Auteur Topic: [24] D'HAENE Karel - ex-speler  (gelezen 23867 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #20 Gepost op: april 19, 2015, 03:42:30 pm »
Ik ben een Karel D'Haene-fan, ook gewoon hoe hij is als persoon,eerlijk,vriendelijk,prof en altijd het beste van zichzelf willen geven,zijn positiespel is altijd ??nvan zijn beste troeven geweest,maar ik kan wel objectief genoeg zijn, maakte dit jaar heel veel,teveel, persoonlijke missers.  Soms heb je zo'n seizoen (zie bv Kompany, en nee ik vergelijk hem niet ivm kwaliteiten), volgend jaar gaan we echt weten of het dat jaar teveel er nu al was of dat het allemaal toeval was. 
Ook Colpaert speelt een heel slecht seizoen en laat zijn oren nu volledig hangen,dat stelt me toch teleur,al kan ik wel begrip opbrengen dat hij niet tevreden is dat hij weg moet/mag toch moet je voor je club en supporters en vooral jezelf tot de laatste snik u best doen(zijn er goed genoeg voor betaald).

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #21 Gepost op: juli 01, 2015, 05:52:26 pm »
T'is niet normaal dat we Karel nog niet gezien hebben.Blessure ? ik geloof er gene zak van.
Heb al verschillende bronnen die van een akkefiet(je) met de club/trainer spreken.
Iemand meer info ?

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #22 Gepost op: juli 01, 2015, 06:17:45 pm »
T'is niet normaal dat we Karel nog niet gezien hebben.Blessure ? ik geloof er gene zak van.
Heb al verschillende bronnen die van een akkefiet(je) met de club/trainer spreken.
Iemand meer info ?

Hij was alleszins mee in Oudenaarde.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #23 Gepost op: juli 01, 2015, 07:45:48 pm »
T'is niet normaal dat we Karel nog niet gezien hebben.Blessure ? ik geloof er gene zak van.
Heb al verschillende bronnen die van een akkefiet(je) met de club/trainer spreken.
Iemand meer info ?
Haha  ;D ;D
Je kan er de klok op gelijk zetten dat dit soort roddels verschijnen.
Tis ieder jaar van 't zelfde.

Hoe zit het trouwens nog met Franky Vercauteren? Wanneer wordt die hier trainer en Dury technisch directeur?

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #24 Gepost op: juli 01, 2015, 09:45:29 pm »
Komaan niet alle spelers hebben spel he met het bestuur. Ze spelen niet en tis al omdat er een akkefietje is.

Vincent

  • Gast
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #25 Gepost op: juli 01, 2015, 11:11:47 pm »
T'is niet normaal dat we Karel nog niet gezien hebben.Blessure ? ik geloof er gene zak van.
Heb al verschillende bronnen die van een akkefiet(je) met de club/trainer spreken.
Iemand meer info ?

Die kijkoperatie half april zal dan ook voor de lol geweest zijn zeker? Blijkbaar sleept zijn knieprobleem langer aan dan verhoopt/verwacht en dat is jammer, voor ons en voor hem. Als hij niet fit is, kan hij niet spelen, zo simpel is het. Hij was mee op teambuilding, hij was op de eerste training. Tenzij die bronnen van jou haarfijn kunnen uitleggen waarover dat 'akkefietje' dan wel moet gaan (en met feiten graag, niet louter speculeren waarom zij denken dat hij niet met de groep traint of speelt), zie ik niet in wat er anders aan de hand zou zijn dan een langere revalidatie dan verwacht.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #26 Gepost op: juli 02, 2015, 08:04:52 am »
T'is niet normaal dat we Karel nog niet gezien hebben.Blessure ? ik geloof er gene zak van.
Heb al verschillende bronnen die van een akkefiet(je) met de club/trainer spreken.
Iemand meer info ?

Ik heb horen zeggen van iemand die het vernomen heeft van iemand uit de hele dichte kring van Karel dat er een enorme opstoot zou geweest zijn met Ceetje !! Details van wat er juist geweest is, al of niet met een beklijvend vuistgevecht, zijn me niet bekend !

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #27 Gepost op: juli 02, 2015, 08:10:10 am »
Karel ging ten vroegste pas fit zijn tegen de start van de competitie, hij zal dus ook niet te zien zijn tijdens de oefenmatchen en hoogst waarschijnlijk ook de eerste competitie matchen niet.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #28 Gepost op: juli 02, 2015, 09:18:49 am »
Ik heb horen zeggen van iemand die het vernomen heeft van iemand uit de hele dichte kring van Karel dat er een enorme opstoot zou geweest zijn met Ceetje !! Details van wat er juist geweest is, al of niet met een beklijvend vuistgevecht, zijn me niet bekend !

Hahaha stel u voor :D

@Fozie: Karel trainde al een paar dagen vroeger dan de rest, maar zijn knie geneest minder rap dan normaal?

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #29 Gepost op: juli 02, 2015, 04:33:15 pm »
Ja bon,boodschap begrepen, k'heb dus ook een betrouwbare bron minder.
Excuses aan alle slachtoffers :)

Offline eesseevveeee

  • Leden
  • Berichten: 41
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #30 Gepost op: juli 02, 2015, 06:12:34 pm »
Misschien eerst ne keer tegen de speler zelf klappen in plaats van roddels te verspreiden....

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 996
  • Essevee!
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #31 Gepost op: oktober 24, 2015, 11:49:55 pm »
hoe zit dat met Karel, kunnen we hem nog verwachten in de terug ronde?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #32 Gepost op: oktober 25, 2015, 10:40:29 am »
't Schijnt dat ze zijn been hebben afgezet. Samen met dat van Bjorn Engels en Refaelov.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 996
  • Essevee!
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #33 Gepost op: oktober 25, 2015, 01:38:31 pm »
't Schijnt dat ze zijn been hebben afgezet. Samen met dat van Bjorn Engels en Refaelov.

Mocht het Refaelov z'n middenste been zijn, dan wil ik mij gerust ter beschikking van z'n madam stellen  ;)

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #34 Gepost op: oktober 26, 2015, 08:02:13 am »
Karel mikt op de winterstage, wellicht iets vroeger.

Waar Rafaelov bij zijn vrouw mikt is me niet bekend...

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #35 Gepost op: december 04, 2015, 11:26:31 am »
Toch es crossposten ...

Te mooie info/artikel om te laten verdwijnen in een wedstrijd-thread.

Het Laatste Nieuws 04/12/2015
Via Joost M.


full res

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #36 Gepost op: december 04, 2015, 11:34:34 am »
Ik hoop het oprecht van hem dat hij nog op een voetbalveld zal kunnen staan. Maar dat zal verre van evident zijn, vrees ik.
Maar alle respect voor D'haene! Fantastische clubspeler.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #37 Gepost op: februari 11, 2016, 07:52:32 pm »
Zien we Karel D?Haene nog terug op een voetbalveld? Speler en Dury reageren: ?Ik zit er ook mee?
KAREL D'HAENE SUKKELT AL HET HELE SEIZOEN MET DE KNIE

11 februari 2016 13:05 via voetbalkrant.com

Karel D?Haene ging normaal gezien in september zeker klaar zijn voor de strijd in de Jupiler Pro League. De ex-kapitein van Zulte Waregem zou zijn ervaring zeker kunnen gebruiken hebben op het veld, maar hij blijft sukkelen met de knie. Einde verhaal? We polsten bij trainer en speler.

D?Haene ging aan het einde van vorig seizoen onder het mes, omdat Essevee in play-off 2 weinig te winnen of verliezen had. En de ervaren centrale verdediger wilde er opnieuw staan bij de start van het nieuwe seizoen.

?Eigenlijk moest de knie in september al geheeld zijn. De dokter zei me dat het vier maanden zou duren, maar ondertussen zijn we al februari?, aldus Karel D?Haene daarover zelf. ?Het frustrerende is dat het niet in ??n rechte lijn omhoog gaat. Ik zet altijd een paar stappen vooruit en moet er dan een paar terug.?

Komt het nog goed? Ik weet het ook niet
- Francky Dury


?Hij heeft nog steeds niet op een veld gestaan uiteindelijk voor een match?, legde ook coach Dury twee weken terug al uit. ?Komt het nog goed? Ik weet het eerlijk gezegd ook niet. Ik zit er ook mee, het is een moeilijke situatie. Ik kan niet elke dag aan hem vragen hoe het met hem gaat natuurlijk.?

?Hij zit in zijn laatste jaar contract en of we hem dit seizoen nog gaan zien? Dat kan ik niet inschatten. Voor hem is het natuurlijk ook niet makkelijk?, beseft de oefenmeester van Essevee.

En D?Haene zelf, mist die het voetbal? ?Wel, niet echt. Ik geef mijn ervaring door aan de kleedkamer. We strijden voor PO1 en na 15 jaar kan ik wel al het ??n en ander zeggen. Ik probeer te helpen waar ik kan en geef tips waar ik kan."

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-02-11/karel-dhaene-sukkelt-al-het-hele-seizoen-met-de-knie

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #38 Gepost op: februari 11, 2016, 09:27:58 pm »
Zeer jammer, maar nuchter bekeken die leeftijd einde van de carri?re, spijtig dat het zo moet lopen voor D'haene, zal wel gepast afscheid krijgen zeker!!?

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [24] D'HAENE Karel - speler
« Reactie #39 Gepost op: februari 11, 2016, 09:41:40 pm »
Zeer jammer, maar nuchter bekeken die leeftijd einde van de carri?re, spijtig dat het zo moet lopen voor D'haene, zal wel gepast afscheid krijgen zeker!!?

Hoop het.
Karel  verdient een prachtig afscheid, als ėchte SV-BOY!
-SVZW Forever-