Auteur Topic: [NB] Essevee - Gent  (gelezen 10008 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [NB] Essevee - Gent
« Reactie #40 Gepost op: november 30, 2014, 09:45:42 am »
Toch wel tevredenheid hier over Jorgenssen. Niet enkel gedrevenheid en inzet, maar ook goed spelend.

Vond het 2e helft soms als vanouds op middenveld. Enige wat me stoorde was het keer op keer slecht uitspelen van aansluitende speler op rechts (olli). Is niet als vanouds...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [NB] Essevee - Gent
« Reactie #41 Gepost op: november 30, 2014, 09:58:36 am »
Ik vind persoonlijk Jesper J?rgensen en Mo Messoudi van de beste zomertransfers.
Spelers die onmiddellijk inzetbaar zijn, niet gehuurd en met bakken ervaring.

Uiteraard moeten spelers zonder ervaring ook hun kansen en tijd krijgen om te rijpen.
Misschien had men gedacht dan Jesper & Mo misschien iets beslissender zouden zijn.

Maar eigenlijk is dit een discussie dat hier niet thuishoort :)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Essevee - Gent
« Reactie #42 Gepost op: november 30, 2014, 11:29:12 am »
Dramatisch spel maar wel vechtlust en daar bereik je soms ook iets mee! Maar wat sommigen lieten zien was echt slecht. Messoudi ben ik dus ook geen fan van, veel goeie wil maar het mislukt bijna allemaal imo. Heb het altijd een middelmatige voetballer gevonden en zal nu niet veranderen. Jorgenson en Mendy sterk. Van Mendy mag het eens gezegd worden, heeft mijn vele twijfels toch redelijk weggewerkt! Zonder goal uit het niets (Wel wereldgoal maar dat is geen kans h?) vrees ik dat het 0-1 blijft toch hoor. Veel te traag en onzuiver spel met Troisi + Cissako als exponent daarvan.

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 771
Re: [NB] Essevee - Gent
« Reactie #43 Gepost op: november 30, 2014, 12:39:21 pm »
Messoudi geeft op 15 min 3 goeie ballen voor doel gebracht, ik vond hem heel goed invallen is iemand met een laatste pas in de voeten

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Gent
« Reactie #44 Gepost op: november 30, 2014, 01:05:31 pm »
Voor mij mannen van de match zonder twijfel Verboom en Mendy, enorm sterke partij van Mendy. Colpaert zal zijn tenen mogen uitkuisen om die uit de ploeg te krijgen. Zoals Mendy nu speelt mag hij zeker blijven staan van mij. Onze flanken Cissako en Bongonda waren helaas een pak minder vandaag. Bongonda raakte geen bal en Cissako vond ik ondanks zijn goal gewoon de slechtste op da plein gisteren ma soit, als hij scoort is het hem vergeven zeker.
Die flanken zijn toch echt wel ons zwakke punt als je dat gisteren weer ziet.

Enfin, 3 belangrijke punten met Club en Lokeren in het vooruitzicht en wat doet het deugd nog is een achterstand te kunnen ombuigen in een overwinning!

Colpaert heeft vroeger toch ook nog rechtsback gestaan? Laat mendy maar staan, bewijst dat hij onterecht na westerlo werd afgevoerd. Focust op wat van een verdediger verwacht moet worden en dan simpel balleke afgeven. Liever geld investeren in een bijkomende scorende spits, zodat sylla wat meer steun krijgt voorin. Ik blijf uitkijken tot benteke en rosenthal eens een deftig uur mogen spelen.

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Re: [NB] Essevee - Gent
« Reactie #45 Gepost op: november 30, 2014, 03:55:29 pm »
'k heb vorig jaar defauw zich eens razend zien maken op alex omdat hij zijn werk niet deed op de rechtste flank en zijn man te gemakkelijk liet lopen. 'k denk dat dat ook een rol speelt als mannen als n'diaye en skulasson rechtsachter staan met de jonge sissako voor zich.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [NB] Essevee - Gent
« Reactie #46 Gepost op: november 30, 2014, 05:42:36 pm »
Wat ik vooral miste was iemand centraal die de ballen opeiste, als we nu balbezit hadden was het telkens van de ene flank via de verdediging naar de andere en nooit iemand die de bal opeiste Laatste kwartier deed Troisi het dan wel maar daar we moeten we toch iemand opzoeken die het spel verdeeld, noch Aneke, noch Jorgensen vraagt de ballen op

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.267
Re: [NB] Essevee - Gent
« Reactie #47 Gepost op: november 30, 2014, 07:11:36 pm »
Allez, der was weer amper iets goed...en wat moeten die van Gent dan zeggen...? Supermatch gespeeld en verloren van een zwak Zulte-Waregem. Dat besluit ik hier als ik de rea ties lees! Kenners?!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Essevee - Gent
« Reactie #48 Gepost op: november 30, 2014, 08:20:30 pm »
Allez, der was weer amper iets goed...en wat moeten die van Gent dan zeggen...? Supermatch gespeeld en verloren van een zwak Zulte-Waregem. Dat besluit ik hier als ik de rea ties lees! Kenners?!

Het spel was toch zwak? Vechtlust wel aanwezig dat was wel goed.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] Essevee - Gent
« Reactie #49 Gepost op: december 01, 2014, 12:01:33 am »
Prutsers van stadion VTM.  Op het einde de 5 mooiste goals van de speeldag in samenwerking met HLN.  Verboom zijn goal niet.  Maar wel een voorzet die binnengaat van Vazquez en voor de rest redelijk normale goals.  Enkel die van Praet is terecht bij de 5 mooiste. 

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [NB] Essevee - Gent
« Reactie #50 Gepost op: december 01, 2014, 08:36:03 am »
eerste helft was heel heel zwak. tweede helft vond ik ons heel goed spelen! zelfs al was het tegen 10 man...twas niet tegen een bende prutsers. Gent heeft in de ganse tweede helft niets kunnen doen. Reden: goeie veldbezetting!! Verboom, Olli stonden heel hoog...snelle balcirculatie (wel nog soms slechts controles)...
als je in 1 helft 2 X scoort...tegen de onderkant van de lat kopt en nog een immense mooi uitgespeelde kans krijgt (Messoudi, knap gered Sels) kan het zo zwak niet geweest zijn!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [NB] Essevee - Gent
« Reactie #51 Gepost op: december 01, 2014, 10:58:22 am »
stem op verboom voor goal van de week: http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.2166051 !!

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [NB] Essevee - Gent
« Reactie #52 Gepost op: december 01, 2014, 11:00:41 am »
Daar staat hij tenminste al mooi aan de leiding :)

Offline alijas

  • Leden
  • Berichten: 62
Re: [NB] Essevee - Gent
« Reactie #53 Gepost op: december 01, 2014, 12:34:18 pm »

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [NB] Essevee - Gent
« Reactie #54 Gepost op: december 01, 2014, 08:11:43 pm »
VTM,Hln,Ze maken hun eigen weeral belachelijk met hun marginaal gepruts👎👎🚮 ;D :D ;)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Essevee - Gent
« Reactie #55 Gepost op: december 01, 2014, 08:20:07 pm »
VTM,Hln,Ze maken hun eigen weeral belachelijk met hun marginaal gepruts👎👎🚮 ;D :D ;)

Terwijl de goal van Verboom op sporza nog steeds meer dan 50% van de stemmen heeft (3294 vd 6487).  ;D