Auteur Topic: KAA Gent-Essevee  (gelezen 36015 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #20 Gepost op: januari 20, 2014, 07:31:51 pm »
Kdenk dat de aanwezigheid van Essevee supps rond het Gentse onderschat wordt...

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.197
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #21 Gepost op: januari 20, 2014, 08:10:44 pm »
Ik denk niet dat er nog tickets over zullen zijn.
Hoeveel bezoekers kunnen daar binnen? Volgens mij zal alles weg zijn via supporterslokalen.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #22 Gepost op: januari 20, 2014, 08:13:55 pm »
Ik denk niet dat er nog tickets over zullen zijn.
Hoeveel bezoekers kunnen daar binnen? Volgens mij zal alles weg zijn via supporterslokalen.

in de competitiematchen zitten er toch ook andere supporters tussen die van gent.  Moet toch kunnen om tussen het thuispubliek te zitten?

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #23 Gepost op: januari 20, 2014, 08:20:33 pm »
Ik Gent zijn er de laatste tijd veel rellen geweest met uitsupporters die tussen de thuissupporters zaten.. Ik kan me alleszins niet inhouden om recht te springen bij een goal van Waregem  :) Hoop dus ook dat er voldoende tickets zijn.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #24 Gepost op: januari 20, 2014, 10:03:39 pm »
zet u zo dichtmogelijk bij het bezoekersvak dan. is eigenlijk wel schandalig dat ze voorrang periode geven heel veel studenten in gent die blokken en even er tussen uit willen moeten eerst naar waregem en dan terug naar gent en dan terug van waregem naar gent. geen student hier ga zelf mee met de bus maar toch wel schandalig..

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #25 Gepost op: januari 20, 2014, 10:28:45 pm »
zet u zo dichtmogelijk bij het bezoekersvak dan. is eigenlijk wel schandalig dat ze voorrang periode geven heel veel studenten in gent die blokken en even er tussen uit willen moeten eerst naar waregem en dan terug naar gent en dan terug van waregem naar gent. geen student hier ga zelf mee met de bus maar toch wel schandalig..

Idd, onwaarschijnlijk... Zal iets moeten ondernemen dus  :(

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #26 Gepost op: januari 20, 2014, 11:27:11 pm »
Idd, onwaarschijnlijk... Zal iets moeten ondernemen dus  :(

Ik ga morgen toch nog eens vragen aan het onthaal hoe het zit want ik vind het ook belachelijk dat ze eerst daaraan de voorrang geven. Er is helemaal geen combiregeling...

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.197
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #27 Gepost op: januari 20, 2014, 11:29:56 pm »
Ik ga morgen toch nog eens vragen aan het onthaal hoe het zit want ik vind het ook belachelijk dat ze eerst daaraan de voorrang geven. Er is helemaal geen combiregeling...
Komt wss van gent uit. Daar is totaal nog geen parking voor bezoekers en oedereen moet over dezelfde weg. Raden hun eigen supporters ook altijd aan om met openbaar vervoer te komen.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #28 Gepost op: januari 20, 2014, 11:38:17 pm »
Ik ga morgen toch nog eens vragen aan het onthaal hoe het zit want ik vind het ook belachelijk dat ze eerst daaraan de voorrang geven. Er is helemaal geen combiregeling...

Hou mij op de hoogte! Wil deze match voor geen geld van de wereld missen

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #29 Gepost op: januari 21, 2014, 08:28:15 am »
Uitvak = ongeveer 1 000 plaatsen. Ik ga wellicht met de bus, al ben ik vooral een "autosupporter"...hopelijk gaat het dan wat vooruit na de match ( t is werkweek...) en gaat men vb niet meer stoppen in Nazareth...Iemand een idee wanneer de bussen zouden vertrekken. Ik gok op iets van 19.15u?

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #30 Gepost op: januari 21, 2014, 03:29:35 pm »
Stand van zaken voor de ticketverkoop:

Ik ging deze middag naar het onthaal van Zulte Waregem en ik vroeg dus of het niet mogelijk was om vroeger losse kaarten aan te kopen. Men zei mij aan het onthaal dat ze dat nog niet kunnen want AA Gent heeft die verkoop voor het uitvak nog niet gestart waardoor men van essevee nog geen kaarten heeft. Het is dus niet de fout van essevee maar deze van aa gent. Men verstaat echter maar al te goed het probleem maar er kan niets aan gedaan worden. Men raadde wel aan om te informeren bij supporterslokalen.

Aangezien er met supportersclubs altijd een regeling is voor uitwedstrijden en aangezien de kaarten nog niet beschikbaar zijn, is het dus best om je naar daar te wenden. Ik ben dus naar de klauwaert geweest en ik vroeg of het mogelijk was om losse kaarten te kopen bij hen. In principe gebeurt dit niet MAAR in de klauwaert gingen er waarschijnlijk reeds 2 bussen worden ingelegd door de grote vraag ?n doordat er al andere groepen vroegen naar enkel losse kaarten ging men dit bespreken en donderdag ging men meer weten. Ik ga dus donderdag nog eens bellen. Hopelijk zijn er dan nog kaarten over...

Groeten!

Offline EsseveeFANS - Supportersraad

  • Leden
  • Berichten: 111
  • Essevee!
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #31 Gepost op: januari 21, 2014, 03:55:46 pm »
Komt wss van gent uit. Daar is totaal nog geen parking voor bezoekers en oedereen moet over dezelfde weg. Raden hun eigen supporters ook altijd aan om met openbaar vervoer te komen.

Net daarom wordt vanuit Essevee, op vraag van KAA Gent, aangeraden om de supporters met bussen richting Ghelamco Arena te trekken.

In een straal van een dikke kilometer is er geen parkeerplaats voor bezoekende supporters; enkel betaalparkings voor eigen supporters.

Er zijn 934 tickets beschikbaar. In verschillende lokalen lopen de inschrijvingen als een trein, wees er tijdig bij.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #32 Gepost op: januari 21, 2014, 04:26:13 pm »
Net daarom wordt vanuit Essevee, op vraag van KAA Gent, aangeraden om de supporters met bussen richting Ghelamco Arena te trekken.

In een straal van een dikke kilometer is er geen parkeerplaats voor bezoekende supporters; enkel betaalparkings voor eigen supporters.

Er zijn 934 tickets beschikbaar. In verschillende lokalen lopen de inschrijvingen als een trein, wees er tijdig bij.

Ik hoop dat er fietsstallingen zijn?  :P

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #33 Gepost op: januari 21, 2014, 06:40:25 pm »
Ingeschreven bij Karrekiet. Bus vertrekt er al om 18.30u...vroeg, dus  :P!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #34 Gepost op: januari 21, 2014, 07:36:37 pm »
Ik snap totaal niet waarom er daar zo weinig parking is voorzien...
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #35 Gepost op: januari 21, 2014, 07:41:43 pm »
tja plaatsgebrek zeker , daar staan ook nog gebouwen en zo in de omgeving he :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #36 Gepost op: januari 21, 2014, 07:42:09 pm »
Moet je toch iets op voorzien.. Zeker als je een nieuw stadion bouwt.
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #37 Gepost op: januari 21, 2014, 07:42:58 pm »
klopt , maar in welke stadions in belgie is er een grote parking vlakbij ? genk , maar voor de rest ?  wij op de parking van de expo :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #38 Gepost op: januari 21, 2014, 07:44:43 pm »
klopt , maar in welke stadions in belgie is er een grote parking vlakbij ? genk , maar voor de rest ?  wij op de parking van de expo :)
De bezoekers hier in Waregem kunnen toch mooi parkeren aan het jeugdcentrum?
SV TILL I DIE

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #39 Gepost op: januari 21, 2014, 09:21:26 pm »
Toch even enkele zaken verduidelijken wat supporterslokaal De Klauwaert betreft. Momenteel zijn we begonnen aan een derde en tevens laatste bus. Er zijn nog 35 plaatsen beschikbaar.
Wat losse ticketverkoop betreft: er worden enkel tickets aangeboden in combinatie met een busplaats. Dus geen losse ticketverkoop via ons lokaal.