Auteur Topic: [NB] Essevee - Lierse (Beker van Belgi?)  (gelezen 4750 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: [NB] Essevee - Lierse (Beker van Belgi?)
« Reactie #20 Gepost op: december 04, 2014, 10:17:28 am »
En toch waren er lichtpunten,de lichten van de nieuwe tribune bijvoorbeeld.  Het is onbegrijpelijk wanneer je zo gemakkelijk voorkomt om daarna zo slap voor de dag te komen, duwen we door na de 1-0 dan winnen we vlot.  Ik erger mij enorm aan Cissako,zijn lichaamshouding,zijn traagheid van handelen,teveel lopen met de bal,altijd naar het centrum insnijden,soms moet hij maar de bal doorsteken maar doet dit 9 op de 10 niet (kreeg op zijn oren van Oli,Dury en einde match van Sylla).  Ik erger mij ook aan Aneke,sluit veel te weinig aan(dit blijft toch een werkpunt voor heel de ploeg,in blok aanvallen,in blok verdedigen,steun verlenen aan spelers in nood,nope,dat doen wij niet)is ook zo traag.
Ik erger mij ook aan Troisi,vooral omdat ik denk dat hij maar op 80procent van zijn mogelijkheden wil voetballen,die rode kaart was gezocht(hij wilde duidelijk een vrij weekend).
maar er zijn lichtpunten dus,Oli,D'Haene,Verboom,Bogonda(vond hem echt iets bijbrengen Boer uit Waregem,is altijd beter als sub ipv starten aan de match)en Alex waren ok,en we hebben een schone affiche (verleden jaar speelden we niet beter tegen Koksijde en Cercle).  En Lierse wou veel meer winnen dan ons.
N'Diaye en Messoudi gekwetst?

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [NB] Essevee - Lierse (Beker van Belgi?)
« Reactie #21 Gepost op: december 04, 2014, 10:23:16 am »
Ze zouden beter vaker twee keer geel trekken voor protest als de speler blijft verder doen.
Ik denk dan aan de Buffels van onze competitie die daar altijd goedkoop vanaf komen...

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: [NB] Essevee - Lierse (Beker van Belgi?)
« Reactie #22 Gepost op: december 04, 2014, 10:36:21 am »
Ze zouden beter vaker twee keer geel trekken voor protest als de speler blijft verder doen.
Ik denk dan aan de Buffels van onze competitie die daar altijd goedkoop vanaf komen...
2

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Lierse (Beker van Belgi?)
« Reactie #23 Gepost op: december 04, 2014, 10:41:43 am »
Ze zouden beter vaker twee keer geel trekken voor protest als de speler blijft verder doen.
Ik denk dan aan de Buffels van onze competitie die daar altijd goedkoop vanaf komen...
idd, en dan heb je plots een aap van een ref die daar ni kan mee lachen
op 2min van het einde en dubbel geel trekt....

zoals met alles, iedereen gelijk voor de wet....

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Essevee - Lierse (Beker van Belgi?)
« Reactie #24 Gepost op: december 04, 2014, 10:47:08 am »
En wat met Cissako?  ???   
Het kan toch niet anders of er staat in zijn contract dat hij mo?t spelen...

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: [NB] Essevee - Lierse (Beker van Belgi?)
« Reactie #25 Gepost op: december 04, 2014, 11:29:08 am »
Ach Cissako is geen rechtsvoor, moet van ver komen!, je zag dat hij in de 2de helft iets beter was.
Vergeet ook niet dat die jongen 19 is, en zo goed als alles gespeeld heeft he.

We hebben over het algemeen gewoon veel te weinig kwaliteit en zeker op de flanken.
Messoudi, Cissako, Trajkovski,.. Dat zijn allemaal geen flankspelers. Theo is dat wel, maar die zit niet in vorm.
Tijdens de winterstop zou ik dan graag echte flankspelers zien komen.

En Plet, Dury heeft het daar ook mee gehad denk ik. Gaf de assist voor de 2-1, was eigenlijk gewoon een enorm slechte pass, maar vierde wel met de allure van 'ik moet hier op da plein staan' (keek ook richting bank)

Zou aan de winterstop toch graag 4 of 5 spelers bij zien komen (vind het trouwens noodzaak)
Een '10'
2 flankspelers
En 1 of 2 spitsen



Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: [NB] Essevee - Lierse (Beker van Belgi?)
« Reactie #26 Gepost op: december 04, 2014, 11:34:22 am »
Indien Sylla niet aan de bal kwam bij de 2-1, hadden we toch wel een penalty gehad voor hands zekers ?
Ik zag geen flauwe match, maar een ploeg (SV) die veel kansen de nek omwrong.  Konden met de kans van Messoudi (dacht ik) in 1e helft 2-0 voorkomen, en dan zaten we tg 22u al aan onze haard.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: [NB] Essevee - Lierse (Beker van Belgi?)
« Reactie #27 Gepost op: december 04, 2014, 11:36:56 am »
En wat met Cissako?  ???   
Het kan toch niet anders of er staat in zijn contract dat hij mo?t spelen...
2.  Iets in de trant van'willen jullie nog spelers van Monaco in de toekomst,dan moet Cissako altijd spelen'.  Ik geloofde vroeger nooit zo'n crap, nu wel.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: [NB] Essevee - Lierse (Beker van Belgi?)
« Reactie #28 Gepost op: december 04, 2014, 11:38:31 am »
Ach Cissako is geen rechtsvoor, moet van ver komen!, je zag dat hij in de 2de helft iets beter was.
Vergeet ook niet dat die jongen 19 is, en zo goed als alles gespeeld heeft he.

We hebben over het algemeen gewoon veel te weinig kwaliteit en zeker op de flanken.
Messoudi, Cissako, Trajkovski,.. Dat zijn allemaal geen flankspelers. Theo is dat wel, maar die zit niet in vorm.
Tijdens de winterstop zou ik dan graag echte flankspelers zien komen.

En Plet, Dury heeft het daar ook mee gehad denk ik. Gaf de assist voor de 2-1, was eigenlijk gewoon een enorm slechte pass, maar vierde wel met de allure van 'ik moet hier op da plein staan' (keek ook richting bank)

Zou aan de winterstop toch graag 4 of 5 spelers bij zien komen (vind het trouwens noodzaak)
Een '10'
2 flankspelers
En 1 of 2 spitsen
2. 

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Essevee - Lierse (Beker van Belgi?)
« Reactie #29 Gepost op: december 04, 2014, 05:42:16 pm »
Wat een ongelofelijk triestige vertoning was dit.. te veel slechte dingen om alles op te noemen maar heb mij enorm zitten ergeren (again!) aan Cissako en het feit dat we met 6 defensieve spelers bleven spelen met 11 tegen 10. Avond om rap te vergeten!

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: [NB] Essevee - Lierse (Beker van Belgi?)
« Reactie #30 Gepost op: december 05, 2014, 05:13:39 pm »
Volgende match op 17/12 om 20.30 tegen Anderlecht rechtstreeks op de buis (RTB).
Dat wordt dus een linke opgave om enig volk te trekken.   Misschien lukt het met ingang 5 EUR ??
Dat worden ook 3 duels op 7 dagen.  Tussen de thuismatch tegen Lokeren en de uitmatch op Mouscron.  2 levensbelangrijke duels waar er best 1 van gewonnen wordt.

Het is wel Anderlecht e vriend ;)

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 902
Re: [NB] Essevee - Lierse (Beker van Belgi?)
« Reactie #31 Gepost op: december 05, 2014, 07:02:22 pm »
Nog een lichtpunt. Vak X (of was het voor de gelegenheid Y?) kwam goed door qua volume. De akoestiek van de nieuwe tribune is echt overweldigend.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [NB] Essevee - Lierse (Beker van Belgi?)
« Reactie #32 Gepost op: december 05, 2014, 07:10:14 pm »
Nog een lichtpunt. Vak X (of was het voor de gelegenheid Y?) kwam goed door qua volume. De akoestiek van de nieuwe tribune is echt overweldigend.
Idd,viel me ook op!

Offline joost den tuiter

  • Leden
  • Berichten: 101
  • lalalala
    • htt://www.fc4451.be
Re: [NB] Essevee - Lierse (Beker van Belgi?)
« Reactie #33 Gepost op: december 05, 2014, 11:25:07 pm »
mij ook :D :D :D :D :D :D en wat ook opviel dat het koude tribune is ook :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
groetjes joost den tuiter