Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 437886 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frans Vande Ginste

  • Leden
  • Berichten: 34
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1000 Gepost op: september 28, 2007, 12:06:49 pm »
Allemaal vreed schone (no joke, ziet er prachtig uit, mits goed doordachte financiering natuurlijk), behalve... "De staanplaatsen onderaan tribune 2 kunnen hierdoor plaats ruimen voor 1000 zitplaatsen, terwijl de cafetaria kan wijken voor business seats"

Dit zou dus willen zeggen dat wij na 16 ? 17 jaar weg moeten uit ons kantine omdat het grote(re) geld deze plaatsen opeist??
Dat gaat er bij mij toch niet in : stank voor dank als dit letterlijk zo wordt uitgevoerd!

belachelijkste post ooit!!
Blijf dan gewoon thuis, daar ben je zeker van je plaats (hopelijk voor u toch)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1001 Gepost op: september 29, 2007, 01:49:00 pm »
Allemaal vreed schone (no joke, ziet er prachtig uit, mits goed doordachte financiering natuurlijk), behalve... "De staanplaatsen onderaan tribune 2 kunnen hierdoor plaats ruimen voor 1000 zitplaatsen, terwijl de cafetaria kan wijken voor business seats"

Dit zou dus willen zeggen dat wij na 16 ? 17 jaar weg moeten uit ons kantine omdat het grote(re) geld deze plaatsen opeist??
Dat gaat er bij mij toch niet in : stank voor dank als dit letterlijk zo wordt uitgevoerd!
Precies of het allemaal busines seats gaan zijn en er geen nieuwe kantines zullen komen? maar natuurlijk weet jij dat ook wel mijn beste.. enough said

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1002 Gepost op: oktober 05, 2007, 10:55:23 am »
Vandaag in het laatste nieuws:

Huyzentruytarena

WAREGEM - Als het van de sporteconoom Trudo Dejonghe afhangt, zal de naam 'Regenboogstadion' geen lang leven meer beschoren zijn.
Op vraag van het bestuur van Zulte Waregem bestudeerde Trudo Dejonghe de plannen voor de renovatie en uitbereiding van het Regenboogstadion. De grote aanpassingen zou hij gepaard laten gaan met een naamsverandering van het stadion. "Vanuit commercieel oogpunt klinkt 'Huyzentruytarena' - genoemd naar de hoofdsponsor - beter dan 'Regenboogstadion'." Voorzitter Willy Naessens neemt een afwachtende houding aan tegenover het voorstel.

bron: Het Wekelijks Nieuws


Verder staat er ook nog, da na de studie blijkt dat SVZW en max. van 9.500 toeschouwers gemiddeld per match kan halen. Want nu zijn alle toppers uitverkocht en raken 2000 a 3000 mensen niet aan een kaartje. (  dat zijn verliezen voor de club)

sv74

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1003 Gepost op: oktober 05, 2007, 12:17:41 pm »
Allemaal vreed schone (no joke, ziet er prachtig uit, mits goed doordachte financiering natuurlijk), behalve... "De staanplaatsen onderaan tribune 2 kunnen hierdoor plaats ruimen voor 1000 zitplaatsen, terwijl de cafetaria kan wijken voor business seats"

Dit zou dus willen zeggen dat wij na 16 ? 17 jaar weg moeten uit ons kantine omdat het grote(re) geld deze plaatsen opeist??
Dat gaat er bij mij toch niet in : stank voor dank als dit letterlijk zo wordt uitgevoerd!

belachelijkste post ooit!!
Blijf dan gewoon thuis, daar ben je zeker van je plaats (hopelijk voor u toch)


Een beetje meer respect voor iemand anders zijn mening a.u.b.  Of moeten ze allemaal uw gedacht op het forum zetten misschien?  Vooral uw laatste zin is er ferm over!!

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1004 Gepost op: oktober 05, 2007, 12:47:05 pm »
De naam veranderen vind ik geen goed idee, maar alst echt nie anders kan om de sponsors te overtuigen, dan maar wel zeker  :-\

Voor alle supporters van het vroegere KSV Waregem (zoals ik) heeft de naam wel een sentimentele waarde, tis eigenlijk tenige dat we nog hebben van onze vroegere liefde  :'(

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1005 Gepost op: oktober 05, 2007, 12:53:52 pm »

Huyzentruytarena

 :o

Ik hoop van h?rte dat dit er nooit doorkomt. Al de veranderingen, oke, maar de naam 'Regenboogstadion' is heilig vind ik. Enorm irritant dat 'moderne voetbal' - Fenixstadion verliest zijn naam, clubs worden opgekocht door multinationals (zoals in Oostenrijk daar) en krijgen een andere naam ('Fc Redbul' of iets dergelijks), andere kleuren, enzovoort. Ik vind niet dat dit zomaar moet aanvaard worden, dit is erover.

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1006 Gepost op: oktober 05, 2007, 03:41:26 pm »
GEEN NAAMSVERANDERING

het regenboogstadium daar ga ik alle 2 weken naar toe en dit wil ik zo houden!!
het zou hetzelfste niet meer aanvoelen + geschiedenis die weg gaat dit wil ik niet
en ik denk ook dat er nog veel supporters zijn die dit niet willen! als dit waar zou zijn
kunnen we mss een petitie opstarten!

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1007 Gepost op: oktober 05, 2007, 05:14:48 pm »
inderdaad, die naam mag nooit veranderen.


Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1008 Gepost op: oktober 05, 2007, 05:30:34 pm »
molecule wou de kleuren veranderen en huysentruyt de stadionnaam!!!
voetbal is money geworden veel money!!!

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1009 Gepost op: oktober 05, 2007, 05:41:29 pm »
Niets daje der kunt aan doen!
En als je het logisch bekijkt, goeie reclame voor da bedrijf...


CB06_boy

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1010 Gepost op: oktober 05, 2007, 05:52:27 pm »
huyzentruyt arena  ::) omg eerst moek keer dien arena zien

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1011 Gepost op: oktober 05, 2007, 06:12:03 pm »
Niets daje der kunt aan doen!
En als je het logisch bekijkt, goeie reclame voor da bedrijf...




tjah duren is een schone stad maar hoelang gaat dat allemaal duren h?, dat is allemaal goed en wel zolang alles goed draait en de sponsor er zijn brood in ziet en toch wel wat zeggenschap heeft ; maar wat als het wat minder gaat.................
nu tzal nog niet allemaal voor direkt zijn ,denk ik ,en er zal nog veel gezegd en geschreven worden!
rome is ook niet op ??n dag gebouwd h?!

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1012 Gepost op: oktober 05, 2007, 07:08:41 pm »
Dit gaat weer voor veel discussie zorgen vrees ik. Ik vind dat als die naamsverandering de enige manier is om het stadion uit de breiden, ja dan moet het maar zeker  :(

Het regenboogstadion is een monument, laat dat duidelijk zijn, maar we moeten vooruit en heel veel clubs hebben dit al gedaan, dus dan zal het wel een groot voordeel zijn zeker...

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1013 Gepost op: oktober 05, 2007, 07:32:44 pm »
Als we er een mooier stadion voor krijgen waarom niet dan? Bij de supporters blijft het toch Regenboogstadion, dus ik zie niet echt een probleem. Ik denk bijvoorbeeld niet dat de supporters van AZ klagen omdat ze nu in het DSB Stadion spelen... Of Bayern in de Allianz Arena... Indien alles veranderd zou een maquette van het Regenboogstadion wel mooi zijn, maar of ze daar aan zouden denken is een andere vraag... Nu ja ik ben voorstander ?ls we een schitterende tribune krijgen achter het doel zodat we eindelijk voor enorme sfeer kunnen zorgen en zo kunnen tippen aan de sfeer van bijvoorbeeld Charleroi, Standard,...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1014 Gepost op: oktober 05, 2007, 07:59:39 pm »
originele speciaal aangemaakte nickname om dit hier in deze topic te posten zeker  :)

salout?

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1015 Gepost op: oktober 06, 2007, 11:34:15 am »
originele speciaal aangemaakte nickname om dit hier in deze topic te posten zeker  :)
staat zelfs op voorpagina van wekelijks nieuws ;) voorzitter is er niet echt mee akkoord.

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1016 Gepost op: oktober 06, 2007, 11:35:59 am »
Denkt ge da Molecule geld genoeg heeft om een stadion te financieren  ::)
Gelieve eerst na te denken voor da ge wa post  ;)


Het moleculestadion.
onthou die naam.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1017 Gepost op: oktober 06, 2007, 01:17:33 pm »
Denkt ge da Molecule geld genoeg heeft om een stadion te financieren  ::)
Gelieve eerst na te denken voor da ge wa post  ;)


Het moleculestadion.
onthou die naam.
weet je wel oeveel geld er zit bij Molecule ::)

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1018 Gepost op: oktober 06, 2007, 01:44:02 pm »
Van mij zou dat mogen, in ruil voor een prachtig, gezellig stadion, geen enkel probleem!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1019 Gepost op: oktober 06, 2007, 01:45:46 pm »
Van mij zou dat mogen, in ruil voor een prachtig, gezellig stadion, geen enkel probleem!


Ik ben ook voor 'de vooruit' en een toekomstvisie, maar dit is er gewoon over. 'Huyzentruytarena', komaan zeg.