Auteur Topic: [VB] APOEL - Essevee  (gelezen 15479 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EsseveeFANS - Supportersraad

  • Leden
  • Berichten: 111
  • Essevee!
[VB] APOEL - Essevee
« Gepost op: augustus 11, 2013, 10:20:12 pm »
Essevee bekijkt momenteel samen met twee reispartners wat mogelijk is voor de fans. Midden volgende week volgt duidelijkheid. Wacht dus even om op eigen initiatief een vlucht te boeken.

Essevee vroeg ons vandaag om te polsen hoe groot de interesse is om mee te gaan naar Nicosia. Lees: hoeveel plaatsen moeten er op het vliegtuig zijn?

Momenteel is er geen richtprijs.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: augustus 11, 2013, 10:22:42 pm »
Ok er is dus geen richtprijs maar 't is dus wel op basis daarvan dat ik zou beslissen  :P Als studentje heb ik het niet al te breed...

Offline EsseveeFANS - Supportersraad

  • Leden
  • Berichten: 111
  • Essevee!
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: augustus 11, 2013, 10:36:40 pm »
Zowel wij als Essevee hebben totaal geen idee wat het zal kosten om heen en terug naar Nicosia te vliegen.
Afhankelijk van de vlucht zullen we ook al dan niet moeten overnachten, wat het duurder maakt.

Afgaande op de prijzen van Ryanair en SN Brussels mag je snel 350 euro rekenen maar je weet nooit dat een reisbureau een commerci?le geste wil doen. Het is dus eventjes in het duister tasten...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: augustus 11, 2013, 11:08:44 pm »
Zowel wij als Essevee hebben totaal geen idee wat het zal kosten om heen en terug naar Nicosia te vliegen.
Afhankelijk van de vlucht zullen we ook al dan niet moeten overnachten, wat het duurder maakt.

Afgaande op de prijzen van Ryanair en SN Brussels mag je snel 350 euro rekenen maar je weet nooit dat een reisbureau een commerci?le geste wil doen. Het is dus eventjes in het duister tasten...

Ok, bedankt

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: augustus 12, 2013, 12:42:55 am »
is te zien hoeveel het ongeveer zal kosten :D  Het lijkt wel leuk :)

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: augustus 12, 2013, 09:38:54 am »
ik ga mee.

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: augustus 12, 2013, 11:14:54 am »
Leuk zou zijn om samen met de hele ploeg te kunnen reizen. Afwachten op de prijs zouden mijn vrouwe en ik ook mee gaan

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: augustus 12, 2013, 12:39:58 pm »
is de heenvlucht op donderdag, retour vrijdag?  of direct na de match?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: augustus 12, 2013, 12:42:16 pm »
is de heenvlucht op donderdag, retour vrijdag?  of direct na de match?

Alles komt midden deze week naar buiten,

lees:
Essevee bekijkt momenteel samen met twee reispartners wat mogelijk is voor de fans. Midden volgende week volgt duidelijkheid. Wacht dus even om op eigen initiatief een vlucht te boeken.

Essevee vroeg ons vandaag om te polsen hoe groot de interesse is om mee te gaan naar Nicosia. Lees: hoeveel plaatsen moeten er op het vliegtuig zijn?

Momenteel is er geen richtprijs.

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: augustus 12, 2013, 01:44:43 pm »
UPDATE: De eerste richtprijzen voor de eventuele trip naar Nicosia lopen binnen. Graag had ik jullie reacties hieromtrent eens gepolst teneinde te weten op hoeveel belangstelling we hiervoor kunnen rekenen. Voor een trip met vertrek op donderdag morgen en terugvlucht onmiddellijk na de wedstrijd komen we inclusief ticket momenteel op 500 euro pp. Voor een trip van woensdagvoormiddag tot vrijdagmiddag komen we rond de 1200 euro. Vrij veel geld dus. Jullie reactie ???

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: augustus 12, 2013, 01:48:53 pm »
UPDATE: De eerste richtprijzen voor de eventuele trip naar Nicosia lopen binnen. Graag had ik jullie reacties hieromtrent eens gepolst teneinde te weten op hoeveel belangstelling we hiervoor kunnen rekenen. Voor een trip met vertrek op donderdag morgen en terugvlucht onmiddellijk na de wedstrijd komen we inclusief ticket momenteel op 500 euro pp. Voor een trip van woensdagvoormiddag tot vrijdagmiddag komen we rond de 1200 euro. Vrij veel geld dus. Jullie reactie ???

Vind ik ook vrij veel geld.
?500 voor een half dagske dajje daar rondloopt.
Daar komt dan ook nog eens het ticket bij.
En waar landen ze dan? Moeten we de verplaatsing van luchthaven richting Nicosia er ook nog bij rekenen?

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: augustus 12, 2013, 01:57:29 pm »
UPDATE: De eerste richtprijzen voor de eventuele trip naar Nicosia lopen binnen. Graag had ik jullie reacties hieromtrent eens gepolst teneinde te weten op hoeveel belangstelling we hiervoor kunnen rekenen. Voor een trip met vertrek op donderdag morgen en terugvlucht onmiddellijk na de wedstrijd komen we inclusief ticket momenteel op 500 euro pp. Voor een trip van woensdagvoormiddag tot vrijdagmiddag komen we rond de 1200 euro. Vrij veel geld dus. Jullie reactie ???

Vind ik ook vrij veel geld.
?500 voor een half dagske dajje daar rondloopt.
Daar komt dan ook nog eens het ticket bij.
En waar landen ze dan? Moeten we de verplaatsing van luchthaven richting Nicosia er ook nog bij rekenen?


Dit zijn richtprijzen met ticket inbegrepen details over deze mini-trip volgen nog met exacte prijzen ??n ding is al duidelijk zal duur grapje worden!..

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: augustus 12, 2013, 02:21:38 pm »
bxl <=> paphos
28 aug => 4 sept
7 nachten
kamer in **** hotel ontbijt
629 ?/persoon
en je vindt nog goedkoper als je bij ** hotel kijkt...

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: augustus 12, 2013, 02:27:40 pm »
bxl <=> paphos
28 aug => 4 sept
7 nachten
kamer in **** hotel ontbijt
629 ?/persoon
en je vindt nog goedkoper als je bij ** hotel kijkt...

dan moet je direct al weer een week cong? nemen en heb er al zo weinig meer over :) hopen dat ze doorgaan naar de poules en dat daar nog paar leuke affiches bijzitten dan ...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: augustus 12, 2013, 02:31:17 pm »
Naar Paphos op 80 km van Nicosia kun je vliegen voor om en bij de 60 euro momenteel per vlucht per persoon.  Daar kan je een auto huren aan de luchthaven voor een 49 euro per dag incl. kilometers, dan heb je zelfs een golf5 of een bmw 1 serie.  Maar dit speelt weinig rol natuurlijk welke wagen het is.  In Paphos zelf is super veel te beleven qua uitgaan, restaurants, enz...  Ook in Nicosia is er veel te beleven.  Een deftig hotel heb je al voor een +-90 euro per nacht per persoon.  Voor een 500 euro kan je makkelijk heen en terug vliegen, auto huren, ticket, en 3 nachten slapen.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: augustus 12, 2013, 03:03:06 pm »
Naar Paphos op 80 km van Nicosia kun je vliegen voor om en bij de 60 euro momenteel per vlucht per persoon.  Daar kan je een auto huren aan de luchthaven voor een 49 euro per dag incl. kilometers, dan heb je zelfs een golf5 of een bmw 1 serie.  Maar dit speelt weinig rol natuurlijk welke wagen het is.  In Paphos zelf is super veel te beleven qua uitgaan, restaurants, enz...  Ook in Nicosia is er veel te beleven.  Een deftig hotel heb je al voor een +-90 euro per nacht per persoon.  Voor een 500 euro kan je makkelijk heen en terug vliegen, auto huren, ticket, en 3 nachten slapen.

Dan zit je terug aan die 500? ?n moet je al 3 dagen cong? kunnen nemen. Wat niet voor iedereen even evident is  ;)

Wat je uitspaarde voor PSV Eindhoven, betaal je nu "extra".

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: augustus 12, 2013, 06:24:12 pm »
ik heb gehoord dat er in apoel een turks en een grieks gedeelte is dus oppassen voor de mensen die zelf iets boeken voor het turks gedeelte denk ik dat je een visum nodig zal hebben om binnen te raken

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: augustus 12, 2013, 06:59:00 pm »
wtf??? ik ga met mijn vrouw van woensdagmorgen 6uur de vlieger op en verblijf daar 5 volle dagen, om zondagavond om 21.30 de vlieger terug naar brussel te pakken! we verblijven in een grote suite en hebben voor die 5 volle dagen een auto gehuurd, en dit alles voor 1500?, het enige wat ik zelf moet doen is naar brussel rijden en terug, en het middag en avondmaal zelf opzoeken. die 1200? is dus schandalig veel eurotjes zelle, en dit kan zeker goedkoper!

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: augustus 12, 2013, 07:16:12 pm »
wtf??? ik ga met mijn vrouw van woensdagmorgen 6uur de vlieger op en verblijf daar 5 volle dagen, om zondagavond om 21.30 de vlieger terug naar brussel te pakken! we verblijven in een grote suite en hebben voor die 5 volle dagen een auto gehuurd, en dit alles voor 1500?, het enige wat ik zelf moet doen is naar brussel rijden en terug, en het middag en avondmaal zelf opzoeken. die 1200? is dus schandalig veel eurotjes zelle, en dit kan zeker goedkoper!

idd schandalig veel zelf maar dit is omdat het een 'prive' vlucht is

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: augustus 12, 2013, 08:45:38 pm »
ik heb gehoord dat er in apoel een turks en een grieks gedeelte is dus oppassen voor de mensen die zelf iets boeken voor het turks gedeelte denk ik dat je een visum nodig zal hebben om binnen te raken

In da Turks gedeelte is er maar weinig te beleven; alle (toeristische) hotels liggen in het Grieks gedeelte