Auteur Topic: [VB] Lokeren - Essevee  (gelezen 4320 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EsseveeFANS - Supportersraad

  • Leden
  • Berichten: 111
  • Essevee!
[VB] Lokeren - Essevee
« Gepost op: september 25, 2013, 07:57:03 am »
Aanstaande zaterdag, 28/09/2013, nemen we het op tegen Lokeren. De match begint om 18u.
 
Ticketprijzen:
Volwassenen: zitplaats: ? 20,00
                   staanplaats: ? 14,00
- 16 jaar: zitplaats: ? 12,00
              staanplaats: ? 12,00
 
Sporting Lokeren vraagt met aandrang dat iedereen zijn ticket(s) in VVK op het onthaal van Essevee koopt. Wetende dat het er nooit echt snel gaat, raden dit ook aan.

Lokeren is een toffe verplaatsing geworden waar we de afgelopen seizoenen telkens talrijk aanwezig waren!

Tot zaterdag  :)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: september 25, 2013, 11:35:25 am »
Maar je kan uiteindelijk wel kaarten aan de deur kopen?
Weinig zin nl. om speciaal naar Waregem te rijden voor een kaartje..

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: september 25, 2013, 11:41:57 am »
Spijtig dat de match om 18u is. Moet eerst zelf om 15u spelen, zal dus op het nippertje worden.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: september 25, 2013, 11:49:59 am »
Spijtig dat de match om 18u is. Moet eerst zelf om 15u spelen, zal dus op het nippertje worden.
Aangezien Lokeren-Essevee meestal gesloten matchen zijn, zal je in het begin niet te veel missen denk ik.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: september 25, 2013, 11:22:36 pm »
1-1   ?    :)

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: september 26, 2013, 10:46:57 am »
2-1.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: september 26, 2013, 10:47:31 am »
2-3

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.376
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: september 26, 2013, 03:47:37 pm »
Maar je kan uiteindelijk wel kaarten aan de deur kopen?
Weinig zin nl. om speciaal naar Waregem te rijden voor een kaartje..

Op de website van ZW staan dat de loketten gesloten zullen zijn.

"Op zaterdag 28 september om 18 uur speelt Essevee de topper van de speeldag op het veld van Lokeren.

Haal tijdig jouw tickets via het onthaal van het Regenboogstadion of via de erkende supporterslokalen, want uit de laatste seizoenen blijkt dat het uitvak in Lokeren vaak snel uitverkocht is. De loketten in Lokeren gaan dus zo goed als zeker niet open."

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: september 26, 2013, 03:54:55 pm »
Naessens hoogst onzeker voor het treffen met Lokeren.

Is Colpaert alweer fit?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: september 26, 2013, 04:43:31 pm »
Maar je kan uiteindelijk wel kaarten aan de deur kopen?
Weinig zin nl. om speciaal naar Waregem te rijden voor een kaartje..

Op de website van ZW staan dat de loketten gesloten zullen zijn.

"Op zaterdag 28 september om 18 uur speelt Essevee de topper van de speeldag op het veld van Lokeren.

Haal tijdig jouw tickets via het onthaal van het Regenboogstadion of via de erkende supporterslokalen, want uit de laatste seizoenen blijkt dat het uitvak in Lokeren vaak snel uitverkocht is. De loketten in Lokeren gaan dus zo goed als zeker niet open."

All? hoe dom is da nu weer niet?  Zeker met dat uur.  Ik werk de zaterdag tot 17uur, dus ik moet kijken wanneer ik nog kan aanzetten om op tijd te zijn, indien niet zal ik voor telenet kiezen.  Ook zal dit weer veel volk schelen.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: september 26, 2013, 04:51:01 pm »
in een lokeren vak gaan zitten anders h?, en je dan "gedragen" als we scoren :)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: september 26, 2013, 05:28:55 pm »
Verleden jaar vr de play-offs kon men ook geen tickets kopen aan de ingang,toch verkochten ze tickets aan het locket aan essevee supportets voor het uitvak!!!
Met Jens die nu ook gekwetst is missen we nu 5 belangrijke pionnen!  Ik denk dat Mendy in de ploeg gaat staan en malanda weer cm naast Kums, Hazard en Conte links en rechts en Habib en Rafke van voor,een 4 4 2 dus.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: september 26, 2013, 06:29:41 pm »
Verleden jaar vr de play-offs kon men ook geen tickets kopen aan de ingang,toch verkochten ze tickets aan het locket aan essevee supportets voor het uitvak!!!
Met Jens die nu ook gekwetst is missen we nu 5 belangrijke pionnen!  Ik denk dat Mendy in de ploeg gaat staan en malanda weer cm naast Kums, Hazard en Conte links en rechts en Habib en Rafke van voor,een 4 4 2 dus.

Denkte gij da Dury Mendy zijn vuurdoop gaat geven in de competitie tegen Harbaoui?? Vergeet dat maar.
Ik verwacht dit:

Bossut
De fauw--D'haene--Malanda--Duplus
Hazard--Kums
Sylla-------------------------Cont?
Habibou--Cac?r?s


Weet niet hoe het is met Colpaert en Skulason.
Mss kiest Dury wel voor N'diaye en komt Hazard dan weer op de 10 en Cac?r?s of Sylla naar de bank.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: september 26, 2013, 07:33:53 pm »
Inderdaad verwacht ook die opstelling.


Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: september 26, 2013, 09:49:03 pm »
Ik ook. Ben het eindelijk eens eens met een post van San Iker  :)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: september 26, 2013, 10:00:36 pm »
Ik ook. Ben het eindelijk eens eens met een post van San Iker  :)

Ik weet dat ik in het verleden al eens uitspraken deed waar niet iedereen zich kon in vinden.
Het is zwart of wit bij bij ;)

Vincent

  • Gast
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: september 26, 2013, 11:57:33 pm »
Verleden jaar vr de play-offs kon men ook geen tickets kopen aan de ingang,toch verkochten ze tickets aan het locket aan essevee supportets voor het uitvak!!!
Met Jens die nu ook gekwetst is missen we nu 5 belangrijke pionnen!  Ik denk dat Mendy in de ploeg gaat staan en malanda weer cm naast Kums, Hazard en Conte links en rechts en Habib en Rafke van voor,een 4 4 2 dus.

Denkte gij da Dury Mendy zijn vuurdoop gaat geven in de competitie tegen Harbaoui?? Vergeet dat maar.
Ik verwacht dit:

Bossut
De fauw--D'haene--Malanda--Duplus
Hazard--Kums
Sylla-------------------------Cont?
Habibou--Cac?r?s


Weet niet hoe het is met Colpaert en Skulason.
Mss kiest Dury wel voor N'diaye en komt Hazard dan weer op de 10 en Cac?r?s of Sylla naar de bank.

Wat is er aan de hand met Jens? Zo zie je maar, plots hebben we nog nauwelijks overschot. Puzzelen kunnen we nog maar de stukjes zijn wel bijna op. En dat met zo'n week voor de boeg.

Voor Steve was twee weken gezegd, hopelijk is die volgende week dan wel weer inzetbaar. Godeau zal ondanks alles nog wel even duren vrees ik en Skulason, daar laten ze niets over weten.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: september 27, 2013, 10:15:17 am »
Verleden jaar vr de play-offs kon men ook geen tickets kopen aan de ingang,toch verkochten ze tickets aan het locket aan essevee supportets voor het uitvak!!!
Met Jens die nu ook gekwetst is missen we nu 5 belangrijke pionnen!  Ik denk dat Mendy in de ploeg gaat staan en malanda weer cm naast Kums, Hazard en Conte links en rechts en Habib en Rafke van voor,een 4 4 2 dus.

Denkte gij da Dury Mendy zijn vuurdoop gaat geven in de competitie tegen Harbaoui?? Vergeet dat maar.
Ik verwacht dit:

Bossut
De fauw--D'haene--Malanda--Duplus
Hazard--Kums
Sylla-------------------------Cont?
Habibou--Cac?r?s


Weet niet hoe het is met Colpaert en Skulason.
Mss kiest Dury wel voor N'diaye en komt Hazard dan weer op de 10 en Cac?r?s of Sylla naar de bank.

Wat is er aan de hand met Jens? Zo zie je maar, plots hebben we nog nauwelijks overschot. Puzzelen kunnen we nog maar de stukjes zijn wel bijna op. En dat met zo'n week voor de boeg.

Voor Steve was twee weken gezegd, hopelijk is die volgende week dan wel weer inzetbaar. Godeau zal ondanks alles nog wel even duren vrees ik en Skulason, daar laten ze niets over weten.

Jens heeft last aan de knie (blijkbaar iets opgelopen tegen OHL) en kon deze week nog niet trainen.
Vandaag ging hij eens proberen.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: september 27, 2013, 12:10:34 pm »
Verleden jaar vr de play-offs kon men ook geen tickets kopen aan de ingang,toch verkochten ze tickets aan het locket aan essevee supportets voor het uitvak!!!
Met Jens die nu ook gekwetst is missen we nu 5 belangrijke pionnen!  Ik denk dat Mendy in de ploeg gaat staan en malanda weer cm naast Kums, Hazard en Conte links en rechts en Habib en Rafke van voor,een 4 4 2 dus.

Denkte gij da Dury Mendy zijn vuurdoop gaat geven in de competitie tegen Harbaoui?? Vergeet dat maar.
Ik verwacht dit:

Bossut
De fauw--D'haene--Malanda--Duplus
Hazard--Kums
Sylla-------------------------Cont?
Habibou--Cac?r?s


Weet niet hoe het is met Colpaert en Skulason.
Mss kiest Dury wel voor N'diaye en komt Hazard dan weer op de 10 en Cac?r?s of Sylla naar de bank.

Wat is er aan de hand met Jens? Zo zie je maar, plots hebben we nog nauwelijks overschot. Puzzelen kunnen we nog maar de stukjes zijn wel bijna op. En dat met zo'n week voor de boeg.

Voor Steve was twee weken gezegd, hopelijk is die volgende week dan wel weer inzetbaar. Godeau zal ondanks alles nog wel even duren vrees ik en Skulason, daar laten ze niets over weten.

Jens heeft last aan de knie (blijkbaar iets opgelopen tegen OHL) en kon deze week nog niet trainen.
Vandaag ging hij eens proberen.

Ook Skulasson traint weer mee stond te lezen in HLN.

Offline wyffelch

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: september 27, 2013, 01:18:20 pm »
Ik denk niet dat al de tickets voor essevee hier verkocht zijn.
Het is altijd iets met lokeren, in po1 was het combi door werken wel ik heb daar geen werken gezien.
Maar lokeren is bang dat we altijd met veel zijn en meer sfeer maken in hun stadion dan lokeren.
Normaal gezien zijn er waarschijlijk 700 tickets beschikbaar.dus ik denk niet dat die verkocht zijn.
ten zijn dat iedere suportersclub een bus inlegd en vol zit !!!
Ik ga naar lokeren met 3 personen en heb ook nog geen tickets.
Als we daar met 100 man staan aan het loket dan moeten ze wel open doen.
Dus iemand die geen tickets heeft ga maar naar lokeren, te zijn het uitverkocht is.
Maar er is weer weinig informatie voor de verplaatsing.
Hoeveel tickets hebben we en hoeveel zijn er nog ???