Auteur Topic: [VB] Standard - Essevee  (gelezen 18411 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #120 Gepost op: mei 03, 2014, 01:22:30 pm »
Kijk, ik heb het voor spelers die actie willen ondernemen i.p.v. een pasje achteruit omdat ze niet beter kunnen. Olinga probeerde nog. Zijn eerste 5 min waren idd slecht, raakte daar 4x de bal en was hem 4x kwijt.
Daarna zelden of geen balverlies meer gehad.
Moest ook ver terug keren voor oprukkende Opar?, wat er aan de andere kant niet was met Stam.
Eens hij wat meer in de match zat probeerde hij mannetje op te zoeken en flankvoorzetten te geven.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #121 Gepost op: mei 03, 2014, 01:45:07 pm »
Kan mij volledig vinden bij deze conclusie. Wel heeft Sylla geluk gehad dat hij in 1e helft geen rood kreeg voor dat natrappen. Waarom is dat nog nodig? De thuismatch tegen Standard kwam hij ook al weg door de fout op Ciman. Er zit toch iets niet juist in die jongen zijn hoofd.
Iets niets juist zou ik niet zeggen. Als je al de hele match zelf veel trappen te verduren krijgt . Eigenlijk zo goed als de hele play offs . Dan denk ik dat het op den duur ook te veel word .

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #122 Gepost op: mei 03, 2014, 01:52:47 pm »
vandaag in het nieuwsblad bij commentaar over naessens : ongelukkig in zijn acties , heb het nog niet anders geweten

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #123 Gepost op: mei 03, 2014, 02:13:07 pm »
Boucaut maakte er gewoon een potje van.
Onbegrijpelijk hoe die zich opeens leek willen te gaan bewijzen. Strooide met gele en rode kaarten terwijl dat voor niets nodig was.
De 1e gele kaart in de match was er ook totaal geen. Vainqueur maakte een fout, maar dat was geen geel.

Voor de rest waren de 4 rode kaarten voor mij ALLEMAAL ONTERECHT.

Bossut heeft De Camargo van zijn leven niet getoucheerd ! 100% schwalbe van De Camargo. Zo'n De Camargo hoef je qua schwalbes niets meer te leren hoor. Ervaring noemt men dat dan, ik noem dat matennaaierij omdat je niet mee kan.

Sylla en Van Damme was gewoon een opstootje. Ieder??n stond daar te duwen en te trekken, ge kunt der azo 7 een rood karton onder hun neus duwen.
Sylla verdiende wel rood in de 1e helft voor natrappen en Van Damme begon al vanaf minuut 1 uit te dagen en te provoceren, zielig. Moest die niet met griep in zijn bed liggen trouwens?

Kums houdt zichzelf nog in. En had nooit de intentie om op de voeten van Vainqueur te staan. Ok, geen intentie betekent niet dat je geen rood mag trekken. Maar je zag Vainqueur zelf geen aanstalten maken bij Boucaut. En kwam Vainqueur daar niet met zijn 2 voetjes vooruit in?

Over de match dan:
Heel slecht verdedigd bij de 1-0 (Verboom v??l te makkelijk laten voorzetten en D'Haene niet attent genoeg), Colpaert andermaal met een veel te onbesuisde fout bij de 2-0.
Sylla MOET de 2-1 binnenkoppen en dan kan er nog veel.
1e helft was heel gelijkopgaand, maar dan zie je toch ook wel dat Standard gewoon betere individuele spelers heeft (Batshuayi, Carcela).

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #124 Gepost op: mei 04, 2014, 02:01:34 pm »
Flauwe reacties tegenover de scheidsrechter... De 2 penalties waren licht maar wel een fout, de rode kaarten van kums en bossut waren ook terecht. Eigen falen afschuiven op de arbiter is wat ze aan het doen zijn

Misschien zijn de rode kaarten een zegen. De kans is immers groot dat we tegen de winnaar van POII moeten voor de EL. Na een lang slopend seizoen, de invallers nog eens laten zien wat ze in hun mars hebben voor volgend seizoen, en zorgen dat de kernspelers fit zijn voor die finalematch. Mocht anderlecht niet verliezen in brugge, wordt het moeilijk nog 3e te worden.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #125 Gepost op: mei 04, 2014, 04:04:33 pm »
vandaag in het nieuwsblad bij commentaar over naessens : ongelukkig in zijn acties , heb het nog niet anders geweten
allez dan slaagt em er tenminste wel in een penalty te verkrijgen.
dat er hier dan nog zijn die de eerste rode kaart terecht vonden: check diverse pers: geen penalty , dus geen rood!
misschien kan Naessens en zijn gevolg ook eens de moeite troosten om naar brussel te terten?

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #126 Gepost op: mei 04, 2014, 09:16:12 pm »
Hand in eigen boezem, het was zwak. En Sylla verdient rood gewoon omdat die er binnen het halfuur moet afliggen. Hetzelfde als Mitrovic. Ploeg in de steek laten op een heel domme manier.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #127 Gepost op: mei 04, 2014, 10:20:15 pm »
Match gevolgd met nog enkele anderen vanuit het vak van Standard (L 2).

Voor de match zagen we het allemaal nog goed zitten, maar eenmaal begonnen leek het nogal op een afkooksel van de match thuis tegen Genk. We zaten van meet af aan niet in de match, kregen nauwelijks een deftige aanval in elkaar geknutseld en kwamen snel op achterstand... met dat verschil dat we nu ook nog eens DRIE rode kaarten pakten (ons record???).

Jammer om vast te stellen, maar dit was een match die er nooit een was...

Waarom werd Dury eigenlijk - zonder voorafgaande verwittiging - naar de tribune verwezen??? 
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #128 Gepost op: mei 05, 2014, 10:32:13 am »
yep, Dury zonder verwittiging na tribune
en deed niet eens lelijk langs de lijn, anders was er wel
een camera die dat zou vaststellen en tonen

floot alles heel goed en geen spelbepalende fases miszien lees je dan.
behalve die strafschop die er geen was als he goe kijkt

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #129 Gepost op: mei 05, 2014, 11:00:18 am »
Als er in 1 match 4 rode kaarten zijn getrokken dan heeft de ref zijn job niet goed gedaan. Je laat het ook nooit zover komen zodat er opstootjes ontstaan, laat staan dat je er dan 2 rode kaarten bij geeft voor wat duw en trekwerk..
SV TILL I DIE

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #130 Gepost op: mei 05, 2014, 11:10:34 am »
Als er in 1 match 4 rode kaarten zijn getrokken dan heeft de ref zijn job niet goed gedaan. Je laat het ook nooit zover komen zodat er opstootjes ontstaan, laat staan dat je er dan 2 rode kaarten bij geeft voor wat duw en trekwerk..
gisteren de fase van geel Sylah gezien... voor wegduwen
Jelleke de engel duwt zijn keel ma oh god ogere twas ni zijn bedoeling.

De Standard fans vonden de ref goed fluiten, eens zien of ze dan ook akkoord zullen
gaan met Van Damme zijn straf.
Want er zo mee wegkomen is evenveel zeggen als de ref maakte een foute beoordeling.
Net zoaks bij die strafschop en het niet geven van geel aan Kanu bij die strafschop

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #131 Gepost op: mei 05, 2014, 06:51:33 pm »
Misschien zijn de rode kaarten een zegen. De kans is immers groot dat we tegen de winnaar van POII moeten voor de EL. Na een lang slopend seizoen, de invallers nog eens laten zien wat ze in hun mars hebben voor volgend seizoen, en zorgen dat de kernspelers fit zijn voor die finalematch. Mocht anderlecht niet verliezen in brugge, wordt het moeilijk nog 3e te worden.

We kunnen nog p?rf?ct in de top 3 eindigen!

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #132 Gepost op: mei 06, 2014, 10:47:07 am »
Na de beelden nog een paar keer gezien te hebben, moet ik toegeven dat het rood voor Bossut overdreven was. De Camargo laat echt wel zijn voet ferm hangen. Natuurlijk, vanuit het oogpunt van de scheids...

Ik heb gehoord dat Kums 3 speeldagen zou krijgen?
Dat is toch ook overdreven! Je ziet duidelijk dat hij zeker niet wil kwetsen.

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #133 Gepost op: mei 06, 2014, 07:12:14 pm »
Na de beelden nog een paar keer gezien te hebben, moet ik toegeven dat het rood voor Bossut overdreven was. De Camargo laat echt wel zijn voet ferm hangen. Natuurlijk, vanuit het oogpunt van de scheids...

Ik heb gehoord dat Kums 3 speeldagen zou krijgen?
Dat is toch ook overdreven! Je ziet duidelijk dat hij zeker niet wil kwetsen.

waren er 3 maar in beroep naar 1 effectief en 1 voorwaardelijk

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #134 Gepost op: mei 07, 2014, 12:48:27 am »
waren er 3 maar in beroep naar 1 effectief en 1 voorwaardelijk

Overdreven lange schorsingen bij fouten zonder intentie om te willen kwetsen (? la Kums) en vanzelfsprekende (terechte?) strafverminderingen na beroep zorgen ervoor dat dit een lachertje wordt...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #135 Gepost op: mei 07, 2014, 08:02:41 am »
Overdreven lange schorsingen bij fouten zonder intentie om te willen kwetsen (? la Kums) en vanzelfsprekende (terechte?) strafverminderingen na beroep zorgen ervoor dat dit een lachertje wordt...

Dus 3 onterecht rode kaarten en zeker 1 voor mij zelfs 2 onterechte penalties in 1 match.  Heb je daar veel over gelezen in de gazetten ??  Luzon en Preutdom kregen diverse pagina's volgeschreven een paar weken terug als ze in een match in 1 fase benadeeld werden.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #136 Gepost op: mei 07, 2014, 08:38:21 am »
bij Bossut was het rood omdat hij de laatste speler was dus met de zwaarte van de tackle heeft dit weinig te zien.
als Kums zijn tackle 3 speeldagen waard is dan moest Kanu tegen Anderlecht rood gekregen hebben en 9 wedstrijden worden geschorst. Is eigenlijk te belachelijk voor woorden.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.267
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #137 Gepost op: mei 07, 2014, 10:30:20 am »
Nog 5 matchen te gaan nu.  Is wel heel lang seizoen geworden ! 
Ter info : laatste 2 duels op 22 mei (20 hr naar KVO of KVK) en 25 mei (15 hr) thuis.
Niemand die er veel zin in heeft maar de kans dat het zo wordt schat ik op 95%.
Ik veronderstel dat die bijkomende klotematch gratis zal zijn voor de abonnees ?

Ik geloof echt niet welke zever me dit is! Vorig jaar stonden we op match 8 (ook tegen Lokeren) nog 2-0 achter aan de rust en speelden we bijna nog kampioen! We hebben nog 2 thuismatchen en RSCA (dat zoals je weet supervoetbal speelt...) nog op bezoek! Dus jij gooit al de handdoek! Blijf dan aub zaterdag thuis en geef je plaats af aan iemand die er w?l nog in gelooft en onze ploeg luidkeels zal aanmoedigen! Ik heb gezegd!  ;)

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #138 Gepost op: mei 07, 2014, 01:50:37 pm »
Ik geloof echt niet welke zever me dit is! Vorig jaar stonden we op match 8 (ook tegen Lokeren) nog 2-0 achter aan de rust en speelden we bijna nog kampioen! We hebben nog 2 thuismatchen en RSCA (dat zoals je weet supervoetbal speelt...) nog op bezoek! Dus jij gooit al de handdoek! Blijf dan aub zaterdag thuis en geef je plaats af aan iemand die er w?l nog in gelooft en onze ploeg luidkeels zal aanmoedigen! Ik heb gezegd!  ;)
das gesproken!

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #139 Gepost op: mei 08, 2014, 02:02:50 am »
3 !