Auteur Topic: [VB] GBA-ESSEVEE  (gelezen 20437 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #20 Gepost op: februari 08, 2010, 08:31:21 pm »
geen combi naar gba, maar zou toch aanraden met de bus te gaan. Als je de buurt rond het stadion bekijkt  :)

Hoe bedoel je goessaert?  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #21 Gepost op: februari 08, 2010, 08:33:13 pm »
Is onze tweede transfer dan ook speelgerechtig tegen GBA ? het is een groot talent volgens de kranten. ;)

Volgens de website van brugge is er een probleem met zijn visum. Iemand die er meer van weet?

Need I say more?  ::)
Het kan toch dat ze bij club op de hoogte zijn omdat ze navraag deden ivm het al dan niet beschikbaar zijn van spelers enzo? Het zou trouwens niet raar zijn, want het is normaal een week wachten vooraleer een speler speelgerechtigd is en Antoine is hier al 8 dagen.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #22 Gepost op: februari 08, 2010, 08:35:55 pm »
Is onze tweede transfer dan ook speelgerechtig tegen GBA ? het is een groot talent volgens de kranten. ;)

Volgens de website van brugge is er een probleem met zijn visum. Iemand die er meer van weet?

Need I say more?  ::)
Het kan toch dat ze bij club op de hoogte zijn omdat ze navraag deden ivm het al dan niet beschikbaar zijn van spelers enzo? Het zou trouwens niet raar zijn, want het is normaal een week wachten vooraleer een speler speelgerechtigd is en Antoine is hier al 8 dagen.

Ik kan me voorstellen dat het voor een speler zoals Lyng minder lang duurt om hem speelgerechtigd te krijgen dan den Twone, dat hij bij een afrikaanse ploeg speelde zal hier ook wel een rol in spelen. Heb geduld, met iemand als Vincent Mannaert aan het roer zal je niet snel voor onaangename verrassingen staan.

Bij bruhhe denkn ze dat ze alles weten...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #23 Gepost op: februari 08, 2010, 08:37:59 pm »
GBA niet dichter laten komen is het belangrijkste, 4/6 nu halen en het ziet er inderdaad goed uit.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #24 Gepost op: februari 08, 2010, 08:44:24 pm »
Is onze tweede transfer dan ook speelgerechtig tegen GBA ? het is een groot talent volgens de kranten. ;)

Volgens de website van brugge is er een probleem met zijn visum. Iemand die er meer van weet?

Need I say more?  ::)
Het kan toch dat ze bij club op de hoogte zijn omdat ze navraag deden ivm het al dan niet beschikbaar zijn van spelers enzo? Het zou trouwens niet raar zijn, want het is normaal een week wachten vooraleer een speler speelgerechtigd is en Antoine is hier al 8 dagen.
Al? N'gossan is ier al 8 dagen dan moet jij me eens vertellen waar je die hebt gezien ????

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #25 Gepost op: februari 08, 2010, 08:59:03 pm »
geen combi naar gba, maar zou toch aanraden met de bus te gaan. Als je de buurt rond het stadion bekijkt  :)

Hoe bedoel je goessaert?  ;)

ge weet et wel ;)
blijf rustig e harry ep den bus deze keer :p

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #26 Gepost op: februari 08, 2010, 09:08:48 pm »
Al? N'gossan is ier al 8 dagen dan moet jij me eens vertellen waar je die hebt gezien ????
Ik bedoel niet letterlijk hier in Waregem he. Het bericht van zijn komst stond op 30 januari op de site, dus ik zou denken dat hij dan al getekend heeft en dus 7 dagen later, zijnde 6 februari of zo al speelgerechtigd is, maar dat is niet zo, mogelijks dus door papieren die nog niet in orde zijn. :)

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #27 Gepost op: februari 08, 2010, 09:11:31 pm »
geen combi naar gba, maar zou toch aanraden met de bus te gaan. Als je de buurt rond het stadion bekijkt  :)

Hoe bedoel je goessaert?  ;)

ge weet et wel ;)
blijf rustig e harry ep den bus deze keer :p

Ik ben nog altijd getraumatiseerd door het gedrag van bovengenoemd sujet.  :(
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #28 Gepost op: februari 08, 2010, 09:48:09 pm »
geen combi naar gba, maar zou toch aanraden met de bus te gaan. Als je de buurt rond het stadion bekijkt  :)

Hoe bedoel je goessaert?  ;)

ge weet et wel ;)
blijf rustig e harry ep den bus deze keer :p

Ik ben nog altijd getraumatiseerd door het gedrag van bovengenoemd sujet.  :(

Ah ah, das een menselijke reactie... Ge gaat harder moeten worden hoor Mr. B!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #29 Gepost op: februari 08, 2010, 09:53:22 pm »
Wij gaan zoals gewoonlijk met de auto ^^
SV TILL I DIE

svzw sup

  • Gast
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #30 Gepost op: februari 09, 2010, 07:27:38 pm »
Al? N'gossan is ier al 8 dagen dan moet jij me eens vertellen waar je die hebt gezien ????
Ik bedoel niet letterlijk hier in Waregem he. Het bericht van zijn komst stond op 30 januari op de site, dus ik zou denken dat hij dan al getekend heeft en dus 7 dagen later, zijnde 6 februari of zo al speelgerechtigd is, maar dat is niet zo, mogelijks dus door papieren die nog niet in orde zijn. :)

Hij heeft nog niet mee getraint dacht ik gelezen te hebben, maar dit zal wel AFGESPROKEN geweest zijn veronderstel ik. Met Mannaert aan het stuur valt er niet te vrezen! ;)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #31 Gepost op: februari 09, 2010, 08:20:35 pm »
Ja, nu horen we dat onze bus niet gaat naar gba.  Dus moeten we met de auto (ofwel nog eens 15 euro lidgeld betalen voor met andere club mee te gaan, wel zonde dan).  Tenzij er clubs zijn met goedkoper lidgeld?

Mensen die met de wagen gaan, is dat wat te doen?  Is er ergens een veilige parking of kan je je bij de bussen van essevee zetten?  Want dat buurtje daar is niet al te best rond het stadion.  we zouden graag onze wagen in goede staat terugvinden.  Maar ik hoor dat er meerdere mensen ieder jaar met de wagen gaan eigenlijk?  Kan me ook niet voorstellen dat jullie hem daar gewoon langs de straat parkeren in die wijk?
« Laatst bewerkt op: februari 09, 2010, 08:23:30 pm door essevee007 »

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #32 Gepost op: februari 09, 2010, 09:29:53 pm »
Parkeer hem niet in de straat... Kijk om bij de bussen te staan (er is normaalgezien plaats) of zet u aan Antwerp Expo (Vogelzanglaan - Jan V. Rijswijcklaan). Wel ne kilometer of 2 wandelen maar daar staat ie relatief veilig.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #33 Gepost op: februari 09, 2010, 09:57:24 pm »
Ja, nu horen we dat onze bus niet gaat naar gba.  Dus moeten we met de auto (ofwel nog eens 15 euro lidgeld betalen voor met andere club mee te gaan, wel zonde dan).  Tenzij er clubs zijn met goedkoper lidgeld?

Mensen die met de wagen gaan, is dat wat te doen?  Is er ergens een veilige parking of kan je je bij de bussen van essevee zetten?  Want dat buurtje daar is niet al te best rond het stadion.  we zouden graag onze wagen in goede staat terugvinden.  Maar ik hoor dat er meerdere mensen ieder jaar met de wagen gaan eigenlijk?  Kan me ook niet voorstellen dat jullie hem daar gewoon langs de straat parkeren in die wijk?

15 euro lidgeld??  ??? Bij ons zijde er met 5 euro vanaf  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #34 Gepost op: februari 09, 2010, 09:57:55 pm »
Parkeer hem niet in de straat... Kijk om bij de bussen te staan (er is normaalgezien plaats) of zet u aan Antwerp Expo (Vogelzanglaan - Jan V. Rijswijcklaan). Wel ne kilometer of 2 wandelen maar daar staat ie relatief veilig.

Live info vanuit het vlaams verkeerscentrum  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #35 Gepost op: februari 09, 2010, 11:18:51 pm »
komaan essevee,erop en erover :D
Jos D. gaat de ganse week(onder druk) zitten jaaanken en meeeekkkeren tegen z'n spelers,dat ze niet meer weten waar lopen van miserie. :o
hopen dat er deftig(geen slecht weer)gespeeld kan worden.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #36 Gepost op: februari 09, 2010, 11:53:16 pm »
persoonlijk heb ik mijn wagen al 2 keer geparkeert in de wijk wilrijk-valaar , is vlakbij het stadion (maar was dan wel niet nav een voetbalwedstrijd) nooit miserie gehad. ik weet wel niet wat de parkeermogelijkheden er zijn bij een voetbalwedstrijd .

die wijk ligt hier :

(letterkundestraat en omgeving) :

http://maps.google.be/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=letterkundestraat+wilrijk&sll=50.874849,3.447539&sspn=0.009641,0.032938&ie=UTF8&hq=&hnear=Letterkundestraat,+Wilrijk+2610+Antwerpen,+Vlaams+Gewest&ll=51.181468,4.383588&spn=0.019154,0.065875&t=h&z=15
« Laatst bewerkt op: februari 09, 2010, 11:54:59 pm door svzw81 »

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #37 Gepost op: februari 10, 2010, 12:49:26 am »
Iemand die weet of er een bus vertrekt van bij de Lucky Seven in Waregem, of er eventueel nog plaats is en of er lidgeld moet betaald worden ? Ons supporterscaf? legt namelijk ook geen bus in  :(

Met de auto is heel misschien ook een optie als we een bob vinden, en als we zeker zijn dat we met geen gebroken vensters terug moeten  :P

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #38 Gepost op: februari 10, 2010, 09:32:29 am »
Iemand die weet of er een bus vertrekt van bij de Lucky Seven in Waregem, of er eventueel nog plaats is en of er lidgeld moet betaald worden ? Ons supporterscaf? legt namelijk ook geen bus in  :(

Met de auto is heel misschien ook een optie als we een bob vinden, en als we zeker zijn dat we met geen gebroken vensters terug moeten  :P

Alle info: http://www.essevee.be/functions/supporters.asp?pnav=;6;15;


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] GBA-ESSEVEE
« Reactie #39 Gepost op: februari 11, 2010, 10:50:27 am »
De kans dat deze uitgesteld wordt is klein zeker, die hebben veldverwarming zeker e?
Hoe is het met Lyng eigenlijk?

Weinig animo voor deze match vindek.