Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924914 keer)

0 leden en 41 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2540 Gepost op: juli 08, 2010, 08:30:29 pm »
Fandag van KVK gaat niet door.....
is er nu al geen geld meer?! te weinig respons?
als er iets is dat een ploeg toch moet doen voor hun supporters, supporters met kinderen is toch een fandag??!!
zelfs op dat gebied hebben ze een korte termijn politiek

zwaren ambras tussen club en stadsbestuur, tussen club en jeugdbestuur, ... stel dat het dan nog wat minder gaat gaan sportief (wat er DIK inzit met die trainer, met goeie spelers die weg zijn) , dan zal er wel weer ambras zijn met de gefrustreerde supporters ook :)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2541 Gepost op: juli 08, 2010, 09:29:14 pm »
Ze kregen 300.000 ? niet en ook de aanpassingen die moeten gedaan worden
(dat uitschuifbaar dak voor de spelerstunnel) wil stad ook niet betalen naar ik hoorde.

Hun grootste geldschieter zijn ze kwijt dus.
Alst OCMW nu nog wa tegen werkt hebben ze geen fans meer ook volgend jaar.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2542 Gepost op: juli 09, 2010, 02:17:48 pm »
en nu komt ook vasco (hoofdsponsor) ertussen. die willen dat club en stad weer vriendjes worden  :)

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2543 Gepost op: juli 09, 2010, 02:26:12 pm »
De enige vraag is nu nog wanneer Vasco de KVK fratsen beu wordt.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2544 Gepost op: juli 09, 2010, 02:35:00 pm »
misschien na seizoen 2010-2011 ? nu zweven ze misschien nog wat na hun onverwachte 5e plaats, dit seizoen zal het heel wat minder zijn (voor ons ook ongetwijfeld daar  niet van)

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2545 Gepost op: juli 10, 2010, 11:41:55 am »
Was gisteren bij mensen waaronder iemand die bij kvk werkt(schitterende kerel trouwens en geen supporter van veeka)
Zegt dat ze niet alleen in geldproblemen zitten,maar ook met spelerstekort.
Gisteren in de oefenwedstrijd tegen Deinze zou de derde keeper Vandenbosse(of hoe je het ook schrijft) opgesteld zijn,om het bestuur te doen inzien dat er nog spelers moeten aangetrokken worden,maar het bestuur wil niet -> geld

Ook dikke Hein zou helemaal veranderd zijn,hij neemt zijn job te serieus en komt nauwelijks in contact met spelers en technische staf. De spelers moeten van 8u tot 17u-17u30 aanwezig zijn op de club(en daar zijn ze niet tevreden mee)

De nieuwe truitjes zijn binnengekomen maar ze zitten nog in de doos omdat ze nog niet bedrukt zijn,het is nog niet zeker of Vasco erop komt.

Ik ben benieuwd hoe het zal aflopen  ;D

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2546 Gepost op: juli 10, 2010, 11:46:10 am »
Als dit maar voor de helft klopt is het al leuk :).

Vooral spelerstekort hoop ik en dat bestuur ni wil.
De rest moe geen waar zijn, maar tmag wel :)

Offline dimmah

  • Leden
  • Berichten: 24
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2547 Gepost op: juli 10, 2010, 02:12:01 pm »
Was gisteren bij mensen waaronder iemand die bij kvk werkt(schitterende kerel trouwens en geen supporter van veeka)
Zegt dat ze niet alleen in geldproblemen zitten,maar ook met spelerstekort.
Gisteren in de oefenwedstrijd tegen Deinze zou de derde keeper Vandenbosse(of hoe je het ook schrijft) opgesteld zijn,om het bestuur te doen inzien dat er nog spelers moeten aangetrokken worden,maar het bestuur wil niet -> geld

Ook dikke Hein zou helemaal veranderd zijn,hij neemt zijn job te serieus en komt nauwelijks in contact met spelers en technische staf. De spelers moeten van 8u tot 17u-17u30 aanwezig zijn op de club(en daar zijn ze niet tevreden mee)

De nieuwe truitjes zijn binnengekomen maar ze zitten nog in de doos omdat ze nog niet bedrukt zijn,het is nog niet zeker of Vasco erop komt.

Ik ben benieuwd hoe het zal aflopen  ;D

Jup keeper Vandenbosse werd opgesteld als verdediger dacht ik

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2548 Gepost op: juli 11, 2010, 12:30:50 pm »
De veekaa de veekaa de veekaa is kapot
SV TILL I DIE

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2549 Gepost op: juli 11, 2010, 04:25:14 pm »
Vasco zet druk op KVK betreffende hun slechte relatie met Stad Kortrijk. Ik denk dat ze't meer beu zijn dan dat de buitenwereld weet/vermoed.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2550 Gepost op: juli 14, 2010, 03:01:28 pm »
iemand die ik ken moest normaal van tribune verhuizen aangezien ze op zijn plaats in de hoofdtribunes alleen wilden vrijhouden voor buisinessabo's van 800 euro. hij kon op die plaats wel blijven zitten maar dan wel voor 700 euro. hij wou dit niet doen. later nam KVK contact op met hem dat ze het wel voor 500 euro wilden doen?!!
mijn conclusie... ze krijgen hun plaatsen gewoon niet kwijt

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2551 Gepost op: juli 14, 2010, 06:31:03 pm »
iemand die ik ken moest normaal van tribune verhuizen aangezien ze op zijn plaats in de hoofdtribunes alleen wilden vrijhouden voor buisinessabo's van 800 euro. hij kon op die plaats wel blijven zitten maar dan wel voor 700 euro. hij wou dit niet doen. later nam KVK contact op met hem dat ze het wel voor 500 euro wilden doen?!!
mijn conclusie... ze krijgen hun plaatsen gewoon niet kwijt

haha soldenprijzen en onderhandelen met abonnementsprijzen . precies een bazaar in turkije :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2552 Gepost op: juli 14, 2010, 07:28:28 pm »
Ik had gisteren met iemand gepraat en zijn zoontje speelt bij de jeugd van kvk, en die moet dit weekend op stage. Maar ze weten nog altijd van geen beskeet.
SV TILL I DIE

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2553 Gepost op: juli 14, 2010, 10:23:56 pm »
Ik had gisteren met iemand gepraat en zijn zoontje speelt bij de jeugd van kvk, en die moet dit weekend op stage. Maar ze weten nog altijd van geen beskeet.

WTF "beskeet" ?  Tropische ziekte ?
Ze zijn nog altijd niet op de hoogte ... x)
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2554 Gepost op: juli 14, 2010, 10:58:10 pm »
Ik had gisteren met iemand gepraat en zijn zoontje speelt bij de jeugd van kvk, en die moet dit weekend op stage. Maar ze weten nog altijd van geen beskeet.

WTF "beskeet" ?  Tropische ziekte ?
Ze zijn nog altijd niet op de hoogte ... x)

is inderdaad dialect uit waregem (en omstreken ook zeker) , van geen beskeet weten = niet op de hoogte zijn.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2555 Gepost op: juli 15, 2010, 02:21:32 pm »
Wat een boeltje daar bij de ??ndagsvlieg zonder verleden en toekomst.  Staat ook artikel in voetbalmagazine met allijns en nog 2 bestuursmensen, 1 ervan wou zelfs niet op de foto was te lezen.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2556 Gepost op: juli 15, 2010, 02:41:07 pm »
Een nieuw relleke in Krotrijk.
Verbouwen van iets zonder aanvraag in te dienen.
Verbouwen dus een gehuurd goed zonder de eigenaar op de hoogte te brengen.
Dat komt ervan als ge denkt dat de nulmeridiaan door uw gat loopt en ge het
middelpunt van de aarde zijt.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2557 Gepost op: juli 16, 2010, 11:21:17 pm »
Nieuw incident met KV Kortrijk

Alweer een nieuw incident bij KV Kortrijk. De stad liet KVK in gebreke stellen omdat werken voor business seats in het Guldensporenstadion zonder aanvraag bezig zijn.

De club laat momenteel een aantal ?outside business seats' inrichten in vakE van het stadion zonder dat het KVK-bestuur hiervoor een aanvraag indiende.

?We hebben de club in gebreke gesteld', zegt stedelijk juridisch adviseur Yves Vanneste.

?Verbouwingen kunnen niet zonder toestemming van de stad, die eigenaar van het stadion is. Daarover is geen discussie mogelijk. Het contract is heel duidelijk.'

Burgemeester Lieven Lybeer (CD&V) zegt dat de stad op zich niet zwaar tilt aan deze administratieve blunder maar hij wijst er terzelfder tijd wel op dat hij over de hele lijn correcte afspraken wil.

?Voor de rest willen we de zaak ook niet op de spits drijven. Ik denk zelf dat het om een communicatieprobleem gaat.'

Een flater

Bij KV Kortrijk geeft men de flater toe.

?We hebben die aanvraag vergeten te doen omdat we de jongste tijd al zoveel aan ons hoofd hebben', luidt het daar. ?We zullen dat zo snel mogelijk rechtzetten'.

Al denken sommigen binnen het stadsbestuur daar het hunne van. De jongste maand lijkt KVK wel de incidenten aan mekaar te rijgen. (VFB)

bron : http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=6V2ST581
« Laatst bewerkt op: juli 16, 2010, 11:24:25 pm door svzw81 »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2558 Gepost op: juli 16, 2010, 11:22:47 pm »
en nog eentje om het af te leren :

KVK heeft te weinig oefenterreinen

KORTRIJK - Na de gemeenteraad van 12.07 vernemen we nu ook officieel dat de jeugdterreinen aan de Stade niet meer exclusief ter beschikking staan van de jeugdopleiding van K.V. Kortrijk, zegt Denis De Tandt.

De Tandt vervolgt:

'De jeugdco?rdinator en alle jeugdtrainers betreuren deze beslissing enorm en vrezen de kinderen en hun ouders onder deze omstandigheden geen volwaardige opleiding op topniveau te kunnen garanderen.

De accommodatie is al zeer krap bemeten en verplichtte al tot compromissen.
We kunnen niet begrijpen dat de stad toestaat dat de terreinen moeten worden gedeeld met derden.

De geplande investeringen en de intensievere aanpak die nu gepland zijn vereisen, zowel voor onze sportieve doelstellingen als onze sociale rol, een accommodatie die VRIJ en ONBEPERKT ter beschikking staat.

Iedereen is het erover eens dat succes hand in hand gaat met een kwaliteitsvolle, intensieve en onbeperkte jeugdopleiding. Die opleiding kortwieken is onbegrijpelijk en onaanvaardbaar!'

Getekend, Denis de Tand, jeugdco?rdinator en de jeugdtrainers van K.V. Kortrijk.


bron : http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=BLKVA_20100715_005

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2559 Gepost op: juli 18, 2010, 11:13:54 am »
Ongelooflijk  ;D

Een kameraad heeft gisteren naar Kortrijk - Lille gaan kijken(omdat Hazard meedeed),Kortrijk maakte een goeie indruk aanvallend,verdedigend nog veel werk aan winkel.

Hazard liet trouwens weer eens een paar kunstjes zien. Bij zijn doelpunt stond hij 1tegen1 met Pavlovic,hij ging constant links rechts links rechts waardoor Pavlovic over zijn voeten viel en Hazard dus zo voor de doelman kwam. Een wonder is het.