Auteur Topic: [VB] Standard - Essevee  (gelezen 18486 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 202
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #100 Gepost op: mei 02, 2014, 11:30:46 pm »
2
Nu een kwestie van hergroeperen en met hetgeen we hebben voluit gaan voor plaats 3.
Alles is nog niet verloren. Vak X zal moeten ontploffen.
Geen probleem ik zal er persoonlijk een bommeke op gooien en liefst als het vol zit natuurlijk

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.793
  • Essevee!
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #101 Gepost op: mei 02, 2014, 11:32:06 pm »
Geen probleem ik zal er persoonlijk een bommeke op gooien en liefst als het vol zit natuurlijk
mo wie dame ier en

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #102 Gepost op: mei 02, 2014, 11:40:32 pm »
Geen probleem ik zal er persoonlijk een bommeke op gooien en liefst als het vol zit natuurlijk

Dan heb ik goed nieuws voor u: het zit altijd vol. Zo gaat dat in PO 1, e.

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #103 Gepost op: mei 02, 2014, 11:47:37 pm »
Zojuist de beelden gezien.
Toegegeven: de beslissingen v Boucaut waren eigenlijk aanvaardbaar. Penalty v Sammy wel licht, maar goed, men kan hem fluiten en rood geven.
Positief is dat essevee eigelijk goed bleef spelen en combineren zelfs met 8 man. Luzon en Dury zeer lief voor elkaar en veel lof v Luzon voor Dury en het combinatievtbal v essevee.
Waar ik mij wel geweldig aan stoor is de werrkelijk zware fout van Kums op Vainqueur met rood tot gevolg. Was dit nu echt nodig? De match was al gespeeld en hij laat zijn ploeg waarschijnlijk vr de rest v de PO 1 in de steek. Ik dacht dat hij slimmer was dan dat. Da ook nog het interview met de glimlach en dat hij vechten vr Europees vtb via plts 4 echt niet ziet zitten... Kom nou zeg...
« Laatst bewerkt op: mei 03, 2014, 12:24:00 am door Frank D »

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #104 Gepost op: mei 03, 2014, 12:19:37 am »
Zojuist de beelden gezien.
Toegegeven: de beslissingen v Boucaut waren eigenlijk aanvaardbaar. Penalty v Sammy wel licht, maar goed, men kan hem fluiten en rood geven.
Positief is dat essevee eigelijk goed bleef spelen en combineren zelfs met 8 man. Luzon en Dury zeer lief voor elkaar en veel lof v Luzon voor Dury en het combinatievtbal v essevee.
Waar ik mij wel geweldig aan stoor is de werrkelijk zware fout van Kums op Vainqueur met rood tot gevolg. Was dit nu echt nodig? De match was al gespeeld en hij laat zijn ploeg waarschijnlijk vr de rest v de PO 1 in de steek. Ik dacht dat hij slimmer was dan dat. Da ook nog het intervieuw met de glimlach en dat hij vechten vr Europees vtb via plts 4 echt niet ziet zitten... Kom nou zeg...

Volgens mij zit iedereen opnieuw met veel meer PO-stress dan dat ze willen toegeven.
Na de 9 op 9 en sinds we kanshebber waren voor de titel loopt alles meer dan stroef en vierkant op het veld.
3e match op een rij dat er achteraan op miniemenniveau wordt geacteerd waardoor de match van vandaag in feite al gedaan is na een kwartier.
Ditmaal Dhaene grandioos te laat en een nodeloze penaltyfout (van Verboom?).  :-\

De rest was stress, frustratie en de naam voetbal onwaardig omdat we weer naast de hoofdvogel grijpen..
Laat ons hopen dat die stress nu wegvalt om toch in schoonheid te kunnen eindigen. Zo veel mogelijk punten pakken thuis tegen Lokeren en Anderlecht en proberen te eindigen op de 3e plaats.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.760
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #105 Gepost op: mei 03, 2014, 12:21:57 am »
Zojuist de beelden gezien.
Toegegeven: de beslissingen v Boucaut waren eigenlijk aanvaardbaar. Penalty v Sammy wel licht, maar goed, men kan hem fluiten en rood geven.
Positief is dat essevee eigelijk goed bleef spelen en combineren zelfs met 8 man. Luzon en Dury zeer lief voor elkaar en veel lof v Luzon voor Dury en het combinatievtbal v essevee.
Waar ik mij wel geweldig aan stoor is de werrkelijk zware fout van Kums op Vainqueur met rood tot gevolg. Was dit nu echt nodig? De match was al gespeeld en hij laat zijn ploeg waarschijnlijk vr de rest v de PO 1 in de steek. Ik dacht dat hij slimmer was dan dat. Da ook nog het intervieuw met de glimlach en dat hij vechten vr Europees vtb via plts 4 echt niet ziet zitten... Kom nou zeg...
Ook Vainquer gaat vol voor die bal, niet zeveren e.  Hij kan alles rechtvaardigen, in elke match zijn er 4,5 fasen waar je rood voor kunt geven.  Als iedere scheids zo consequent zal fluiten dan zijn er iedere match 5 rode kaarten.  Scheids voelde de wedstrijd totaal niet aan, floot hem volledig kapot.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.760
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #106 Gepost op: mei 03, 2014, 12:27:45 am »
Ook Vainquer gaat vol voor die bal, niet zeveren e.  Hij kan alles rechtvaardigen, in elke match zijn er 4,5 fasen waar je rood voor kunt geven.  Als iedere scheids zo consequent zal fluiten dan zijn er iedere match 5 rode kaarten.  Scheids voelde de wedstrijd totaal niet aan, floot hem volledig kapot.
De vraag moet zijn, zouden wij die eerste penalty krijgen?  Zouden ze Kawa ook rood geven indien hij hetzelfde doet als Bossut?  Waarom krijgt Vainquer die rode kaart dan niet?  Ik ben 100 procent zeker dat onze spits geel zou krijgen wegens schwalbe(x2). 

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #107 Gepost op: mei 03, 2014, 07:38:26 am »
Flauwe reacties tegenover de scheidsrechter... De 2 penalties waren licht maar wel een fout, de rode kaarten van kums en bossut waren ook terecht. Eigen falen afschuiven op de arbiter is wat ze aan het doen zijn

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 455
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #108 Gepost op: mei 03, 2014, 08:40:06 am »
die tweede penalty was er geen,liet zich gewoon vallen

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #109 Gepost op: mei 03, 2014, 08:42:25 am »
Ik heb de wedstrijd op TV gezien en de scheidsrechter heeft eigenlijk altijd een juiste beslissing genomen. De lichtste rode kaart was eigenlijk nog voor Vandamme... :(

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.955
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #110 Gepost op: mei 03, 2014, 09:00:25 am »
Ik heb de wedstrijd op TV gezien en de scheidsrechter heeft eigenlijk altijd een juiste beslissing genomen. De lichtste rode kaart was eigenlijk nog voor Vandamme... :(

StandardSupporter misschien?
Jongens toch..
Kums rode kaart. Gingen allebei voor de bal
Bossut geen penalty, maar als je hem fluit moet je rood geven
Sylla heb ik niet goed gezien maar vandamme komt aanstormen op hazard.. En dan zeg jij dat vandamme die kaart niet verdient? Haha ..

Essevee verdiende geen punten vanavond maar de scheids nog veel minder

Wat als delferiere er nog was...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.793
  • Essevee!
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #111 Gepost op: mei 03, 2014, 09:03:19 am »
Ik heb de wedstrijd op TV gezien en de scheidsrechter heeft eigenlijk altijd een juiste beslissing genomen. De lichtste rode kaart was eigenlijk nog voor Vandamme... :(
scheids had het altijd goed maar stafte HEEL streng.
Dat van Vandamme is dikke zever, sorry.
Vanaf nu mag je dus tikken tegen de kin geven,
of gade de engel helzelf geloven dat ni express was?
Dat al de ref was is geen waar, maar ik zou verdomme willen weten
mochten wij RSCA zijn als er dan ook 3 rode zouden gegeven worden

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #112 Gepost op: mei 03, 2014, 10:02:53 am »
Komaan gasten , we gaan er de volgende matchen voor gaan, we spelen thuis!!!
Over de fouten en kaarten sommige zijn correct, andere tja... De scheids had het niet in de hand...
Ik heb me zitten ergeren, hoe er fouten op Sylla gewoon weg niet gefloten worden, maar als hij daarop de fout maakt, dan is den arbiter er vlug bij.
Het kan enkel erger mochten we weer nzolos of colemonts over de vloer krijgen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.267
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #113 Gepost op: mei 03, 2014, 10:29:08 am »
Eerst naar eigen prestatie kijken, en dan over de scheids praten!

Bossut had weer zijn dagje niet. 1ste goal komt die uit als een slappe vod. Je moet altijd richting de bal gaan he, en hem niet afwachten. Zijn uittrappen, wederom dramatisch! Altijd richting Van Damme!

Volledige verdediging stond weer te spelen op flanellen benen. 1ste tegengoal is ook Verboom niet agressief genoeg. 2de tegengoal (penalty) komt voort uit balverlies van Colpaert. D'haene en De fauw werden dan weer veel in de rug gepakt.

Skulason en Kums waren er ook weer niet zoals vorige week tegen Genk, Standard liet ons hoog komen, om dan heel snel te counteren, en daarvoor zijn Skulason en Kums te traag. In het spel zelf waren die nog tamelijk.

Hazard vond ik goed spelen, niet meer, niet minder.

Cac?r?s was ook redelijk vond ik.

Sylla was nergens, en stond ook wat agressief.

Bongonda zijn avond valt makkelijk samen te vatten: Buiten lopen met een bal.

Invallers waren goed! Olinga had 5 minuutjes nodig om in het ritme te komen, daarna zelden of nooit balverlies. Zijn dribbel voorbij 2 man is maar een klein voorsmaakje voor wat we volgend seizoen te zien zullen krijgen. Naessens moest invallen toen we al met 10 stonden en deed dat redelijk!
Bruzesse viel ook goed in.

Wat mij wel opviel is dat wij in de 2de helft met 10 tegen 11, en later met 9 tegen 10, voetballend pakken beter waren dan Standard. Kijk naar onze goal(penalty), fantastisch combinatie op rechts.
Later nog 2 voorzetten van Fabrice die nipt gemist worden.
Met 11 pakten we nog iets op Sclessin, daar ben ik zeker van!!

Scheids dan: Schandalig!! Van Damme liep al te provoceren vanaf seconde 1. Mocht vroeger kaart gehad hebben. Vainqueur moest rood krijgen, Sammy niet, was Schwalbe van De Camargo. Rood Sylla en Kums is licht, die kan je geven, maar kijk naar de geest van de wedstrijd, en dan hoef je dat niet te doen!

Blessure Delferi?re was een belangrijk moment in de match!

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.613
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #114 Gepost op: mei 03, 2014, 10:43:41 am »
Eerst naar eigen prestatie kijken, en dan over de scheids praten!

Bossut had weer zijn dagje niet. 1ste goal komt die uit als een slappe vod. Je moet altijd richting de bal gaan he, en hem niet afwachten. Zijn uittrappen, wederom dramatisch! Altijd richting Van Damme!

Volledige verdediging stond weer te spelen op flanellen benen. 1ste tegengoal is ook Verboom niet agressief genoeg. 2de tegengoal (penalty) komt voort uit balverlies van Colpaert. D'haene en De fauw werden dan weer veel in de rug gepakt.

Skulason en Kums waren er ook weer niet zoals vorige week tegen Genk, Standard liet ons hoog komen, om dan heel snel te counteren, en daarvoor zijn Skulason en Kums te traag. In het spel zelf waren die nog tamelijk.

Hazard vond ik goed spelen, niet meer, niet minder.

Cac?r?s was ook redelijk vond ik.

Sylla was nergens, en stond ook wat agressief.

Bongonda zijn avond valt makkelijk samen te vatten: Buiten lopen met een bal.

Invallers waren goed! Olinga had 5 minuutjes nodig om in het ritme te komen, daarna zelden of nooit balverlies. Zijn dribbel voorbij 2 man is maar een klein voorsmaakje voor wat we volgend seizoen te zien zullen krijgen. Naessens moest invallen toen we al met 10 stonden en deed dat redelijk!
Bruzesse viel ook goed in.

Wat mij wel opviel is dat wij in de 2de helft met 10 tegen 11, en later met 9 tegen 10, voetballend pakken beter waren dan Standard. Kijk naar onze goal(penalty), fantastisch combinatie op rechts.
Later nog 2 voorzetten van Fabrice die nipt gemist worden.
Met 11 pakten we nog iets op Sclessin, daar ben ik zeker van!!

Scheids dan: Schandalig!! Van Damme liep al te provoceren vanaf seconde 1. Mocht vroeger kaart gehad hebben. Vainqueur moest rood krijgen, Sammy niet, was Schwalbe van De Camargo. Rood Sylla en Kums is licht, die kan je geven, maar kijk naar de geest van de wedstrijd, en dan hoef je dat niet te doen!

Blessure Delferi?re was een belangrijk moment in de match!



olinga goed?? was telkens zijn bal kwijt

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #115 Gepost op: mei 03, 2014, 10:47:58 am »
Ben benieuwd naar de reactie v Dury! hij is misschien wel te ver gegaan.
Huh? Hoe bedoel je? Ik zou niet weten wat?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.267
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #116 Gepost op: mei 03, 2014, 11:04:54 am »


olinga goed?? was telkens zijn bal kwijt

Zijn eerste 5 min ja, daarna niet meer!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #117 Gepost op: mei 03, 2014, 11:48:29 am »
Zijn eerste 5 min ja, daarna niet meer!

Olinga was het grootste deel van zijn invalbeurt echt rampzalig slecht.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.297
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #118 Gepost op: mei 03, 2014, 01:16:19 pm »
StandardSupporter misschien?
Jongens toch..
Kums rode kaart. Gingen allebei voor de bal
Bossut geen penalty, maar als je hem fluit moet je rood geven
Sylla heb ik niet goed gezien maar vandamme komt aanstormen op hazard.. En dan zeg jij dat vandamme die kaart niet verdient? Haha ..

Essevee verdiende geen punten vanavond maar de scheids nog veel minder

Wat als delferiere er nog was...
Kan mij volledig vinden bij deze conclusie. Wel heeft Sylla geluk gehad dat hij in 1e helft geen rood kreeg voor dat natrappen. Waarom is dat nog nodig? De thuismatch tegen Standard kwam hij ook al weg door de fout op Ciman. Er zit toch iets niet juist in die jongen zijn hoofd.
SV TILL I DIE

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.297
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #119 Gepost op: mei 03, 2014, 01:18:16 pm »

Invallers waren goed! Olinga had 5 minuutjes nodig om in het ritme te komen, daarna zelden of nooit balverlies. Zijn dribbel voorbij 2 man is maar een klein voorsmaakje voor wat we volgend seizoen te zien zullen krijgen. Naessens moest invallen toen we al met 10 stonden en deed dat redelijk!
Bruzesse viel ook goed in.

We weten allemaal dat Olinga jouw lievelingske is, hij was gewoon zwak.. Dat je dit niet kunt zien..
SV TILL I DIE