETS mag veranderen ivm ons stadion, al was het een lossere veiligheidscel...)
« Laatst bewerkt op: januari 16, 2007, 02:37:02 pm door Eugene »

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #76 Gepost op: januari 16, 2007, 02:30:13 pm »
STADS??bestuur ??? titel van STAD moeten ze voor mij nog altijd waarmaken !
het stadiondossier bvb wordt gewoon behandeld alsof het een kerkplein van
zwevezele betreft!!!

Hela Makker, geen slecht woord over Zwevezele of kga achter u zitten! :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #77 Gepost op: januari 17, 2007, 12:47:25 pm »
Ik vind niet direct de topic terug met nieuwe stadions, daarom zet ik het hier:

Vernieuwingen in 't Fenixstadion. Outsideseats maken, kantoorruimte bij, gezinsvriendelijker, ...

bron: http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/sporza/nnII_sporza_start/index.shtml


En wij maar hopen op/dromen van een tribune achter de goal...  :-\  (Waarmee ik bedoel dat er ooit eens IETS mag veranderen ivm ons stadion, al was het een lossere veiligheidscel...)

Met de toekomst zal er wel een volledig nieuw stadion komen, moeten komen van om en bij de 14 a 16 000 man

of grondige verbouwingen toebouwen en moderniseren luxueuzer maken en uitbreiden tot 15 000

het moet gewoon, het wijst overal uit dat dat lijdt tot meer inkomsten voor horeca in het stad en stadion natuurlijk

meer volk in je stad, beter vr de winkels en horeca

meer inkomsten voor de ploeg en kan je tickets goedkoper maken

meer sfeer

meer aantrekkingskracht voor spelers te kopen, die door zo een stadion meteen zien dat er ambitie is enz...

een meerwaarde voor je stad

enz....

MET VERBOUWINGEN VB 2 TRIBUNES ACHTER DOEL EN TOEBOUWEN EN WAT MODERNISEREN VB IN TRIBUNE 1 EEN GROTE FANSHOP EN TEAROOM EN IN TRIBUNE 2 ACHTER HET DOEL VB EEN SPORTCAFE.....OF EEN GROTE SPORTWINKEL...

VOETBAL IS NU EENMAAL MARKETING GEWORDEN? MET ALLE MANIEREN LOK JE VOLK NAAR HET VOETBAL DAG VAN VANDAAG...

HET IS BEWEZEN IN HET BUITENLAND DAT VERBOUWINGEN LIJDEN TOT ZEER VLUG EEN STIJGING VAN 40 TOT 50% MEER TOESCHOUWERS

EN EEN NIEUW STADION LIJDT ZELFS VAN 70 TOT 125 % MEER TOESCHOUWERS

VOORBEELDJE GENK, zoals ons begonnen in eerste met telke male maar 7500 man en niet echt hoge ogen gegooit

zetten een nieuw stadion, worden kampioen enz... en spelen telke male voor 18 a 21 000 man

ook aa gent nu telke male voor 7 a 8500 man, en kunnen er 12900 in, zetten een nieuw stadion van 22 000 goed kijken binnen de eerste twee jaar zit er daar 17 a 20 000 man altijd

als je eens zoekt op google zie je dat ze in de afgelopen 3 jaar en komende jaren in ieder land bijna iedere ploeg ee nieuw stadion zal hebben of verbouwen in NEDERLAND HEBBEN ZE BIJNA NU ALLEMAAL EEN NIEUW MODERN STADION

het moet gewoon op alle andere landen staat belgie in het voetbal AL JAREN ACHTER

ook in andere sporten zitten we JAREN ACHTER OM MAAR EEN VOORBEELD TE GEVEN MET BIJNA EVEN GROOT LAND NEDERLAND WAAR ZE MIJLNVER VOOR ZIJN OP ONS OP SPORTGEBIED....
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2007, 12:54:56 pm door essevee007 »

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #78 Gepost op: januari 17, 2007, 03:49:20 pm »
Ja, 'k weet het ze Essevee007. 'k herrinner mij uw expos?s ivm uitbreiding van ons stadion, en volg u voor 'n deel.
Voor mij moet er daar niet direcht 'n sportwinkel of tea-room en dergelijke bij. Momenteel zou ik al blij zijn met 1 tribune/vak/plaats achter een doel erbij voor thuissupporters. Ik veronderstel ook dat er ooit een volledige vernieuwing komt, al is het binnen 30 jaar...

Nu ja, ik veronderstel dat het bestuur het beste voorheeft met de club en dat er ooit wel eens verandering komt. Maar die "ooit" mag bij manier van spreken wel liever morgen dan overmorgen zijn  ;)

« Laatst bewerkt op: januari 17, 2007, 03:54:44 pm door Eugene »

Offline Devilinside

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #79 Gepost op: januari 17, 2007, 06:33:31 pm »
Ja, 'k weet het ze Essevee007. 'k herrinner mij uw expos?s ivm uitbreiding van ons stadion, en volg u voor 'n deel.
Voor mij moet er daar niet direcht 'n sportwinkel of tea-room en dergelijke bij. Momenteel zou ik al blij zijn met 1 tribune/vak/plaats achter een doel erbij voor thuissupporters. Ik veronderstel ook dat er ooit een volledige vernieuwing komt, al is het binnen 30 jaar...

Nu ja, ik veronderstel dat het bestuur het beste voorheeft met de club en dat er ooit wel eens verandering komt. Maar die "ooit" mag bij manier van spreken wel liever morgen dan overmorgen zijn  ;)




nee da moet der nie bij, maar dat is de toekomst van alle stadions dus als je een nieuw plaatst ben je best van al direct een multi functioneel te zetten