Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 440008 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1940 Gepost op: mei 22, 2015, 02:36:07 pm »
FRANCKY DURY: "IK BLIJF BIJ ZULTE WAREGEM"
22-05-2015

Niettegenstaande concrete interesse van een Belgische en een buitenlandse topclub wil coach Francky Dury duidelijk onderstrepen dat hij blijft bij SV Zulte Waregem.
 
"De interesses charmeren mij, maar ik werk aan een project met Zulte Waregem en zal dan ook de club niet verlaten. Mijn droom blijft om met Essevee in een nieuw stadion Europees voetbal te spelen."

Bron: http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=957

Als dat geen duidelijke communicatie is!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.226
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1941 Gepost op: mei 22, 2015, 02:44:42 pm »
Die Belgische club is volgens mij Standard.

Offline quovadis

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 58
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1942 Gepost op: mei 22, 2015, 02:47:38 pm »
Als dat geen duidelijke communicatie is!
Dat is idd duidelijk.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1943 Gepost op: mei 22, 2015, 02:51:14 pm »
Die Belgische club is volgens mij Standard.
Respect voor Franky hoor ...
Om zich zo aan zijn beloftes te houden en zijn dromen hier perse te willen waarmaken.

Zegt toch wel veel over hem, dat hij nog steeds de strijdkracht heeft om Essevee-tje weer op de rails te zetten en de handdoek na dit rotseizoen niet in de ring gooit en vooral ... hij niet om het (meer?) geld afbold en elders een poging doet.

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1944 Gepost op: mei 22, 2015, 02:57:12 pm »
Respect voor Franky hoor ...
Om zich zo aan zijn beloftes te houden en zijn dromen hier perse te willen waarmaken.

Zegt toch wel veel over hem, dat hij nog steeds de strijdkracht heeft om Essevee-tje weer op de rails te zetten en de handdoek na dit rotseizoen niet in de ring gooit en vooral ... hij niet om het (meer?) geld afbold en elders een poging doet.
Idd, maar toch moeten we ook een beetje nuanceren:
Kan hij elders evenveel zekerheid hebben? Ik denk het niet. Hij heeft een contract van nog 8 jaar en hij heeft hier veel krediet opgebouwd.
Bovendien wil ie mss ook wel bewijzen dat hij Essevee terug beter kan laten spelen dan afgelopen seizoen en toch zo ook een beetje zijn eergevoel opkrikken.

Maar idd respect dat ie wil blijven!
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1945 Gepost op: mei 22, 2015, 03:24:54 pm »
Zijne loonbrief bij ons zal ook nie mis zijn e:)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1946 Gepost op: mei 22, 2015, 03:37:10 pm »
Dat is idd duidelijk.

Zonder deftige bronnen kom je hier normaal niet op h?!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1947 Gepost op: mei 22, 2015, 03:40:06 pm »
Logisch dat Dury hier blijft, heeft alle macht, iedereen moet luisteren naar hem,verdient hier enorm veel geld, en zelfs bij een degradatie zal hij niet worden ontslagen,m.a.w. zekerheid dat hij hier nog 8 jaar goed gaat verdienen onder zijn voorwaarden. Ideale werkomstandigheden dus.  Dury is niet dom ? ;).

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1948 Gepost op: mei 22, 2015, 03:44:22 pm »
Duidelijke communicatie ! En ik ben content met de boodschap  8)
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2015, 03:47:08 pm door fozie »

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1949 Gepost op: mei 22, 2015, 03:44:59 pm »
Logisch dat Dury hier blijft, heeft alle macht, iedereen moet luisteren naar hem,verdient hier enorm veel geld, en zelfs bij een degradatie zal hij niet worden ontslagen,m.a.w. zekerheid dat hij hier nog 8 jaar goed gaat verdienen onder zijn voorwaarden. Ideale werkomstandigheden dus.  Dury is niet dom ? ;).

Heeft hij toch wel zelf afgedwongen. Maar vind het toch knap dat hij vasthoudt aan Zulte Waregem. Ook al komt er een aanbond met meer geld.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1950 Gepost op: mei 22, 2015, 04:01:08 pm »
Logisch dat Dury hier blijft, heeft alle macht, iedereen moet luisteren naar hem,verdient hier enorm veel geld, en zelfs bij een degradatie zal hij niet worden ontslagen,m.a.w. zekerheid dat hij hier nog 8 jaar goed gaat verdienen onder zijn voorwaarden. Ideale werkomstandigheden dus.  Dury is niet dom ? ;).

Wie zegt dat hij 'enorm' veel geld verdient?
Wie zegt dat daar geen clausules instaan (vb. resultaten)?
Een contract wordt opgemaakt en aanvaard door beide partijen, dus hij zal wel niet alle voorwaarden bedwongen/gekregen hebben. is geven en nemen.

Wij weten daar niets van ... en dit alles berust alleen maar op vermoedens en gissingen.

Waarmee ik niet wil zeggen dat hij hier goed zit, meer dan waarschijnlijk zeer goed zijn boterham verdient en veel vrijheden en krediet krijgt... maar is hij dat niet waard?

Je word niet zomaar trainer van het jaar.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.226
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1951 Gepost op: mei 22, 2015, 04:12:50 pm »
De Belgische club was volgens Het Wekelijks Nieuws Racing Genk

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1952 Gepost op: mei 22, 2015, 04:27:26 pm »
Als je nog maar een beetje verstand hebt blijf je natuurlijk in Waregem als Dury zijnde.

Krijgt alle vrijheid, wordt in geen lichtjaren ontslagen, is hier koning,...

En je zit met een project (stadion, oefencomplex) dat op termijn iets heel moois kan worden.
Tis toch de bedoeling om op termijn ?ltijd POI te spelen. Dus wie weet kan je AA Gent op een dag, als veel meezit, wel herhalen.

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1953 Gepost op: mei 22, 2015, 04:48:09 pm »
Als je nog maar een beetje verstand hebt blijf je natuurlijk in Waregem als Dury zijnde.

Krijgt alle vrijheid, wordt in geen lichtjaren ontslagen, is hier koning,...

En je zit met een project (stadion, oefencomplex) dat op termijn iets heel moois kan worden.
Tis toch de bedoeling om op termijn ?ltijd POI te spelen. Dus wie weet kan je AA Gent op een dag, als veel meezit, wel herhalen.
Dat is dan ook een lengtemaat, maar soit ;).

De vraag is: hoe realistisch is die doelstelling om elk jaar POI te spelen (op termijn)?
In een interview enkele weken terug gaf Dury in ieder geval aan dat we als Essevee zijnde steeds 1 jaar POI, 1 jaar meedingen overwinning POII en een jaar zoals dit zullen hebben.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1954 Gepost op: mei 22, 2015, 04:50:49 pm »
Dat is dan ook een lengtemaat, maar soit ;).

De vraag is: hoe realistisch is die doelstelling om elk jaar POI te spelen (op termijn)?
In een interview enkele weken terug gaf Dury in ieder geval aan dat we als Essevee zijnde steeds 1 jaar POI, 1 jaar meedingen overwinning POII en een jaar zoals dit zullen hebben.

3/6 in PO1. Dus dat denk ik dat Dury bedoelt. Maar liefst zo geen snertjaar als dit er tussen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1955 Gepost op: mei 22, 2015, 05:13:57 pm »
Dat is dan ook een lengtemaat, maar soit ;).

De vraag is: hoe realistisch is die doelstelling om elk jaar POI te spelen (op termijn)?
In een interview enkele weken terug gaf Dury in ieder geval aan dat we als Essevee zijnde steeds 1 jaar POI, 1 jaar meedingen overwinning POII en een jaar zoals dit zullen hebben.

Je moet altijd het hoogste willen, ook al is het niet haalbaar.
Ambities moeten hoog zijn, je speelt toch ook mee met de Lotto om het hoofdlot te winnen en niet om 5-8-15? te winnen. :)

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1956 Gepost op: mei 22, 2015, 05:24:17 pm »
Je moet altijd het hoogste willen, ook al is het niet haalbaar.
Ambities moeten hoog zijn, je speelt toch ook mee met de Lotto om het hoofdlot te winnen en niet om 5-8-15? te winnen. :)
Ja da weet ik ook wel, maar ik vraag me gewoon af hoe realistisch de uitvoering van die ambitie is.
Als je weet dat er slechts 6 plaatsen zijn en je hebt de G5 dan is er maar 1 plaats.
Er is dan nog Lokeren (maar hoe zal het daar evolueren?), Charleroi, Mechelen en wat met KVK en KVO?
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1957 Gepost op: mei 23, 2015, 12:43:52 am »
Hoe realistisch was het dat Gent kampioen speelde? Dury heeft ons uit een bodemloze put gehaald dat vergeet ik niet!,,,Er staat ons hopelijk terug een kleurig seizoen te wachten met o.a. Tan en z'n 8 Afghaanse berg kamelen om onze nieuwe  tribune uit te graven? ( mooie zinspeling van Mogul in verband met Dury.....)

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1958 Gepost op: mei 23, 2015, 02:10:28 am »
oeps, zinspeling Ranter i.v.m.10 bergkamelen en Mogul  met Waki Tan[ K'was verkeerd sorry}

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1959 Gepost op: mei 23, 2015, 06:51:29 am »
Bedankt trainer om nee te zeggen aan de vele centen van Roger !