Auteur Topic: [VB] Essevee - Standard (BEKER)  (gelezen 8718 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline elarto

  • Leden
  • Berichten: 104
[VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Gepost op: oktober 07, 2011, 04:15:31 pm »
8ste finale beker:
Essevee vs Standard
26 oktober om 20u00

Weet iemand het volgende:
- We zijn met 3 abonnees (van de Q) die een ticket willen voor de X, is het genoeg dat 1 persoon naar het onthaal gaat voor 3 tickets te halen of moeten we elk apart 1 gaan halen?
- Geldt die voorrangsperiode enkel voor eigen aboplaats?

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #1 Gepost op: oktober 07, 2011, 08:04:14 pm »
Er is inderdaad een voorrangsperiode voor abonnees.
Heb al meerdere mensen gehoord die tegen Standard opnieuw in de X komen piepen! Geen probleem dus als je elders een abo hebt, neem ik aan.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #2 Gepost op: oktober 16, 2011, 12:58:11 pm »
Ik stel voor dat je gewoon niet gaat kijken, want Essevee is niet de moeite op dit moment om te gaan kijken naar een ploeg die kapotgemanaged word door Mister zonne-energie De Cuyper en Diarree Kalezic.  Dringend buiten die handel en terug naar vroeger met mensen die tenminste verstand hebben over voetbal en minder over commercie en vriendjespolitiek.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #3 Gepost op: oktober 16, 2011, 06:47:12 pm »
Ik stel voor dat je gewoon niet gaat kijken, ...

Het is wetenschappelijk bewezen dat mensen die tijd steken in dingen waar ze tegen zijn ... (vul gerust aan met uw suggestie)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Online jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #4 Gepost op: oktober 16, 2011, 07:59:19 pm »
Ik stel voor dat je gewoon niet gaat kijken, want Essevee is niet de moeite op dit moment om te gaan kijken naar een ploeg die kapotgemanaged word door Mister zonne-energie De Cuyper en Diarree Kalezic.  Dringend buiten die handel en terug naar vroeger met mensen die tenminste verstand hebben over voetbal en minder over commercie en vriendjespolitiek.

Als dat uw mening is, dan stel ik voor dat jij het voortouw neemt!

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #5 Gepost op: oktober 16, 2011, 09:41:19 pm »
Ik stel voor dat je gewoon niet gaat kijken, want Essevee is niet de moeite op dit moment om te gaan kijken naar een ploeg die kapotgemanaged word door Mister zonne-energie De Cuyper en Diarree Kalezic.  Dringend buiten die handel en terug naar vroeger met mensen die tenminste verstand hebben over voetbal en minder over commercie en vriendjespolitiek.

Ik stel voor dat jij gewoon je smikkel houdt! De Cuyper heeft ook al veel positieve zaken gerealiseerd, dit seizoen! (Vak X, bijvoorbeeld).

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.376
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #6 Gepost op: oktober 17, 2011, 12:00:41 pm »
Ik stel voor dat je gewoon niet gaat kijken, want Essevee is niet de moeite op dit moment om te gaan kijken naar een ploeg die kapotgemanaged word door Mister zonne-energie De Cuyper en Diarree Kalezic.  Dringend buiten die handel en terug naar vroeger met mensen die tenminste verstand hebben over voetbal en minder over commercie en vriendjespolitiek.

Kvk speelt tegen STVV die dag. Ik zou daar eens gaan kijken .... en wie weet ...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #7 Gepost op: oktober 17, 2011, 06:21:11 pm »
Ik stel voor dat je gewoon niet gaat kijken, want Essevee is niet de moeite op dit moment om te gaan kijken naar een ploeg die kapotgemanaged word door Mister zonne-energie De Cuyper en Diarree Kalezic.  Dringend buiten die handel en terug naar vroeger met mensen die tenminste verstand hebben over voetbal en minder over commercie en vriendjespolitiek.

Ik stel voor dat we deze reactie laten verwijderen. Reclame maken om niet te gaan kijken! Amai! De reacties van EXPRESSBAR zijn om dezelfde reden van het forum gegooid !

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #8 Gepost op: oktober 17, 2011, 07:13:52 pm »
Ik stel voor dat je gewoon niet gaat kijken, want Essevee is niet de moeite op dit moment om te gaan kijken naar een ploeg die kapotgemanaged word door Mister zonne-energie De Cuyper en Diarree Kalezic.  Dringend buiten die handel en terug naar vroeger met mensen die tenminste verstand hebben over voetbal en minder over commercie en vriendjespolitiek.

 niet echt een neutrale uitspraak me dunkt :)

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #9 Gepost op: oktober 17, 2011, 07:23:31 pm »
Ik erger me aan het feit dat onze verste verplaatsing terug op zondag om 20.30 moet gespeeld worden. Terwijl de zogenaamde super sunday matchen om 14.30 en 18.00u werden gespeeld. Het kan dus wel degelijk!

Weg met die matchen om 20.30u zou 'k zeggen!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #10 Gepost op: oktober 17, 2011, 07:33:40 pm »
ik ben ook niet voor de zondagavondwedstrijden om 20u30 , thuis is dat meestal nog te doen , uit bijna nooit ...

al komt er dan natuurlijk wel kritiek op van mensen die ook niet zouden meegaan als die match de zaterdagavond of zondagnamiddag zou worden gespeeld (of zelfs van de sjarels die zelf de eigen suppoters bekritiseren als er niet veel meegaan, maar zelf geen intentie hebben om mee te gaan ... )

Online Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #11 Gepost op: oktober 17, 2011, 08:49:26 pm »
Ik erger me aan het feit dat onze verste verplaatsing terug op zondag om 20.30 moet gespeeld worden. Terwijl de zogenaamde super sunday matchen om 14.30 en 18.00u werden gespeeld. Het kan dus wel degelijk!

Weg met die matchen om 20.30u zou 'k zeggen!

Tis belachelijk dat wij weer de dupe zijn vant spel omdat Standard donderdag tegen een of ander Oekra?ens schijtploegske moet spelen. Om 1u30 thuis arriveren om een paar uur later te moeten gaan werken zie ik niet echt zitten.
Het ticket voor den bekermatch ligt wel al klaar!

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #12 Gepost op: oktober 21, 2011, 10:27:54 am »
t Mijne ook, al ga ik me weer doodergeren aan Mr Colemonts!! Een omhooggevallen Waals pretentiebaaske! (voor mij de grootste ramp in eerste klasse). Ik herinner me nog steeds Sporting West-Essevee,  (anno 2002) toen hij de rechtstreekse!!!! vrije trap in de slotminuut van David Geeroms afkeurde wegens buitenspel!!!!! Zo miste Essevee de eerste periodetitel.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #13 Gepost op: oktober 21, 2011, 10:42:56 am »
Ik stel voor dat je gewoon niet gaat kijken, want Essevee is niet de moeite op dit moment om te gaan kijken naar een ploeg die kapotgemanaged word door Mister zonne-energie De Cuyper en Diarree Kalezic.  Dringend buiten die handel en terug naar vroeger met mensen die tenminste verstand hebben over voetbal en minder over commercie en vriendjespolitiek.

Laat me raden : HUMOR ?
Laat het ons daar bij houden want het eerste dat me te binnen schoot was eerder in de richting van STUPIDITEIT.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.275
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #14 Gepost op: oktober 24, 2011, 10:36:59 am »
                                    Habib/Rossini

Serwy                           Matton/Trajkovski                       Chevalier

                          Sterckx           Delaplace

Hamalainen            Mareval            Colpaert        De Fauw

                                         Bossut
SV TILL I DIE

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #15 Gepost op: oktober 24, 2011, 11:02:17 am »
Ik erger me aan het feit dat onze verste verplaatsing terug op zondag om 20.30 moet gespeeld worden. Terwijl de zogenaamde super sunday matchen om 14.30 en 18.00u werden gespeeld. Het kan dus wel degelijk!

Weg met die matchen om 20.30u zou 'k zeggen!

Tis belachelijk dat wij weer de dupe zijn vant spel omdat Standard donderdag tegen een of ander Oekra?ens schijtploegske moet spelen. Om 1u30 thuis arriveren om een paar uur later te moeten gaan werken zie ik niet echt zitten.
Het ticket voor den bekermatch ligt wel al klaar!

Mocht er enige logica in 't spel zitten, moest anderlecht om 20.30 spelen gezien zij naar Oostenrijk moesten, en Standard thuis.  Alles wordt gewoon gedomineerd door te TV-gelden, wat op termijn het volkse voetbal kapot zal maken;

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #16 Gepost op: oktober 24, 2011, 11:08:49 am »
                          Rossini
Serwy                 Delaplace               Matton
                 Colpaert     Sterckx
Hamalainen   Mareval     D'haene       De Fauw
                          Bossut

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #17 Gepost op: oktober 24, 2011, 11:12:43 am »
                                     Rossini
                                     Trajkovski
Serwy                                                      Habib
                                    Delaplace
                                    Skulason         
Hamalainen            Mareval            Colpaert        De Fauw

                                         Muyters

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #18 Gepost op: oktober 24, 2011, 11:33:13 am »
Zal Maazou weer inzetbaar zijn?

Zou hem graag eens geprikkeld en gemotiveerd aan het werk zien. Heeft (terecht) serieus wat str*nt over hem gekregen, ideaal voor hem om zich woensdag te bewijzen (indien hij wil en de omgeving goed met hem gepraat heeft).

Hij is hier nu, we kunnen er beter het maximum proberen uit te halen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Essevee - Standard (BEKER)
« Reactie #19 Gepost op: oktober 24, 2011, 11:42:49 am »
Zal Maazou weer inzetbaar zijn?

Zou hem graag eens geprikkeld en gemotiveerd aan het werk zien. Heeft (terecht) serieus wat str*nt over hem gekregen, ideaal voor hem om zich woensdag te bewijzen (indien hij wil en de omgeving goed met hem gepraat heeft).

Hij is hier nu, we kunnen er beter het maximum proberen uit te halen.

Iemand enig idee hoe hij zich "gedragen" heeft bij de beloften?