Auteur Topic: 40 supporters riskeren stadionverbod  (gelezen 40801 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #20 Gepost op: september 22, 2014, 08:59:28 am »
Het is nu al de fout van de club als er Anderlecht uitschot in de thuisvakken zit. Vreemd, maar tot nader order lijkt het me onmogelijk om te weten of iemand nu supporter is van Anderlecht of Zulte Waregem. In 99,99% van de gevallen staat dat namelijk niet op hun voorhoofd getatoeeerd.

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #21 Gepost op: september 22, 2014, 09:20:13 am »
8jaar geleden ook zo'n belachelijk stadion verbod gehad
ik doe een zwaaibeweging naar Bent Ivens
uitdagend gedrag
terwijl de week voordien zeker 100 standardsupporters dezelfde beweging deden
nultoleratie voor de eigen supporters
ik vind dat supportersraad ne keer mag ingrijpen
jullie geven altijd kommentaar op 4451 maar ja- knikkers waren her toch niet lijk nu

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #22 Gepost op: september 22, 2014, 09:41:32 am »
Ik ben van Zulte, maar ben bij sv waregem in de jeugd begonnen. Later Zulte Waregem. Persoonlijk kan ik de vete tussen supporters moeilijk begrijpen (waarschijnlijk omdat ik ook te jong was en de dieper liggende redenen niet ken) maar valt dit dan helemaal niet op te lossen? Ik zat eens op cafe en echt rood witte supporters die ons in elkaar wilden slaan omdat we over Zulte Waregem bezig waren en hoe mooi het was dat ze mee streden om de titel. Ale ik bedoel maar waar gaan we dan naar toe? Terwijl wij gewoon enthousiast waren is de cafebaas er moeten tussen komen omdat die mannen echt op ons gingen slaan. Kunnen we nu niet aanvaarden dat het Zulte Waregem is? Ik vraag niet dat ze nu de hevigste supporters van Zulte Waregem worden, maar als er mensen over Zulte Waregem bezig zijn dat ze ze niet beginnen aanvallen. Aangezien ik zo jong ben, ken ik bijna enkel Zulte Waregem. Ik vind de verhalen van Waregem europees en zo een vol stadion schitterend als ik ze zo hoor. Dan hoop, ik zeg wel hoop want de kans dat dit nog gebeurd is klein, dat we ook zo een geschiedenis kunnen maken. Respect voor iedereen is het codewoord, zeker in zo'n stadje waar we iedere supporter eigenlijk kunnen gebruiken.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #23 Gepost op: september 22, 2014, 10:24:03 am »
Het is nu al de fout van de club als er Anderlecht uitschot in de thuisvakken zit. Vreemd, maar tot nader order lijkt het me onmogelijk om te weten of iemand nu supporter is van Anderlecht of Zulte Waregem. In 99,99% van de gevallen staat dat namelijk niet op hun voorhoofd getatoeeerd.
Als ik 1x in het seizoen een kaartje haal voor SVZW-RSCA en ik ben van Eeklo
dan zou er toch een belletje moeten rinkelen...
of is op vertoon van de identiteitskaart juist voor de show
en wordt dat nergens bijgehouden?
Mij lijk het wel, want vorig jaar kregen mensen uit Kortrijk info ivm abonnement
omdat ze in het systeem zaten....
Standpunt vd club versta ik wel: alst ma volzit

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #24 Gepost op: september 22, 2014, 11:14:48 am »
Als ik 1x in het seizoen een kaartje haal voor SVZW-RSCA en ik ben van Eeklo
dan zou er toch een belletje moeten rinkelen...
of is op vertoon van de identiteitskaart juist voor de show
en wordt dat nergens bijgehouden?
Mij lijk het wel, want vorig jaar kregen mensen uit Kortrijk info ivm abonnement
omdat ze in het systeem zaten....
Standpunt vd club versta ik wel: alst ma volzit

U bedoeld dan zoals onze vriend uit de kempen dacht ik comipsilon? Als hij geen abbo heeft en enkel komt als hij kan en dat toevallig anderlecht is? Supporters komen van overal

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #25 Gepost op: september 22, 2014, 11:45:06 am »
U bedoeld dan zoals onze vriend uit de kempen dacht ik comipsilon? Als hij geen abbo heeft en enkel komt als hij kan en dat toevallig anderlecht is? Supporters komen van overal
al je slechts 1 x per jaar kunbt komen kijken naar uw favoriete ploeg, zal dat niet toevallig altijd tegen dezelfde tegenstrever zijn! op die manier kun je dus makkelijk nagaan wat de historiek is!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #26 Gepost op: september 22, 2014, 12:09:17 pm »
U bedoeld dan zoals onze vriend uit de kempen dacht ik comipsilon? Als hij geen abbo heeft en enkel komt als hij kan en dat toevallig anderlecht is? Supporters komen van overal
als comipsilon idd maar 1x komt per jaar (+ eventueel POI)
en dit al 2j na elkaar zo is tegen RSCA
zou ik hem idd al "verdacht" vinden.
Alstie al keer kwam tegen Lierse niet meer.
Ik heb het over ENKEL komen als het tegen die ploeg is
en ze anders nooit zien.

Historiek opvolgen, lijkt me niet moeilijk in het PC tijdperk.
profielen maken van de personen in het bestand....
« Laatst bewerkt op: september 22, 2014, 12:11:15 pm door Boer uit Waregem »

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #27 Gepost op: november 20, 2014, 07:19:05 am »
voila gisteren mijn mooi briefje ontvangen. 6 maanden stadionverbod. reden het begeven in een vak waartoe ik geen geldig inkomstkaart van had en voor het aanhoudend discusieren tegen spotters en stewards over het feit dat ze hun werk niet goed deden. Valt blijkbaar onder de voetbal wet van aanzetten tot haat en eventuele slagen en verwondingen.  :'(
Komt er op neer dat zowel de supporters van anderlecht en spotters en ook de stewards weer niet in fout zijn gegaan.

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #28 Gepost op: november 20, 2014, 08:22:27 am »
voila gisteren mijn mooi briefje ontvangen. 6 maanden stadionverbod. reden het begeven in een vak waartoe ik geen geldig inkomstkaart van had en voor het aanhoudend discusieren tegen spotters en stewards over het feit dat ze hun werk niet goed deden. Valt blijkbaar onder de voetbal wet van aanzetten tot haat en eventuele slagen en verwondingen.  :'(
Komt er op neer dat zowel de supporters van anderlecht en spotters en ook de stewards weer niet in fout zijn gegaan.

Pm

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #29 Gepost op: november 20, 2014, 05:04:56 pm »
bedroevend, diep bedroevend . en moet je dan nog een boete betalen ook ?

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #30 Gepost op: november 21, 2014, 07:38:55 am »
Ja 350 euro boete

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #31 Gepost op: november 21, 2014, 10:30:07 am »
Ja 350 euro boete

Ik heb deze rubriek gemist maar lees ik dat nu goed dat mensen 6 (zes ??  :o) maand stadionverbod krijgen en 350 (drie honderd vijftig ?  :o) boete om zich na een match naar een andere tribune te begeven en daar een discussie aan te gaan met een van die oranje frakskes ??  Zijn die regelkesbedenkers in dit klotelandje nu echt helemaal zot geworden ?   Ik denk soms wtf werken en belastingen betalen in dit imbeciele land ?  Misschien moeten we in de duik wat canabisplantjes kweken en een paar jaarkes erna voor een prikje een dikke villa met paar km2 landgoed erbij kopen in Thailand of zo ??
« Laatst bewerkt op: november 21, 2014, 10:42:15 am door 2460 »

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #32 Gepost op: november 21, 2014, 11:30:55 am »
Ik heb deze rubriek gemist maar lees ik dat nu goed dat mensen 6 (zes ??  :o) maand stadionverbod krijgen en 350 (drie honderd vijftig ?  :o) boete om zich na een match naar een andere tribune te begeven en daar een discussie aan te gaan met een van die oranje frakskes ??  Zijn die regelkesbedenkers in dit klotelandje nu echt helemaal zot geworden ?   Ik denk soms wtf werken en belastingen betalen in dit imbeciele land ?  Misschien moeten we in de duik wat canabisplantjes kweken en een paar jaarkes erna voor een prikje een dikke villa met paar km2 landgoed erbij kopen in Thailand of zo ??

De minimumstraf per inbreuk is 3 maand + 250? dacht ik, dus in principe komt hij er zelfs nog goedkoop vanaf omdat dit wss zijn eerste keer is...

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #33 Gepost op: november 21, 2014, 11:55:49 am »
Minimumstraf klopt niet want iemand 3 maand + 125 euro gehad..
Straffen van 3 maand tot 12 maand.
Boetes van 125 euro tot 1000 euro...

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #34 Gepost op: november 21, 2014, 12:52:58 pm »
Minimumstraf klopt niet want iemand 3 maand + 125 euro gehad..
Straffen van 3 maand tot 12 maand.
Boetes van 125 euro tot 1000 euro...
klopt niet volgens mij. de min. boete is 3 maanden en 250 euro boete. staat ook zo op mijn brief.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #35 Gepost op: november 21, 2014, 12:59:08 pm »
De minimumstraf per inbreuk is 3 maand + 250? dacht ik, dus in principe komt hij er zelfs nog goedkoop vanaf omdat dit wss zijn eerste keer is...
Nee is net 6 maanden en 350 euro boete omdat ik in 2010 ook al eens stadion verbod gekregen heb. Toen wel terecht stadionverbod gekregen. zonder die feiten ging het wss de min. straf geweest zijn. Al heeft het ene niet met het andere te maken en zit er ook al iets meer dan 4 jaar tussen omdat de feiten in 2009 gebeurd waren. Nu is het volledig onterecht en te belachelijk voor woorden. Maar in beroep gaan zal niet veel uithalen denk ik. in tegen deel het kan nog een zwaardere straf zijn. Plus dat daar nog eens de gerechtskosten bij komen die je altijd moet betalen als je naar de rechtbank moet.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #36 Gepost op: november 21, 2014, 01:51:06 pm »
klopt niet volgens mij. de min. boete is 3 maanden en 250 euro boete. staat ook zo op mijn brief.
Staat nochtans zo in iemand zijn brief..
Tenzij ze in Brussel gemist hebben natuurlijk ;)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #37 Gepost op: november 21, 2014, 03:22:11 pm »
Minimumstraf klopt niet want iemand 3 maand + 125 euro gehad..
Straffen van 3 maand tot 12 maand.
Boetes van 125 euro tot 1000 euro...

Er zijn zelfs meerdere personen met 3 maand + 125 euro boete. Maar eventjes vermelden :)
No pain, no gain.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #38 Gepost op: november 21, 2014, 03:36:07 pm »
Schandalige straffen vind ik !
Als ge iemand zijne voorgevel/smoel bewerkt kan ik daar nog inkomen,maar dat is hier toch niet aan de orde zeker?
Belachelijk dus !

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: 40 supporters riskeren stadionverbod
« Reactie #39 Gepost op: november 21, 2014, 04:46:12 pm »
Er zijn zelfs meerdere personen met 3 maand + 125 euro boete. Maar eventjes vermelden :)
hangt meschien vanaf onder welke wetgeving je gestraft wordt of welke wetgeving je overtreed.
In ieder geval is niet belangrijk het veranderd er niets aan.  :)