Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 437831 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #360 Gepost op: februari 18, 2007, 10:59:05 pm »
vraag is natuurlijk of er een tribune van een paar duizend man moet bijkomen als je geen europees speelt , en om de ploeg te zien verliezen tegen cercle, beveren, lierse en brussels lok je ook geen massa's naar het stadion hoor. dan mogen we al content zijn met 5000-6000 man in ons stadion van 8500 man.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #361 Gepost op: februari 18, 2007, 11:45:00 pm »
vraag is natuurlijk of er een tribune van een paar duizend man moet bijkomen als je geen europees speelt , en om de ploeg te zien verliezen tegen cercle, beveren, lierse en brussels lok je ook geen massa's naar het stadion hoor. dan mogen we al content zijn met 5000-6000 man in ons stadion van 8500 man.

ja lees mijn vorige posts, ga het nt ng eens uitleggen, of tzal weer zijn dat ik 10x zelfde post

kort:nieuw of groter stadion moet: achterstand op buitenland, waar zelfs de ploegen die laatste staan een modern nieuw stadion krijgen zelfs in landen als nederland, zweden, zwitserland

zo kan je maar groeien, met een nieuw stadion in successen sportief en in supporters& sfeer enz...

vb genk zoals wij 2 jaar in eerste gespeeld in stadion van 8000 man speelden toen ook vr zoveel volk max en zetten stadion van 24 000 worden kampioen enz.... en zijn nu top subtop

wij konden zelfs in dit stadion zoals het er nu bijligt met minder successen en geen fusie nog zelfs spelen in de jaren 90' voor soms 15 000 man , deze ploeg mits nieuw stadion kan zeker vr 12 & soms 16 000 man spelen

mits goede verbouwing voor 10 a 15 000

aa gent altijd vr 7500 a 8000 spelen in stadion van 12500 en zetten 1 van 22 000, waarom denk je, die gn plots spelen vr 20 000 hoor watch it, in het buitenland is het allemaal al gelukt

zelfs ng meer az speelde in een krotje als beveren nog VORIGE ZOMER, en zetten stadion van 16500 supermodern, en spelen nu aan de top + stadion moet zelfs ng groter worden tot 35 000

enz... doe maar beetje opzoekwerk hierover op internet, of lees vorige posts....

+ moet nu gebeuren bij ons, stadion is volk aantrekken door sfeer en door vb tearoom enz sportcaf? erin, lolk je volk, en sfeer door gezllig stadion

+ we zijn nu aan het groeien, en kortrijk zit ng in tweede, tes nu dat het moet gebeuren

enz...
« Laatst bewerkt op: februari 18, 2007, 11:47:16 pm door essevee007 »

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #362 Gepost op: februari 19, 2007, 12:37:32 am »
vraag is natuurlijk of er een tribune van een paar duizend man moet bijkomen als je geen europees speelt , en om de ploeg te zien verliezen tegen cercle, beveren, lierse en brussels lok je ook geen massa's naar het stadion hoor. dan mogen we al content zijn met 5000-6000 man in ons stadion van 8500 man.

ja lees mijn vorige posts, ga het nt ng eens uitleggen, of tzal weer zijn dat ik 10x zelfde post

kort:nieuw of groter stadion moet: achterstand op buitenland, waar zelfs de ploegen die laatste staan een modern nieuw stadion krijgen zelfs in landen als nederland, zweden, zwitserland

zo kan je maar groeien, met een nieuw stadion in successen sportief en in supporters& sfeer enz...

vb genk zoals wij 2 jaar in eerste gespeeld in stadion van 8000 man speelden toen ook vr zoveel volk max en zetten stadion van 24 000 worden kampioen enz.... en zijn nu top subtop

wij konden zelfs in dit stadion zoals het er nu bijligt met minder successen en geen fusie nog zelfs spelen in de jaren 90' voor soms 15 000 man , deze ploeg mits nieuw stadion kan zeker vr 12 & soms 16 000 man spelen

mits goede verbouwing voor 10 a 15 000

aa gent altijd vr 7500 a 8000 spelen in stadion van 12500 en zetten 1 van 22 000, waarom denk je, die gn plots spelen vr 20 000 hoor watch it, in het buitenland is het allemaal al gelukt

zelfs ng meer az speelde in een krotje als beveren nog VORIGE ZOMER, en zetten stadion van 16500 supermodern, en spelen nu aan de top + stadion moet zelfs ng groter worden tot 35 000

enz... doe maar beetje opzoekwerk hierover op internet, of lees vorige posts....

+ moet nu gebeuren bij ons, stadion is volk aantrekken door sfeer en door vb tearoom enz sportcaf? erin, lolk je volk, en sfeer door gezllig stadion

+ we zijn nu aan het groeien, en kortrijk zit ng in tweede, tes nu dat het moet gebeuren

enz...

here we go again.  100 keer hetzelfde berichtje.  Waarom blijf jij da eigenlijk herhalen.  ik denk niet dat er nog 1 iemand de moeite doet om datzelfde berichtje opnieuw en opnieuw te lezen.

We kennen uw standpunt ondertussen wel al hoor

No offense

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #363 Gepost op: februari 19, 2007, 02:42:01 am »
vraag is natuurlijk of er een tribune van een paar duizend man moet bijkomen als je geen europees speelt , en om de ploeg te zien verliezen tegen cercle, beveren, lierse en brussels lok je ook geen massa's naar het stadion hoor. dan mogen we al content zijn met 5000-6000 man in ons stadion van 8500 man.

ja lees mijn vorige posts, ga het nt ng eens uitleggen, of tzal weer zijn dat ik 10x zelfde post

kort:nieuw of groter stadion moet: achterstand op buitenland, waar zelfs de ploegen die laatste staan een modern nieuw stadion krijgen zelfs in landen als nederland, zweden, zwitserland

zo kan je maar groeien, met een nieuw stadion in successen sportief en in supporters& sfeer enz...

vb genk zoals wij 2 jaar in eerste gespeeld in stadion van 8000 man speelden toen ook vr zoveel volk max en zetten stadion van 24 000 worden kampioen enz.... en zijn nu top subtop

wij konden zelfs in dit stadion zoals het er nu bijligt met minder successen en geen fusie nog zelfs spelen in de jaren 90' voor soms 15 000 man , deze ploeg mits nieuw stadion kan zeker vr 12 & soms 16 000 man spelen

mits goede verbouwing voor 10 a 15 000

aa gent altijd vr 7500 a 8000 spelen in stadion van 12500 en zetten 1 van 22 000, waarom denk je, die gn plots spelen vr 20 000 hoor watch it, in het buitenland is het allemaal al gelukt

zelfs ng meer az speelde in een krotje als beveren nog VORIGE ZOMER, en zetten stadion van 16500 supermodern, en spelen nu aan de top + stadion moet zelfs ng groter worden tot 35 000

enz... doe maar beetje opzoekwerk hierover op internet, of lees vorige posts....

+ moet nu gebeuren bij ons, stadion is volk aantrekken door sfeer en door vb tearoom enz sportcaf? erin, lolk je volk, en sfeer door gezllig stadion

+ we zijn nu aan het groeien, en kortrijk zit ng in tweede, tes nu dat het moet gebeuren

enz...

here we go again.  100 keer hetzelfde berichtje.  Waarom blijf jij da eigenlijk herhalen.  ik denk niet dat er nog 1 iemand de moeite doet om datzelfde berichtje opnieuw en opnieuw te lezen.

We kennen uw standpunt ondertussen wel al hoor

No offense
? !
Al vrees ik dat het zal zijn als bij Roeselare , een maar voor 1/3e gevulde tribune achter de goal.
Eerst deftige voetbal , dan komen de supporters ...

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #364 Gepost op: februari 19, 2007, 09:18:06 am »
iets groter.
alw??r vreet schoon,, maar ik denk tegen daw zulken stadion ebben da t wel nog 100 jaar zal duren. maar toch, dromen is gezond

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #365 Gepost op: februari 19, 2007, 09:35:39 am »
omdat geen ??n er wat van kent precies,velen zullen hetzelfde denken, maar het nt zeggen of nt op het forum zitten want zit ier max 400 man op vr moment en meestal van jongere leeftijd. hoe belangrijk dit is, ploegen die laatste staan bouwen zelfs een nieuw stadion in vb nederland., ...

en wat betreft veel dezelfde post, heb erbij gezeg dat ik het nt telke male zal posten dat je maar de vorige posts moet lezen, want niemand tot weinigen verstaan of kennen er iets van...

ook nt persoonlijk bedoelt dan...
« Laatst bewerkt op: februari 19, 2007, 09:38:25 am door essevee007 »

Essevee !

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #366 Gepost op: februari 19, 2007, 05:19:14 pm »
't Is heus niet zo moeilijk hoor wat je schrijft, en er zijn nog wel mensen die dit als 'logica' zien - geloof me, maar je herhaalt weldegelijk telkens ongeveer hetzelfde. Allemaal goed en wel, maar zoals je zegt, schreeuw zoveel je wil op dit forum, ik denk niet dat het bestuur er wakker van zal liggen. Ze zijn er mee bezig, wacht gewoon wat af.

Essevee !

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #367 Gepost op: februari 19, 2007, 05:21:27 pm »
iets groter.

Mooi, maar realisme is anders ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #368 Gepost op: februari 19, 2007, 06:19:15 pm »
zoals ik ook al vaak gepost heb hier (mijn excuses hiervoor)

sommigen gaan ervan uit , hoe groter stadion , hoe meer volk er komt kijken. dan wordt er bijvoorbeeld naar racing genk gekeken . maar dit is absoluut niet altijd het geval.

neem bijvoorbeeld cercle brugge ... die hebben bijvoorbeeld 5000 supporters die naar hun wedstrijden komen kijken. steek die 5000 supporters in een stadion van 8000 toeschouwers en je stadion zit voor 5/8e gevuld. steek hen echter zoals nu in het jan breydelstadion, dan zitten die 5000 supporters in een stadion van 25 000 toeschouwers en is je stadion voor 5/25 gevuld .

dus de logica , vergroot het stadion, dan vergroot het aantal trouwe supportes (= abonnees) is niet altijd het geval.


neem nu ons stadion voor 8500 toeschouwers zit meestal voor 70-80 % gevuld . maak er een stadion voor 12 000 toeschouwers van. gaat het dan ook voor 70-80 % gevuld zijn tegen lierse, westerlo en brussels als je 10e of 14e staat in het klassement ? of dan maar voor 50 % ?
« Laatst bewerkt op: februari 19, 2007, 06:21:01 pm door svzw81 »

Offline s.v.z.w

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #369 Gepost op: februari 19, 2007, 06:22:06 pm »
man we krijgen nog geen 12 000  man voor tegen newcastle laat staan dat we 12000 man hebben tegen lierse ofzo

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #370 Gepost op: februari 19, 2007, 06:26:59 pm »
man we krijgen nog geen 12 000  man voor tegen newcastle laat staan dat we 12000 man hebben tegen lierse ofzo

inderdaad . dat bedoel ik ook . en om 3 keer per seizoen (eventueel) meer dan 8500 te hebben moet je dan daarvoor miljoenen euro's investeren ? misschien , misschien niet.

Offline s.v.z.w

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #371 Gepost op: februari 19, 2007, 06:32:13 pm »
man we krijgen nog geen 12 000  man voor tegen newcastle laat staan dat we 12000 man hebben tegen lierse ofzo

inderdaad . dat bedoel ik ook . en om 3 keer per seizoen (eventueel) meer dan 8500 te hebben moet je dan daarvoor miljoenen euro's investeren ? misschien , misschien niet.

Maar ik vin wel dat er een tribune achter de goal moeten komen voor de sfeer

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #372 Gepost op: februari 19, 2007, 07:19:58 pm »
man we krijgen nog geen 12 000  man voor tegen newcastle laat staan dat we 12000 man hebben tegen lierse ofzo

inderdaad . dat bedoel ik ook . en om 3 keer per seizoen (eventueel) meer dan 8500 te hebben moet je dan daarvoor miljoenen euro's investeren ? misschien , misschien niet.

Maar ik vin wel dat er een tribune achter de goal moeten komen voor de sfeer
Inderdaad, achter de goal moet er een tribune komen, maar zal er ook een tribune komen. Maar daarvoor hoeft et geen tribune v pakweg 4000 man te zijn ?. Ik zou al content zijn moet er een van +- 1500?2000 plaatsen komen, met de mogelijkheid om uit te breiden.
En nu zullen der weer zijn die afkomen met de voordelen van een groot of nieuw stadion, maar een nieuw stadion komt er met dit bestuur nooit. Ik ken Willy Naessens een beetje en weet ook dat hij pas zal denken aan bijbouwen als we: 1 in eerste blijven (wat wel zo goe als zeker is) en 2 voldoende volk lokken! Hij zal zeker geen tribune van 4 ? 5000 man zetten als er naar de gem. competitiematch maar 5800 man fzo komt kijken! Op vlak van 'business' denk ik niet daje Naessens nog veel kunt bijleren oor

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #373 Gepost op: februari 19, 2007, 07:49:36 pm »
gent zat niet vol omdat
1- voor veel mensen een te dure prijs!
2- het was in gent niet iedereen vind dit even fijn
3- de meeste dacht dat het toch 0 - 4 of tot wel tot 0 - 6 ging worden
4- veel mensen kwamen samen bij iemand thuis om daar gezellig in de warmte te kijken

deze 4 puntjes hebben de doorslag gegeven voor velen!
op zo moment zieje wie meestal de echte supporters zijn!
laat ons in waregem spelen in een stadion van 12 000 man zit er zeker 10 a 11 duizend in plaats van maar 9000 man dus je kan deze situati niet vergelijken met een gewone mach in de jupiler l. ;-)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #374 Gepost op: februari 19, 2007, 07:51:36 pm »
90% verstaat er niets van een mooii modern nieuw srtadion of knappe verbouwing doet het publiek sowieso met 70 tot 140 % stijgen, met een tribuneke a la roeselare op stelten zal dat nt zo zijn

nieuw ofwel goed toebouwen en modern....

Offline s.v.z.w

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #375 Gepost op: februari 19, 2007, 07:59:03 pm »
wie gaat dit betalen ??? we hebben hier heb budjet niet voor

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #376 Gepost op: februari 19, 2007, 08:11:42 pm »
wie gaat dit betalen ??? we hebben hier heb budjet niet voor


ja jongens iedereen zegt van ge post alles 10x, ma niemand kent er iets van geen offense, maar velen van jullie zijn jonger, spreek eens met ouderen of mensen di er iets van kennen, of doen eens opzoekwerk op internet, dat het gewoon moet en bij iedere club er een nieuw komt in het buitenland, en dat je alleen maar zo kan groeien en dat iedere club alleen maar meer succesen heeft sindsdien en veel meer volk, maar op voorwaarde dat het een nieuw stadion is of knap moderniseert en verbouwt....

& nu ist moment kortrijk zit ng in tweede, & wij volop in groei enz....

betalen

volgend jaar het 8ste a 7de grootste budget van Belgie

+ ??n van de rijkste streken van belgie zoniet de rijkste van belgie de streek Waregem...

sponsers enz... priv? .... stad.... de club....overheid.....

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #377 Gepost op: februari 19, 2007, 08:25:58 pm »
man we krijgen nog geen 12 000  man voor tegen newcastle laat staan dat we 12000 man hebben tegen lierse ofzo

inderdaad . dat bedoel ik ook . en om 3 keer per seizoen (eventueel) meer dan 8500 te hebben moet je dan daarvoor miljoenen euro's investeren ? misschien , misschien niet.

Maar ik vin wel dat er een tribune achter de goal moeten komen voor de sfeer
Inderdaad, achter de goal moet er een tribune komen, maar zal er ook een tribune komen. Maar daarvoor hoeft et geen tribune v pakweg 4000 man te zijn ?. Ik zou al content zijn moet er een van +- 1500?2000 plaatsen komen, met de mogelijkheid om uit te breiden.
En nu zullen der weer zijn die afkomen met de voordelen van een groot of nieuw stadion, maar een nieuw stadion komt er met dit bestuur nooit. Ik ken Willy Naessens een beetje en weet ook dat hij pas zal denken aan bijbouwen als we: 1 in eerste blijven (wat wel zo goe als zeker is) en 2 voldoende volk lokken! Hij zal zeker geen tribune van 4 ? 5000 man zetten als er naar de gem. competitiematch maar 5800 man fzo komt kijken! Op vlak van 'business' denk ik niet daje Naessens nog veel kunt bijleren oor

wachten op voldoende volk lokken

doe je alleen maar met een nieuw of verbouwt moderner gezelliger stadion

genk plots van 7500 naar 24 000

aa gent stadion 12500 met 8000 man naar 22 000

& we spreken ng niet over nederland dan, en over de rest van de landen waar ze het allemaal doen men meer dan een succes is van krotjes met 7000 man naar mooie tempels van 16500 die zelfs na al een jaar alweer te klein zijn....

het zal alleen maar groeien door een nieuw of gezelliger mooi ogend moderniseert verbouwt stadion....

voetbal is marketing , je moet volk lokken:

met iets moois, iets waar een inwoner van Waregem trots op is, en zal zeggen ik zal daar ook eens gn zitten, en zo de smaak t epakken krijgen en door bv een tearoom en sportcaf? of wat winkels zo hebben die mensen die naar de winkels gn, van ok we gn k ematchke bekijken we zijn ier nu toch ?

en van ow tes ier gezellig en sfeer , tof

zelfde vr de vele tv kijkers met belgacom, zullen algouw afkomen dan, door de meer sfeer en gezelligheid, en hebben ook het idee, van ja voila zie, svzw heeft ambitie ze willen iets, ik ga gn kijken!

enz....

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #378 Gepost op: februari 19, 2007, 08:58:29 pm »
man we krijgen nog geen 12 000  man voor tegen newcastle laat staan dat we 12000 man hebben tegen lierse ofzo

inderdaad . dat bedoel ik ook . en om 3 keer per seizoen (eventueel) meer dan 8500 te hebben moet je dan daarvoor miljoenen euro's investeren ? misschien , misschien niet.

Maar ik vin wel dat er een tribune achter de goal moeten komen voor de sfeer
Inderdaad, achter de goal moet er een tribune komen, maar zal er ook een tribune komen. Maar daarvoor hoeft et geen tribune v pakweg 4000 man te zijn ?. Ik zou al content zijn moet er een van +- 1500?2000 plaatsen komen, met de mogelijkheid om uit te breiden.
En nu zullen der weer zijn die afkomen met de voordelen van een groot of nieuw stadion, maar een nieuw stadion komt er met dit bestuur nooit. Ik ken Willy Naessens een beetje en weet ook dat hij pas zal denken aan bijbouwen als we: 1 in eerste blijven (wat wel zo goe als zeker is) en 2 voldoende volk lokken! Hij zal zeker geen tribune van 4 ? 5000 man zetten als er naar de gem. competitiematch maar 5800 man fzo komt kijken! Op vlak van 'business' denk ik niet daje Naessens nog veel kunt bijleren oor

wachten op voldoende volk lokken

doe je alleen maar met een nieuw of verbouwt moderner gezelliger stadion

genk plots van 7500 naar 24 000

aa gent stadion 12500 met 8000 man naar 22 000

& we spreken ng niet over nederland dan, en over de rest van de landen waar ze het allemaal doen men meer dan een succes is van krotjes met 7000 man naar mooie tempels van 16500 die zelfs na al een jaar alweer te klein zijn....

het zal alleen maar groeien door een nieuw of gezelliger mooi ogend moderniseert verbouwt stadion....

voetbal is marketing , je moet volk lokken:

met iets moois, iets waar een inwoner van Waregem trots op is, en zal zeggen ik zal daar ook eens gn zitten, en zo de smaak t epakken krijgen en door bv een tearoom en sportcaf? of wat winkels zo hebben die mensen die naar de winkels gn, van ok we gn k ematchke bekijken we zijn ier nu toch ?

en van ow tes ier gezellig en sfeer , tof

zelfde vr de vele tv kijkers met belgacom, zullen algouw afkomen dan, door de meer sfeer en gezelligheid, en hebben ook het idee, van ja voila zie, svzw heeft ambitie ze willen iets, ik ga gn kijken!

enz....

copy ... paste

Offline s.v.z.w

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #379 Gepost op: februari 19, 2007, 09:01:12 pm »
ik vin dat essevee007 het stadion zelf mag bouwen ie kan het toch zo goed uitleggen