Auteur Topic: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent  (gelezen 25162 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #60 Gepost op: februari 03, 2014, 04:16:26 pm »
En mensen kunnen bovendien tickets laten klaarleggen in het loket 'uitnodigingen', die kan je dan woensdagavond afhalen. Ook handig :)!

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.121
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #61 Gepost op: februari 03, 2014, 04:22:21 pm »
Ja idd combi is er op aanraden van gent gekomen want zij vreesden dat er vele Gent supporters tickets gingen kopen voor in thuisvakken te zitten wegens beter zicht vandaar !

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #62 Gepost op: februari 03, 2014, 04:59:24 pm »
Ja idd combi is er op aanraden van gent gekomen want zij vreesden dat er vele Gent supporters tickets gingen kopen voor in thuisvakken te zitten wegens beter zicht vandaar !

Wat voor stupide zaak is dat nu ?  Dus liever duizenden kaarten onverkocht laten omdat er risico is dat er supporters van gent tussen ons komen kruipen ?  Iedereen welgekomen toch ?  Veel krapuul met lange tenen en vechterspoten is er niet meer te bespeuren op het voetbal.  Spijtig, zeer spijtig ! Nog maar eens een slechte zaak voor onze kassier dit seizoen !!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #63 Gepost op: februari 03, 2014, 05:06:55 pm »
Wat voor stupide zaak is dat nu ?  Dus liever duizenden kaarten onverkocht laten omdat er risico is dat er supporters van gent tussen ons komen kruipen ?  Iedereen welgekomen toch ?  Veel krapuul met lange tenen en vechterspoten is er niet meer te bespeuren op het voetbal.  Spijtig, zeer spijtig ! Nog maar eens een slechte zaak voor onze kassier dit seizoen !!

Dus jij prefereert uitsupporters in de thuisvakken dan lege plaatsen? Lol..

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #64 Gepost op: februari 03, 2014, 05:11:08 pm »
Zeer ambetante regeling.  Maar als je echt wil gaan, geraak je aan tickets.  Even weglopen, of kennis of ??n van de ouders of broer, zus erachter sturen.  Allemaal doenbaar.  Maar het is inderdaad ambetant en al zeker dat de telefoon gewoon niet aanligt van het onthaal.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #65 Gepost op: februari 03, 2014, 05:17:41 pm »
Dus jij prefereert uitsupporters in de thuisvakken dan lege plaatsen? Lol..

Funny ?
Ik heb gewoon velen horen zeggen gisteravond dat ze niet van plan waren om lang aan te schuiven om aan een ticket te geraken. "Als ze woensdag nie opendoen, ewel dan kom ik nie !"  En dat waren geen Gentenaren !!  Als je denkt dat er maar hier en daar een lege plek zal zijn, dan zal je aardig verschieten vrees ik.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.784
  • Essevee!
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #66 Gepost op: februari 03, 2014, 05:33:44 pm »
dan moet ge nooit geen kaarten meer verkopen op de dag zelf...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #67 Gepost op: februari 03, 2014, 05:36:20 pm »
Dus jij prefereert uitsupporters in de thuisvakken dan lege plaatsen? Lol..
Ik eigenlijk ook hoor. Wat kan mij het nu schelen of er Gentenaren of Waregemnaren of Kortrijkzanen of Mechelenaren in onze thuisvakken zitten? Zolang we maar iedere keer een vol huis hebben verdorie!

Want wees nu eens eerlijk, die doen toch hun mond niet open? Vak X is de enige die leven brengt.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #68 Gepost op: februari 03, 2014, 06:07:41 pm »
Ik eigenlijk ook hoor. Wat kan mij het nu schelen of er Gentenaren of Waregemnaren of Kortrijkzanen of Mechelenaren in onze thuisvakken zitten? Zolang we maar iedere keer een vol huis hebben verdorie!

Want wees nu eens eerlijk, die doen toch hun mond niet open? Vak X is de enige die leven brengt.

Wel, als er mensen rondom mij rechtspringen bij een goal van de bezoekers is dat alles behalve aangenaam hoor. En je zegt het zelf, als ze toch niets b?jbrengen dan kunnen ze er evengoed niet zijn. Nee, liever een leeg stadion dan vol bezoekers...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #69 Gepost op: februari 03, 2014, 06:15:47 pm »
REF:VAN DE VELDE JOERI(15)
AR1:DENS TOM(22)
AR2:WALSCHAP JEROEN(15)
OFF4:DE WEIRDT JO(7)
OFF5:BOUCAUT ALEXANDRE(7)
OFF6:POTS TIM(20)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #70 Gepost op: februari 03, 2014, 06:21:24 pm »
REF:VAN DE VELDE JOERI(15)
AR1:DENS TOM(22)
AR2:WALSCHAP JEROEN(15)
OFF4:DE WEIRDT JO(7)
OFF5:BOUCAUT ALEXANDRE(7)
OFF6:POTS TIM(20)

Hebben goeie ref nodig voor deze match. (wegens waarschijnlijk schoppende Gent spelers). Geven ze Van De Velde. Vind ik persoonlijk een van grootste kutrefs in Belgi?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #71 Gepost op: februari 03, 2014, 06:57:40 pm »
Hebben goeie ref nodig voor deze match. (wegens waarschijnlijk schoppende Gent spelers). Geven ze Van De Velde. Vind ik persoonlijk een van grootste kutrefs in Belgi?

Zeg mij hier ne keer 1 goeie ref in Belgi?

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #72 Gepost op: februari 03, 2014, 07:07:08 pm »
Zeg mij hier ne keer 1 goeie ref in Belgi?

debleeckere maarja

Offline dirtygiwke

  • Leden
  • Berichten: 217
  • Essevee!
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #73 Gepost op: februari 03, 2014, 07:37:34 pm »
En mensen kunnen bovendien tickets laten klaarleggen in het loket 'uitnodigingen', die kan je dan woensdagavond afhalen. Ook handig :)!
yep hebben wij ook gedaan.... ze kun godver moa zien da ze win.this is my birthday party. en wo kunde da beter viern dan in VAK X.....  :D

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #74 Gepost op: februari 03, 2014, 07:52:57 pm »
debleeckere maarja
De Bleeckere had vooral zijn naam mee. Maar was eigenlijk vooral in Belgi? niet zo goed hoor. Showman.
Delferi?re zou normaal ??n vd betere moeten zijn, maar floot niet goed in Gent vorige week. Maar normaal is dat in praktijk onze nummer 1 hoor.
Ach, Van de Velde valt wel mee denk ik. Z'n zoontje speelt bij W-Beveren en zei toch nen goedendag in de kantine  ;)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #75 Gepost op: februari 03, 2014, 08:46:15 pm »
De Bleeckere had vooral zijn naam mee. Maar was eigenlijk vooral in Belgi? niet zo goed hoor. Showman.
Delferi?re zou normaal ??n vd betere moeten zijn, maar floot niet goed in Gent vorige week. Maar normaal is dat in praktijk onze nummer 1 hoor.
Ach, Van de Velde valt wel mee denk ik. Z'n zoontje speelt bij W-Beveren en zei toch nen goedendag in de kantine  ;)

Ben echt geen fan. Delferi?re vond ik voor Gent ook goeie ref. Tis toch belangrijk hoor want als die van Gent weer beginnen schoppen en doen pff :)

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #76 Gepost op: februari 03, 2014, 08:46:55 pm »
Al 4.000 tickets de deur uit

Citaat
Essevee heeft vandaag de kaap van de 4000 verkochte tickets voor woensdag overschreden, er kunnen er de volgende dagen dus nog een pak bij. Morgen en woensdag dus allen nog snel naar het onthaal van Essevee om uw ticket te kopen. We hebben een half stadion vandaag, we moeten een vol stadion hebben woensdag !!!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #77 Gepost op: februari 03, 2014, 08:54:25 pm »
Dat kan je toch niet menen, dat niet mss niet eens uitverkocht zal zijn?

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #78 Gepost op: februari 03, 2014, 08:55:55 pm »
Dat kan je toch niet menen, dat niet mss niet eens uitverkocht zal zijn?
'k Vrees er toch voor... Als er enkel nog maar morgen en woensdagmorgen tickets verkocht zullen worden.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.784
  • Essevee!
Re: [VB] BvB -- Essevee - KAA Gent
« Reactie #79 Gepost op: februari 03, 2014, 09:16:30 pm »
Jezus christus
spelen de halve finale en ni uitverkocht?
da kun je toch ni menen :s
komaan da moe toch nog mogelijk zijn tegen woensdag?
als da ni voor 95% vol zit dan schaam ik mij echt
en is een verbouwd stadion zelfs TOTAAL niet nodig...