Auteur Topic: [NB] Essevee - AA Gent  (gelezen 4042 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #20 Gepost op: november 01, 2013, 09:58:06 am »
Geen probleem als ze applaudisseren bij een goal. Als genodigde kan je wss niet kiezen waar je gaat zitten. Maar wat die vent deed was er ferm over. In zo'n geval verwijderen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #21 Gepost op: november 01, 2013, 11:38:02 am »
Triestige scheids zeg.  Rampzalig begin.  Maar mentaal o zo sterk alweer.  2e helft was ??n van ons normaal niveau.  Straf om zo mentaal en fysiek te spelen voor de 3e match in 6 dagen tijd. En Habib, dat is zijn positie!  Had die pillen gepakt ofzo, wat was die sterk. Nu de punten pakken in mechelen en de week erna staan er matchen op het programma waar ploegen uit de top 6 tegen elkaar spelen en wij tegen waasland thuis.  We kunnen op 1 terug komen dan.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #22 Gepost op: november 01, 2013, 12:24:31 pm »
eerst punten pakken in Mechelen, wordt moeilijk, die zijn goed bezig de laatste tijd

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #23 Gepost op: november 02, 2013, 12:55:25 pm »
Scheidsrechter was zwak(had de indruk dat zijn lijnrechters hem veel verkeerd beinvloeden) en eindelijk wat volk voor een 'gewonere' match, maar het is onbegrijpelijk dat een supporter van Gent zomaar mag rechtspringen en een hele tribune nog wat zit te jennen, het is ongeloofelijk irritant dat je dan geen enkele spotter ziet of dat stewards blijkbaar niet mogen ingrijpen, ik heb eigen supporters al voor veel veel minder stadionverboden zien krijgen, supportersraad? 

Was inderdaad ergerlijk, en op den duur zullen er nog thuissupporters een stadionverbod krijgen omdat andere supporters ons zitten uit te dagen en dan nog zwaaien met ulder vip-pasje! die mens mag blij zijn dat tie maar 3 weken nie meer te leven had, of ie zoe der nie zo lang nimmer gezeten hebben!



Respect voor u actie Jeroenie! Kdenk als er veel zulke supporters zoals jij op onze tribunes zouden zitten ze wel 2keer zouden nadenken alvoorens ze in de thuisvakken plaatsnemen..
ela, ik heb niks gedaan wat niet toegelaten is eh! de volgenden die dergelijk iets presteert, verwijder ik persoonlijk zelf uit de tribune! tis mij stinkende verleed, en mij niet alleen! dat er supporters tussen zitten van de tegenpartij, dan moeten ze schone stil en braaf blijven zitten bij alles wat gebeurd! als ze dan toch recht springen, mogen ze ulder boelke pakken!

pas dan maar op dat het niet eerder jij zal zijn die verwijderd wordt plus 2 jaar stadionverbod + 1500 euroots boete ...

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #24 Gepost op: november 02, 2013, 02:56:33 pm »
Scheidsrechter was zwak(had de indruk dat zijn lijnrechters hem veel verkeerd beinvloeden) en eindelijk wat volk voor een 'gewonere' match, maar het is onbegrijpelijk dat een supporter van Gent zomaar mag rechtspringen en een hele tribune nog wat zit te jennen, het is ongeloofelijk irritant dat je dan geen enkele spotter ziet of dat stewards blijkbaar niet mogen ingrijpen, ik heb eigen supporters al voor veel veel minder stadionverboden zien krijgen, supportersraad? 

Was inderdaad ergerlijk, en op den duur zullen er nog thuissupporters een stadionverbod krijgen omdat andere supporters ons zitten uit te dagen en dan nog zwaaien met ulder vip-pasje! die mens mag blij zijn dat tie maar 3 weken nie meer te leven had, of ie zoe der nie zo lang nimmer gezeten hebben!



Respect voor u actie Jeroenie! Kdenk als er veel zulke supporters zoals jij op onze tribunes zouden zitten ze wel 2keer zouden nadenken alvoorens ze in de thuisvakken plaatsnemen..
ela, ik heb niks gedaan wat niet toegelaten is eh! de volgenden die dergelijk iets presteert, verwijder ik persoonlijk zelf uit de tribune! tis mij stinkende verleed, en mij niet alleen! dat er supporters tussen zitten van de tegenpartij, dan moeten ze schone stil en braaf blijven zitten bij alles wat gebeurd! als ze dan toch recht springen, mogen ze ulder boelke pakken!

pas dan maar op dat het niet eerder jij zal zijn die verwijderd wordt plus 2 jaar stadionverbod + 1500 euroots boete ...
ajje der bij waard, zou je mijn reactie wel begrijpen! in vakske x zoen ze der ip stampen! ik zou em vriendelijk verzoeken zoijn boelke te pakken en een stageke lager te gaan zitten! tis godver altijd t'zelfde liedje! en zoals jowanie zegt, was er ferm over, en ie bleef maar uitdagen mee zijn vip-paske! iedereen gelijk vo de wet, wij hebben nie betaald om op de tegenstander zijn bakkes te kijken!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #25 Gepost op: november 04, 2013, 12:03:29 am »
ik was erbij , en ik heb je gezien hoor , ik zeg alleen maar dat het voor jou jammer zou zijn dat uitgerekend jij een stadionverbod zou oplopen door toedoen van zo een vip-loser die missschien 1 of 2 keer per jaar in ons stadion komt ...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.709
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #26 Gepost op: november 04, 2013, 10:22:34 am »
Ik vond het redelijk knap van Jeroenie om 'doelgericht' op het suject af te stormen om dan zonder fysiek geweld die kerel zo vriendelijk mogelijk de levieten te lezen,zelfbeheersing noemen ze dat!

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #27 Gepost op: november 04, 2013, 10:22:50 pm »
Ik vond het redelijk knap van Jeroenie om 'doelgericht' op het suject af te stormen om dan zonder fysiek geweld die kerel zo vriendelijk mogelijk de levieten te lezen,zelfbeheersing noemen ze dat!
Vind ik leuk ;-)

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #28 Gepost op: november 04, 2013, 10:27:06 pm »
ik was erbij , en ik heb je gezien hoor , ik zeg alleen maar dat het voor jou jammer zou zijn dat uitgerekend jij een stadionverbod zou oplopen door toedoen van zo een vip-loser die missschien 1 of 2 keer per jaar in ons stadion komt ...
Vip of niet, die moeten ze niet bij de thuissupporters steken! Er bestaat nog steeds iets als een ere-tribune, en die zit nog steeds in de vakken C en D + de loge's!
Ze moeten maar in ons afgepakte kantine loge's bijmaken, zodat ze daar hun plezierke kunnen hebben tussen de dikke nekken! Ik betaal geen 265? om mee mij te laten lachen in ons eigen stadion!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #29 Gepost op: november 05, 2013, 04:14:17 pm »
Ik heb er geen problemen mee dat er supporters van de andere ploeg in ons vak zitten maar dan moeten ze zich inhouden. Ik zat voor de gelegenheid in de hoofdtribune en er zaten 3 buffalo's naast mij. Het enigste dat je zag was hun lach bij de goal..
SV TILL I DIE

Offline elarto

  • Leden
  • Berichten: 104
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #30 Gepost op: november 05, 2013, 04:32:38 pm »
Ik had zo den indruk dat dienen opgeblazen steward niks wou doen omda het over nen oude pee ging die zo aant uitdagen was.
Waarom er nog moet bemiddeld worden en zo'n "rustig"-gebaar moet gedaan worden van de steward naar ons is mij een vraag.
Ik vond het echt hallucinant hoe dien oude pee het aandufde om zo te provoceren, precies of dien komt den 1ste keer in een stadion en beseft nie wa hij aan het doen is tegen honderden mensen die dat zien gebeuren...

en idd hoedje af voor die kerel die erop af stormde  ;D